Wij kijken ook.quote:
Ik gok weer op een PM met Dropbox-linkje vannachtquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef showtimer het volgende:
Komt Rondewim om de zoveel minuten een paar namen spuien of in een keer de hele mikmak?
Stijn heeft ambitie om de nieuwe dvdfreak te worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stijn denkt aan onze medemens zonder klok
Hij stuurt een PM met het hele bestandquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef showtimer het volgende:
Komt Rondewim om de zoveel minuten een paar namen spuien of in een keer de hele mikmak?
Oh saaiquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gok weer op een PM met Dropbox-linkje vannacht
Dit vind ik een belediging van hoge proporties.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stijn heeft ambitie om de nieuwe dvdfreak te worden.
Ik heb dit jaar gewoon weer op Coquard geboden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:48 schreef Momo... het volgende:
Vorig jaar waren er toch 4 mensen die bijna hetzelfde hadden geboden op Coquard ?
de uitslag wordt langzaam bekend gemaakt...een beetje zoals bij het ESF.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef showtimer het volgende:
Maar daarna kunnen we hier ongegeneerd allemaal namen gaan spuien en de opvallende zaken eruit pikken.quote:
In je eentje een topic gaande houden is een kunstquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stijn heeft ambitie om de nieuwe dvdfreak te worden.
Motie van wantrouwenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
11 uur geweest en geen uitslag. Floporganisatie.
Ik geef douze points aan Saganquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
de uitslag wordt langzaam bekend gemaakt...een beetje zoals bij het ESF.
Vannacht pas?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gok weer op een PM met Dropbox-linkje vannacht
Nou ja, het gaat er meer om dat hij inhoudelijk niets te bieden heeft. Slechts een livescore-jongen op een forum.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In je eentje een topic gaande houden is een kunst
Vorig jaar duurde het toch al gauw drie kwartierquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vannacht pas?
Ik verwacht de uitslag binnen nu een vijf minuten.
Die is nu zijn perfecte team aan het samenstellenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Stop er maar mee hoor, Ron laat het nu al versloffen.
Dat is onjuist.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is nu zijn perfecte team aan het samenstellen
Ik hoop niet dat hij mijn bod van 28 mln op Gerro nog gaat overtreffen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is nu zijn perfecte team aan het samenstellen
Ik wil graag, tot op de seconde, weten wanneer hij zijn team doorstuurde.quote:
22.55 opgestuurd gok ik?quote:
PM's geven geen seconde aan bij de tijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wil graag, tot op de seconde, weten wanneer hij zijn team doorstuurde.
Hoeveel?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar gewoon weer op Coquard geboden.
In de systeemmelding van ontvangst van een PM staat wel op de seconde de tijd. Kom opquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
PM's geven geen seconde aan bij de tijd.
Dan gaat dit niet op.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
PM's geven geen seconde aan bij de tijd.
heb geeneens op een Nederlander gebodenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:03 schreef Max23 het volgende:
Ik verwacht dat er minstens 9 boden op Kelderman zijn.
Ik was hem niet vergeten, bekeek z'n uitslagen en bedacht toen dat ie m'n geld niet waard wasquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:04 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Denk het wel. Dat is zo'n renner die bijna iedereen vergeten is verwacht ik.
Ik mijd alle Nederlanders en Colombianen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:05 schreef franklop het volgende:
[..]
heb geeneens op een Nederlander geboden
Wel overwogen, maar had er denk ik te weinig op gebodenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:06 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben ook benieuwd of iemand op Tom heeft geboden
Dit jaquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:06 schreef franklop het volgende:
Vrees dat ik toch te terughoudend ben geweest
Neequote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:06 schreef heywoodu het volgende:
Neequote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:03 schreef Max23 het volgende:
Ik verwacht dat er minstens 9 boden op Kelderman zijn.
Op Nederlanders wordt stelselmatig te veel geld stukgeslagen, dus ik heb er maar 1 en das een flinke gokquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:06 schreef heywoodu het volgende:
Sebastian Henao mag je hebben hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:07 schreef heywoodu het volgende:
Ook wat geboden op een of ander vaag Columbiaantje van Sky, eens kijken of dat wat wordt
Hoi.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Even de handjes in de lucht; wie heeft er als een Slobeend meer dan 40 miljoen neergelegd voor een renner?
32 en 26 zijn mijn enige twee boden die ruim over de 10 gingen, ik ben wel benieuwd naar de 40+'ersquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Even de handjes in de lucht; wie heeft er als een Slobeend meer dan 40 miljoen neergelegd voor een renner?
Ik net er onder..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb 31 en 25quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
32 en 26 zijn mijn enige twee boden die ruim over de 10 gingen, ik ben wel benieuwd naar de 40+'ers
Dat viel vorig jaar wel mee...Boom, Terpstra, Poppeltje en Kelderman werden pas in de 2e ronde verkocht.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op Nederlanders wordt stelselmatig te veel geld stukgeslagen, dus ik heb er maar 1 en das een flinke gok
heb een bodje op Matthews gedaanquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:06 schreef heywoodu het volgende:
Zout 'ns opquote:
Die wordt nog de Nibali van dit jaarquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:08 schreef heywoodu het volgende:
Dat zijn al drie mensen die Tom genegeerd hebben 'omdat toch te duur' of iets dergelijks, hatseflats
Mag allebei, ik heb een nieuwe naam.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik twijfel nog tussen BackstreetBoysN1Fan en Team Diversity is White Genocide.
Dan kan ik die alvast doorstrepen.quote:
In eerste instantie had ik een flink bedrag op Tom gezet maar nadat ik het naar beneden had bijgesteld om geld voor andere renners vrij te maken leek de kans dat ik hem binnen zou halen zo klein dat ik hem maar van m'n lijstje gehaald heb.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:06 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |