Met de huidige pumps heb ik binnekort weer een cash out momentje, typquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:14 schreef Typisch het volgende:
godverdomme
moet ik morgen weer oppassen waar ik de SC open
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Met de huidige pumps heb ik binnekort weer een cash out momentje, typ
Excuses.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:14 schreef Typisch het volgende:
godverdomme
moet ik morgen weer oppassen waar ik de SC open
veel plezierquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:41 schreef Typisch het volgende:
https://www.portaventuraworld.com/en
midweekje hier geboekt
genot
Dit lijkt me weinig genot, Typischquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:41 schreef Typisch het volgende:
https://www.portaventuraworld.com/en
midweekje hier geboekt
genot
ik vind dat leukquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit lijkt me weinig genot, Typisch
Je had met mooi weer ook naar Walibi kunnen gaan..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind dat leuk
naja, vooral mijn vriendin dan
ik ben een beetje zuurquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wat heb ik de laatste dagen lol in crypto zeg.
Erg vermakelijk die altwereld.
Ik kende het al heel lang via via.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben een beetje zuur
ken bijv fun echt al maanden
zit er niet in
ja, ik ga morgen eens wat speelgeld naar exchanges sturenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Nu ik er niet meer zo dik in zit kan ik wat meer gokjes nemen
Ik ga nu FUN en REQ braaf holden door 2018.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ik ga morgen eens wat speelgeld naar exchanges sturen
ga ook maar weer beetje pielen
Je vriendin komt om half 8 pas thuis. Wat een kech.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 07:17 schreef Typisch het volgende:
Mijn vriendin was haar sleutel vergeten en nu ben ik dus wakker.
Rip
Nee, ze ging netjes naar haar werk. Om 7 uur.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 07:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vriendin komt om half 8 pas thuis. Wat een kech.
ach, nog effe lekker wat geld scheppenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:05 schreef kapiteintje het volgende:
Sneijdertje blijft toch ook aparte clubkeuzes maken na elkaar. Jammer om te zien ergens.
Stop hier mee.quote:
Lijkt me helemaal niet genot als ik eerlijk ben. Nooit je potentie waargemaakt lijkt me eeuwig zonde. Maarja, het geld he.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ach, nog effe lekker wat geld scheppen
dan ergens op een jeugdveldje, als hij daar zin in heeft, van die kleine gastjes ondersteunen voor de rest van je leven
toch genot
2010 was natuurlijk een topjaar voor hem.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niet genot als ik eerlijk ben. Nooit je potentie waargemaakt lijkt me eeuwig zonde. Maarja, het geld he.
Heeft alleen maar een CL'tje gewonnen, tweede en derde geworden met Oranje.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niet genot als ik eerlijk ben. Nooit je potentie waargemaakt lijkt me eeuwig zonde. Maarja, het geld he.
wat je hem kan verwijten is dat hij maar 1 topjaar heeft gehad, maar nooit je potentie waarmaken vind ik ook wat andersquote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft alleen maar een CL'tje gewonnen, tweede en derde geworden met Oranje.
Wat had je hem nog meer willen zien doen dan met zijn kwaliteiten?Het is geen Iniesta, Eriksen of KDB ofzo hé, qua compleetheid als middenvelder.
Kom op Typ, beweren dat er niet meer in had gezeten als in langer op hoog niveau is onzinnig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft alleen maar een CL'tje gewonnen, tweede en derde geworden met Oranje.
Wat had je hem nog meer willen zien doen dan met zijn kwaliteiten?Het is geen Iniesta, Eriksen of KDB ofzo hé, qua compleetheid als middenvelder.
Ik ook Bb, ik ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:26 schreef Befbekje het volgende:
Wat heb ik trouwens kut geslapen, ongelooflijk..
Die moet onderhand toch ook wel beseffen dat het over en uit is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:05 schreef kapiteintje het volgende:
Sneijdertje blijft toch ook aparte clubkeuzes maken na elkaar. Jammer om te zien ergens.
Er is gewoon meer nodig op de plek waar hij het beste tot zijn recht komt in de absolute top.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom op Typ, beweren dat er niet meer in had gezeten als in langer op hoog niveau is onzinnig.
nog een beetje pakken wat ie pakken kan, hij heeft een duur huishoudenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moet onderhand toch ook wel beseffen dat het over en uit is.
Nooit iets geweest. 1 gouden pik jaar en dat was het wel. Parasiteren op slechts een goede trap kan in het hedendaagse voetbal niet meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moet onderhand toch ook wel beseffen dat het over en uit is.
is ook weer overdreven al had hij maar 1 echt top jaar, hij is inmiddels wel versletenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit iets geweest. 1 gouden pik jaar en dat was het wel. Parasiteren op slechts een goede trap kan in het hedendaagse voetbal niet meer.
Vooral jammer dat Van der Vaart fysiek ongeschikt was voor topvoetbal, die vond ik veel meer talent hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook weer overdreven al had hij maar 1 echt top jaar, hij is inmiddels wel versleten
zeker de sympathiekere van de twee maar meer talent betwijfel ikquote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral jammer dat Van der Vaart fysiek ongeschikt was voor topvoetbal, die vond ik veel meer talent hebben
Hij was wel iets beter dan dat hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit iets geweest. 1 gouden pik jaar en dat was het wel. Parasiteren op slechts een goede trap kan in het hedendaagse voetbal niet meer.
Wat sierlijker misschien, maar meer getalenteerd weet ik niet. Ook een totaal andere speler natuurlijk. Was ook geen absolute top geworden iig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral jammer dat Van der Vaart fysiek ongeschikt was voor topvoetbal, die vond ik veel meer talent hebben
Helder licht ben je toch ook hè.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja het heet hier VBL geen OUD
Dat is beter dan die rottige Pingu van je. Beetje je kind series laten zien die wij in onze jeugd ook al keken. Je weet toch wel hoe racistisch, seksistisch en genderbiased je kind nu wordt?quote:
Dat is ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is beter dan die rottige Pingu van je. Beetje je kind series laten zien die wij in onze jeugd ook al keken. Je weet toch wel hoe racistisch, seksistisch en genderbiased je kind nu wordt?
Denk het.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Opper is de laatste dagen wat scherper. De vakantie zal hem deugd gedaan hebben.
Hij kwam ons 1 januari wel een gelukkig nieuwjaar wensen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:17 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens een belangrijkere vraag: Heeft Stijn ons nu definitief verlaten? Ik heb de beste jongen al weken niet gezien hier.
Onder invloed van restjes Jupiler zeker.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij kwam ons 1 januari wel een gelukkig nieuwjaar wensen.
Daar heeft hij nog nooit gewoond.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, je wilt dat hij in de Achterhoek blijft wonen?
Potentie in een irrelevant spel tegenover the high score of life.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Twente dan. Is toch allemaal hetzelfde daar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar heeft hij nog nooit gewoond.
Sterker nog,ik ben nog steeds op vakantie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Opper is de laatste dagen wat scherper. De vakantie zal hem deugd gedaan hebben.
Dat is godverredomme een goed idee! Ik doe mee met je.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd voor een lekker bakje cappuccino.
Gezellig, wij verdienen dat!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is godverredomme een goed idee! Ik doe mee met je.
Ben jij zo'n figuur als dit?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sterker nog,ik ben nog steeds op vakantie.
Zeker weten vriend.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezellig, wij verdienen dat!
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Twente dan. Is toch allemaal hetzelfde daar.
HOK is niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker weten vriend.
Alleen jammer dat onlogisch amper meer present is, hij laat ons toch een beetje stikken zo.
Ik schrok laatst hoe weinig vakantiedagen mensen hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij zo'n figuur als dit?
https://www.ad.nl/reizen/(...)rijg-er-54~a32674af/
Niet per se, maar als het zo uit komt prima.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij zo'n figuur als dit?
https://www.ad.nl/reizen/(...)rijg-er-54~a32674af/
Gelukkig zijn er ook andere fantastische users met een o als beginletter.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HOK is niet meer wat het geweest is.
Kerst vieren daar nog?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet per se, maar als het zo uit komt prima.
Ja, 9de 's avonds weer terug. Dan de kerstkilo's er af. Schoonmoeder propt mij helemaal vol hier.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook andere fantastische users met een o als beginletter.
Ga eens werken ofzo joh, man man man.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe zo een cappuccino op een verwarmd terras.
Nee Kapi.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet dan? Ik dacht dat dat hele uitsteeksel achterhoek was, maar niet dus?
haags_kapiteintjequote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HOK is niet meer wat het geweest is.
Dit is een vrij algemene omschrijving. Wat bedoel je, in nederland, in de wereld, welke mensen, welke banen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik schrok laatst hoe weinig vakantiedagen mensen hebben.
Iedereen. Met de VS als negatieve uitschieterquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is een vrij algemene omschrijving. Wat bedoel je, in nederland, in de wereld, welke mensen, welke banen?
Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, 9de 's avonds weer terug. Dan de kerstkilo's er af. Schoonmoeder propt mij helemaal vol hier.
Servië, Georgiëquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Waar vieren ze kerst in januari
Op het Gemeentehuis kan alles.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Waar vieren ze kerst in januari
Ik zal ze bekeren tot het ware geloof.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over een uur staan er wat Joegoslaven voor je deur.
Tering.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik zal ze bekeren tot het ware geloof.
Kunnen zij ook goed met jou?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan prima met Achterhoekers. Mooie mensen.
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Twee uur slaap vannacht. Ik ben wat prikkelbaar
Ik drie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Twee uur slaap vannacht. Ik ben wat prikkelbaar
Ik een solide 6,5. Vannacht ga ik weer voor de goede 8,5. Slaap is belangrijk voor je gezondheid.quote:
Helaas niet. Geld lost niet alles opquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:47 schreef kapiteintje het volgende:
Kan je high score in life dat niet oplossen dan Inso?
Dat zeker.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik een solide 6,5. Vannacht ga ik weer voor de goede 8,5. Slaap is belangrijk voor je gezondheid.
seks ookquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik een solide 6,5. Vannacht ga ik weer voor de goede 8,5. Slaap is belangrijk voor je gezondheid.
Dit is onjuist..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonder slaap heb je ook geen zin in seks.
Wel je kist in.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zoals mijn oma zegt. Geld kun je niet mee naar de hemel nemen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonder slaap heb je ook geen zin in seks.
Ik drink dat ook regelmatig. Niks mis mee, maar het lijkt natuurlijk niet echt op koffie. Qua smaak vind ik het 's ochtends wel aangenamer dan het alternatief thee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik drink nu wat vaker cafeïnevrije koffie.
Je gezondheid ook niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zoals mijn oma zegt. Geld kun je niet mee naar de hemel nemen.
In Nederland zal het iig niet kunnen nee, daar mag je niks.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn uitvaart is helemaal geregeld. Maar dat kan denk ik niet
Ik moest mijn hele uitvaart regelen laatst. Wat een regels, zeker als je lijk nog ingevlogen moet wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Nederland zal het iig niet kunnen nee, daar mag je niks.
Petrus schijnt om te kopen te zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Lijkt me ook erg zinloos. Geld in je graf
Iets met een rijk man een kameel en het oog van de naaldquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Petrus schijnt om te kopen te zijn.
Matteus had het niet zo op rijke mensen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Iets met een rijk man een kameel en het oog van de naald
Klopt. Wordt lastig daarbovenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Matteus had het niet zo op rijke mensen.
Nee, niet echt. Zijn loopbaan bewijst dat ook wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij was wel iets beter dan dat hoor.
Bij Ajax blonk hij uit (maar dat deed een Klaassen bijv ook), bij Real kon hij het niet waar maken en bij Inter speelde hij 1 goed seizoen en kwam toen nauwelijks meer aan spelen toe. Galatasaray begon het afbouwen al. Nice heeft hij weinig gespeeld.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Zijn loopbaan bewijst dat ook wel.
Rode draad in het verhaal was dat mensen in Nederland altijd deden alsof het nooit aan Sneijder lag. Die man wordt hier zo godsgruwelijk hard overschat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Ajax blonk hij uit (maar dat deed een Klaassen bijv ook), bij Real kon hij het niet waar maken en bij Inter speelde hij 1 goed seizoen en kwam toen nauwelijks meer aan spelen toe. Galatasaray begon het afbouwen al. Nice heeft hij weinig gespeeld.
Zo bijzonder was het niet inderdaad.
Wel raar dat hij recordinternational is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Rode draad in het verhaal was dat mensen in Nederland altijd deden alsof het nooit aan Sneijder lag. Die man wordt hier zo godsgruwelijk hard overschat.
Mwah, we hadden/hebben ook niets beters.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel raar dat hij recordinternational is.
Schei even uit.. Sneijder heeft een fantastisch eerste seizoen gespeeld bij Real.. Op dat EK in Zwitserland en Oostenrijk was 'ie ook de uitblinker..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Ajax blonk hij uit (maar dat deed een Klaassen bijv ook), bij Real kon hij het niet waar maken en bij Inter speelde hij 1 goed seizoen en kwam toen nauwelijks meer aan spelen toe. Galatasaray begon het afbouwen al. Nice heeft hij weinig gespeeld.
Zo bijzonder was het niet inderdaad.
En wat werd er op dat EK gewonnenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Schei even uit.. Sneijder heeft een fantastisch eerste seizoen gespeeld bij Real.. Op dat EK in Zwitserland en Oostenrijk was 'ie ook de uitblinker..
Niets, maar dat kwam omdat Van Persie niet in de spits stond..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En wat werd er op dat EK gewonnen
Overschat is wat anders dan dat er meer in zijn loopbaan had gezeten. Dat laatste kun je prima beweren en tegelijkertijd reëel blijven over de kwaliteiten van Sneijder. Absolute top uiteindelijk niet, maar had prima bij een Engelse subtopper mee kunnen draaien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Rode draad in het verhaal was dat mensen in Nederland altijd deden alsof het nooit aan Sneijder lag. Die man wordt hier zo godsgruwelijk hard overschat.
In die competitie juist niet, dan had hij namelijk meters moeten maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overschat is wat anders dan dat er meer in zijn loopbaan had gezeten. Dat laatste kun je prima beweren en tegelijkertijd reëel blijven over de kwaliteiten van Sneijder. Absolute top uiteindelijk niet, maar had prima bij een Engelse subtopper mee kunnen draaien.
Je snapt m'n punt qua niveau.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
In die competitie juist niet, dan had hij namelijk meters moeten maken.
Wat wonnen we bij de toernooien waar hij wel in de spits stond?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niets, maar dat kwam omdat Van Persie niet in de spits stond..
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat wonnen we bij de toernooien waar hij wel in de spits stond?
Heb jij gisteren het Feyenoordtopic niet gelezen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:28 schreef opperkleurder het volgende:
Befbekje zal zich hier voorlopig niet durven te vertonen.
Er zijn dagen dat ik de topics van de subtoppers oversla.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb jij gisteren het Feyenoordtopic niet gelezen?
Je zou er goed aan doen..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik de topics van de subtoppers oversla.
Wat winnen alle landen op 1 na bij zo'n toernooi? Als dat het criterium voor een goede voetballer is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat wonnen we bij de toernooien waar hij wel in de spits stond?
Zo'n beetje alle grote voetballers wonnen een EK of WK met hun land.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat winnen alle landen op 1 na bij zo'n toernooi? Als dat het criterium voor een goede voetballer is.
Van Persie had op 10 of 11 of 7 moeten staan, niet op 9.. Huntelaar had daar moeten staan in 2012.. En na Slowakije in 2010..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat winnen alle landen op 1 na bij zo'n toernooi? Als dat het criterium voor een goede voetballer is.
Daarom Ronaldo > Missiquote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle grote voetballers wonnen een EK of WK met hun land.
Messi wordt als hij niet met de sterren van Barcelona speelt zelfs door Tapia uit de wedstrijd gespeeld.quote:
Ik kwam Tapia een paar weken terug tegen in gaysauna De Vergulde Cockring aan de Oudezijds Voorburgwal..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Messi wordt als hij niet met de sterren van Barcelona speelt zelfs door Tapia uit de wedstrijd gespeeld.
Wat een onzin joh.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle grote voetballers wonnen een EK of WK met hun land.
Een ouderwetse mannetjesputter.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kwam Tapia een paar weken terug tegen in gaysauna De Vergulde Cockring aan de Oudezijds Voorburgwal..
Wtf lees ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kwam Tapia een paar weken terug tegen in gaysauna De Vergulde Cockring aan de Oudezijds Voorburgwal..
Charisteasquote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maradona, Pele, Beckenbauer, Ronaldo, Zidane, Van Basten.
Ieder z'n ding, makker.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Sorry Buitendam, ik moest even wat homoseksuele stoom afblazen..
Logisch na een sauna bezoek.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Sorry Buitendam, ik moest even wat homoseksuele stoom afblazen..
Cruijff, van Hanegem, Gullit, Bergkamp, Robben. Er zijn genoeg andere geweldige voetballers van absoluut topniveau die geen toernooi gewonnen hebben. Robben had hem notabene op z'n slof en het school 1cm. Had hij z'n veter wat groter geknoopt dan had hij gezeten bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maradona, Pele, Beckenbauer, Ronaldo, Zidane, Van Basten.
Ik vind 1 ook al not dun.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee oorknopjes = flikker.. Dus zo vreemd is het niet dat ik 'm daar tegenkwam..
gewoon een (te) kleine actieradius voor een topmiddenvelder maar geweldige trap en pass links en rechts, goed kort wegdraaien naar links en rechts, er zijn maar weinig spelers die dat kunnen. Als het spel op hem afgestemd werd was hij goed zoals bij Inter door Mourinho en WK 2010.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overschat is wat anders dan dat er meer in zijn loopbaan had gezeten. Dat laatste kun je prima beweren en tegelijkertijd reëel blijven over de kwaliteiten van Sneijder. Absolute top uiteindelijk niet, maar had prima bij een Engelse subtopper mee kunnen draaien.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee oorknopjes = flikker.. Dus zo vreemd is het niet dat ik 'm daar tegenkwam..
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
Sauna is overigens wel genottelijk.
ik kan daar niet zo goed tegen, word er zo slaperig vanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
4-2-3-1 is ook een soort 4-3-3..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mits we geen 4-3-3 spelen. Ik ga uit van onze "top" verdedigers.
Geef eens een opstelling danquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mits we geen 4-3-3 spelen. Ik ga uit van onze "top" verdedigers.
Eens wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
Younes is beter dan Boerrigter wasquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Boerrigter wel het blindste paard wat ik bij Ajax gezien heb
2022 had je het toch over, dan zijn de Vrij en |Blind ook wel met pensioen denk ik, wie weet is Kluivert dan zo ver op links, Depay zit dan al bij FC Qatar liedjes te schrijvenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:11 schreef Smoofie het volgende:
Nee grapje.
- De Vrij - Ligt/Hoedt - v. Dijk
Tete - ---------------------------Blind
Jwt. Dit achterin. En dan lekker counteren met Memphis als hij zich normaal kan gedragen de komende jaren en Prompje mes.
Die zullen niet politiek geëngageerd zijn, die nummers..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
2022 had je het toch over, dan zijn de Vrij en |Blind ook wel met pensioen denk ik, wie weet is Kluivert dan zo ver op links, Depay zit dan al bij FC Qatar liedjes te schrijven
Die zijn dan 30? 30 kan prima nog als CV.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
2022 had je het toch over, dan zijn de Vrij en |Blind ook wel met pensioen denk ik, wie weet is Kluivert dan zo ver op links, Depay zit dan al bij FC Qatar liedjes te schrijven
32..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zijn dan 30? 30 kan prima nog als CV.
Kluivert gaat denk ik te vroeg een transfer maken, wil ook niet bijtekenen bij Ajax. Dus wie weet zit die over vier jaar wel bij Ludogorets.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn mij beiden te traag voor het moderne voetbalquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zijn dan 30? 30 kan prima nog als CV.
daarom, zag zo'n lijstje van Ajacied422 voorbij komen over wie er in het huidige NL elftal zou staan, dat was ook wel grappig, 6 jaar is een eeuwigheid in het voetbalquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kluivert gaat denk ik te vroeg een transfer maken, wil ook niet bijtekenen bij Ajax. Dus wie weet zit die over vier jaar wel bij Ludogorets.
Voor een compacte 5-3-2 counter opstelling hoef je ook niet super snel te zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn mij beiden te traag voor het moderne voetbal
Jammer dat Stijn niet meer in dit topic komt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, zag zo'n lijstje van Ajacied422 voorbij komen over wie er in het huidige NL elftal zou staan, dat was ook wel grappig, 6 jaar is een eeuwigheid in het voetbal
Dat topicquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, zag zo'n lijstje van Ajacied422 voorbij komen over wie er in het huidige NL elftal zou staan, dat was ook wel grappig, 6 jaar is een eeuwigheid in het voetbal
je kan er ver mee komen, zie Louis maar dan heb voorin wel Robben kwaliteit nodig en dat heb je met Depay en Promes echt nietquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor een compacte 5-3-2 counter opstelling hoef je ook niet super snel te zijn.
ook weleens over gedacht maar dan zou ik eerder voor sous vide gaanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:31 schreef Typisch het volgende:
Ik ga een slow cooker kopen. Iemand aanraders hier?
Hoe zou jij nu met Oranje spelen dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan er ver mee komen, zie Louis maar dan heb voorin wel Robben kwaliteit nodig en dat heb je met Depay en Promes echt niet
Niet meer komen opdagen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zou jij nu met Oranje spelen dan?
waarschijnlijk ook 3-5-2 maar Smoofie heeft het over een WK winnenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zou jij nu met Oranje spelen dan?
Laat Oranje eerst maar beginnen met zich weer eens te plaatsen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook 3-5-2 maar Smoofie heeft het over een WK winnen
Terecht. Tetten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:29 schreef Typisch het volgende:
Met de titel ''Yolanthe verkast van het mondaine Nice naar de woestijn van Qatar'' kondigt het AD de transfer van Sneijder aan.![]()
![]()
https://www.ad.nl/show/yo(...)-van-qatar~a54e10cb/
Kapi, probeer Kanis en Gunnink eens cafeïnevrij. Echt goed te doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink dat ook regelmatig. Niks mis mee, maar het lijkt natuurlijk niet echt op koffie. Qua smaak vind ik het 's ochtends wel aangenamer dan het alternatief thee.
Ik heb 1x een decafe gehad die echt smaakte zoals een koffie. Dat was in zo'n cupje, maar weet niet of het origineel Nescafé was.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kapi, probeer Kanis en Gunnink eens cafeïnevrij eens.
heb vandaag weekend genomenquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb vandaag weekend genomen
genot is dat
al zal ik daardoor morgen en/of zondag nog wel wat moeten doen
So there is a Godquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:07 schreef opperkleurder het volgende:
EURLINGS TREEDT TERUG ALS IOC LID
Camielgod
Terecht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:07 schreef opperkleurder het volgende:
Camielgod
Er is een soort raam van tijd waarin je van je geloof kunt vallen. Als je te lang wacht wordt het steeds moeilijker om toe te geven dat je al die jaren fout zat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Na een zekere leeftijd niemand toch?
Waarom? Cafeïne boost genotquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik drink nu wat vaker cafeïnevrije koffie.
Ik betwist dat dit in het wetenschapskatern van dagblad Trouw heeft gestaan..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is een soort raam van tijd waarin je van je geloof kunt vallen. Als je te lang wacht wordt het steeds moeilijker om toe te geven dat je al die jaren fout zat.
Trouw was vroeger wel vermakelijk, tegenwoordig is het echt een drama dagblad.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik betwist dat dit in het wetenschapskatern van dagblad Trouw heeft gestaan..
Nrc is nog slechterquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Trouw was vroeger wel vermakelijk, tegenwoordig is het echt een drama dagblad.
Ik overdreef natuurlijk een beetjequote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook 3-5-2 maar Smoofie heeft het over een WK winnen
Zit riazop daar nog steeds in elk topic zijn clicks te promotenquote:
De hoeveelheid mensen die zich daar aan ergeren en dan een compleet verslag in FB schrijven eroverquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit riazop daar nog steeds in elk topic zijn clicks te promoten
Trouw is het enige wat ik nog wel eens online iets van leesquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Trouw was vroeger wel vermakelijk, tegenwoordig is het echt een drama dagblad.
Is ook niet zo slecht allemaal hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah ik dronk weer teveel kopjes op een dag.
Sporadisch een interessant artikel, maar dat heeft het NRC en Volkskrant ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Trouw is het enige wat ik nog wel eens online iets van lees
Verwacht jij meer van kranten dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sporadisch een interessant artikel, maar dat heeft het NRC en Volkskrant ook.
Je bent toch niet 50+?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik heb een krantenabo voor de puzzel en de collumns
Ik heb vroeger een vriendinnetje van geëxalteerde ouders gehad die op de Roland Holst vrije school zat.. Ik stond daar met regelmaat van de klok aan de poort..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:30 schreef napoleonfour het volgende:
Bergen op de radio Bef. Kwam jij daar vroeger ook vaak?
Zeg je dan ook tegen jezelf: duurt lang?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah duurt langer met inslapen enzo.
Wij gingen er vooral eten, vooral als we terugkwamen van Sch(k)oorl.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een vriendinnetje van geëxalteerde ouders gehad die op Roland Holst zat.. Ik stond daar met regelmaat van de klok aan de poort..
Hoeveel?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah ik dronk weer teveel kopjes op een dag.
onder druk wordt alles vloeibaarquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:07 schreef opperkleurder het volgende:
Camielgod
Raw, Houtloods, EVEquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ok lenny
geef eens een leuk restaurantje voor vanavond in tilly
jwt. Gewoon Neukölln in Tilburgquote:
Soort zoekt soort..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:48 schreef Saind het volgende:
Ik weet nog een keer bij een restaurant in Tilburg. Had ik wat sjans met een van de serveersters, leuk om te zien ook nog.
Kwam ik er achter dat het een restaurant was waar mensen met een verstandelijke beperking werken.
Kom nooit in de Pius, maar bedoel je RAK?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
houtloods en raw al eens geweest
zal eve eens checken
is die nieuwe bij de piushaven wat?
yesquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kom nooit in de Pius, maar bedoel je RAK?
Dat laatste kom je wel vaker tegenin Brabant.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:48 schreef Saind het volgende:
Ik weet nog een keer bij een restaurant in Tilburg. Had ik wat sjans met een van de serveersters, leuk om te zien ook nog.
Kwam ik er achter dat het een restaurant was waar mensen met een verstandelijke beperking werken.
Overal wel. Maar ja uitsluitend mongols bedoel ik dan dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste kom je wel vaker tegenin Brabant.
Vreemd zeg in een stad waar enkel mensen met een verstandelijke beperking wonenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:48 schreef Saind het volgende:
Ik heb hier eigenlijk niet zoveel aan toe te voegen.quote:
sarban is nice jaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk niet zoveel aan toe te voegen.
Of als je een keer wat anders wil is Sarban ook wel prima.
Goed geschreven dit op de website van het restaurant van Wes en Yo.quote:When Yolanthe Cabau and Wesley Sneijder fell in love their epic passion for each other and for the joy they experience in global travel was not to be contained on just one plane of existence. They needed to share their passion, their boundless enthusiasm and expand their fervor to include friends, family and now guests to their newly introduced restaurant/bar on the magical island of Ibiza. Exclusively appointed in the most lavish and creative setting, yet radiating a comfortable and relaxed party atmosphere, XaXa invites you to experience Yolanthe’s and Wesley’s favorite dishes, collected during their travels throughout the world and share in their happiness.
http://www.xaxarestaurant.com/#restaurant
Zijn Wes en Yo niet al lang uit elkaarquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed geschreven dit op de website van het restaurant van Wes en Yo.
Ranzig vet varkenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet een pompoensoepje met een dikke snee brood met roomboter. Jullie zullen wel denken: 'Waar heb ik dit eerder gehoord?'. Welnu, ik heb dit gisteren dus ook gegeten.
Ik heb het idee dat je altijd pompoensoep eet eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet een pompoensoepje met een dikke snee brood met roomboter. Jullie zullen wel denken: 'Waar heb ik dit eerder gehoord?'. Welnu, ik heb dit gisteren dus ook gegeten.
Deze is echt heel slecht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn Wes en Yo niet al lang uit elkaar
Of heeft Wes zijn Yo nog
Dat waren Jan smit en yolantequote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maar oprecht ik dacht dat die uit elkaar waren
ZE HEEFT HET SERVIES MEEGENOMENquote:
Wtf wat een stukquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:59 schreef Befbekje het volgende:
https://www.hpdetijd.nl/2018-01-05/rapper-boef-arthur-amerongen/
Gezien de aankeiler van deze column heeft DP een heel slechte dag..
Van het weekend tomatensoep ook. Binnenkort ben ik pompoensoep weer beu.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je altijd pompoensoep eet eigenlijk
Sporadisch afgewisseld met snert
Een doekje om je handen mee af te drogen, dikwijls naast de fontein.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs de gastendoekjes. Ik heb tot de dag van vandaag geen idee wat een gastendoekje is.
leuk stukquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:59 schreef Befbekje het volgende:
Dat een krant dit nog durft te publiceren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:59 schreef Befbekje het volgende:
Dat is toch gewoon een handdoekje.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een doekje om je handen mee af te drogen, dikwijls naast de fontein.
Misschien in de gastenbadkamerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een handdoekje.
topquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:59 schreef Befbekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |