Nee nee, xrp heeft snellere transacties dan een decentrale blockchain dus is geen shitcoin!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je in een shitcoin stapt met je volle verstand en daarna een grote bek hebt hier ik dit topic verdien je het om uitgelachen te worden.
Ik hodl FUN en POE. Beide mooie stabiele groei, ben benieuwd waar het heen gaatquote:
buy the rumor, sell the news.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 07:54 schreef Maikuuul het volgende:
Had 1000 Ripple op 1.10$ gekocht. Dus sta nog prima winst.
Waarom zetten mensen een sell order op Verge na de release dan? Ik denk nog wel dat hij fijn omhoog gaat als alles vlekkeloos verloopt en de media het oppikt.
Ik ben dan ook geen daytrader
En ik dan? Doe nog wel zo mijn best.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 00:25 schreef kthxbye het volgende:
Ik nomineer alilami tot grootste clown van dit topic. We hebben er al een paar voorbij zien komen. fukforce, klaas, en nu deze troll weer. Ach, gewoon negeren en dan wordt de dagelijkse bagger die ze uitkramen vanzelf minder.
Universa is toch de nieuwe Waves hier? Wat ik weer zijn ze er positief over.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:12 schreef satecl het volgende:
Wat is jullie mening over Universa?
https://universa.io/
En is er al een exact datum wanneer het op de markt komt?
Is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:12 schreef satecl het volgende:
Wat is jullie mening over Universa?
https://universa.io/
En is er al een exact datum wanneer het op de markt komt?
welcome to cryptoquote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Gisteren met de felrode cijfers was het even schrikken, maar als je dan naar de waardes van de munten kijkt dan kom je uit op waardes van 3 dagen terug, wat alsnog zeer hoog stond.
En dan leun je weer achterover en geniet je ervan.
Ik ben ook erg positief gestemd als ik zie welke mensen erachter zitten en de eigenschappen van de coin. Ik ben alleen erg benieuwd wanneer ik er in kan investeren.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is nog niet bekend.
Ik ben positief gestemd, maar dat komt omdat ik meedeed aan de ICO. Zie hier sowieso een top 100 munt in en er is 'maar' 28 miljoen opgehaald.
Volg de telegram groep. ik volg die groep ook. Als ik zie dat die op de exchange komt, laat ik het hier direct weten.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben ook erg positief gestemd als ik zie welke mensen erachter zitten en de eigenschappen van de coin. Ik ben alleen erg benieuwd wanneer ik er in kan investeren.
Het feit dat McAfee erin zit helpt m.i. niet mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is nog niet bekend.
Ik ben positief gestemd, maar dat komt omdat ik meedeed aan de ICO. Zie hier sowieso een top 100 munt in en er is 'maar' 28 miljoen opgehaald.
Sorry, mijn telefoon is volkomen ruk met FOK!quote:Op maandag 8 januari 2018 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
He, dat zei ik niet, niet selectief quoten he
quote:Op maandag 8 januari 2018 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is Bittrex de enige zonder problemen
Zo danquote:wait, whut?
Een support-backlog van maanden, Ardor wallet ligt er al 10 dagen zo' beetje alle wallets lagen er van de week uitb en 0,0 communicatie![]()
![]()
Erin zit? Hij gaat zijn projectje er op doen,waarschijnlijk. Wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het feit dat McAfee erin zit helpt m.i. niet mee.
Neo naar 300$ in 2018quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:29 schreef Greys het volgende:
Jemig NEO!
Daar had ik er echt meer van moeten kopen!
Had had had.
Maar waarom zou je inzetten op een centraal geregeld systeem?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee nee, xrp heeft snellere transacties dan een decentrale blockchain dus is geen shitcoin!
ik heb er net nog 8 bijgekochtquote:
staat bijna gelijk aan vorige weekquote:
Staat nu op Binance en een deel in Lisk Nano walletquote:
heb er 8 gehad a 25 dollarquote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:29 schreef Greys het volgende:
Jemig NEO!
Daar had ik er echt meer van moeten kopen!
Had had had.
ingezet op andere coins waar ik ook goede winsten mee heb gemaakt, ik denk wel meer winst dan ik met NEO had gepakt..maar wel jammer dat ze weg zijn.quote:
Als iedereen genoeg heeft ingeslagen. Die gaat echt zo hard richting eind van de maandquote:
yehaaaa!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:35 schreef sandertjuh het volgende:
Hopppaaa substratum gaat er weer vandoor, helemaal lekker!![]()
![]()
Pac ligt in pauze, dus daar kun je niets van zeggen. De andere exchanges hebben een te klein volume. De waarde ligt tussen de 1 en 2 sat. helaas is er nu geen mogelijkheid om hier tussen te handelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:43 schreef V. het volgende:
PAC en KIN liggen al dagen bij mij in de min (als in: onder aanschaf).
ARDR en WeTrust ook in de min, maar nog ruim boven aanschaf (zijn mijn eerste 2 van een halfjaar geleden)
DGB, VEN en FUN in de plus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Eens, vergelijkbaar met waves.quote:Op maandag 8 januari 2018 23:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, kijk het maakt mij niet uit als iemand zelf dom genoeg is om ripple te kopen, maar dat hij anderen hier het ravijn mee intrekt... daar stoor ik me meer aan.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:52 schreef Patroon het volgende:
Hoeveel VEN hebben jullie? Ik heb nu 296 wat ongeveer 30% van mijn portfolio is.3.5k ongeveer. Tussen de 70 cent en 3 dollar opgepikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Hoeveel VEN hebben jullie? Ik heb nu 296 wat ongeveer 30% van mijn portfolio is.100 venSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100 req
1000 fun
60 liskPSN-ID: SoliD_S
Hoeveel VEN hebben jullie? Ik heb nu 296 wat ongeveer 30% van mijn portfolio is.Ik heb er 1100 van ongeveer, ingekocht op 52 centSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keurigquote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb er 1100 van ongeveer, ingekocht op 52 cent
In crypto's gaan met geleend geld. Geen goed idee.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:56 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Keurig
Ik heb er maar 46. zodra[b] oom DUO[/b] en mijn werkgevers mijn centen weer overmaken, maakt deze student het over naar crypto
Oude leenstelsel, wordt een giftquote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:59 schreef ColeJ het volgende:
[..]
In crypto's gaan met geleend geld. Geen goed idee.
Hoeveel VEN hebben jullie? Ik heb nu 296 wat ongeveer 30% van mijn portfolio is.Nu nog 300. Ik had er 750, maar verkocht hem in stapjes. Beetje winst veilig stellen en in andere coins stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze laatste 300 hou ik voorlopig nog wel even aan denk ik. Wil er ongeveer 1000-1500 euro in houden en alles erboven pak ik als winstPlease sir. When moon? When Mustang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |