Mee eens.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:28 schreef Arth_NL het volgende:
Klinkt allemaal een beetje als een liedje waarmee Groot-Brittanni of Duitsland bij de laatste drie zou eindigen. Wel aardig maar niet erg opvallend. Ik ben bang dat het weer geen finale gaat worden.
Dat kameel liedje vind ik ook toch ook wel grappig en lekker klinken.quote:Op donderdag 11 januari 2018 12:02 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik begin lie to me heel erg leuk te vinden na meerdere keren luisteren![]()
Een paar regels gesproken woord maakt een nummer nog geen hiphop. Ik zou dit liedje als funk classificeren. Klinkt trouwens lekker onderscheidend.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Lie to me is mijn favoriet, alleen scoort hiphop volgens mij nooit echt op het esf. Toegegeven, echt goede hiphop kan ik me ook zo 123 niet voor de geest halen
Hij is ook huizenhoog favoriet bij de bookmakers (en ook wel verdiend wat mij betreft).quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:14 schreef ato het volgende:
Micholas Josef, met dat kamelenlied heeft de meeste stemmen gehaald bij de internationale jury (oa Dami in etc.).
Muzikaal gezien vind ik dit overigens een stuk sterker eigenlijk. Maar de appeal van die gozers van Moldavi evenaren zal wel moeilijk worden.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:57 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt heel tof, dit zou met de juiste performance en staging wel eens heel hoog kunnen eindigen zoals Moldavi vorig jaar
Zou wel leuk zijn, zowel de stad, als dat weer een land voor het eerst zou winnen.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit Praag 2019 niet eens uit, als ze dit goed neerzetten
Noorwegen had vorig jaar toch ook wat samples? Dus dat zou wel moeten kunnen.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:54 schreef blackswangreen het volgende:
De Tsjechische Justin Timberlake doet dit in de studioversie in elk geval heel goed. Op basis hiervan is het een zekere finalist, misschien wel top 5. Live kan dit alleen nog wel eens tegen gaan vallen, het lijkt me wat moeilijk te doen zonder allerlei vocale samples.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ik vind haar zo leukquote:
J, ze komt heel likeable over. Ik weet uiteraard nog hoe ze reageerde op onze dames, dus ja, je begrijpt dat ik haar direct mocht.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind haar zo leuk![]()
Vorig jaar echt al haar esf filmpjes zitten bekijken.
Jaaa dankje voor het posten. Vorig jaar zo om haar gelachenquote:
Dit was volgens mij wel playback.. Maar wel een leuke performer!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |