Ja, woonde nog bij m'n ouders op zolder, fucking warm door dat gemine en energiekosten rezen de pan uit en BTC was nauwelijks wat waard toen.quote:
deze dip is alsnog 100% hoger dan vorige week hequote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:43 schreef DaMart het volgende:
Veel rood nu op Trex.
Eens kijken waar ik nu wat van ga kopen in de dip.
haha lekker. Dat je overigens na een week al de stroomkosten merkt..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:45 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja, woonde nog bij m'n ouders op zolder, fucking warm door dat gemine en energiekosten rezen de pan uit en BTC was nauwelijks wat waard toen.Heb dat maar een weekje vol gehouden trouwens.
Nouja, Watt-meter ertussen en je weet genoeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
haha lekker. Dat je overigens na een week al de stroomkosten merkt..
Toch knap dat die Ed zo'n rechte liniaal heeft!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:58 schreef EdNoolk het volgende:
Edje zat heel goed met z'n dip op VEN vandaag, en vooralsnog lijkt hij ook gelijk te krijgen met z'n opwaardse box
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/949353627252031489
deze manquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:08 schreef UtopiaVolger het volgende:
Dit geintje kan weleens goed uitpakken.......
vind de dip wel erg kort, zal nog wel nieuwe komenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:11 schreef alilami het volgende:
Zo, het domme geld is uitgestapt. Het nog dommere geld is weer ingestapt nadat ze er net waren uitgestapt. We kunnen weer richting nieuwe records.
heb strat ook, maar sinds ik hem heb doettie weinig eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:11 schreef UtopiaVolger het volgende:
Oh, er schoot nog even een buy order voor 7 stratis door ook. Heb nu 11x 100 dollar uitgegeven aan alts
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:11 schreef alilami het volgende:
Zo, het domme geld is uitgestapt. Het nog dommere geld is weer ingestapt nadat ze er net waren uitgestapt. We kunnen weer richting nieuwe records.
Weet ik, maar als die nu weer een paar duizend satoshi omhoog schiet doet ie wel wat voor mij.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:11 schreef UtopiaVolger het volgende:
Oh, er schoot nog even een buy order voor 7 stratis door ook. Heb nu 11x 100 dollar uitgegeven aan alts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |