Zeg jij?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Beetje te fanatiek ?Laten we maar eerst rustig aan doen
Nee lafaard ik heb al het spaargeld van mij en de kids al klaar staan we worden fucking miljonair met Universa jongen kom op gas erop jaaaaaaaaaaaa arghhhhhhquote:Op zondag 7 januari 2018 19:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de eerste prijs op de exchange krijgen we hoop rijken erbij. De grote winnaar zal de belastingdienst worden.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja, als het 50 dollar is dan is de marketcap circa 150 miljard. Meer dan Ethereum. Ja mocht de marketcap groeien dan is het theoretisch mogelijk maar dat betekent dat het van 1 cent naar 50 dollar moet gaan. Nou tel uit je winstquote:
Tja het is niet anders.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:42 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Afhankelijk van de eerste prijs op de exchange krijgen we hoop rijken erbij. De grote winnaar zal de belastingdienst worden.
Universa is pas een shitcoin.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee lafaard ik heb al het spaargeld van mij en de kids al klaar staan we worden fucking miljonair met Universa jongen kom op gas erop jaaaaaaaaaaaa arghhhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er zo goed aan Universa?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh ik heb een zak geld klaar staan voor Universa, daar maak ik me helemaal geen zorgen over1+ miljoen UTN en dan masternode runnen
Werkend product, 20k tpsquote:
Ik. Voor de lange termijn.quote:Op zondag 7 januari 2018 18:57 schreef ErikHolten het volgende:
Wie zit er ook in ICX (ICON) ?
Lijkt me ruime groei en otente mogelijkheden alhoewel het nu 30% is gestegen en ik afwacht tot een dipje
Problemen bij Kucoin zijn opgelost, deze dip viel wel te verwachten. En ik laat het toch maar staan denk ik. Hij kruipt gelukkig langzaam weer naar boven.quote:
0,62 cent op 7 dec 2017quote:
Heb je het nieuwe blog van XRPHodor al gelezen?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:53 schreef alilami het volgende:
[..]
0,62 cent op 7 dec 2017
$25,51 vandaag
niet beschikbaar op binance, dus dat wordt 'm niet
Nee, ga ik nu doenquote:Op zondag 7 januari 2018 19:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe blog van XRPHodor al gelezen?
https://xrphodor.wordpres(...)redictions-for-2018/
million dollar question.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:53 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Weet iemand waar universa binnenkort te verkrijgen is?
Oké klinkt goed maar dit vind ik dan weer jammer:quote:Op zondag 7 januari 2018 19:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Werkend product, 20k tps![]()
edit: het team erachter is trouwens ook![]()
Maar alles is te lezen op www.universa.io
quote:Mining: Pre-Mined, no mining
Network: Defacto private nodes. Nodes are owned and operated by licensed partners which are chosen by the Universa Corporation
Het team erachter is juist shit.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Werkend product, 20k tps![]()
edit: het team erachter is trouwens ook![]()
Maar alles is te lezen op www.universa.io
Want?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Het team erachter is juist shit.
Universa wordt na waves de tweede shitcoin van fok.
Niemand schijnt het te weten. Vind het maar een vreemd verhaal dat het zo geheimzinnig moet zijn.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:53 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Weet iemand waar universa binnenkort te verkrijgen is?
soort ripple dus?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Oké klinkt goed maar dit vind ik dan weer jammer:
[..]
Mwah vind dat geen probleem. Trouwens Alexander Borodich ( ceo ) zei volgens mij dat in de toekomst de nodes volledig trustless worden.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Oké klinkt goed maar dit vind ik dan weer jammer:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |