Wat bedoel je hiermee? Dat het tegen zijn max aanloopt?quote:Op zondag 7 januari 2018 11:46 schreef Jed1Gam het volgende:
btc dominance onder de 35%...Ze moeten wel opschieten met dat lightning netwerk.
de 1000 miljard marketcap komt ook in zicht. Als herinnering:
[ afbeelding ]
Straks komt de Waves DEX dat toch oplossenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk allemaal maar dan moeten de exchanges wel weer mensen toe gaan laten. Als je ziet hoe lang bv ook Bl3p nu al niemand toelaat. Weken, maanden al bijna geloof ik?
Ik bedoel meer dat er een kans bestaat dat je portfolio waarde nog enorm kan stijgen. Maar met crypto weet je het eigenlijk nooit. Het kan naar 0 maar het kan ook x10quote:Op zondag 7 januari 2018 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarin laten staan of hoe er proberen een life changing bedrag van te maken? Ik snap de vraag niet. Vergeef me het is zondag
Edit ah met dat laatste bedoel je weer fiat gaan inleggen?
bijna alle aankoopsites en exchanges zitten op slot, op dit moment, dat houd ook heel veel nieuw geld tegen.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk allemaal maar dan moeten de exchanges wel weer mensen toe gaan laten. Als je ziet hoe lang bv ook Bl3p nu al niemand toelaat. Weken, maanden al bijna geloof ik?
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:31 schreef Predator38 het volgende:
[..]
bijna alle aankoopsites en exchanges zitten op slot, op dit moment, dat houd ook heel veel nieuw geld tegen.
FOK!exchange.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:32 schreef Fogel het volgende:
Zelf een exchange bouwen en de poorten open, daarna met tientallen miljoenen op een eiland gaan zitten. MtGox v2.0.
Volgens mij is dat het laagste wat gemeten kan worden in Bitcoin inderdaadquote:Op zondag 7 januari 2018 12:35 schreef nickhguitar het volgende:
Als ik op cryptocompare kijk naar die PACcoin dan schommelt de waarde tussen de Ƀ 0.00000001 en Ƀ 0.00000002. Effectief houd dat dus in dat mijn portfolio waarde de ene keer bijv. 100 euro zou zijn en de seconde erna 50. Zitten tussen deze bedragen niks? Of is dit de kleinste waarde waarin BTC gemeten wordt?
Oh wow, dat zijn al aardig lifechanging bedragenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:34 schreef metallicelmo het volgende:
Er zijn namelijk verschillende coins waar ik kleine bedragen in heb gestopt die nu absurd zijn gestegen de afgelopen maanden / jaren.
eentje van $65 naar $16000 en de ander van $300 die x500 is gegaan. Niet te bevatten en men verwacht nog wel meer stijging als je kijkt naar het feit dat de grotere bedrijven mogelijk dit jaar een deel van hun portfolio in cryptocurrency willen investeren. Het echte grote geld moet nog komen denk ik. De vraag van de dag is dus wanneer besluit je dat het leuk is geweest
Welke coins?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:34 schreef metallicelmo het volgende:
Er zijn namelijk verschillende coins waar ik kleine bedragen in heb gestopt die nu absurd zijn gestegen de afgelopen maanden / jaren.
eentje van $65 naar $16000 en de ander van $300 die x500 is gegaan. Niet te bevatten en men verwacht nog wel meer stijging als je kijkt naar het feit dat de grotere bedrijven mogelijk dit jaar een deel van hun portfolio in cryptocurrency willen investeren. Het echte grote geld moet nog komen denk ik. De vraag van de dag is dus wanneer besluit je dat het leuk is geweest
We kunnen nog even dusquote:Op zondag 7 januari 2018 11:46 schreef Jed1Gam het volgende:
btc dominance onder de 35%...Ze moeten wel opschieten met dat lightning netwerk.
de 1000 miljard marketcap komt ook in zicht. Als herinnering:
[ afbeelding ]
COLX, Paccoin, DeepOnion, Verge. Decred. Daar zat ik zo'n beetje vanaf dag één in. Maar nou denk ik dat het puur geluk is want ik wist van te voren niet of het iets zou worden.quote:
wees blij dat ze eerst de servers gaan update'en. Hoop ik. Wil je dalijk je zooi verkopen kan je niet op de exchange. Zoals afgelopen week bij meerdere exchange'es. Dan ben je ook vertieft als je je winst voorbij ziet vliegen.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Moeten ze rap gaan oplossen. Los met die hekken.
Ooh dat niet, gewoon dat het erg hard gaat.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:29 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Dat het tegen zijn max aanloopt?
Daar raak je meteen de grootste zwakte van BTS: het is eigenlijk een gedecentraliseerd bedrijf waarbij elke coinholder een shareholder is die mag mee-voten met voorstellen om dingen te verbeteren/veranderen. Doordat het zo gedecentraliseerd is zit er echter ook (nog) geen gelikte marketing-machine achter die de coin pumpt zoals dat bij veel andere coins wel gebeurt.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:52 schreef Kyran het volgende:
Ik zat te zoeken naar en roadmap van BTS maar kan niks vinden. Ook niet echt duidelijk wat voor team er nou achter zit. Mis ik iets of hebben ze die echt niet?
Dit in inderdaad heel stom.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:50 schreef nickhguitar het volgende:
Zeg ik iets heel stoms wanneer ik denk dat je in elke willekeurige top-10 coin kunt instappen, deze vervolgens 2/3 jaar vasthoud en vervolgens bijna gegarandeerd winst gaat hebben?
Ik heb, net als veel mensen, het gevoel dat het hele circus nu pas echt op gang begint te komen. Zeker de coins met een goed team/goed plan zullen over de tijd echt niet gaan dalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |