SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja, maar jij bent sowieso... euh... anders, zeg maar...quote:Op zondag 7 januari 2018 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb aan U2 nooit iets aan gevonden.![]()
Het heeft de neiging om zich in je hoofd te nestelen (deze versie), dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze versie horende, is het origineel ineens een bizar goed nummer.
Ik dacht dat het Kygo was eigenlijk.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:55 schreef MadMaster het volgende:
...in Major Key, by Oleg Berg...
Verschrikkelijk...
Ik zal binnenkort Money, Money, Money van ABBA in majeur-versie draaienquote:Op zondag 7 januari 2018 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van REM's Hurt is dit ook gedaan, klinkt ook voor geen meter...
Dit is de afgekeurde eerste versie.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze versie horende, is het origineel ineens een bizar goed nummer.
quote:Op zondag 7 januari 2018 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de afgekeurde eerste versie.
Ze hadden zelf ook in de gaten dat dit 'm niet zou worden...
Ik ben er vrij zeker van dat dit zich niet in mijn hoofd nestelt. Bagger heeft de neiging er vrij snel uit te vallen.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft de neiging om zich in je hoofd te nestelen (deze versie), dus je bent gewaarschuwd.
Prima, ik zal het dan alleen niet meemaken, denk ik...quote:Op zondag 7 januari 2018 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort Money, Money, Money van ABBA in majeur-versie draaien
Nee, dan vertrekt hij in majeur.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je als raket deze versie hoort voordat je de ruimte in geknald wordt, dan ga je toch spontaan weigeren?
Bedankt, Elf
Ik denk dat ie in mineur is.quote:
Gelukkig heeft iedereen hier een dusdanig muzikaal gehoor dat het en masse als bagger gekenmerkt kon worden...quote:Op zondag 7 januari 2018 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
Heerlijk, die reacties op dat slotnummerJullie allemaal bedankt voor het luisteren.
quote:Op zondag 7 januari 2018 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen hier een dusdanig muzikaal gehoor dat het en masse als bagger gekenmerkt kon worden...
Nope in sea world scheveningenquote:Op zondag 7 januari 2018 21:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je bent toch niet naar een moskee geweest he
quote:
dat kunnen wij goedquote:
mwah....quote:
Ze doen niet veel, die vissen.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
mwah....
het was leuk de kindjes te zien genieten maar niet de moeite waard om nog eens te gaan
Nog nooit geweest.. ondanks dat ik er 100 x langsgelopen ben ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
mwah....
het was leuk de kindjes te zien genieten maar niet de moeite waard om nog eens te gaan
Ben benieuwdquote:Op zondag 7 januari 2018 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Zit in GUP gewoon een track waarvan ik al de hele week probeer te herinneren.
Nog een andere gouwe ouwe ontdekt ook. Ze komen zo voorbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |