Translate in Chrome.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In het chinees best lastig haha
IS te doen, net snel aangemeld, maar zal wel niet binnen de miljoen zitten hahaquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In het chinees best lastig haha
quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Wil net een deel TRX dumpen, binance stuk
quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:31 schreef Zwansen het volgende:
Fuck ik wil een deel Trx verkopen maar Binance werkt niet mee.
Hij zakt in.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Wil net een deel TRX dumpen, binance stuk
Dan is het toch al te laat voor dumpenquote:
Ja perfect, maar het is niet de eerste keer dat ik last heb van Binance die down is...quote:
1330sat nu, net nog >1400.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan is het toch al te laat voor dumpen![]()
Geen panic sell.
De zwakste plek in crypto blijven dan ook gewoon de exchanges.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja perfect, maar het is niet de eerste keer dat ik last heb van Binance die down is...
Want? Is mij wel gelukt. Je krijgt een mail in het chinees in je spamfolder. Daar moet je bevestigen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:32 schreef hmmmz het volgende:
registreren op de tron website lukt niet
Dit ja, en sommige coinsquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:33 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De zwakste plek in crypto blijven dan ook gewoon de exchanges.
Inmiddels wel gelukt via de app. Na een paar pogingen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:31 schreef Zwansen het volgende:
Ik krijg helemaal niks binnen. Vul email adres, naam en ww in. Daarna druk ik op de knop. Wordt het scherm wat donkerder en gebeurd er helemaal niks.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Want? Is mij wel gelukt. Je krijgt een mail in het chinees in je spamfolder. Daar moet je bevestigen.
Wachten, site is enorm traag. Ik heb chrome gebruikt voor registratie.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:34 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niks binnen. Vul email adres, naam en ww in. Daarna druk ik op de knop. Wordt het scherm wat donkerder en gebeurd er helemaal niks.
wilde ook een sell limit plaatsen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:31 schreef Zwansen het volgende:
Als fun naar 20 gaat dan krijgen jullie allemaal bier van me.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:38 schreef Andyy het volgende:
Verge ook, Funfair ook, Ripple ook, Bitcoin ook, Stellar ook.
DOLLAR OF EURO?quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als fun naar 20 gaat dan krijgen jullie allemaal bier van me.
Sia ook dan. Gewoon allemaal 20 eu.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:38 schreef Andyy het volgende:
Verge ook, Funfair ook, Ripple ook, Bitcoin ook, Stellar ook.
Crypto meet met gratis beer van Eggsquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Net 500 fun bijgekocht op 1100sat. Heb er nu 1710.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Allebei. Bij euro krijgen jullie nog meer bier.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:39 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
DOLLAR OF EURO?
Dollar of euro?
Alles gewoon exact op 20 euro.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sia ook dan. Gewoon allemaal 20 eu.
champagne van mijquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niks mis met de 30 stuks van de Littlequote:Op donderdag 4 januari 2018 15:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wel die luxe bittergarnituur he
Lijkt het wel op..... Blockfolio ook al een tijdje 'Maintenance' (inmiddels opgelost).quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Binance plat, hitbtc plat.
Is er een ddos-clubje zich aan het uitleven ofzo?
alle shitcoins moonen ............quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:43 schreef Andyy het volgende:
Ik las ergens in november dat Tron een shitcoin was, nooit gekocht en de boot gemist
Voor kleine winst zou je nog de gok kunnen nemen als blijkt dat volgende week Alibaba de nieuwe partner wordtquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:43 schreef Andyy het volgende:
Ik las ergens in november dat Tron een shitcoin was, nooit gekocht en de boot gemist
1 dollar? Dan moet ie nog meer dan 400% stijgen ofzo. Dat zie ik niet snel gebeuren zonder eerst nog een dip.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:43 schreef Predator38 het volgende:
maargoed, hodl jullie FUN of stappen jullie er bijvoorbeeld bij 1 dollar uit ???
Scherp! en heel triest van die user trouwens.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Lekker dan
user genakt heeft sinds nr 683 een referral (bij binance) in de OP geplaatst, een waarschuwing lijkt me wel op z'n plek, TR gemaakt ook.
Echt zielig
BTC / [SC] Cryptocurrencies #683 TRXXXXXX
Veilige keus, dus zo'n loser ben je niet. Er komt wel weer ergens een ander treintje waar je in kan stappenquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik vind mezelf best wel triest... Daarstraks gekeken of FUN in zou stappen >> +50% >> Mwah iets te duur, zakt vanzelf weer iets >> Zakt niet >> +60% >> Arnold = Loser
Ik hold FUN sowieso heel 2018 door.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:43 schreef Predator38 het volgende:
maargoed, hodl jullie FUN of stappen jullie er bijvoorbeeld bij 1 dollar uit ???
Nog steeds undervalued.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:46 schreef Nattekat het volgende:
ETHEREUM DOOR DE 1000, HYPE HYPE HYPE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb van de week al m'n eth verkocht. Zal wel daaraan liggen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:46 schreef Nattekat het volgende:
ETH verdient een waarde van 5000$ op het moment.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Hahah jij hebt verkocht en nattekat heeft goedkoop ingekocht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:44 schreef Simplythebest85 het volgende:
Sta er van te kijken dat Verge weer aan t stijgen is. Het was toch een sh*tcoin?
Ik ga bijna spijt krijgen dat ik verkocht heb
Hahaha sick, vind 'm wel inventief maar kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Lekker dan
user genakt heeft sinds nr 683 een referral (bij binance) in de OP geplaatst, een waarschuwing lijkt me wel op z'n plek, TR gemaakt ook.
Echt zielig
Doet me denken aan die user die dat in KPD had gedaan en duizenden Euro's daarmee verdiende.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Lekker dan
Echt zielig
Als ik het goed heb moet je bij tokens je gas limit op 200000 zetten ipv 21000, dan zou die moeten lukkenquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:48 schreef Skv het volgende:
Gek. Ik schrijf vanuit MyEtherWallet tokens over naar Binance. Maar ik zie ze niet in de chain terug, ze komen niet bij Binance binnen en gaan niet van mijn saldo af.
Enig idee wat ik verkeerd doe?
Al die berichten dat dit topic allemaal onzin bevat helpt ook niet echt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:49 schreef Kerol het volgende:
Pff deze topicreeks is al een paar dagen binnen drie uur vol.
Wat een onzin wordt hierin geplaatst.
Het is een SC he, wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:49 schreef Kerol het volgende:
Pff deze topicreeks is al een paar dagen binnen drie uur vol.
Wat een onzin wordt hierin geplaatst.
Klopt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Al die berichten dat dit topic allemaal onzin bevat helpt ook niet echt.
in KPD een binance ref?quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:48 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Doet me denken aan die user die dat in KPD had gedaan en duizenden Euro's daarmee verdiende.
wel slim van 'm.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Lekker dan
Echt zielig
quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Lekker dan
Echt zielig
quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb je transactie toegevoegd aan de acceleration queue van https://pool.viabtc.com/tools/txaccelerator/
Normaalgesproken wordt hij nu meegenomen in het eerste blok wat door de ViaBTC-pool wordt gemined.
Hij is door! Mijn Dankquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, hij is er inmiddels door zie ik:
https://blockchain.info/t(...)dca6dac7fd5fe7c4ae6f
Thanks.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Als ik het goed heb moet je bij tokens je gas limit op 200000 zetten ipv 21000, dan zou die moeten lukken
Zou je dit uit kunnen leggen? Ik zit met hetzelfde issue maar wil wel begrijpen wat ik doe wanneer ik iets aanpas.quote:
Wat een kanjerskeere pauper ben je danquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Lekker dan
Echt zielig
Zou ie er veel mee verdiend hebben?quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een kanjerskeere pauper ben je dan.
Wat deed ie dan?quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een kanjerskeere pauper ben je dan.
Het is ook niet echt het beste moment om iets op biance te doenquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:58 schreef Skv het volgende:
Geld overgemaakt naar Binance. 5 minuten geleden bevestigd in de chain. Nog steeds niet bij het saldo. Gr..
ja je kan wss niet bij je account. Heel de tijd in binance wil ik een sell order plaatsen, opnieuw inloggen met elke keer een Chinese error.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:58 schreef Skv het volgende:
Geld overgemaakt naar Binance. 5 minuten geleden bevestigd in de chain. Nog steeds niet bij het saldo. Gr..
HA! Als ik niet bij mijn TRX kan, kan niemand bij zijn TRXquote:Op donderdag 4 januari 2018 15:54 schreef Patroon het volgende:
Wat zit Binance nu te fucken nu TRX moon gaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Stiekem een referrallinkje in de OP fietsen om zo commisie op te strijken over elke trade van een een user die via die link geregistreerd heeft.quote:
Gelukt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:00 schreef spierbal het volgende:
[..]
ja je kan wss niet bij je account. Heel de tijd in binance wil ik een sell order plaatsen, opnieuw inloggen met elke keer een Chinese error.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HA! Als ik niet bij mijn TRX kan, kan niemand bij zijn TRXToch maar weer ingestapt op 1433.. stukje naar FUN gedaan en de rest weer in TRX. Er komt nog meer aan. HODL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Doe je snel dan. Tering. 2 weken?quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:02 schreef iPancakeMix het volgende:
2 weken geleden de cryptowereld ingestapt, portfolio al lekker verdubbeld
Overigens, ik ben een paar uur niet achter m'n PC en we zijn al 4 topics verder
Volgens mij is het moeilijker om de afgelopen weken NIET je portfolio te verdubbelen dan wel..quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:03 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Doe je snel dan. Tering. 2 weken?
Met welke coins?
De laatste 2 weken zijn belachelijk. Na de kerstdip is mijn portfolio bijna 4x meer waard dan het dieptepunt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:03 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Met welke coins?
Dat noemen we hier een Zeta'tje pullen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Stiekem een referrallinkje in de OP fietsen om zo commisie op te strijken over elke trade van een een user die via die link geregistreerd heeft.
Jezus Christus. Ik dacht dat ik verkocht in Ether, maar het was in BTC.quote:
Ben vorige week woensdag bij een maat geweest om 3 altcoins te kopen met zijn BTC, die heeft nu meer dan 150 %.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:03 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Met welke coins?
Interessant.quote:One of the most innovative features of the Bee Protocols is the distributed arbitration functionality. When there are conflicts between host and guest, instead of hiring a team of employees, The Bee Token is creating a smart contract based jury system. Mimicking the process seen in a court of law, a set of jury members is selected from the community (selected based on how much Bee Token they decide to stake) to judge each case. Jury members review the facts of the case and are rewarded for rendering a timely decision.
Ik ben voor een deel XLM ingestapt. Die is lekker omlaag gegaan.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Toch maar weer ingestapt op 1433.. stukje naar FUN gedaan en de rest weer in TRX. Er komt nog meer aan. HODL!
stellar toch?quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben voor een deel XLM ingestapt. Die is lekker omlaag gegaan.
Neuh, ik ook niet. Met geluk 60-70ct.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Al verwacht ik geen 1$ FUN in 2018.
Denk beide.. en dan bedoel ik hype en terecht. Elke week accounement, goed spul en een mega team.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:09 schreef sniel123 het volgende:
Wat is dat TRX eigenlijk? Is de stijging nu terecht of is het stiekem een shitcoin die weer onnodig wordt gepumpt?
Nee het heeft wel (erg veel) potentie en wordt ook goed in de markt gebracht. Wordt ook al gebruikt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:09 schreef sniel123 het volgende:
Wat is dat TRX eigenlijk? Is de stijging nu terecht of is het stiekem een shitcoin die weer onnodig wordt gepumpt?
Ja. 15% TRON er uit.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
stellar toch?
Ik zie dat nog wel groeien.
Ja, gelukkig ving ripple dat wel aardig op vandaag...quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Staat nu onderaan als grootste verliezer van de dag
Met welke coins?quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De laatste 2 weken zijn belachelijk. Na de kerstdip is mijn portfolio bijna 4x meer waard dan het dieptepunt.
Dat wisselt, maar de laatste weken zat ik in sia, stellar en ripple.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:11 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Met welke coins?
Ik heb 15 coins, wellicht is dat lastiger om te verdubbelen.
Marketing van ze is vies goed, dus dat helpt zeker mee. Verder wordt het nu al gebruikt als in-play coin by een of ander vaag spelletje en werken ze samen met Game.com en volgende week komt er nog een groot bedrijf bij.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:09 schreef sniel123 het volgende:
Het is geen shitcoin, maar deze pump slaat nergens op.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:09 schreef sniel123 het volgende:
Geen x in de afkorting dus shit.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:13 schreef Sala-adin het volgende:
Is FUN hype of shit? Kan namelijk ¤500 missen
Aankondiging en een aankomende coinburn..... Echt wel terecht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is geen shitcoin, maar deze pump slaat nergens op.
Zrx wordt het dus helemaal. Zowel in de afkorting als in de naam.quote:
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 4 januari 2018 16:13 schreef xzaz het volgende:
Als TRX de 19200 breekt gaat hij zakken.
FUN is een prima investering, let niet op vage opmerkingen als X in de afkorting. Ik kan het onderbouwen als je wilt, maar je kunt zelf ook lezen erover denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:13 schreef Sala-adin het volgende:
12 maanden. Correctie volgt nog voor de burn.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:15 schreef MGeraads het volgende:
[..]
In hoeveel tijd verwacht je dat? Zou heel lekker zijn.
RaiBlocks.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:17 schreef Sala-adin het volgende:
kom op boys, ¤500 euries, waar zal ik dat in injecteren?
FUN staat nog aan het begin, lees de roadmapquote:Op donderdag 4 januari 2018 16:13 schreef Sala-adin het volgende:
VEN of TRXquote:Op donderdag 4 januari 2018 16:17 schreef Sala-adin het volgende:
VEN, FUN?quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:17 schreef Sala-adin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |