SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Het was weer leukquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:01 schreef asco het volgende:
Mooi verhaal!
Sowieso bedankt!
11 uur nonstop genoten hier.![]()
Tot morgen.
Goedemorgen.quote:
Ow ja, dat moet ik ook doen. Ik krijg steeds melding dat mijn mailbox volzit.quote:Op donderdag 4 januari 2018 09:45 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen
Hier ook weer aan het werk, erg rustig hier. Ga mijn mailbox maar eens opschonen...
Helleu! Beste wensen nog Isordenquote:
De live DJ's zijn wat flexibeler hoorquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
Ik denk luister ook eens, mijn god wat een vals gekweel momenteel op die zender. Next...
All Hail Peaceman!quote:
haha waarom buig je nederig?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
All Hail Peaceman!
* knokkels buigt nederig
Peacemanism, straks wordt mijn tong agesneden en dan kan ik niet meer pratenquote:
Maar dat dit überhaupt bij iets of iemand in een playlist staat vind ik vrij zorgwekkend...quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
De live DJ's zijn wat flexibeler hoor
als je wilt kan ik wel even een stukje van mijn playlist aanzetten voor een paar uur? moet toch e.e.a. doen op de pc.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar dat dit überhaupt bij iets of iemand in een playlist staat vind ik vrij zorgwekkend...
En 's avonds luister ik eigenlijk nooit radio, dus dat komt me nooit uit.
Wat is jouw muzieksmaak zoal? Waar wordt je blij van?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar dat dit überhaupt bij iets of iemand in een playlist staat vind ik vrij zorgwekkend...
En 's avonds luister ik eigenlijk nooit radio, dus dat komt me nooit uit.
Ik kan heel veel hebben, behalve Nederlandstalig of rap... (of nóg erger: Nederlandstalige rapquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat is jouw muzieksmaak zoal? Waar wordt je blij van?![]()
Behalve the obvious dan, metal
Ja, doe maarquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je wilt kan ik wel even een stukje van mijn playlist aanzetten voor een paar uur? moet toch e.e.a. doen op de pc.
Hmmm, ik draai zelf wel veel. En daar zit geen (Nederlandstalige) rap tussen. Nou ja, soms wel wat rap/hiphop maar dan de goeie.. En je kunt niet iedereen tevreden maken natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben, behalve Nederlandstalig of rap... (of nóg erger: Nederlandstalige rap)
Maar dit was gewoon uitgesproken vals van een of andere volkszangeres die nog te slecht is voor het café om de hoek
I second thatquote:
wij werken met GUP (waarin je verzoekjes kan proppen via radio49.NL) en via dj's en daar kan je soms verzoekjes inproppen via dm.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben, behalve Nederlandstalig of rap... (of nóg erger: Nederlandstalige rap)
Maar dit was gewoon uitgesproken vals van een of andere volkszangeres die nog te slecht is voor het café om de hoek
quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:35 schreef peaceman het volgende:
12:40 - 14:40 DJ Peaceman - Random playlist
Pak jij de oude lijst, pak ik de nieuwe koffie. Lijkt me een fijne taakverdelingquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:38 schreef peaceman het volgende:
Heb verder niets uitgezocht, gewoon een oude lijst gepakt.
Ja, er bestaat wel goeie rap/hiphop, maar dat is meer een uitzondering dan regelquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm, ik draai zelf wel veel. En daar zit geen (Nederlandstalige) rap tussen. Nou ja, soms wel wat rap/hiphop maar dan de goeie.. En je kunt niet iedereen tevreden maken natuurlijk
quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:35 schreef peaceman het volgende:
12:40 - 14:40 DJ Peaceman - Random playlist
quote:
Yep. Ik weet bijvoorbeeld niet wat BOEF en zijn matties uitbraken, maar dat heeft weinig met rap en hiphop te makenquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, er bestaat wel goeie rap/hiphop, maar dat is meer een uitzondering dan regel
hey welkom terugquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Tip voor allen die een mailbox op moeten ruimen: CTRL-A DEL
Dankquote:
wel de top 2000 reeks gemistquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank
Was wel ff cold turkey afkicken. Maar goed, dan heb je 2 neefjes en een nichtje aan je hangen. Da's betere afleiding dan nicotinepleisters.
Ja, daar baal ik wel elk jaar van. Maar mijn ma begint op leeftijd te komen, en die vindt het dan gezellig dat ik er een tijdje ben. Ik vind het dan ook enigszins aso om hele dagen en nachten achter de laptop te zitten en geen tijd aan haar te besteden. En om dan eens per dag ofzo binnen te vallen in het topic.. dan zit ik totaal niet in de juiste mood. Met één post kun je dan een heel topic onderuit halenquote:
begrijpelijk hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, daar baal ik wel elk jaar van. Maar mijn ma begint op leeftijd te komen, en die vindt het dan gezellig dat ik er een tijdje ben. Ik vind het dan ook enigszins aso om hele dagen en nachten achter de laptop te zitten en geen tijd aan haar te besteden. En om dan eens per dag ofzo binnen te vallen in het topic.. dan zit ik totaal niet in de juiste mood. Met één post kun je dan een heel topic onderuit halen
Ik heb nog wel een appje gestuurd met iets als "fijne jaarwisseling voor het Top2000-topic op FOK!", maar ik weet niet eens of die op Cultura is getoond.
Oh well, ik heb wel regelmatig geluisterd naar de Top2000 een commentaar gegeven
Tofjesquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:24 schreef peaceman het volgende:
begrijpelijk hoor.
was wel weer gezellig. Voorlaatste dag ging asociaal hard.
Ja, zegt ie nou, ben net klaarquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Tip voor allen die een mailbox op moeten ruimen: CTRL-A DEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |