SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boottocht Amsterdam Light FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daarom ben jij een vrouw.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Dat valt allemaal best wel meeAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Moet ook zeggen mannen reageren beter als je zegt ik heb 50 cavia's dan dat je zegt, ik heb 2 kattenquote:![]()
Wat??quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet ook zeggen mannen reageren beter als je zegt ik heb 50 cavia's dan dat je zegt, ik heb 2 katten![]()
![]()
50 cavia's ik zou wegrennen.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik geef dan toch de voorkeur aan de twee katten.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet ook zeggen mannen reageren beter als je zegt ik heb 50 cavia's dan dat je zegt, ik heb 2 katten"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die eten vast ook je lijk op.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat??![]()
![]()
50 cavia's ik zou wegrennen.![]()
Nee ze komen hier binnen en dan is het ooohhhh je hebt een bar!!!!quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat??![]()
![]()
50 cavia's ik zou wegrennen.![]()
Bij mij renden ze gelukkig niet weg om mijn 2 kattenquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet ook zeggen mannen reageren beter als je zegt ik heb 50 cavia's dan dat je zegt, ik heb 2 katten![]()
![]()
Wait, whut?quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
![]()
Katten.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij mij renden ze gelukkig niet weg om mijn 2 katten
For great justice!![]()
Die 50 cavia's kunnen me dan ook gestolen worden ja.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ze komen hier binnen en dan is het ooohhhh je hebt een bar!!!!All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Heb er ook maar een paar in huis, en de rest zit allemaal achter onder de overkapping, bij katten denken ze altijd aan een ruikende kattenbakquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die 50 cavia's kunnen me dan ook gestolen worden ja.![]()
Beter 1 hele dan dat hij van allebei de helft wil.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ex is eindelijk gesetteld in zijn huis. Dus 1 wordt opgehaald![]()
Nou ik denk bij 50 cavia's eerder kinderboerderij, dan ruikende katenbakquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb er ook maar een paar in huis, en de rest zit allemaal achter onder de overkapping, bij katten denken ze altijd aan een ruikende kattenbak
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
#omdenkenquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter 1 hele dan dat hij van allebei de helft wil.![]()
Ah, right. Hopelijk blijft je 'favoriete' bij jou, mocht je die hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ex is eindelijk gesetteld in zijn huis. Dus 1 wordt opgehaald![]()
Wat een geur moet er wel niet komen uit 50 caviahokkenquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik denk bij 50 cavia's eerder kinderboerderij, dan ruikende katenbak![]()
![]()
ja dat heb ik wel geregeld natuurlijk. Mijn baby!quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right. Hopelijk blijft je 'favoriete' bij jou, mocht je die hebben.![]()
![]()
![]()
Stomme exen allemaal.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ex is eindelijk gesetteld in zijn huis. Dus 1 wordt opgehaald
For great justice!![]()
Ik heb er wel eens aan gedacht hoe het over zou komen als een meid bekent Barbie's of MLP te verzamelen....quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Beter dat dan een wand vol porseleinen poppen met dode ogen.![]()
![]()
Nee mensen denken altijd tralie kooien, die heb ik niet, ze zitten hier in een verbouwde kast, en achter in een flat. De meesten die hier komen nemen wat groente mee, vinden ze leuk om te voeren, die binnen zijn ook kleine vetzakjes aan het wordenquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik denk bij 50 cavia's eerder kinderboerderij, dan ruikende katenbak![]()
Niet best he?quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gedacht hoe het over zou komen als een meid bekent Barbie's of MLP te verzamelen....![]()
Want dat doe jij ook?quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gedacht hoe het over zou komen als een meid bekent Barbie's of MLP te verzamelen....
Faxiebronie?
For great justice!![]()
Nou zoveel hokken heb ik niet, zijn groepsdieren he, maar kan je wel vertellen, hier ruik je voornamelijk hooi, als je goed bijhoud merkt niemand het, mijn achterbuurman dacht dat ik vogeltjes had, en de buurvrouw zei nog verrukt dat het zo leuk was al die jonge vogels in de coniferen. Het is ook echt bijhouden, doe je dat niet gaat het stinken, dat klopt, dat heb ik al bij verschillende gezien die 250 tot zelfs 400 cavia's haddenquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een geur moet er wel niet komen uit 50 caviahokken![]()
Ben wel eens bij iemand geweest die trollen verzamelde, het hele huis stond vol trollenquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gedacht hoe het over zou komen als een meid bekent Barbie's of MLP te verzamelen....![]()
Ik denk dat ik MLP nog niet eens zo erg zou vinden. Als ze dat nou leuk vindt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gedacht hoe het over zou komen als een meid bekent Barbie's of MLP te verzamelen....
Barbies daarentegen ben ik echt allergisch voor.
🐙![]()
-schuift Daleks de kast in-quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
He wat?![]()
![]()
Waarom zou je zo veel cavia's willen?quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou zoveel hokken heb ik niet, zijn groepsdieren he, maar kan je wel vertellen, hier ruik je voornamelijk hooi, als je goed bijhoud merkt niemand het, mijn achterbuurman dacht dat ik vogeltjes had, en de buurvrouw zei nog verrukt dat het zo leuk was al die jonge vogels in de coniferen. Het is ook echt bijhouden, doe je dat niet gaat het stinken, dat klopt, dat heb ik al bij verschillende gezien die 250 tot zelfs 400 cavia's haddenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Brrrrquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben wel eens bij iemand geweest die trollen verzamelde, het hele huis stond vol trollen![]()
![]()
Tja daar zijn verschillende redenen voor, ik show ermee, dus fok een zo mooi mogelijk diertje heb net ook weer 65 euro betaald om alles op orde te hebben qua fokkerskaart en nummer, er zijn ook broodfokkers of mensen met uit de hand gelopen hobby waarbij elk jong zooooo lief was en moest blijvenquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je zo veel cavia's willen?![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je zo veel cavia's willen?
🐙![]()
Betere hobby dan mlp sparen iig. Dat dan weer wel. Hahahaquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja daar zijn verschillende redenen voor, ik show ermee, dus fok een zo mooi mogelijk diertje heb net ook weer 65 euro betaald om alles op orde te hebben qua fokkerskaart en nummer, er zijn ook broodfokkers of mensen met uit de hand gelopen hobby waarbij elk jong zooooo lief was en moest blijvenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Nja dat is met alle dieren zo.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou zoveel hokken heb ik niet, zijn groepsdieren he, maar kan je wel vertellen, hier ruik je voornamelijk hooi, als je goed bijhoud merkt niemand het, mijn achterbuurman dacht dat ik vogeltjes had, en de buurvrouw zei nog verrukt dat het zo leuk was al die jonge vogels in de coniferen. Het is ook echt bijhouden, doe je dat niet gaat het stinken, dat klopt, dat heb ik al bij verschillende gezien die 250 tot zelfs 400 cavia's hadden
1 hond kan al enorm stinken als je het niet goed bijhoud.
Ik kan 2 katten nog wel bijhouden, 50 cavia's vind ik alleen maar knap!![]()
![]()
Afknapper...quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben wel eens bij iemand geweest die trollen verzamelde, het hele huis stond vol trollen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die krijg ik steeds op Wish te zienquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rock je dan ook die staart buttplug?![]()
![]()
Ja ze moeten wel schoon blijven, anders zitten ze niet mooi in het haar voor de show. Wat ook mooi is, ik hoef bijna geen advertentie's meer te zetten als ik jongen heb, mensen komen vanzelf wel.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja dat is met alle dieren zo.
Ik kan 2 katten nog wel bijhouden, 50 cavia's vind ik alleen maar knap!![]()
Enige wat ik kon denken was, mijn kat zou het hier zooooo tof vinden, die moet altijd lopen waar alles om kan vallenquote:![]()
Alleen als je paardje komt rijdenquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rock je dan ook die staart buttplug?![]()
Ook al hou je het goed bij, en was je altijd elke dag, je ruitk het geowoon als er een hond woont. Is.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja dat is met alle dieren zo.
Ik kan 2 katten nog wel bijhouden, 50 cavia's vind ik alleen maar knap!All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Is dit dan ook je werk? of werk je er ook nog bij?quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ze moeten wel schoon blijven, anders zitten ze niet mooi in het haar voor de show. Wat ook mooi is, ik hoef bijna geen advertentie's meer te zetten als ik jongen heb, mensen komen vanzelf wel.
Dat moet toch enorm veel werk zijn?![]()
moet je ze dan ook kammen?![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet je hem uit je winkelmandje halen.![]()
![]()
Ja klopt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook al hou je het goed bij, en was je altijd elke dag, je ruitk het geowoon als er een hond woont. Is.
Maar ik denk dat je dat met alle dieren wel hebt. Je ruikt altijd iets.![]()
een plug heeft toch altijd een breed uiteinde? dat deel gaat niet naar binnen hoorquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het lijkt me moeilijk schoonmaken, die staart zit te dichtbij de plug.![]()
![]()
Dat is voor het realisme, zo'n samengeklonterd stuk met schijt net als echte beestjes.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het lijkt me moeilijk schoonmaken, die staart zit te dichtbij de plug.![]()
Dan moet je hem uit doen en dan schoonmakenquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het lijkt me moeilijk schoonmaken, die staart zit te dichtbij de plug.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is voor het realisme, zo'n samengeklonterd stuk met schijt net als echte beestjes.![]()
![]()
He welk deel dan? Weet ik veel ik heb nog nooit een plug in het echt gezien laat staan gebruiktquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
een plug heeft toch altijd een breed uiteinde? dat deel gaat niet naar binnen hoor![]()
![]()
nja zoek eens een plaatje van een zonder staart. dan zie je het denk ik welquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
He welk deel dan? Weet ik veel ik heb nog nooit een plug in het echt gezien laat staan gebruikt![]()
![]()
Je stop hem in je kontje. En als je klaar bent haal je hem er uit en maak je hem schoon. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
He welk deel dan? Weet ik veel ik heb nog nooit een plug in het echt gezien laat staan gebruiktAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Nou begin komende week weer met 10 uur werk, maar ben voor de rest altijd wel thuis en ja de show dieren worden gekamd en moeten leren om stil te blijven zitten en dat ze even worden gevoeld, je wil natuurlijk niet dat ze compleet gaan flippen bij de keurmeester.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dit dan ook je werk? of werk je er ook nog bij?
Dat moet toch enorm veel werk zijn?![]()
moet je ze dan ook kammen?
Het is wel een leuke hobby, had eerst peruvians, sheltie's en coronetjes, en ga nu alleen verder met zwart rood witte coronetjes, de rest loopt nu gewoon voor gezeldschap tot ze overlijden, of er moet iemand komen die toevallig een wat ouder diertje wil als gezeldschap voor eigen cavia. Binnen zitten de pensioentjes en mijn enige skinny cavia Mevrouw Blootje, dat beestje moet in de warmte blijven![]()
Ah ok dus wel een dagtaak aan. Wel leuk wat daar allemaal bij komt kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou begin komende week weer met 10 uur werk, maar ben voor de rest altijd wel thuis en ja de show dieren worden gekamd en moeten leren om stil te blijven zitten en dat ze even worden gevoeld, je wil natuurlijk niet dat ze compleet gaan flippen bij de keurmeester.
Het is wel een leuke hobby, had eerst peruvians, sheltie's en coronetjes, en ga nu alleen verder met zwart rood witte coronetjes, de rest loopt nu gewoon voor gezeldschap tot ze overlijden, of er moet iemand komen die toevallig een wat ouder diertje wil als gezeldschap voor eigen cavia. Binnen zitten de pensioentjes en mijn enige skinny cavia Mevrouw Blootje, dat beestje moet in de warmte blijven
mevrouw Blootje![]()
![]()
Laat me maar een keer zien. Jij hebt er verstand van zo te merkenquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je stop hem in je kontje. En als je klaar bent haal je hem er uit en maak je hem schoon. Zo moeilijk is het niet.![]()
![]()
Smooth.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Laat me maar een keer zien. Jij hebt er verstand van zo te merken![]()
Ja maar moet wel zeggen, heb momenteel ook 5 jongen en die gaan over 2 week ook weer wegquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ok dus wel een dagtaak aan. Wel leuk wat daar allemaal bij komt kijken.
mevrouw Blootje![]()
Geen probleem. Zo ben ik.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Laat me maar een keer zien. Jij hebt er verstand van zo te merkenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Omringt door aambeien.quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Tja is wel fluffy![]()
made for pulling?quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
OOhhhh bij deze krijg je ook nog oortjes![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nu ga ik beelddenken want gcjoel dus joel met aambeien en tarrels en een staart uit zijn reet.
Innocence ruined.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 14:06:27 ]![]()
Dit zie ik wel voor me, voet op d'r kont voor houvast en hengsten aan dat touwtje.quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor als je je vriendin wil starten als een kettingzaag. Zie ook: anal beads.![]()
![]()
![]()
![]()
Tip: voor extra feestelijke kleuren eet veel spinazie.quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor als je je vriendin wil starten als een kettingzaag. Zie ook: anal beads.![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe die shit ff in een spoiler, sommige mensen zitten op hu nwerk..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:06 schreef isax het volgende:
Nu ga ik beelddenken want gcjoel dus joel met aambeien en tarrels en een staart uit zijn reet.
Innocence ruined.![]()
Ik ga ze in Wenen zien!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |