quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Idem. Heb geld in 10 alts zitten. Reden is dat ik denk dat Btc qua scaling er niet uit gaat komen.
Van elke alt die ik heb,las ik me in in het product en marktpotentieel. Met als argument dat alleen coins met sterk potentieel ook duurzaam sterk nieuws kunnen brengen zonder door een kutproduct terugggecrasht worden.
Strategie is spreiding op basis van langetermijnpotentitieel. En traden op hoogtepunten (verkoop) en dieptepunten (inkoop). In deze markt is het 100 procent emotie uit en cognitie aan.
Dus niet verkopen als de boel instort en juist kopen als munten hard dalen. En hiermee is de enige randvoorwaarde helder: zet alleen geld in dat je geen zak boeit. Anders is de emotie te sterk en maak je domme beslissingen.
Ik ben er zelf wel blij mee dat ik met een glimlach op mijn muil de dalingen beschouw en daarna overeind gebleven munten de deur uit doe voor Crypto die crashte. Maar je hebt de zekerheid in jezelf wel nodig.
Dit is ook de enige weg om het goed te doen... rechtstreeks tegen je emotie in traden, en dat is lastig om te leren, daarom verliest 90% van de traders zn geld. Puur daarom. Ik heb er zelf ook last van, maar je moet je emotie idd uitzetten, je moet je mind tricken dat het niet om geld gaat, maar puur om die vage cijfertjes ind e markets.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Kijk dit is precies zoals ik het doe. Jij lijkt me een verstandig man.
Deze?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:21 schreef poker4lifee het volgende:
iemand had een goed linkje over sell walls paar dagen terug, iemand nog het linkje?
Dit is wat ik heb geleerd met wedden in ieder geval. Vandaar dat ik het hier al meteen "goed" kan doen in plaats van in paniek modus gaan =) In sports betting wereld gaat ook 95% van de mensen kopje onder, omdat ze met emotie wedden en verliezen proberen goed te maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is ook de enige weg om het goed te doen... rechtstreeks tegen je emotie in traden, en dat is lastig om te leren, daarom verliest 90% van de traders zn geld. Puur daarom. Ik heb er zelf ook last van, maar je moet je emotie idd uitzetten, je moet je mind tricken dat het niet om geld gaat, maar puur om die vage cijfertjes ind e markets.
yes, thanks man!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:28 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Deze?
https://www.reddit.com/r/(...)_they_do_and_how_to/
Waarop baseer je die BTC-stijging dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:06 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel nu ineens toch wel om de alts waar m'n speelgeld in zit er even uit te gooien op verlies. Niet als panic sell maar om ze later nog lager terug te kopen en er dan dus meer te hebben. Dit ziet eruit alsof BTC de komende dagen flink aan de hol gaat. Hoe doen jullie dat, gewoon houden of toch proberen lager terugkopen?
(Ja dit had ik eerder moeten bedenken. Maar ik twijfel of het eind van de alt dip al in zicht is. Denk het niet.)
Er kan beter gepost worden wanneer de server niet rookt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:18 schreef Gehrman het volgende:
Blockfolio server staat weer eens te roken.
Ripple geef ik je gelijk, Tron zou ik persoonlijk nog aanhouden. Twijfel zelfs om TRon bij te kopen als de dip nog iets verder doorgaatquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:30 schreef Skv het volgende:
Als voorbeeld verpats ik nu Tron en Ripple om Fun te kopen. Op lange termijn lijkt me dit meer rendement geven op hetzelfde geld.
Nee. Ik trade met nul eigen geld, dus in het ergste geval mis ik wat winst wat ik anders ook niet gehad zou hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:36 schreef ejfaar het volgende:
Is niemand bang dat de hele markt een keer ineenstort? Dus dat je (bijna) alles verliest ondanks dat je in ‘goede’ coins zit?
je inleg er uit gehaald dus. Lees/spreek ook aardig wat mensen die dat niet doen, dus prr saldo ook nog met hun initiele inleg spelenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nee. Ik trade met nul eigen geld, dus in het ergste geval mis ik wat winst wat ik anders ook niet gehad zou hebben.
Plus ik zie het voorlopig nog wel even doorgaan zo.
Je hebt niks gewonnen als je nooit casht, dan kan je het dus ook niet verliezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:36 schreef ejfaar het volgende:
Is niemand bang dat de hele markt een keer ineenstort? Dus dat je (bijna) alles verliest ondanks dat je in ‘goede’ coins zit?
als ik alles kwijtraak zou het jammer zijn van m'n inleg maar het zou geen enkele negatieve invloed op m'n leven hebben. Maar als het zo doorgaat kan ik over een paar jaar een huis kopenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:36 schreef ejfaar het volgende:
Nog geen huis hebben gekochtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik alles kwijtraak zou het jammer zijn van m'n inleg maar het zou geen enkele negatieve invloed op m'n leven hebben. Maar als het zo doorgaat kan ik over een paar jaar een huis kopen
Nah, nooit wat ingelegd. Ik heb ooit bitcoins gemined, maar met 1 BTC per dag was dat verre van rendabel. Ooit heb ik alles verkocht omdat ik er geen vertrouwen meer in had, en een klein beetje overgehouden 'voor het geval dat'. Met dat restje ben ik weer door gaan traden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
je inleg er uit gehaald dus. Lees/spreek ook aardig wat mensen die dat niet doen, dus prr saldo ook nog met hun initiele inleg spelen
had jij net nou maar xrp gekocht. Is flink aan het herstellenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nog geen huis hebben gekocht_!
Ik zat er toevallig aan te denken om een 3e generatie/DAG cryptos topic te maken, vooral gefocust op de technologie van (nieuwe) coins dus. Misschien is dat een goede optie?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk er aan om gewoon een topic te maken waar het iets serieuzer kan/moet/mag. Daar posten betekent je aan de, vooraf duidelijk gemaakte regels, houden.
Dus in de SC mag het gaan zoals het gaat, in dat andere topic proberen we een iets andere toon aan te houden.
Maar ik houd graag alle opties open dus we zien de ideeën wel tegemoet.
Kunnen Zith en ik dat eens even bespreken en kijken wat we kunnen doen. Want het is belangrijk dat nieuwelingen zich thuisvoelen, maar ook de oude garde moet een plekje krijgen. Daarbij wil ik trouwens opmerken dat ook beginnelingen, voornamelijk in mijn dm, vragen om een plek met minder ''WOW HAHA STRAKS LAMBO KOPEN'' en meer inhoudelijke posts om door te scrollen.
hehe, 1btc/dag niet rendabelquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:41 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nah, nooit wat ingelegd. Ik heb ooit bitcoins gemined, maar met 1 BTC per dag was dat verre van rendabel. Ooit heb ik alles verkocht omdat ik er geen vertrouwen meer in had, en een klein beetje overgehouden 'voor het geval dat'. Met dat restje ben ik weer door gaan traden.
Maar anders zou ik wel m'n inleg er uit gehaald hebben ja. En er meer uit halen wanneer ik niet relaxt meer kan slapen.
Ik ga nooit XRP kopenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had jij net nou maar xrp gekocht. Is flink aan het herstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |