Aanslag op je moeder met mijn pener.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:09 schreef halfway het volgende:
Ben je een aanslag aan het voorbereiden?
nou nou, die 11,5 cm richt niet heel veel schade aan hoorquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Aanslag op je moeder met mijn pener.
Nou, als ze al moeite heeft net 11,5 cm dan hoop ik dat ze die van mij overleeft.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:12 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
nou nou, die 11,5 cm richt niet heel veel schade aan hoor
Het ligt niet aan die Chinese handleiding, Nederlands is ook al zo moeilijk begrijpend lezen in jouw geval.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou, als ze al moeite heeft net 11,5 cm dan hoop ik dat ze die van mij overleeft.
Met al zijn topics veel aanslagen op het toetsenbordquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:09 schreef halfway het volgende:
Ben je een aanslag aan het voorbereiden?
Zonder velletje zeker?quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:12 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
nou nou, die 11,5 cm richt niet heel veel schade aan hoor
1 van de buurt kinderen had zo'n ding voor een minuut of 5, toen sloeg de buurman hem kapot (vloog in zijn tuin op 2m hoogte ofzo)quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:37 schreef ShevaJB het volgende:
DronesLeuk voor een half uurtje en dan ligt het stof te verzamelen.
goede buurmanquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:28 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
1 van de buurt kinderen had zo'n ding voor een minuut of 5, toen sloeg de buurman hem kapot (vloog in zijn tuin op 2m hoogte ofzo)
Ik vlieg nooit lager dan 100 m.quote:
Met blackfriday gehaald maar nu pas binnen. Normaal is die duur.quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:04 schreef LurkJeRot het volgende:
Maar was hij dan tenminste wel een beetje billig?
Leuk om te zien dat je uit je gesloten kamer bent gekomen. Welkom in de vrijheid.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:06 schreef Atak het volgende:
Al bij de eerste vlucht. En ik moest ongeveer 1,5 maanden wachten
Ik kom heel vaak. Vraag maar aan je moeder.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je uit je gesloten kamer bent gekomen. Welkom in de vrijheid.
Mijn moeder werkt al een jaar niet meer bij de reclassering.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik kom heel vaak. Vraag maar aan je moeder.
Ja, snap ik, maar omdat je zo lang moest wachten dus. Dat zou ik zelf onverteerbaar gevonden hebben als ik er de volle mep voor betaald had.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Met blackfriday gehaald maar nu pas binnen. Normaal is die duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |