Whehe.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:55 schreef Kaas- het volgende:
@Sky
Nee, mag ik niet horen echt. Maar maakt het misschien wel leuker om ff aan te pakken.
Ja dat is prachtig. Klinkt veel beschaafder.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Whehe.
Bij vrouwen vind ik een accent ook niets, op Vlaams na.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Whehe.
Bij vrouwen vind ik een accent ook niets, op Vlaams na.
Wat schrikken, gelukkig is het goed afgelopen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Godtering....
De wind was gaan liggen, en zou dat ook blijven doen. Deed 'ie niet. De rit terug naar huis op de motor was een flinke uitdaging![]()
![]()
En er was ook bijna geen moblo meer geweest, gelukkig lette de bestuurder de grote witte Landrover waar ik bijna ingeblazen werd op. Was gewoon compleet machteloos![]()
Fuck whiskyvrijdag, whiskydonderdag
Winterkomkommer, ook lekker.quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Laagopgeleide Noord-Afrikaanse margerapper met strafrechtelijk verleden laat zich laatdunkend uit over vrouwen. Stop de persen.
Hoeveel delen heeft de NWS reeks inmiddels?quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Laagopgeleide Noord-Afrikaanse margerapper met strafrechtelijk verleden laat zich laatdunkend uit over vrouwen. Stop de persen.
Het is geen vermist blank meisje met veel speculatiepotentieel, dus maar 3 ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoeveel delen heeft de NWS reeks inmiddels?
Is alles goed gegaan met Mr Moblo?quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is geen vermist blank meisje met veel speculatiepotentieel, dus maar 3 ofzo.
Ja!quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Is alles goed gegaan met Mr Moblo?
Ah gelukkig. Zou het morgen beter zijn? Dan hoop ik dat jullie alternatief vervoer hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja!die is nu ook een kwartiertje thuis, en die was ook wel een beetje aan het overleven
en dan had ik nog 'n beetje licht, en betere reflectie
![]()
Niets voor vegetariërsquote:Op donderdag 4 januari 2018 19:26 schreef Tchock het volgende:
Wild Arctic Sea Cucumber
Dichterbij dan dit kun je niet krijgen denk ik. Althans, niet zonder zelf te gaan jagen.
gvdquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Iets later ontdekte ze Tumblr.
[ afbeelding ]
https://meltdownattack.comquote:This work was supported in part by the European Research Council (ERC) under the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme (grant agreement No 681402).
Oh, we hebben wel 'n auto hoor! En die hebben we de afgelopen weken ook gebruikt, inclusief gisteren met die storm, maar het zou vandaag een stuk beter zijn, en vanochtend was het ook echt niks, tot het ineens vanmiddag ineens weer begon op te steken... morgen wrsch weer met de autoquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Zou het morgen beter zijn? Dan hoop ik dat jullie alternatief vervoer hebben.
Ja, de motorfiets lijkt me niet echt je van het met het weer in het VK van de laatste dagen, zelfs met de auto was het vanochten (Woking - Rotterdam via Channel Tunnel) geen pretje op zijn zachts gezegd.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, we hebben wel 'n auto hoor! En die hebben we de afgelopen weken ook gebruikt, inclusief gisteren met die storm, maar het zou vandaag een stuk beter zijn, en vanochtend was het ook echt niks, tot het ineens vanmiddag ineens weer begon op te steken... morgen wrsch weer met de auto
Niet leuk hé, de naam van 99.999 postenquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:35 schreef skysherrif het volgende:
Kijk slimste mens terug en de vraag is:
1917 algemeen mannenkiesrecht, wanneer volgde die voor vrouwen
Ene Floris: "1912"
Het jaartal van het algemeen kiesrecht is ook echt héél erg vaak voorbij gekomen afgelopen maanden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:35 schreef skysherrif het volgende:
Kijk slimste mens terug en de vraag is:
1917 algemeen mannenkiesrecht, wanneer volgde die voor vrouwen
Ene Floris: "1912"
Ik kon de Nederlandse versie op een gegeven moment echt niet meer aanzien.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Zal trouwens wel weer ophouden over slimste mens ghehe.
Ik vind het juist wel prima zo, ze moeten niet de Vlaamse cabaret willen gaan na doen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kon de Nederlandse versie op een gegeven moment echt niet meer aanzien.
De Vlaamse is een beetje een verkapte cabaretvoorstelling, maar wel leuk om te kijken.
Ik vind de Nederlandse versie ook prima vermaak. Was wel blij dat die domme dikke doos eruit ging gisteren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel prima zo, ze moeten niet de Vlaamse cabaret willen gaan na doen.
Hoe die Floris nu al 2 keer bovenaan staat is me ook een raadsel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse versie ook prima vermaak. Was wel blij dat die domme dikke doos eruit ging gisteren.
Ze hoeven het ook niet na te doen, maar de opzet met Freriks en van Rossem is gewoon irritant.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel prima zo, ze moeten niet de Vlaamse cabaret willen gaan na doen.
Hoe dan? Gewoon geen "jury" lid?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hoeven het ook niet na te doen, maar de opzet met Freriks en van Rossem is gewoon irritant.
Vooral gewoon geen Freriks.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe dan? Gewoon geen "jury" lid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |