https://coinmarketcap.com/currencies/raiblocks/#marketsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:09 schreef Predator38 het volgende:
op welke exchange kan ik XRB aankopen ????
kucoin ???
dat is (zeggen ze) ook het manco, dat het oude team de accountrechten hierquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geen officiële account die het verkondigd.
Hoe zit het eigenlijk met de resterende coins van vechain? Circulating supply is nu 200 miljoen ofzo en total supply iets van 800. Wordt de rest gemined, zitten ze ergens veilig opgesloten, eorden ze geburnd?quote:
Tja, crypto kun je zien als gokken op het moment. Maar met het geld dat ik kan missen doe ik liever dat dan tegen 0.1% rente bij de bank. Van VeChain weet ik dat ze (itt tot een aantal hypecoins de laatste tijd) solid zijn, mooie samenwerkingen en prima team hebben. Zit echt nog heel veel potentieel in dit project. Een veilige gok noem ik het.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:52 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Heb ook een groot aandeel in VeChain zitten, maar ben je nu aan het investeren of aan het gokken?Ben er zelf nog niet uit.
Ze worden over time released/gemined, langzaam. Wellicht ook geburned, ik heb er nog niet veel info over gezien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de resterende coins van vechain? Circulating supply is nu 200 miljoen ofzo en total supply iets van 800. Wordt de rest gemined, zitten ze ergens veilig opgesloten, eorden ze geburnd?
Man man man... het lijkt wel alsof elke coin die ik afgelopen maand weggedaan heb moon gaat, en mn eigen stil blijven staanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:14 schreef DrSnuggle het volgende:
Nexus is op 13,75 dollar blijven hangen bij mij. Ik ga maar hopen dat we morgen op 10 dollar wakker worden.
Bitgrail werkt lekkerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:09 schreef Predator38 het volgende:
op welke exchange kan ik XRB aankopen ????
kucoin ???
gewoon naar een wallet sturen ?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:16 schreef Landgeld het volgende:
Hoe krijg ik geld van Kraken.com naar een andere Exchange ?
VEN! (want die heb ik)quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:16 schreef Predator38 het volgende:
als jullie 2000 euro speelgeld zouden hebben wat je kan missen, welke coin zouden jullie pakken ?
VEN ??? REQ ? FUN ?
Gast hou nou eens op man. Maak lekker je eigen keuzes. Je leest hier toch ook mee?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:16 schreef Predator38 het volgende:
als jullie 2000 euro speelgeld zouden hebben wat je kan missen, welke coin zouden jullie pakken ?
VEN ??? REQ ? FUN ? XRB ?
Ik zou persoonlijk voor VEN of REQ gaan, nu ze gezakt zijn , is het een mooie koop, allebei.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:16 schreef Predator38 het volgende:
VEN ??? REQ ? FUN ? XRB ?
Zijn er al 126 miljoen geburnedquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze worden over time released/gemined, langzaam. Wellicht ook geburned, ik heb er nog niet veel info over gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |