Dat blijft echt om te huilen zo slecht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:49 schreef Reya het volgende:
Gelukkig voor Camiel zal deze bijdrage altijd herinnerd worden:
Zeggen dat je ook naar Antalya op vakantie gaat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:52 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemand leren hoe je leuke gesprekjes aanknoopt met je kapster.
Snuif een paar keer en vraag aan haar of ze ongesteld is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:52 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemand leren hoe je leuke gesprekjes aanknoopt met je kapster.
Ik heb juist de eerste kapster, ze is ook nog maar 21 ofzo, die er totaal niet zo uitziet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeggen dat je ook naar Antalya op vakantie gaat.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Snuif een paar keer en vraag aan haar of ze ongesteld is.
"Vismarkt is toch alleen op donderdag?"quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Helemaal leuk als ze 50+ is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het ook wel een beetje natuurlijk hequote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-42579990
BBC vindt dit breaking news over Trump.
Ik keek ook op van dat pushberichtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-42579990
BBC vindt dit breaking news over Trump.
Kortom techgiants vs Murdoch.quote:Webwinkelgigant Amazon gaat naar verluidt meedingen naar de Britse uitzendrechten van de hoogste Engelse voetbaldivisie. Door beelden van de Premier League uit te zenden met zijn streamingdienst hoopt Amazon ook meer klanten aan zich te binden die kiezen voor een zogeheten Prime-membership.
Dat moet weer helpen om de koopdrift van gebruikers verder aan te wakkeren. Volgens marktonderzoekers besteden Prime-leden doorgaans twee keer meer dan doorsnee Amazon-klanten.
Voorafgaand aan de veiling dit jaar doen steeds meer geruchten de ronde dat ook andere techreuzen zich in de biedingsstrijd zullen mengen. Facebook zou een van die bedrijven kunnen zijn. In 2015 boden Sky en BT samen 5,1 miljard pond (5,7 miljard euro) voor de uitzendrechten van drie seizoenen Premier League.
Ik draag altijd voor uit de Margriet of Libelle.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb overigens altijd een hekel aan het moeten praten met kapsters.
Normaal gezien hoop ik ook altijd dat ze gewoon hun mond houden. Kappers ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
Bij mijn kapper liggen altijd van die hippe bladen over wonen, waar ik als mannelijke auti natuurlijk helemaal niks mee kan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:03 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik draag altijd voor uit de Margriet of Libelle.
Ook vervelend is het als hun vingers ruiken naar peukenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Normaal gezien hoop ik ook altijd dat ze gewoon hun mond houden. Kappers ook.
Dat ze zich maar concentreren op m'n haar.
Ik wijd altijd uit hoe blij ik ben met onze multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:03 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik draag altijd voor uit de Margriet of Libelle.
Kappers, taxichauffeurs en barmannen krijgen van mij een grotere fooi als ze me niet vervelen met small talk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom zou je uberhaupt naar zo'n soort kapper gaan dan, gatver.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook vervelend is het als hun vingers ruiken naar peuken
Alleen als ze jouw neushaar ook moeten knippen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook vervelend is het als hun vingers ruiken naar peuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |