Maar daarna kunnen we hier ongegeneerd allemaal namen gaan spuien en de opvallende zaken eruit pikken.quote:
In je eentje een topic gaande houden is een kunstquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stijn heeft ambitie om de nieuwe dvdfreak te worden.
Motie van wantrouwenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
11 uur geweest en geen uitslag. Floporganisatie.
Ik geef douze points aan Saganquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
de uitslag wordt langzaam bekend gemaakt...een beetje zoals bij het ESF.
Vannacht pas?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gok weer op een PM met Dropbox-linkje vannacht
Nou ja, het gaat er meer om dat hij inhoudelijk niets te bieden heeft. Slechts een livescore-jongen op een forum.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In je eentje een topic gaande houden is een kunst
Vorig jaar duurde het toch al gauw drie kwartierquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vannacht pas?
Ik verwacht de uitslag binnen nu een vijf minuten.
Die is nu zijn perfecte team aan het samenstellenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Stop er maar mee hoor, Ron laat het nu al versloffen.
Dat is onjuist.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is nu zijn perfecte team aan het samenstellen
Ik hoop niet dat hij mijn bod van 28 mln op Gerro nog gaat overtreffen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is nu zijn perfecte team aan het samenstellen
Ik wil graag, tot op de seconde, weten wanneer hij zijn team doorstuurde.quote:
22.55 opgestuurd gok ik?quote:
PM's geven geen seconde aan bij de tijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wil graag, tot op de seconde, weten wanneer hij zijn team doorstuurde.
Hoeveel?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar gewoon weer op Coquard geboden.
In de systeemmelding van ontvangst van een PM staat wel op de seconde de tijd. Kom opquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
PM's geven geen seconde aan bij de tijd.
Dan gaat dit niet op.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
PM's geven geen seconde aan bij de tijd.
heb geeneens op een Nederlander gebodenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:03 schreef Max23 het volgende:
Ik verwacht dat er minstens 9 boden op Kelderman zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |