Whehe.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:55 schreef Kaas- het volgende:
@Sky
Nee, mag ik niet horen echt. Maar maakt het misschien wel leuker om ff aan te pakken.
Ja dat is prachtig. Klinkt veel beschaafder.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Whehe.
Bij vrouwen vind ik een accent ook niets, op Vlaams na.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Whehe.
Bij vrouwen vind ik een accent ook niets, op Vlaams na.
Wat schrikken, gelukkig is het goed afgelopen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Godtering....
De wind was gaan liggen, en zou dat ook blijven doen. Deed 'ie niet. De rit terug naar huis op de motor was een flinke uitdaging![]()
![]()
En er was ook bijna geen moblo meer geweest, gelukkig lette de bestuurder de grote witte Landrover waar ik bijna ingeblazen werd op. Was gewoon compleet machteloos![]()
Fuck whiskyvrijdag, whiskydonderdag
Winterkomkommer, ook lekker.quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Laagopgeleide Noord-Afrikaanse margerapper met strafrechtelijk verleden laat zich laatdunkend uit over vrouwen. Stop de persen.
Hoeveel delen heeft de NWS reeks inmiddels?quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Laagopgeleide Noord-Afrikaanse margerapper met strafrechtelijk verleden laat zich laatdunkend uit over vrouwen. Stop de persen.
Het is geen vermist blank meisje met veel speculatiepotentieel, dus maar 3 ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoeveel delen heeft de NWS reeks inmiddels?
Is alles goed gegaan met Mr Moblo?quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is geen vermist blank meisje met veel speculatiepotentieel, dus maar 3 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |