Met verkopen wordt inderdaad bedoeld dat altcoins worden omgezet in BTC/ETH/LTC.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:15 schreef Moogwai10 het volgende:
Vraagje:
Ik lees hier weleens wat over 'verkopen' om verliezen te voorkomen of winsten veilig te stellen. Wil dat dan zeggen altcoins omzetten in bitcoins (iets zekerder) of echte helemaal omzetten in EUR meteen?
Ja, niet aan beginnen nu want loopt al de hele dag vast, kan niks kopen/verkopen/eraf halen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:19 schreef V. het volgende:
Mensen hier die ervaring hebben met Etherdelta?
Maar feitelijk stel je dan nog steeds niets echt veilig, want bitcoin kan bijna net zo hard dalen als de altcoin ie je net hebt verkocht..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:19 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Met verkopen wordt inderdaad bedoeld dat altcoins worden omgezet in BTC/ETH/LTC.
USDT dan maar.....?!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:20 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Maar feitelijk stel je dan nog steeds niets echt veilig.
wat is teveel gestegen ???quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:22 schreef Patroon het volgende:
Helaas kwam mijn 350 dollar aan BTC net te laat aan. Ada en Ven waren alweer teveel gestegen. Wel 750 FUN erbij gekocht en de rest op 960 in ETH gestoken. Ik ga nu winsten eerder afromen zodat ik bij dips weer goedkoop kan shoppen.
Ik heb mijn volledige inleg iedere keer uit laten betalen zsm nadat het x2 gegaan is (en dat is vaak vrij snelquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:19 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd hoe jullie je wapenen tegen een 'crash' van bv. binnen 1 nacht (terwijl je ligt te slapen) alle bitcoins en altcoins 90% omlaag.
Je kan natuurlijk stop limiet orders zetten, maar dan zit je vaak nog weer met bitcoins opgescheept. Hoe kan je ervoor zorgen dat je tijdens deze 'crash' automatisch je waarde veilig stelt in EUR?
Vergequote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik heb zelfs voor het eerst Waves en Verge nu.
Ada weer op niv waar ik vanochtend ook kocht en VEN was alweer op 3.85. Dat zet qua dip geen zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wat is teveel gestegen ???
ik wil ook weer bijkopen maar ETH naar binance vanaf GDAX is weer aardig traag.....pfffff
Waves.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik heb zelfs voor het eerst Waves en Verge nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij sommige exchanges kan je de munten ook omzetten in USDT(Tethercoin). 1 Tether staat gelijk aan 1 dollar. Maar niemand weet zeker of exchanges ook echt het geld in huis hebben om al die Tetherdollars om te zetten in echt dollars.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:15 schreef Moogwai10 het volgende:
Vraagje:
Ik lees hier weleens wat over 'verkopen' om verliezen te voorkomen of winsten veilig te stellen. Wil dat dan zeggen altcoins omzetten in bitcoins (iets zekerder) of echte helemaal omzetten in EUR meteen?
Ah en Cryptopia?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:19 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja, niet aan beginnen nu want loopt al de hele dag vast, kan niks kopen/verkopen/eraf halen.
Maar wel ervaringen mee? Als in: beetje betrouwbaar of niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Cryptopia ben ik niet op geweest vandaag
Een vogeltje fluisterde mij LISK in dus maar gedaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En eventueel bijkopen in iets waar je vertrouwen in hebt.
Ja werkt goed en is betrouwbaar. EtherDelta ook hoor, tenzij ze weer gehackt worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:32 schreef V. het volgende:
[..]
Maar wel ervaringen mee? Als in: beetje betrouwbaar of niet?
Lisk ftw!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een vogeltje fluisterde mij LISK in dus maar gedaan.
Er zijn wel eens flashcrashes geweest waarbij een coin gigantisch dipte en letterlijk enkele seconden later weer op de oude koers stond. Daar sta je dan met je verkochte coins voor een veel te lage prijs.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:19 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd hoe jullie je wapenen tegen een 'crash' van bv. binnen 1 nacht (terwijl je ligt te slapen) alle bitcoins en altcoins 90% omlaag.
Je kan natuurlijk stop limiet orders zetten, maar dan zit je vaak nog weer met bitcoins opgescheept. Hoe kan je ervoor zorgen dat je tijdens deze 'crash' automatisch je waarde veilig stelt in EUR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |