Krakenquote:This action is not available for tier level 3
Your current funding tier level (3) is insufficient for this functionality. Please further verify your account to increase your tier level and funding limits.
lekker shillenquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Al die VEN hypers zouden eens naar Modum moeten kijken... zelfde idee, professioneler team, farmacie en Zwitsers. En nog niet gehyped dus lage prijs.
Is toch gewoon een ETH-kloon?quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Cardano ook een coin die dom geld aantrekt? (voel me niet aangesproken)
IBM doet die supply chain shit al. beter als zo'n dom klein cointje.quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Al die VEN hypers zouden eens naar Modum moeten kijken... zelfde idee, professioneler team, farmacie en Zwitsers. En nog niet gehyped dus lage prijs.
All-in op modum gegaanquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Ook een coin onder de 1$ dus ja.quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Oh wacht Nattekat zegt het, alles op VEN gezet.quote:
Netjes. Ik kan bij die twee niet echt een inschatting maken wat ze op langere termijn gaan doen. REQ lijkt veel potentie te hebben, maar er gebeurd zo weinig.quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:54 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb ze hier beide, zit in SUB vanaf 40 cent en zit in REQ vanaf 8 cent
Beide met leuke aantallen en dus al leuke winst mee weten te pakken
quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh wacht Nattekat zegt het, alles op VEN gezet.
al een paar uur niet meer onder $1. dus smart money nu.quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:58 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Ook een coin onder de 1$ dus ja.
Ik vind REQ niet zo bijzonder. Wat is de potentie?quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Netjes. Ik kan bij die twee niet echt een inschatting maken wat ze op langere termijn gaan doen. REQ lijkt veel potentie te hebben, maar er gebeurd zo weinig.
Nee, ook Tier 4 kan niet withdrawen. Ze zetten het gewoon uit. Over een paar uur weer eens kijken...quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:58 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Heb ik dus ook gehad. Moet je voor tier 4 allemaal weer dingen invullen.
Heeft IBM een simpel goedkoop decentraal systeem waar iedereen bij kan?quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
IBM doet die supply chain shit al. beter als zo'n dom klein cointje.
Zeker, ik doe alles tegenovergesteld van jou. Winst gegarandeerdquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook all-in XVG gegaan toen ik vol in de FUD ging?
Er gebeurt zo weinig? Het is in een week van 30ct naar 80ct gegaanquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Netjes. Ik kan bij die twee niet echt een inschatting maken wat ze op langere termijn gaan doen. REQ lijkt veel potentie te hebben, maar er gebeurd zo weinig.
Lisk houden penis.. gaat je dik geld brengenquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:59 schreef tha_dark het volgende:
Mooie winst op Lisk gepakt maar gewoon even een gokje. Was maar een klein gedeelte van mijn portfolio.
Goverdomme. Ik moet echt leren holden. Had veel cardano voor nop.quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
naja weinig, vorige maand stond req nog onder de 10 cent..quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Veel te weinigquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Er gebeurt zo weinig? Het is in een week van 30ct naar 80ct gegaan
Veriumgenot is wel een beetje over hèquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Goverdomme. Ik moet echt leren holden. Had veel cardano voor nop.
Xrp is shit.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:02 schreef Syphixx het volgende:
XRP wilt richting 2.5 / 3 euro kruipen
IBM heeft Maersk. En IBM heeft de naam.quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft IBM een simpel goedkoop decentraal systeem waar iedereen bij kan?
En Modum heeft al een grote speler binnen.
hoeveel voor hoe duur?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Goverdomme. Ik moet echt leren holden. Had veel cardano voor nop.
Dacht ik ook met ada op 10 cent en ripple op 20 centquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Veriumgenot is wel een beetje over hè
Ik bedoelde meer dat ik weinig nieuws tegen ben gekomen waar ik echt iets mee kon of een inschatting mee kon maken. Die stijging heb ik gezien en vandaar ook mijn vraag of het nog nut heeft om in te stappen en wat de verwachtingen zijn van diegenen die hier al in zittenquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Er gebeurt zo weinig? Het is in een week van 30ct naar 80ct gegaan
Nee dus.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
IBM heeft Maersk. En IBM heeft de naam.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:00 schreef up7 het volgende:
Visuele representatie van het Lightning netwerk op het bitcoin testnet inclusief de pijplijnen. Toch wel een mooie manier om met BTC een node op te zetten waarmee je een kleine transactievergoeding kan rekenen.
https://explorer.acinq.co
Neehee.. omg.. laatmaarquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Omdat jij die hebt gemist natuurlijk
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:04 schreef Gietertje1 het volgende:
Twijfel om OMG om te zetten naar Verge hmmm
Ja, er zijn er een hoop van de instant gratification generatie hier geloof ik.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:03 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Iedereen wil binnen een week miljardair zijn lijkt wel.
IBM is geen kleine jongen (zoals die startups op cmc)quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee dus.
Ondertussen gaat GET de Nederlandse en Europese ticketmarkt veroveren van die grote monopolisten.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:04 schreef Gietertje1 het volgende:
Twijfel om OMG om te zetten naar Verge hmmm
Meh, ik HODL wel gewoonquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Dacht ik ook met ada op 10 cent en ripple op 20 cent![]()
![]()
Ik begrijp nu heel goed wat je bedoelde eerder vandaagquote:
Als we telkens innovatie zouden laten liggen omdat er al een grote IBM had bestaan, was de wereld een hele andere plek geweest.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
IBM is geen kleine jongen (zoals die startups op cmc)
Generatie Z noemen ze die ook wel.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:05 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja, er zijn er een hoop van de instant gratification generatie hier geloof ik.
Het FOK!-effect treedt op: halfuurtje geleden @ ¤0,84, nu al ¤0,89quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha en opeens koopt iedereen FUNMooi mooi
Mooi, laat ik die links liggenquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha en opeens koopt iedereen FUNMooi mooi
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Mtchel je mist wat hersencellen.
Mja, wie noemt zijn kind dan ook mitchel
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, millennials. Gen Z komt daar weer na.
Je vergeet een 0 maar inderdaadquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:09 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het FOK!-effect treedt op: halfuurtje geleden @ ¤0,84, nu al ¤0,89
Haha 89 cent zou super zijnquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:09 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het FOK!-effect treedt op: halfuurtje geleden @ ¤0,84, nu al ¤0,89
Zat eerst in modum maar ben op ze afgeknapt. Het is en blijft een 'token', daar waar vechain met een geheel eigen blockhain komt. Bovendien gaat vechain een platform worden. Soort van ETH, LSK, MOD in 1, maar dan beterquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Ze geven dus bakken aan geld uit aan een eigen blockchain die ook nog in stand moet worden gehouden, terwijl Modum heel simpel hetzelfde doet op een bestand platform.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zat eerst in modum maar ben op ze afgeknapt. Het is en blijft een 'token', daar waar vechain met een geheel eigen blockhain komt. Bovendien gaat vechain een platform worden. Soort van ETH, LSK, MOD in 1, maar dan beter. Dus niks zelfde idee.
Er lijkt ook niet echt duidelijkheid te zijn wat er met je MOD token gebeurd als de technologie wordt opgekocht door een partij. Dan kan je gewoon alles kwijtraken..
Ja en dit dan 5 keer per dag, snappiequote:Op woensdag 3 januari 2018 21:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik begrijp nu heel goed wat je bedoelde eerder vandaag
twitter:RGrosjean twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 18:55:09Could someone from @Bitstamp reply to my support ticket...??? reageer retweet
Stokbroodquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:17 schreef BadVlad het volgende:
twitter:RGrosjean twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 18:55:09Could someone from @Bitstamp reply to my support ticket...??? reageer retweet
![]()
![]()
Briljantquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:17 schreef BadVlad het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:17 schreef BadVlad het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zit je nu nog in qua portefeuille?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zat eerst in modum maar ben op ze afgeknapt.
Coinbase geprobeert? Was vanmorgen binnen hal fuurtje geregeld.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:20 schreef mrbombastic het volgende:
Dit is echt frustrerend. Ik ben al dagen aan de zijlijn aan het wachten tot ergens eens een account van mij geverifieerd wordt.
Kan ik niet via een fokker bijvoorbeeld wat LTC kopen?
Heb al een binance account inmiddels.
Je kan toch gewoon via bitonic kopen en dat op je binance storten?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:20 schreef mrbombastic het volgende:
Dit is echt frustrerend. Ik ben al dagen aan de zijlijn aan het wachten tot ergens eens een account van mij geverifieerd wordt.
Kan je niet wat kopen op BTCDirect of Bitrush? Je kan denk ik beter Ether kopen als je wil handelen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:20 schreef mrbombastic het volgende:
waarom LTC en niet gewoon even bitcoins aanschaffen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:20 schreef mrbombastic het volgende:
lolquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:17 schreef BadVlad het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:23 schreef EdNoolk het volgende:
Op naar de 75btc @22150 sellwall van VEN!
Meh. Heb nu wel al 10x die trein gemist. Vind het wel best.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vraag me wel af wat voor xrp nieuws er aan zit te komen
quote:
Zal je geen spijt van krijgen !quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:23 schreef ttm het volgende:
net voor het eerst een coin met verlies verkocht.
Waves ingeruild voor extra Vechain..
Bitrush is out of stock en BTC is minimaal 500 euroquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:21 schreef Skv het volgende:
Als ik de 24u-cijfers bekijk
[..]
Kan je niet wat kopen op BTCDirect of Bitrush? Je kan denk ik beter Ether kopen als je wil handelen.
op naar de 62 en 68 wallquote:
Als ze daar al niet op reageren dan kan ik nog wel een paar maanden wachten op een reactie.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:19 schreef Skv het volgende:
[..]!
Hij heeft er zeker een maandsalaris in gestopt.. Ouwe walvis.
Niet voor Ether.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bitrush is out of stock en BTC is minimaal 500 euro
Op het moment dat het in zulke lijstjes staat ben je al te laat.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:19 schreef Landgeld het volgende:
Lees er verder nog niet zoveel over, staat ook niet in de lijstjes top-25 under-valued coin.
Old news. 22 november he.. Kijk met hoeveel nieuws vechain is gekomen en nog zal komen. Dit terwijl concurrenten als WTC een verschrikkelijke AMA hebben gehad waardoor sommige zelfs zijn overgestapt naar VET.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:28 schreef Nattekat het volgende:
VeChain en alternatieven
IOTA vs WaltonChain vs VeChain vs Modum vs WaBi - Documentary - Why IoT Crypto Coins Are Solid Picks
Usercase. Ik geloof in coins die een bepaalde niche benaderen en met cryptotechnologie nieuwe oplossingen bieden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:19 schreef Landgeld het volgende:
Waarom geloven jullie zo in de FUN - coin?
Lees er verder nog niet zoveel over, staat ook niet in de lijstjes top-25 under-valued coin.
Zijn coins als TRX, Wabi, POWR etc dan niet veel interessanter?
Omdat hij waarschijnlijk altcoins wil aanschaffen en dan beter 20 cent transactiekosten kan betalen in plaats van 8 euro? Heeft ie het ook nog met 20 minuten binnen ipv 2 uur.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:22 schreef spierbal het volgende:
[..]
waarom LTC en niet gewoon even bitcoins aanschaffen?
Ik ben ook ergens bang dat er straks een wet of iets komt waardoor alles opeens gereguleerd wordt o.i.d.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:33 schreef Skv het volgende:
Deze groei van de markt is toch niet houdbaar overigens?
Om de paar minuten giert er ergens wel weer een munt door het dak.
ja maar de enige coin met een heldere usecase gaat in tegen de filosofie van satissuequote:Op woensdag 3 januari 2018 21:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Usercase.
Coins die de wereld willen veranderen...zijn er nu 100nden van.
Je vergeet denk ik de dagen dat er om de paar minuten weer een andere munt diep in het rood gaatquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:33 schreef Skv het volgende:
de markt groeide eind 2013 procentueel sneller in korte tijd dan nu. dus moon!quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:33 schreef Skv het volgende:
Om vervolgens weer in te klappen, slechts 20% maakt uiteindelijk winst.....................quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:33 schreef Skv het volgende:
Dat is nou de enige coin waarvan ik oprecht denk dat hij een keer binnen een uur gehalveerd is.quote:
keren dat ik bitcoins had aangeschaft had ik het binnen 20 min binnen. Qua prijs snap ik het wel, maar wachten op verificatie en of klantenstop opgeheven is kan je meer geld kosten door het missen van stijgende koersen. Dan is die fee van 8 euro te overzien.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk altcoins wil aanschaffen en dan beter 20 cent transactiekosten kan betalen in plaats van 8 euro? Heeft ie het ook nog met 20 minuten binnen ipv 2 uur.
Ik heb het screenshot nog dat ik RXP wilde kopen voor 20 cent, maar de 'verbinding met de exchange niet werkte' ofzo op Litebit. Toch zonde dat ik pas later instapte en maar 250 stuks heb.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat is nou de enige coin waarvan ik oprecht denk dat hij een keer binnen een uur gehalveerd is.
Bron?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Om vervolgens weer in te klappen, slechts 20% maakt uiteindelijk winst.....................
De kerstcrash?quote:
Lijkt me ook. Ht gratis geld bestaat niet. Ook hier nietquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:33 schreef Skv het volgende:
1 woord: s-curve. google t maar s.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:38 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ht gratis geld bestaat niet. Ook hier niet
this time its different.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:39 schreef Predator38 het volgende:
zo ging het bij de internet bubbel ook......PATS......en huilen
oh ja, been there done that![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dit is een s-curve. het zou kunnen dat bitcoin nooit meer gaat dalen..
Alternatieven lolquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:28 schreef Nattekat het volgende:
VeChain en alternatieven
IOTA vs WaltonChain vs VeChain vs Modum vs WaBi - Documentary - Why IoT Crypto Coins Are Solid Picks
Als zelfs de telegraaf begint....quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:46 schreef Predator38 het volgende:
we gaat het zien 100.000 FUN gekocht net
Wat heeft VeChain precies voor product dan volgens jou?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alternatieven lol
Er is werkelijk geen alternatief.
Modum is dood, want VeChain doet het al
WaBi is dood, want ze komen nooit van de grond. Hun coin is illegaal in China, want RNB is alleenheerser en ze hebben alleen een AliExpress (dus buiten China) rusland webshopje en een niet-bestaande app lay-out
WaltonChain, ze hebben hun NDA met BitThumb verbroken, hebben slechte marketing (ik zat in het team in september), het team denkt nu alles te kunnen gaan maken op hun eigen manier. Wallet release was zuig, deadlines missen, etc.
VeChain gaat nu de concurrentie aan met ETH (ico's, kunnen geen enterprisen aantrekken) en NEO (thor power, ico's). Daarbuiten hebben de strategische partners van VeChain zoveel know-how en productiecapaciteit dat er geen manier is om VeChain niet #1 binnen dat rijtje te douwen.
Woekerpolissenquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:39 schreef Predator38 het volgende:
zo ging het bij de internet bubbel ook......PATS......en huilen
oh ja, been there done that![]()
faeroergodquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alternatieven lol
Er is werkelijk geen alternatief.
Modum is dood, want VeChain doet het al
WaBi is dood, want ze komen nooit van de grond. Hun coin is illegaal in China, want RNB is alleenheerser en ze hebben alleen een AliExpress (dus buiten China) rusland webshopje en een niet-bestaande app lay-out
WaltonChain, ze hebben hun NDA met BitThumb verbroken, hebben slechte marketing (ik zat in het team in september), het team denkt nu alles te kunnen gaan maken op hun eigen manier. Wallet release was zuig, deadlines missen, etc.
VeChain gaat nu de concurrentie aan met ETH (ico's, kunnen geen enterprisen aantrekken) en NEO (thor power, ico's). Daarbuiten hebben de strategische partners van VeChain zoveel know-how en productiecapaciteit dat er geen manier is om VeChain niet #1 binnen dat rijtje te douwen.
https://www.reddit.com/r/(...)ain_allinone_thread/quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft VeChain precies voor product dan volgens jou?
Resultaten tests vd banken eind januariquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Bitrush werkt inderdaad wel lekker snel. Net 2 LTC gekocht om eens mee te gaan spelenquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:21 schreef Skv het volgende:
Als ik de 24u-cijfers bekijk
[..]
Kan je niet wat kopen op BTCDirect of Bitrush? Je kan denk ik beter Ether kopen als je wil handelen.
Kan je misschien niet als een achterlijke quoten en er gewoon onder typen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:49 schreef Predator38 het volgende:
gokje ???
dit is een zekere moon .....
volgend jaar op minstens 3 dollar
[..]
Dat sowieso. Bij 30 euro ga ik eens nadenken over verkoop.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:45 schreef Skv het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen direct na de moon van VEN hard gaan dumpen.
Ben zelf van plan er lang in te blijven. Prima product
Heb zelf ook al een buy order ingeplandquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:49 schreef Predator38 het volgende:
gokje ???
dit is een zekere moon .....
volgend jaar op minstens 3 dollar
[..]
Sell gecanceld. Hodl is strong.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lisk houden penis.. gaat je dik geld brengen
Hun product is dus de blockchain zelf?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ain_allinone_thread/
Volledig mee eens..quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat is nou de enige coin waarvan ik oprecht denk dat hij een keer binnen een uur gehalveerd is.
Hoe bepaal je of het een goed product is? Simpelweg door wat andere mensen zeggen? Ik vind het maar lastige materie allemaal en doe weinig meer dan wat klikken en naar grafieken kijken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:45 schreef Skv het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen direct na de moon van VEN hard gaan dumpen.
Ben zelf van plan er lang in te blijven. Prima product
Komt vanzelf welquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Jezus, flippen van coins is echt te easy. Ben alleen te schijterig om het met serieus geld te doen.
Daar heb ik dus geen zin in. Ga er daarom nooit met veel geld in.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel
Daarna ga je een keer keihard op je bek en moet je weer van voor af aan beginnen.
Waarom dat?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het makkelijkste is om zelf een beetje kennis van zaken op te doen. Hoe werkt een blockchain, wat is Ethereum en meer van dat soort dingen. Als er een coin met een echt goed product is, komt ie vanzelf hier of Reddit een keer voorbij. Dan is het gewoon zaak om te kijken wat ze maken, wat de toegevoegde waarde is van hun product en of hun coin/token überhaupt wel iets van waarde vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe bepaal je of het een goed product is? Simpelweg door wat andere mensen zeggen? Ik vind het maar lastige materie allemaal en doe weinig meer dan wat klikken en naar grafieken kijken.
Uiteindelijk krijg je het spelletje onder de knie en gaat je totale inleg x10 binnen een hele korte tijd.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen zin in. Ga er daarom nooit met veel geld in.
Dus jij gaat binnenkort weer x10 (=x100?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijg je het spelletje onder de knie en gaat je totale inleg x10 binnen een hele korte tijd.
Daar kan jij wel over meepraten, he Nattekat?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijg je het spelletje onder de knie en gaat je totale inleg x10 binnen een hele korte tijd.
Dat zou niet erg zijnquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:59 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Dus jij gaat binnenkort weer x10 (=x100?)
VEN niet dan?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:59 schreef ITrade het volgende:
Zo even wat XRP weggedaan voor VEN.
XRP stond weer eens op een ATH, verwacht hier wel een dipje weer.
Ik heb het spelletje geleerd in de tijd dat niet elke kutcoin en zijn kloon moon gingenquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Daar kan jij wel over meepraten, he Nattekat?
Dat was een beetje mijn issue....had 3 andere coins die ik als alternatief had voor XRP...alleen die zijn ook allemaal skyhigh momenteel...dus dan maar lekker hodl-enquote:
Dat blijkt, ben benieuwd naar de redenen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:56 schreef descon het volgende:
[..]
XRP is niet geliefd bij de cryptofanatenGeloof dat het hier ook van toepassing is
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het makkelijkste is om zelf een beetje kennis van zaken op te doen. Hoe werkt een blockchain, wat is Ethereum en meer van dat soort dingen. Als er een coin met een echt goed product is, komt ie vanzelf hier of Reddit een keer voorbij. Dan is het gewoon zaak om te kijken wat ze maken, wat de toegevoegde waarde is van hun product en of hun coin/token überhaupt wel iets van waarde vertegenwoordigt.
Ik ben nu in vrij korte tijd van 200 naar 325 euro gegaan. Geen wereldbedragen, geen wereldrendement, maar ik heb dus geen idee van wat ik doe. Echt niet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
haha, hier ook totale verwarring. Ik heb zojuist wat ETH omgezet in VET en XRP. Lees ik jouw post...ga ik weer twijfelen..quote:
?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:58 schreef hmmmz het volgende:
Hebben jullie in blockfolio ook een rare (te lage) dollar koers op binance ven/eth?
Zoals ik net al zei; momenteel gaat elke kutcoin en zijn kloon de lucht in. Je moet wel heel erg je best doen om iets fout te doen. Uiteindelijk zijn het de veelbelovende coins die op de langere termijn ook hun waarde vast weten te houden, terwijl de overgehypte troep in elkaar stort (XVG is een geweldig voorbeeld daarvan). Het spelletje kan je pas echt leren als dat niet meer aan de orde is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat blijkt, ben benieuwd naar de redenen.
[..]
[..]
Ik ben nu in vrij korte tijd van 200 naar 325 euro gegaan. Geen wereldbedragen, geen wereldrendement, maar ik heb dus geen idee van wat ik doe. Echt niet.
Een collega zegt dat ik ripple's moet kopen, dus dat doe ik. Nu hoop ik met wat tron's een kleine slag te slaan. En als dat lukt breekt mijn klomp helemaal. Want is het geluk, of doe ik iets goed?
Het gaat tegen elk grondbeginsel in waar de cryptowereld voor staat, het heeft er helemaal niets mee te maken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:05 schreef -Wereld- het volgende:
Waarom lijkt het erop dat zoveel mensen xrp haten
alleen omdat banken/gecentraliseerd/niet anoniem?
denk dat een groot deel van de mensen die handelt in crypto geen crimineel is
Het hele doel van crypto is decentralization en voor velen weg van de 'graaicultuur' aka politiek en banken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:05 schreef -Wereld- het volgende:
ja en.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het hele doel van crypto is decentralization en voor velen weg van de 'graaicultuur' aka politiek en banken.
Ja, alleen wanneer wil je instappen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Enigma lijkt mij wel wat. Dat MIT er inzit geeft ook vertrouwen, voor zover dat kan in deze branche.
dat klopt, maar kopen die mensen dan ook geen xrp om die reden?quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat tegen elk grondbeginsel in waar de cryptowereld voor staat, het heeft er helemaal niets mee te maken.
Emoties en emoties kosten geld, geld verliezen of mislopen is nooit leuk en daarom haten ze sommige muntjes.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:05 schreef -Wereld- het volgende:
Iemand?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:58 schreef hmmmz het volgende:
Hebben jullie in blockfolio ook een rare (te lage) dollar koers op binance ven/eth?
jaquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:09 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
dat klopt, maar kopen die mensen dan ook geen xrp om die reden?
iedereen wil toch winst
het is best een veelbelovende coin
PBoCquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:09 schreef spierbal het volgende:
[..]
ja en.
Als jij als klant van een bank voordeel kan hebben van de blockchain, prima toch.
Snap niet dat mensen daar laaiend over kan worden door een techniek te integreren bij de "concurrent"
En juist om die reden zie ik er helemaal niks in. De coin is niet veelbelovend, het is de technologie.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:09 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
iedereen wil toch winst
kloptquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En juist om die reden zie ik er helemaal niks in. De coin is niet veelbelovend, het is de technologie.
+30% is wel veel jaquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:13 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
klopt
maar in 2018 is 4$ best realistisch
misschien nog wel laag ingeschat in vergelijking met sommige xrp fans xD
Wat je veel ziet is dat de mensen die er al vroeg bij waren (2010-2014) grotendeels om ideologische redenen met crypto zijn begonnen. Die hebben een aversie tegen XRP omdat het niet strookt met de (anarchistische) uitgangspunten van crypto.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:09 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
iedereen wil toch winst
welke ben jij op dezen plaatjeN??quote:
Welnee, $4 op de korte termijn gaat elke vorm van realisme voorbij. Dit is een piramidespel dat een keer in elkaar moet donderen. De grote supply is daar de schuldige van.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:13 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
klopt
Die gaat echt wel verder dan 4$...quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:13 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
klopt
Is Azië, ik zit Europaquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
welke ben jij op dezen plaatjeN??
[ afbeelding ]
Beetje spreidenquote:
sommigen denken 10 op korte termijnquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, $4 op de korte termijn gaat elke vorm van realisme voorbij. Dit is een piramidespel dat een keer in elkaar moet donderen. De grote supply is daar de schuldige van.
De hele cryptocurrency markt is dat als je 't mij vraagtquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, $4 op de korte termijn gaat elke vorm van realisme voorbij. Dit is een piramidespel dat een keer in elkaar moet donderen. De grote supply is daar de schuldige van.
Boeiend, iets met als je niet kan verslaan joinen blablaquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat tegen elk grondbeginsel in waar de cryptowereld voor staat, het heeft er helemaal niets mee te maken.
VET is oneindigheidquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:15 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
sommigen denken 10 op korte termijn
en de optimisten 50 of 100 eind 2018
Ik loop niet te hard van stapel
Het blijft gokken natuurlijk
Klopt in een zekere zin ookquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De hele cryptocurrency markt is dat als je 't mij vraagt
ik bedoel misschien deze maand alquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:14 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Die gaat echt wel verder dan 4$...
Ik blijf achter mijn principes.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:17 schreef Andyy het volgende:
[..]
Boeiend, iets met als je niet kan verslaan joinen blabla
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt in een zekere zin ook
Daarom focussen op coins en tokens die echt daadwerkelijk een product of bedrijf vertegenwoordigen.
Ik zou echt niet weten hoe ik er achter kom welke dat zijnquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt in een zekere zin ook
Daarom focussen op coins en tokens die echt daadwerkelijk een product of bedrijf vertegenwoordigen.
de afgelopen tijd vind ik ven ook interessantquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
in 3 jaar 150b marketcap sws
dan ben ik multimiljonair
Nu instappen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:20 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
de afgelopen tijd vind ik ven ook interessant
maar is nu instappen niet te laat
(graag een eerlijk antwoord en niet uit eigen belang)
Groene dildo van Antshares naar Neo, maar dan met masternodes (4 tiers), daadwerkelijke strategische partners, nationale support vanuit China, ICO (enterprises) ecosysteem, dApps, etc., etc.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:20 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
de afgelopen tijd vind ik ven ook interessant
maar is nu instappen niet te laat
(graag een eerlijk antwoord en niet uit eigen belang)
Dikke paniek hier.quote:
Van waar naar waar?quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:23 schreef Fogel het volgende:
19:48u eth verzonden en het is er nog steeds niet :’)
En ik vond 26 minuten al lang duren...
/stuk ongeduld
Net Eth gehaald bij Litebit, maar na een uur is het er nog nietquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:23 schreef Fogel het volgende:
19:48u eth verzonden en het is er nog steeds niet :’)
En ik vond 26 minuten al lang duren...
/stuk ongeduld
Zal die coin zo wel weer droppen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dikke paniek hier.
Ik ga maar slapen.
Coinbase->binancequote:
hoe dan. die staat hele avond al op onderhoud?quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:24 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Net Eth gehaald bij Litebit, maar na een uur is het er nog niet
alles naar VET/VEN natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:26 schreef student2211 het volgende:
Wat te doen met NEO op het moment? hodl of omzetten in iets anders?
Wat kan NEO dat VET niet kan, behalve down-moonen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:26 schreef student2211 het volgende:
Wat te doen met NEO op het moment? hodl of omzetten in iets anders?
Ik ben er inmiddels uit. De competitie op KuCoin eindigt vannacht en ik verwacht echt een flinke daling. Wel een mooi project overigens. Volgende week komen ze op HitBTC.quote:
omdat het fijn is om te doen alsof je zo'n idealist die strijdt tegen de boze banken bent.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:05 schreef -Wereld- het volgende:
Raarquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:26 schreef wootahH het volgende:
[..]
hoe dan. die staat hele avond al op onderhoud?
damn it, was schijten (strategisch nadenken:P) wou nog snel nog wat crypto omwisselenquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Binance is offline voor onderhoud volgens mij
Ah misschien handig om even de helft eruit te halen dan. Wat voor competitie was dat?quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:29 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels uit. De competitie op KuCoin eindigt vannacht en ik verwacht echt een flinke daling. Wel een mooi project overigens. Volgende week komen ze op HitBTC.
Dacht dat het onderhoud morgen was?quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Binance is offline voor onderhoud volgens mij
twitter:binance_2017 twitterde op woensdag 03-01-2018 om 12:42:09#Binance System Upgrade Noticehttps://t.co/YshuP0B69O reageer retweet
en nu gaat alles gedumpt worden!quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:35 schreef Soren het volgende:
twitter:binance_2017 twitterde op woensdag 03-01-2018 om 12:42:09#Binance System Upgrade Noticehttps://t.co/YshuP0B69O reageer retweet
Dacht ik ook. We wachten het rustig af.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:33 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Dacht dat het onderhoud morgen was?
Dat is dus pas over 5 uur.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:35 schreef Soren het volgende:
Maar bij 5 in de laatste 20 posts.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:40 schreef RobinaHoed het volgende:
Ligt Binance er bij jullie ook uit?
Ja. Lightning Network. Draait al op een test netwerk. Maar niemand weet wanneer het af is en wanneer het ingevoerd gaat worden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:39 schreef LoveProfuzion het volgende:
Zitten er eigenlijk updates aan te komen om die bitcoinfees omlaag te krijgen en om de snelheid te verhogen?
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar bij 5 in de laatste 20 posts.
Banken die een nieuw netwerk nodig hebben voor transacties.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Same here. Al die Telegram-groepen kan ik ook niet meer bijhouden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:47 schreef RobinaHoed het volgende:
wat gaan die topics de laatste paar dagen fucking hard, ik kan het niet meer bijbenen
Je kan beter van gdax sturen. Geen fee.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:47 schreef DeLoet het volgende:
Ik stuur net 750¤ aan ethereum van Coinbase naar een Wallet, om ermee te handelen op binance. Maar er is maar 718 overgemaakt. Houdt Coinbase nu ETH twv 32 ¤ als fee in of snap ik iets niet?
Beter toch. Hoe meer mensen instappen hoe beter.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:47 schreef RobinaHoed het volgende:
wat gaan die topics de laatste paar dagen fucking hard, ik kan het niet meer bijbenen
Op welke exchange was dat?quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:40 schreef roislecxe het volgende:
Net m'n pa kunnen feliciteren dat de 1500 solar (waarde 30 euro) die ik in 2014 gaf voor z'n verjaardag, nu door de 1000 euro zijn gegaan
Bittrex.quote:
Hmm, paar jaar geleden heb ik ook Solar gekocht maar ik dacht echt op een andere exchange, nevermind danquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bittrex.
Vrijwel het enige platform waar Solar al jaren verhandeld wordt (op lykke na)
Allcoins ofzo was er toen ook een. Echt helemaal in het begin wellicht. Daar heb ik ook eens gekocht, maar dat zal echt eind 2013 of begin 2014 geweest zijnquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmm, paar jaar geleden heb ik ook Solar gekocht maar ik dacht echt op een andere exchange, nevermind danThanks!
Een jaar geleden stond ether nog op 4.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netwerk =/= coin.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
Banken die een nieuw netwerk nodig hebben voor transacties.
Dat was voor de markt as geheel door het dak ging. Dat gaat 2018 niet volhouden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Een jaar geleden stond ether nog op 4.
Ligt eraan hoe groot de markt is natuurlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was voor de markt as geheel door het dak ging. Dat gaat 2018 niet volhouden.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Een jaar geleden stond ether nog op 4.
Ah toch wel Bittrex en niet eens zo lang geledenquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bittrex.
Vrijwel het enige platform waar Solar al jaren verhandeld wordt (op lykke na)
1 2 | Exchange Type Quantity Limit CommissionPaid Price Opened BTC-SLR LIMIT_BUY 144.53603269 0.000273 0.00009863 0.03945833 6/16/2016 1:57:08 AM |
Hoef je niet te maken hoorquote:Op woensdag 3 januari 2018 23:11 schreef Syd het volgende:
Ik had afgelopen maand wat screenshots![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik maar een glazenbol
Och im stupidquote:Op woensdag 3 januari 2018 23:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoef je niet te maken hoor
https://coinmarketcap.com/historical/
FUNquote:Op woensdag 3 januari 2018 23:14 schreef Patroon het volgende:
Heb nog 400 fiat staan. Iemand nog een leuk project?
Binance wedstrijd.quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:15 schreef NeuNeu het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de reden van al die sell walls is bij VeChain?
Meestal zodat de prijs niet hoger gaat, zodat men goedkoop kan inslaan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:15 schreef NeuNeu het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de reden van al die sell walls is bij VeChain?
Welke persoon?quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:15 schreef vigen98 het volgende:
Oké ik heb de Universa admins gevraagd of deze persoon legit is. Ze kunnen me niet antwoorden alleen zeiden ze wel dat ze bekend zijn met hem en zijn bedrijf. Dus ik vraag de CEO eens heel duidelijk of deze persoon te vertrouwen is.
Drunk much?quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:15 schreef vigen98 het volgende:
Oké ik heb de Universa admins gevraagd of deze persoon legit is. Ze kunnen me niet antwoorden alleen zeiden ze wel dat ze bekend zijn met hem en zijn bedrijf. Dus ik vraag de CEO eens heel duidelijk of deze persoon te vertrouwen is.
Dit geeft al aan dat universa een shitcoin is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:15 schreef vigen98 het volgende:
Zal morgen ff kijken. Moet dan eerst het overhevelen van Kucoin naar Bittrex/Binance. Waarom Fun?quote:
nee joh.quote:
Wil nog een overkapping plaatsen achter mijn schuur.quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:14 schreef Patroon het volgende:
Heb nog 400 fiat staan. Iemand nog een leuk project?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |