Ja dat had ik met de special ook. Alleen die van 2004 herkende ik niet, de rest wel!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb echt bij heel veel dingen echt zo iets van is dat al zo lang geleden
Deze idd. Ze zitten nu volop in de paarden en Arjan repareert trekkers ed.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 08:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Boer Arjan uit Gelderland. Seizoen 2007-2008. Bij hem stond Birgit op het erf, zij zag Arjan helemaal zitten, maar het programma niet. 'Er was dit seizoen ook een kleine rel. Boer Arjan had buiten het programma om al zijn droomvrouw leren kennen. Nog voordat hij de brieven van de vrouwen -die op hem hadden geschreven- had ontvangen en gelezen, stond een onbekende vrouw op zijn erf. Zij had eveneens geschreven, maar besloot de uitzendingen niet af te wachten. Het klikte meteen en eind 2007 trouwde Arjan met haar.'
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 08:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
Leuk overzicht, valt me op dat er een stel bij zit die hun dochter Henrieke hebben genoemd.
Zou die vernoemd zijn naar de Henrieke?
Ik kan me er toch een aantal nauwelijks meer herinneren hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb echt bij heel veel dingen echt zo iets van is dat al zo lang geleden
In dat achterdochtige geval zou het niet niet helemaal kloppen maar helemaal niet kloppen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 08:13 schreef Snoopyfrl het volgende: [..]
Ja, vrij snel na BzV kwam deze dame in beeld.
Leuk overzicht, valt me op dat er een stel bij zit die hun dochter Henrieke hebben genoemd.
Zou die vernoemd zijn naar de Henrieke?
Boer Johan uit 2012 staat met vrouw en een hele sliert kinderen op de foto.
De twee meisjes zijn uit zijn eerste huwelijk, er staat nog een meisje bij, die zijn huidige vrouw blijkbaar al had. Zouden die allemaal meegeteld zijn? Dan vind ik het aantal niet helemaal kloppen...
Die zoons van Boer Hans en Audrey zijn leuk!quote:Op maandag 8 januari 2018 20:52 schreef Chai het volgende:
30-30-40 Henk uit seizoen 2008 is ook gewoon aan de vrouw en kinderen geraakt.
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/2017/boerenfamilie/
Ik zei ook bij heel veel. Kan me ze ook niet allemaal herinneren hoor. Maar dat met boer Frank enzo lijkt veel minder lang geleden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:28 schreef trui het volgende:
[..]
Ik kan me er toch een aantal nauwelijks meer herinneren hoor.Vooral de boeren die te weinig brieven hadden gekregen om door te gaan naar de volgende ronde natuurlijk, maar toch.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 13:05 schreef easy-going het volgende:
Vriendin van boer Olke is overleden;
https://www.ad.nl/show/vr(...)orstkanker~acc35a64/
Zoiets, of gewoon van kennissen gehoord of zoquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:35 schreef velden het volgende:
Ach wat verdrietig voor Olke,
ik las in dit artikel (ad):
Toen Olke door zijn overgebleven liefdesbrieven spitte, stuitte hij op Karen. Omdat hij op zoek was naar een Hollandse dame, ging hij in eerste instantie niet op haar avances in. Uiteindelijk bleek zijn grote liefde niet ver van zijn eigen boerderij te wonen.
Maar hoe wist ze, de amerikaanse dan van het (nederlandse) programma af?
zou er in zoeen plaatselijk texaans krantje gestaan hebben dat hij meedeed aan een nederlands tvprogramma?
en dan kan zij het via het internet bekijken enz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |