SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Mr Urbanus! Keep quiet!
- Ja seg, ik zal nog 's ne keer ne kip meenemen!
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:38 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je Marco Borsato al gehad met Stilte voor de Storm?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:39 schreef Rafeiro het volgende:
Stef Bos met BobSavenberg - Breek de stilte?als afsluiter
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
knokkels bedankt voor de muziek tot op heden maar ik tune uit.
Voor de overige luisteraars nog een fijne show
Dank je, fijn gedraaid, over 19 minuten stop ik ookquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
knokkels bedankt voor de muziek tot op heden maar ik tune uit.
Voor de overige luisteraars nog een fijne show
Daar zal wel het een en ander aan acid aan vooraf gegaan zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:54 schreef asco het volgende:
Infected Mushroom - Hush Mail (Eskimo Remix)
Hoe verzint men zulke namen.
Of mushrooms die niet helemaal goed meer warenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar zal wel het een en ander aan acid aan vooraf gegaan zijn
Tsja, ik HAD eerder kunnen stoppen maar niemand reageerde nog op mijn vragen wie er na mij zou gaanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:59 schreef Rafeiro het volgende:
Grote kans dat dat "gat" in het rooster wel vol komt
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Of mushrooms die niet helemaal goed meer waren
Ik zat net op het rooster en toen overlapte het ineens, haha.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, ik HAD eerder kunnen stoppen maar niemand reageerde nog op mijn vragen wie er na mij zou gaan
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Of mushrooms die niet helemaal goed meer waren
Thx!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:01 schreef knokkels het volgende:
Even diep inademen en uitademen allemaal. Het is klaar
Time Of My Life?quote:
The Fi......... oh okayquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
Verzoekjes kunnen uiteraard ook gewoon.
Daarom bestaan DJsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:17 schreef cafca het volgende:
Tja, deze zou ik zelf nooit opzetten, maar ach....
Dat vind ik altijd de charme van radio.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:17 schreef cafca het volgende:
Tja, deze zou ik zelf nooit opzetten, maar ach....
Ik heb nog een flesje glühweinquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik heb nog een flesje red red wine staan. Zomestraks maar even ploppen.
Was de lokker voor justmequote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik heb nog een flesje red red wine staan. Zomestraks maar even ploppen.
quote:
Met Amaretto.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog een flesje glühwein![]()
*ril*
Seconded.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kende deze versie niet. Klinkt leuk
Ik kwam hem een keer tegen, volgens mij FOK! weblog ofzo. Nogal hilarische comments in de YouTube clipquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kende deze versie niet. Klinkt leuk
Wel dop erop doenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:23 schreef cafca het volgende:
Ik heb nog een fles limoncello open staan....die moet ook nog op.
Dan smaakt het beter? Dit is van dat heel foute bochtquote:
Past wel heel goed bij het nummer, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kwam hem een keer tegen, volgens mij FOK! weblog ofzo. Nogal hilarische comments in de YouTube clip
Dan drinkt het wel wat lastigerquote:
Na het aanbreken, open laten staan is ook niet alles.quote:
Fles kapotslaan.quote:
Drankmisbruikquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fles kapotslaan.
* spijkerbroek heeft overal een praktische oplossing voor.
Flesmisbruik. De drank kan je gewoon opslurpen met een rietje.quote:
Ja hoor, half om mixen, yolo.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan smaakt het beter? Dit is van dat heel foute bocht
Ik dacht al, waar blijft MM?quote:
Dan heb je weer van die vervelende glassplinters in je slokdarmquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fles kapotslaan.
* spijkerbroek heeft overal een praktische oplossing voor.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las dat ik mee moest zingen.
Heb zelfs de gebaren er bij gedaan...
Detailsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan heb je weer van die vervelende glassplinters in je slokdarm
Heeft u nog een verzoekje?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las dat ik mee moest zingen.
Heb zelfs de gebaren er bij gedaan...
Thee heb ik niet, verse rauwe honing dan weer welquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een kop thee met een klodder honing graag.
Heb een keel als van schuurpapier...
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Maar Buffalo Gals van Malcolm McLaren, heb je dat?
Because aaaallll I have leeeeft is the voice of sandpaper?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een kop thee met een klodder honing graag.
Heb een keel als van schuurpapier...
Ik dacht dat ze uit elkaar/gestopt waren?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Het blijft trouwens angstvallig stil rond Katzenjammer.
Vage solo projecten, maar verder niks...
Alles smaakt lekkerder met Amaretto?quote:
Ja, nee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze uit elkaar/gestopt waren?
Marianne en Anne-Marit werken samen, en Sol doet wat solo.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Het blijft trouwens angstvallig stil rond Katzenjammer.
Vage solo projecten, maar verder niks...
Is This The Way To Amaretto?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alles smaakt lekkerder met Amaretto?
Tea With Cinnamon mag ook...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:36 schreef knokkels het volgende:
Scherp, rafMuzikale thee met honing en citroen en limoen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:45 schreef asco het volgende:
Oh wacht Katzenjammer bestaat echt. Dacht dat is een term van deze reeks of iets.
Moeten we de artiest en titel raden a la Leo Blokhuis?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb geen idee wat het volgende nummer is, heb even snel een random plaat gepakt.
quote:Programma van vandaag
19:03 - 20:00 Raf doorbreekt de stilte wel even
20:00 - 21:00 MadMaster - In De Dizko...
21:00 - 23:00 Dj Melting - Classic rock
Er is er eentje weggegaan in 2016, maar ze zijn volgens mij nog steeds met hun album bezig. Ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ja, die bestaan. Of nou ja.. bestonden? Ze weten het zelf niet.
Leuke muziek en leuke dames![]()
![]()
Oooh, leuke dames ga ik dan wel ff googlen...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ja, die bestaan. Of nou ja.. bestonden? Ze weten het zelf niet.
Leuke muziek en leuke dames![]()
![]()
Het hele verhaal staat hierboven...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er is er eentje weggegaan in 2016, maar ze zijn volgens mij nog steeds met hun album bezig. Ofzo
Oddly satisfying, though...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Moest even snel 2 nummers klaarzetten.
Niet het meest geniale dit
Pop Muzik dan wel weerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Moest even snel 2 nummers klaarzetten.
Niet het meest geniale dit
Best welquote:
Ah nu zie ik het ookquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het hele verhaal staat hierboven...
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:57 schreef knokkels het volgende:
Doe ik mijn schoenen aan, schat ik de afstand tussen mijn knie en de onderkant van mijn (eikenhouten) bureaublad verkeerd in. Nou, die gaf niet mee. *wrijft over knie*
#MeToo
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:54 schreef asco het volgende:
Haha, plaatje van mijn pa (1937).
Gaat tie nog steeds los op.
De Fok! versie:quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:57 schreef knokkels het volgende:
Doe ik mijn schoenen aan, schat ik de afstand tussen mijn knie en de onderkant van mijn (eikenhouten) bureaublad verkeerd in. Nou, die gaf niet mee. *wrijft over knie*
#MeToo
Er was geen penetratie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Arm bureaublad.. zomaar aangerand worden door de knie van knokkels
Ja, is altijd mooi om te zien.quote:
Voor iemand met overige bezigheden was je behoorlijk aanwezig, waarvoor ook dank.quote:
Ja goffer.. ik ga al!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Voor iemand met overige bezigheden was je behoorlijk aanwezig, waarvoor ook dank.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Huh.. brandalarm hier ergens in het gebouw.
AFK.
Vals alarm kennelijk.
Aloha, uw muts nog steeds op?quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Aloha, uw muts nog steeds op?
Kon dit weekend wel koud worden though
Ik wacht braaf op drie koningenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]Tot en met morgen.
U heeft uw muts ook nog steeds op toch?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:42 schreef asco het volgende:
Dit was ook ooit ergens een intro van op TV toch?
Ben daar zo slecht in.
Hoi asco en sacha.quote:
De Nederlandse Top 40...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:42 schreef asco het volgende:
Dit was ook ooit ergens een intro van op TV toch?
Ben daar zo slecht in.
Welke link gebruik je dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:55 schreef sacha het volgende:
maar eh...
als ik op de de luisterlink klik krijg ik de mededeling dat de website slapende is...
Je moet ook niet op de luisterlink klikken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:55 schreef sacha het volgende:
maar eh...
als ik op de de luisterlink klik krijg ik de mededeling dat de website slapende is...
Zweetbandje kan af...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:58 schreef asco het volgende:
Thx MadMaster voor dit uurtje!
Heb mijn workout weer gedaan.![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:58 schreef asco het volgende:
Thx MadMaster voor dit uurtje!
Heb mijn workout weer gedaan.![]()
goeie vraag, ik doe altijd hetzelfde maar de laatste tijd werkt het niet meer en ga ik via omwegen, zal wel aan mijn windows liggenquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:02 schreef cafca het volgende:
Ik krijg in die radio49 app continue reclames voor Logopedie.
Praat ik echt zo onduidelijk
Wat zeg je??quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:02 schreef cafca het volgende:
Ik krijg in die radio49 app continue reclames voor Logopedie.
Praat ik echt zo onduidelijk
De vraag is alleen.... hoe laadt je het?quote:
Met grote ballen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is alleen.... hoe laadt je het?
ik heb in dienst met iets dergelijks geschoten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is alleen.... hoe laadt je het?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb in dienst met iets dergelijks geschoten.
Echt de vijand had ons keihard uitgelachen
Ik wist niet dat je al zo oud was!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb in dienst met iets dergelijks geschoten.
Echt de vijand had ons keihard uitgelachen
quote:
hij wacht op een kamertje in Huize Avondroodquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al zo oud was!![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee. Peanut butter balls!
Van Capt'n Crunch!
[ afbeelding ]
![]()
oeh, hebbuhquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee. Peanut butter balls!
Van Capt'n Crunch!
[ afbeelding ]
![]()
Hoi DDM.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij wacht op een kamertje in Huize Avondrood
Ja, ik heb nu 2 dozen hier staan. Met dank aan travelbuddyquote:
age is a numberquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al zo oud was!![]()
In your case, a very, VERY big number.quote:
ik zou maar met 1 oog open slapen als ik jou wasquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu 2 dozen hier staan. Met dank aan travelbuddy
Ik vrot ze nu allemaal in mijn mond.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou maar met 1 oog open slapen als ik jou was
Hello to your little friendquote:
Wie wil er een Rolo?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekkere gitaartjes sinds 9 uur. Beetje anders dan Odorex of gono in de dizko.
De vijanden lachen je zeker uit, met een dichte loop.quote:
Dat ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekkere gitaartjes sinds 9 uur. Beetje anders dan Odorex of gono in de dizko.
Oeh! Lekkah!quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
De vijanden lachen je zeker uit, met een dichte loop.
En terwijl ze zich krom lachen, snel de vlag afpakken. Win!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
De vijanden lachen je zeker uit, met een dichte loop.
Zo meteen wel weer even wat ouder spul hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel andere koek dan de disco, maar ook lekker hoor
is allebei leuk toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel andere koek dan de disco, maar ook lekker hoor
Ga je spoken?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef peaceman het volgende:
vandaag is er een microfoon besteld, dus wellicht mogelijk spoken words binnenkort bij een uitzending van mij.
iin't my batch?quote:
vertel eens wat nieuwsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef peaceman het volgende:
vandaag is er een microfoon besteld, dus wellicht mogelijk spoken words binnenkort bij een uitzending van mij.
Zang van Diaan!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef peaceman het volgende:
dat ook.. vooral bij jou thuis!quote:
was dat al bekend dan?quote:
zet dan wel je glazen ff wegquote:
Jonguh.. wij weten dingen over je voordat jij ze weet.quote:
Hoe breed is jouw definitie van classic rock?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo meteen wel weer even wat ouder spul hoor.
Breed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe breed is jouw definitie van classic rock?
we hebben hier tenslotte een reserve Diaanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jonguh.. wij weten dingen over je voordat jij ze weet.
Met Twan en Lennon als achtergrondkoortje. Ik zeg: DOEN!quote:
ik denk ik gooi er een nieuwtje in omdat DDM er altijd zo over zit te zeurenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jonguh.. wij weten dingen over je voordat jij ze weet.
Volgens mij is het de bedoeling dat peace praat.. niet de microfoon..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Succes met het aan de praat krijgen van de microfoon!
ik was de enige met inside information hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk ik gooi er een nieuwtje in omdat DDM er altijd zo over zit te zeuren![]()
maar was dus niet nodig.
Hele volksstammen zijn er gek geworden van niet werkende microfoons...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat peace praat.. niet de microfoon..
het is even pielen, maar dan heb je ook wel watquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Succes met het aan de praat krijgen van de microfoon!
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Valt iets van de Flamin Groovies binnen de mogelijkheden ?
to be honest.. ik weet het niet precies.. maar naar het schijnt vonden T0T en Knokkels het een goed ding.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was de enige met inside information hoor.
Maar vertel, wat is het geworden?
ow maar als ie niet werkt, doe ik het gewoon zonder, zoals altijdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hele volksstammen zijn er gek geworden van niet werkende microfoons...
Hebben wij wat....quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is even pielen, maar dan heb je ook wel wat
Rob kan het zelfs met de mic van zijn webcam, dus...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow maar als ie niet werkt, doe ik het gewoon zonder, zoals altijd
... maar is dus wel aanwezig!quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Hebben wij wat....
Geklets van peaceman op de radio.
Drivers, latency, om gek van te worden soms.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow maar als ie niet werkt, doe ik het gewoon zonder, zoals altijd
dat wil je niet... ik herhaal....quote:
als ze hem net zo leveren als mijn koptelefoon blijft het nog even stil.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Hebben wij wat....
Geklets van peaceman op de radio.
Niveautje "email from berlin"?quote:
je bent in een bijzonder optimistische bui he?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niveautje "email from berlin"?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ze hem net zo leveren als mijn koptelefoon blijft het nog even stil.
De essentiele plug zat niet in de doos
jij niet... DDM welquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gevraagd of jij je stem wil gaan laten horen...
aanspoelende dolfijnen op het strand enzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik peaceman hier gelijk moet geven.
dat mag ik toch wel hoen. Volgens klantenservoce hoorde dat er niet bij.quote:
geen idee hoe dat klinkt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aanspoelende dolfijnen op het strand enzo?
nee, daarvoor had je het er nog nooit over gehadquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
pas had je die show rondom Band Aid, toen miste ik echt een pratende DJ erbij
Wat voor plug heb je dan nodig?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat mag ik toch wel hoen. Volgens klantenservoce hoorde dat er niet bij.
Het staat verdorie in koeienletters op de doos
Mag dat wel van DDM?quote:
hoe kan jij dat nu weten...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vraag of Diaan een nummer van the Police zingt en je weet het
3,5 naar 8mm met schroefdraad?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een verloop van naar grote jack met schroefdraad
dan kun je het al helemaal niet wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |