Hoe weet je in het donker nou welke voor jou is?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:06 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's: het uitzicht vanaf London Bridge in oostelijke richting
Wat een berg seinen
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
mja, is iets te kort door de bocht. Het Nederlandse stelsel heeft ook zo zijn beperkingen en eigenaardigheden. Bij ATB-EG weet een machinist bij een groen sein niet hoe snel hij precies mag rijden. Dat wordt opgelost via borden langs de baan.
Lampjes tellen, denk ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe weet je in het donker nou welke voor jou is?
Je hebt gewoon rijverlichting eahquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe weet je in het donker nou welke voor jou is?
Mysterieus allemaal. Baal nou alleen dat ik geen half uur vertraging heb.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat kan verschillende oorzaken hebben, waaronder een hele hoop die met een busje WD40 op te lossen zijn. Het is erg vervelend maar is zeg maar net zoiets als dat flikkerende lampje thuis, of die zoem die vanzelf weggaat. In een trein kan dat niet vanzelf weggaan en moet het opgelost worden op het moment dat het ontstaat. Dit is het moment dat het gedetecteerd wordt (en ja, dit soort dingen vind je simpelweg niet tijdens controles) dus ben je de sjaak. Vervelend maar kan gewoon gebeuren.
Dat je er nog nooit eerder van gehoord hebt betekent alleen maar dat het praktisch nooit bij het publiek voorkomt.
Direct ontslaan...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:54 schreef Yreal het volgende:
Oe Oe er riep er eentje om " dames en heren" . Af af !
is dat nou eigenlijk een officieel geregeld iets binnen de NS? Puur even uit interesse omdat zoveel conducteurs het op zoveel verschillende manier doen.quote:
Want jij hebt daar als wezen van bijna-menselijke intelligentie problemen mee?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee die lui die omroepen beste mensen. Grrrrr
Maar ondertussen vinden we "Sehr geehrte Fahrgäste" wel helemaal geweldig?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee die lui die omroepen beste mensen. Grrrrr
is niet verplicht. De sprinters hebben het ook nog gewoon over dames en heren. Het is ook pure onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
is dat nou eigenlijk een officieel geregeld iets binnen de NS? Puur even uit interesse omdat zoveel conducteurs het op zoveel verschillende manier doen.
Natuurlijk! Dat weet jij ont-zet-tend goedquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is niet verplicht. De sprinters hebben het ook nog gewoon over dames en heren. Het is ook pure onzin natuurlijk
"... roepen [..] om..."quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee die lui die omroepen beste mensen. Grrrrr
Dat. Het maakt ook geen ene reet uit. Voor niemand. Ik wed je een kratje dat dit wereldvreemde idee vanuit een politiek hypercorrecte ivoren toren komt, en niet vanuit honderden klachtenbrieven van zogenaamd miskende andersgenderigen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:43 schreef Salatrel het volgende:
is niet verplicht. De sprinters hebben het ook nog gewoon over dames en heren. Het is ook pure onzin natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |