Zou mooi zijnquote:Op zondag 7 januari 2018 09:15 schreef xaban06 het volgende:
Op Reddit verwachten ze dat Lisk $1.000,- waard gaat worden....
quote:Op zondag 7 januari 2018 09:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom over een paar maanden? Waarom laatste dag?
Waarom laatste dag: omdat de grafiek technisch op uitbreken staat en er morgen nieuws gaat komen (bron: Telegram)quote:Op zondag 7 januari 2018 09:12 schreef Rollo het volgende:
[..]
Goede tip, Bitshares is extreem undervalued en bij uitstek een coin die na een eventuele crypto-bubble-implosie als winnaar komt/blijft bovendrijven.
Bij Bitshares is de grootste uitdaging eigenlijk dat het hele systeem zo gedecentraliseerd is, dat er ook geen centrale entiteit achter de marketing zit. Neem ter vergelijking Cardano; wilt hetzelfde doen dat Bitshares al is maar heeft eigenlijk enkel een roadmap, staat met haar valuation puur door hype echter wel al 10x hoger :S
Wat is jouw bron voor dat er nieuws gaat komen?
Ja precies, liever je geld stoppen in bubbles en gokken op hype, dan proberen goedkoop in de toekomstige Amazons en Googles van de cryptowereld te investerenquote:Op zondag 7 januari 2018 09:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maanden in cryptoland, dat staat gelijk aan lichtjaren in onze tijd. In die tijd kan ik wel 150 shitcoins gekocht en verkocht hebben.
Nee, Bitshares, zo sexy ben je niet.
En dat de end of month prognose $100 isquote:Op zondag 7 januari 2018 09:15 schreef xaban06 het volgende:
Dan koop ik Lamborghini. Het merk, niet de auto.quote:Op zondag 7 januari 2018 09:15 schreef xaban06 het volgende:
Tegen de tijd dat Bitshares op 100% winst staat gooi ik mijn 1500% winst er wel een keertje in.quote:Op zondag 7 januari 2018 09:20 schreef Rollo het volgende:
[..]
Ja precies, liever je geld stoppen in bubbles en gokken op hype, dan proberen goedkoop in de toekomstige Amazons en Googles van de cryptowereld te investeren![]()
Noem maar de (shit)coin waar jij meer vertrouwen in hebt en wanneer je die gaat verkopen (de precieze datum of de precieze koers), dan zal ik je dan quoten en kunnen we een vergelijking maken met wat Bitshares dan staatquote:Op zondag 7 januari 2018 09:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Bitshares op 100% winst staat gooi ik mijn 1500% winst er wel een keertje in.
Of het blijft de shitcoin die het nu is, winner takes all.
Snovio en over een maand of 2. Snovio gekocht twee weken geleden dus nu al 400% winst. reken je die even mee?quote:Op zondag 7 januari 2018 09:27 schreef Rollo het volgende:
[..]
Noem maar de (shit)coin waar jij meer vertrouwen in hebt en wanneer je die gaat verkopen (de precieze datum of de precieze koers), dan zal ik je dan quoten en kunnen we een vergelijking maken met wat Bitshares dan staat
Bitshares staat nu 4848 Satoshi
Als we het rendement van mijn Bitshares die ik een maand geleden heb gekocht ook meetellenquote:Op zondag 7 januari 2018 09:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Snovio en over een maand of 2. Snovio gekocht twee weken geleden dus nu al 400% winst. reken je die even mee?
Goeie profile pic die manquote:Op zondag 7 januari 2018 09:05 schreef V. het volgende:
Any thoughts?twitter:krochenski_brad twitterde op zaterdag 30-12-2017 om 07:30:53#BTCUSD #XVG $xvg #xrp #ripple #xrp coinbase #bitcoinCash #bch #Etherum #Poloniex #Bittrex #litecoin #ltc *****pl… https://t.co/qJg10TzlE7 reageer retweet
ik hoop dat je gelijkt hebtquote:Op zondag 7 januari 2018 09:34 schreef Rollo het volgende:
[..]
Als we het rendement van mijn Bitshares die ik een maand geleden heb gekocht ook meetellen
Anders rekenen we gewoon vanaf vandaag
Ik stel me een reminder in om over 2 maanden eens te kijken waar we staan
Waardoor?quote:Op zondag 7 januari 2018 09:36 schreef D. het volgende:
Na gisteren als beste dag ooit hoopte ik dat de schade bij het wakker worden vandaag mee zou vallen.
Nieuwe ATH
quote:Op zondag 7 januari 2018 09:15 schreef xaban06 het volgende:
Dat is een hoop geld.quote:Op zondag 7 januari 2018 09:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor de rebranding (20 februari) zou ¤85 me niet verbazen.
Dan gooi ik er weer 15.000 uit.
Op zich wel.quote:
Ik mag niet klagen hoor. Met mijn Lisk kan ik mijn huis ondertussen ook anderhalf keer kopen.quote:Op zondag 7 januari 2018 09:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op zich wel.
Een vriendin van me kan d'r halve huis inmiddels aflossen met een investering van ¤400 in Lisk
GEFOMO'D.quote:Op zondag 7 januari 2018 09:15 schreef xaban06 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |