SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
jij zit helemaal in je rol he?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Even bellen met de leraar van Twan...
is het weer zoverquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Even bellen met de leraar van Twan...
Had ik al verteld dat ik teamleider ben geworden per 1 januari?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij zit helemaal in je rol he?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik teamleider ben geworden per 1 januari?
Zo luuuuuukkkk!
Tsja het is bekend dat ik iets meer dingen bij naam ken dan, zeg, essnhillsquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan nemen we je niet meer serieus
die is dan ook wel kampioenequote:Op donderdag 4 januari 2018 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja het is bekend dat ik iets meer dingen bij naam ken dan, zeg, essnhills
zeker, al had ik dat nog niet heel erg door.. ik was 6.quote:
Everything you say can and will be used against you...quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo luuuuuukkkk!
Nu nog steeds hoorquote:
oooooooooooh, luuuuuuuukquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo luuuuuukkkk!
ze was gruwelijk nat?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze had wel de uitstraling van een geoogst rijstveld in de regen...
dat mocht ik toen nog niet kijken. Wel Op volle toerenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut![]()
TopPop werd nooit overgeslagen (bijna nooit)
Hé, wie bedient er nou de knoppen?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:22 schreef peaceman het volgende:
dit is wel een heul lang nummer.. had best wat ingekort kunnen worden
dr zit zo een knopje op de decksquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:22 schreef peaceman het volgende:
dit is wel een heul lang nummer.. had best wat ingekort kunnen worden
eerst die micquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, wie bedient er nou de knoppen?
Kom op, Gijs!
In tegenstelling tot Gijs draai ik ze, als ik ze draai, gewoon helemaal. Tenzij de MP3 van heel slechte kwaliteit is.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, wie bedient er nou de knoppen?
Kom op, Gijs!
dat keken we ookquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat mocht ik toen nog niet kijken. Wel Op volle toeren
ik ben er ook klaar meequote:Op donderdag 4 januari 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil de naam Gijs graag nooit meer horen.
Boycot zijn programma ook.
Inderdaad. Mijn vader viel altijd in slaap tijdens Toppopquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut![]()
TopPop werd nooit overgeslagen (bijna nooit)
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Over Op volle toeren gesproken, de vogeltjesdans komt ook wel he?
Uiteraard komt die. Klassieker.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard komt die. Klassieker.
ook dat, vaste prik. na het eten gingen die luiken dichtquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn vader viel altijd in slaap tijdens Toppop
Nee, het intro daarvan is totaal anders.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je hier ook de lange versie van aangezet? Nee zeker?
nee, klachten kunnen in 3-voud gestuurd worden aan de heer G. Staverman radio 2.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je hier ook de lange versie van aangezet? Nee zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |