Je kunt je drone er toch naartoe vliegen met een briefje voor de bestelling en wat geld erop geplakt?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:48 schreef Atak het volgende:
Klacht: te lui om nu naar de winkel te gaan
Niet zeiken, zak. Risico van het vak.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:48 schreef Atak het volgende:
Ik hoef geen lelijke neukende mensen te zien terwijl ik met mijn drone rond zit te vliegen.
500 meter verderop hebben ze zo’n studentenflat gebouwd voor buitenlandse studenten. Ik vlieg vloog langs het gebouw en ik kon gewoon alles zien met mijn 4K camera.
Ik kon het helaas niet opnemen want ik moet nog een sd kaartje halen.
Klacht: mensen die hun gordijnen niet dicht doen
Klacht: huidige sd kaartje werkt niet vanwege lage schrijfsnelheid
daarom heb je die drone toch vuige smeerpijpquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja man. Mijn buurman is 500 meter verderop.
De gluâhbuâhquote:
Alleen buitenlanders doen dit, als je in een wijk vol Nederlanders zou rondvliegen zou je dit niet zienquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:48 schreef Atak het volgende:
Ik hoef geen lelijke neukende mensen te zien terwijl ik met mijn drone rond zit te vliegen.
500 meter verderop hebben ze zo’n studentenflat gebouwd voor buitenlandse studenten. Ik vlieg vloog langs het gebouw en ik kon gewoon alles zien met mijn 4K camera.
watquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen buitenlanders doen dit, als je in een wijk vol Nederlanders zou rondvliegen zou je dit niet zien
quote:
Hoezo is dit anders relevant?quote:500 meter verderop hebben ze zo’n studentenflat gebouwd voor buitenlandse studenten. Ik vlieg vloog langs het gebouw en ik kon gewoon alles zien met mijn 4K camera
Nou dan weten we gelijk waar je woont.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:48 schreef Atak het volgende:
Tijd om een topic te openen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Tijd om een katapult aan te schaffen
Een speer is voldoendequote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Tijd om een katapult aan te schaffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |