Wij kijken ook.quote:
Ik gok weer op een PM met Dropbox-linkje vannachtquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef showtimer het volgende:
Komt Rondewim om de zoveel minuten een paar namen spuien of in een keer de hele mikmak?
Stijn heeft ambitie om de nieuwe dvdfreak te worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stijn denkt aan onze medemens zonder klok
Hij stuurt een PM met het hele bestandquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef showtimer het volgende:
Komt Rondewim om de zoveel minuten een paar namen spuien of in een keer de hele mikmak?
Oh saaiquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gok weer op een PM met Dropbox-linkje vannacht
Dit vind ik een belediging van hoge proporties.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stijn heeft ambitie om de nieuwe dvdfreak te worden.
Ik heb dit jaar gewoon weer op Coquard geboden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:48 schreef Momo... het volgende:
Vorig jaar waren er toch 4 mensen die bijna hetzelfde hadden geboden op Coquard ?
de uitslag wordt langzaam bekend gemaakt...een beetje zoals bij het ESF.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef showtimer het volgende:
Maar daarna kunnen we hier ongegeneerd allemaal namen gaan spuien en de opvallende zaken eruit pikken.quote:
In je eentje een topic gaande houden is een kunstquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stijn heeft ambitie om de nieuwe dvdfreak te worden.
Motie van wantrouwenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
11 uur geweest en geen uitslag. Floporganisatie.
Ik geef douze points aan Saganquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
de uitslag wordt langzaam bekend gemaakt...een beetje zoals bij het ESF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |