SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 7% gewijzigd door MadMaster op 03-01-2018 23:13:06 ]
quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Straks even de OP aanpassen, er is hier en daar wat veranderd...
Zonder dat het een goed voornemen was, heb ik de afgelopen dagen eigenlijk nauwelijks alcohol op gehad. Maar ik ga eens met je meedoen. Proost.quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:48 schreef just me het volgende:
Zo dan maar eens proosten op het goede leven
Morgenochtend hoef ik niet weer nuchter te zijn dus het kan
Hierna eentje om je aan je goede voornemen te herinneren...quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonder dat het een goed voornemen was, heb ik de afgelopen dagen eigenlijk nauwelijks alcohol op gehad. Maar ik ga eens met je meedoen. Proost.
Ik doe al sinds 14 uur een drankje.quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonder dat het een goed voornemen was, heb ik de afgelopen dagen eigenlijk nauwelijks alcohol op gehad. Maar ik ga eens met je meedoen. Proost.
Ik doe ook mee. Maar dan met mijn donkere, pittige levenselixyrquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:58 schreef asco het volgende:
Damn, je hoort hier echt dingen die je nooit meer hoort.
Radio49quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:58 schreef asco het volgende:
Damn, je hoort hier echt dingen die je nooit meer hoort.
O&N ben ik redelijk netjes geweest, drank tijdens de nieuwsjaarsreceptie ging hard... dus nu weer een tijdje rustig aanquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Meltingquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
En goede avond allemaal. Ik luister al even mee.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank. Insgelijks. Waar was je al die tijd?quote:
quote:
ik heb 5 januari tussen 20:00 en middernacht een nieuwjaarsreceptie van de Den Helder Suns.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
O&N ben ik redelijk netjes geweest, drank tijdens de nieuwsjaarsreceptie ging hard... dus nu weer een tijdje rustig aan
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Vakantie. Volgende week nog 1 avondje, en dan even een cursus time out.
Goedenavond!quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was even met wat vrij irritante zaken bezig die ik niet wilde regelen, maar ik moest ze regelen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank. Insgelijks. Waar was je al die tijd?
peace of knokkelsquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb 5 januari tussen 20:00 en middernacht een nieuwjaarsreceptie van de Den Helder Suns.
Eten, drinken gratis ... Gezellig! Maar de volgende dag moet ik tussen 17:45 en 22:00 bij de Suns aan de gang![]()
![]()
That's gonna be interesting
Jij kunt datquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb 5 januari tussen 20:00 en middernacht een nieuwjaarsreceptie van de Den Helder Suns.
Eten, drinken gratis ... Gezellig! Maar de volgende dag moet ik tussen 17:45 en 22:00 bij de Suns aan de gang![]()
![]()
That's gonna be interesting
een cursus "Time-Out" ?quote:
Dat zal dan een bevrijdend gevoel zijn, denk ik.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was even met wat vrij irritante zaken bezig die ik niet wilde regelen, maar ik moest ze regelen.
Maar dat is over
quote:
Met mijn verjaardag in.... 2013? had ik gezellig gepimpeld, en de volgende dag had ik een klein katertje. Vervolgens buiten staan in de kou en toen knalde die kater er weer in. Ik stond redelijk te tollenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal dan een bevrijdend gevoel zijn, denk ik.
Zou Mad dat daarom voor je gedraaid hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:07 schreef asco het volgende:
Ultiem USA-roadtrip plaatje.![]()
Oh, en de opening van de film Vegas Vacation natuurlijk.
USA Roadtrips ken ik wel, Vegas Vacation ook.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
Zou Mad dat daarom voor je gedraaid hebben
zelfs jij kunt niet allen kennenquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
USA Roadtrips ken ik wel, Vegas Vacation ook.
Maar dan niet als film...
Dan smokkel ik zo gewoon nog een keer...quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:14 schreef livelink het volgende:
Deze smokkelwaar wordt je vergeven, MadMaster![]()
Geluksvogelquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:15 schreef MadMaster het volgende:
En ondertussen word ik voorzien van een verse, dampende bak koffie.![]()
Het leven is soms best wel goed...
En het jaar is nog maar 3 dagen oudquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:16 schreef knokkels het volgende:
Mijn ontdekking van dit jaar: Edsilia Rombley is langer dan ik dacht en ruikt lekker. En Tjeerd is eigenlijk best wel iel
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:19 schreef Melting het volgende:
Mad.... bedankt voor de muziek zover.
Mijn oogleden worden zwaar. Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal, en wellicht tot morgen.
Maf ze!quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:19 schreef Melting het volgende:
Welterustenquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:19 schreef Melting het volgende:
Ray met zijn blauwe droptop BMW en een hele serie eye candy in die autoquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:20 schreef asco het volgende:
Alweer zo'n vergeten plaatje.
Genieten hoor.
Slaap lekker Meltingquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:19 schreef Melting het volgende:
pics or it didn't happenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu moet just me even haar dansende olifantjes posten, die heb ik niet paraat...
Jij bent die ene achter de camera?quote:
Niet altijd.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent die ene achter de camera?
we gaan wel zoekenquote:
Boh, ff Red Bull pakken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan moet No Good van The Prodigy nog komen...
Ik ben wel een keer zo compleet losgegaan op Prodigy - Claustrophobic Sting dat ik mezelf zat te bekijken en dacht: "What the Hell?"quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan moet No Good van The Prodigy nog komen...
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik plak er nog een half uur aan vast, met uw welvinden...
22:30, checkquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het wel hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:36 schreef MadMaster het volgende:
FB aangepast,checkquote:
Oh, dit gaat niet door tot minimaal middernacht?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik niet...quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:38 schreef asco het volgende:
[..]
Oh, dit gaat niet door tot minimaal middernacht?
Ik heb vrij hoor.
Ik was toch in de buurtquote:
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:38 schreef asco het volgende:
[..]
Oh, dit gaat niet door tot minimaal middernacht?
Ik heb vrij hoor.
Ja ho, misschien wil Elf nog wel, quotas ditdatallesquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:41 schreef asco het volgende:
[..]
Dus jij gaat er nog een doen hierna?
Tofheid!
Snap. (no pun intended)quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vindt mijn echtgenote niet...
Album track.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
Ik kende deze niet (ja het walsgedeelte natuurlijk wel)
Een wals.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:42 schreef knokkels het volgende:
wat was dat klassieke stukje hiervoor?
Pet Shop Boys.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ho, misschien wil Elf nog wel, quotas ditdatalles
Ben jij ook hier naartoe gelokt n.a.v. Top 2000 ?quote:
Ow wacht die wals was gesampledquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een wals.
Heb even niet paraat welke, maar wel een bekend deuntje.
Komt regelmatig terug in de song...
Alles draait om de eenvoud...quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
In ruil voor een kopje warme chocolademelk heeft mijn dochter de kerstboom leeggehaald.
Goede deal! I feel good
Ja.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij ook hier naartoe gelokt n.a.v. Top 2000 ?
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:49 schreef asco het volgende:
[..]
Ja.
Al heel vaak gezien dit topic maar dacht (hit me) dat het echt stoffig was.
Een mens kan zich errug vergissen blijkt!
Je kan hier van alles verwachten, van GOA tot klassieke filmmuziek op zondagochtend...quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:49 schreef asco het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
In ruil voor een kopje warme chocolademelk heeft mijn dochter de kerstboom leeggehaald.
Goede deal! I feel good
Nesquick, of a la Flanders?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
Goede deal! I feel good
Mijn Archief, dát is inderdaad heel stoffigquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:49 schreef asco het volgende:
[..]
Ja.
Gewoon een simpel kopje nesquick zonder verdere tierelantijnen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nesquick, of a la Flanders?
[ afbeelding ]
Nog steeds? Ik dacht dat je dat eens ging afstoffen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn Archief, dát is inderdaad heel stoffig
Wel superlief van haarquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon een simpel kopje nesquick zonder verdere tierelantijnen.
Ja, heerlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan hier van alles verwachten, van GOA tot klassieke filmmuziek op zondagochtend...
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:53 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Ga dit ook echt op mijn werk luisteren komende week.
En morgen natuurlijk.
Memphis, daar wil ik ook nog eens heen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb BB King mogen ontmoeten in Memphis in z'n kroeg/restaurant/concertzaal.
Relaxte vent...
22:30 - 00:30quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:02 schreef knokkels het volgende:
Zo, even opnieuw opgestart, benieuwd hoe de lag nu is
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:53 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Ga dit ook echt op mijn werk luisteren komende week.
En morgen natuurlijk.
Beale Street is mooi opgeknapt nu...quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:00 schreef asco het volgende:
[..]
Memphis, daar wil ik ook nog eens heen.
Je hebt nogal veel in te halenquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:04 schreef asco het volgende:
[..]
22:30 - 00:30
DJ Knokkels - Verslaving? Online Radio? Nee Hoor
Ja, daarom.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beale Street is mooi opgeknapt nu...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:05 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Schijnt een muzikaal walhalla te zijn.
Ja, Memphis ligt een beetje shit qua roadtrip.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut. Leuke barretjes en overal live muziek.
En de Gibson gitaar fabriek er vlak achter...
*twitch* *stotter* *convulse*quote:
Noord - Zuid kan ook.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:08 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, Memphis ligt een beetje shit qua roadtrip.
Maar als ik van Oost naar West ga staat het op de planning.
De Falls gedaan. Zo vet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noord - Zuid kan ook.
Van de Niagra Falls naar New Orleans en dan langs de Mississippi omhoog naar Memphis...
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:12 schreef asco het volgende:
[..]
De Falls gedaan. Zo vet.
Amerika is gewoon geweldig.
Sinds 2008 elk jaar geweest.
Dan snappen we elkaar wel.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:12 schreef asco het volgende:
[..]
De Falls gedaan. Zo vet.
Amerika is gewoon geweldig.
Sinds 2008 elk jaar geweest.
Zo dan!quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan snappen we elkaar wel.
Ben er nu ruim 20 keer geweest...
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben daar 20 jaar geleden getrouwd...
Whatever happens in Vegas with Mad, STAYS in Vegas.quote:
Hij heeft MwMM wel mee teruggenomenquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whatever happens in Vegas with Mad, STAYS in Vegas.
Ja, das waar.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij het stadhuis gewoon.
Die wedding chapels waren allemaal geldwolven...
Laat Las Vegas het maar niet horenquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft MwMM wel mee teruggenomen
Ik haat het...quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:20 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, das waar.
Wel cool.![]()
Vegas is echt mijn ding. Elk jaar eindigt daar mijn vakantie, minimaal een week. Genieten.![]()
Maargoed, you love it or you hate it.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Laat Las Vegas het maar niet horen
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is best een goede show, zeg...
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:28 schreef asco het volgende:
Je laatste plaatje.![]()
Heb echt genoten.![]()
Echt bedankt!
mooi liedje voor de nieuwse kabouterquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
Ik zocht al naar een mooi good night liedje voor de afsluiter, maar vond niks.
Gelukkig heb jij er wel een gevonden, MadMaster
Dank je wel voor deze goede show op deze goede avond
quote:
Nu al?quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:30 schreef just me het volgende:
* just me gaat er ook vandoor, zoet naar bedfijne avond nog
Welterusten just mequote:Op woensdag 3 januari 2018 22:30 schreef just me het volgende:
* just me gaat er ook vandoor, zoet naar bedfijne avond nog
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier bij Knokkels, ik ga mijn oren even rust geven...
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:31 schreef MadMaster het volgende:
De Smurfen - Ik Moet Naar Bedquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
Ik zocht al naar een mooi good night liedje voor de afsluiter, maar vond niks.
Gelukkig heb jij er wel een gevonden, MadMaster
Dank je wel voor deze goede show op deze goede avond
Slaap lekker zo Madquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Nou snap ik ook waarom 'ik ben een kerstbal' van Sesamstraat het meeste aantal verzoekjes heeftquote:
Dat was ik nietquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou snap ik ook waarom 'ik ben een kerstbal' van Sesamstraat het meeste aantal verzoekjes heeft
quote:
Nee, ik draai niet elke dag.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:32 schreef asco het volgende:
[..]![]()
Draai je morgen nou ook weer of hoe werkt dat?
Oke.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik draai niet elke dag.
Donderdag draait Melting vaak Golden Oldies die je mag raden...
Maar het rooster is nog leeg, dus wie weet wie/wat er morgen opduikt.
Right In The Feelsquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik word een beetje bang van deze Candyman.
Ik weet het!quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:44 schreef asco het volgende:
Dit staat ergens op een schijf.
Maarja, welke?
Boeiuh, hoor hem nu toch.
Das helemaal prima dus.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet het!![]()
Bij mij op de externe harde schijf
Dit, maar dan in een grote hal met high end speakersquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit, maar dan in een grote hal met high end speakers
Das Rob Gee.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:55 schreef knokkels het volgende:
Hmmmmmmmmmmm what to do neeeeeeeeeeext
Dat was een HEEL snelle switch, secondenwerkquote:
Ja, Rob Gee is niet echt licht volgens mij.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, Rob Gee is niet echt licht volgens mij.
Mocht je backstage?
quote:I AM Light.
I AM Infinite. I AM The Channel. I AM Expanding. I AM Psychedelic. I AM Vibration. I AM Timeless. I AM Unity. I AM Activating. I AM Resonant. I AM Galactic. I AM Radiant. I AM Defined. I AM Electric. I AM Lunar. I AM Magnetic. I AM Planetary. I AM Balanced. I AM Organized. I AM Connected. I AM Inspired. I AM In Harmony. I AM In-tegrity. I AM Perfect. I AM Manifestation. I AM Dissolving. I AM Releasing. I AM Liberated. I AM Dedicated. I AM Universalized and Divine, Transcending Mantra. I AM Being. I AM Communicating. I AM Spirit. I AM Breathing. I AM Cosmic. I AM Essence. I AM Power. I AM Action. I AM Dreaming. I AM Abundance. I AM Intuition. I AM God. I AM Extreme. I AM Internal and External. I AM Flowering. I AM The Clocking. I AM Aware. I AM Lifeforce. I AM Surviving. I AM DMT. I AM Spiraling. I AM Arc. I AM Accomplishing. I AM Healing. I AM Beauty. I AM Elegance. I AM Pure. I AM Flowing. I AM Love. I AM Chakras. I AM Co-inciding. I AM Playing. I AM Magic. I AM Elusive. I AM Free Will. I AM Wise. I AM Exploring. I AM Space and Time. I AM Waking Life. I AM Vivid. I AM Enchanting. I AM Timelessness and Complete, Infinite Design. I AM Alien. I AM Human. I AM Receptive. I AM Vision. I AM Energy. I AM Mindful. I AM Questioning. I AM Answering. I AM Intelligent. I AM Fearless. I AM Evolving. I AM Opening My Third Eye to the Unseen Vision, Translating. I AM Synchronicity. I AM Reflecting. I AM Endlessness. I AM Order and Chaos. I AM The Tao. I AM Crystalized. I AM Self-generation. I AM Affirming. I AM Enlightened. I AM Blind. I AM The Tone. I AM The Color. I AM Electronic. I AM Lunar and Solar, Opposite and Polar. I AM Language. I AM Radial. I AM Particles of Plasma. I AM Endurance. I AM Cosmic. I AM Releasing. I AM Liberating. I AM Perfect. I AM Pulsing. I AM Realizing. I AM The One Because The One Are All. I AM Form. I AM The Infinite, Nothing That Becomes The Everything. I AM Symbolic. I AM Relative. I AM The Divine Spirit that Harmonizes with Laws. I AM Projecting. I AM Controlled Experience. I AM Desire. I AM Being.
Dan gaan we deze keer maar niet naar New York City, for One Nightquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:07 schreef MadMaster het volgende:
OP is weer bijgewerkt en een back-up is in mijn bezit...
Zijn jullie bekend met mashups?quote:
Enne ... he who shall not be mentioned dan?quote:
Vervelend zeg dat dit allemaal zo moet escaleren.quote:
Het is jammer dat ze hier op FOK! voortvarendheid tonen tegenover de verkeerde personen, terwijl de irritante kut-users ongestoord hun gang kunnen blijven gaan. Als je graag users van je site wilt wegjagen, is dit wel de manier....quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Enne ... he who shall not be mentioned dan?![]()
Die spuit zijn onzin lekker verder?![]()
* knokkels grijpt zijn Tofheidsnote alvast even vast
quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:07 schreef MadMaster het volgende:
OP is weer bijgewerkt en een back-up is in mijn bezit...
Heeft volgens mij te maken met een ONZ-user die een poll - stem allemaal op Homijn, trouwens - loopt te pushen via PM's.Of het heeft van doen met de kwestie BOEF, dat kan ook.quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Vervelend zeg dat dit allemaal zo moet escaleren.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze hier op FOK! voortvarendheid tonen tegenover de verkeerde personen, terwijl de irritante kut-users ongestoord hun gang kunnen blijven gaan. Als je graag users van je site wilt wegjagen, is dit wel de manier....
Daarom kwam ik hier tussen 2006 en 2012 niet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze hier op FOK! voortvarendheid tonen tegenover de verkeerde personen, terwijl de irritante kut-users ongestoord hun gang kunnen blijven gaan. Als je graag users van je site wilt wegjagen, is dit wel de manier....
FOKers Gonna FOK!quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:26 schreef asco het volgende:
[..]
Daarom kwam ik hier tussen 2006 en 2012 niet.
Maar je wordt ouder en denkt, fok it.
Grungy Rickrollquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:38 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten hier. Dank je wel Knokkels (alhoewel die grungy rickroll van mij niet had gehoeven)
hihiquote:Op woensdag 3 januari 2018 23:38 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten hier. Dank je wel Knokkels (alhoewel die grungy rickroll van mij niet had gehoeven)
quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga ook zo geleidelijk afsluiten. Bedankt voor de muziek, Knokkels. Fijne voortzetting nog. Ik heb de komende dagen helaas weinig tijd, maar hoop zo rond zondag weer een traditionele DJ11-show te maken, inclusief de eerste lading nieuwe muziek van 2018.
Goeie, welquote:Op woensdag 3 januari 2018 23:51 schreef asco het volgende:
Doen ze hier ook weleens een Bonzai Records uurtje?
Ja, vond ze geweldig.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:08 schreef knokkels het volgende:
Is vriendin al overtuigd dat ik echt ben, en heeft ze het ook naar d'r zin?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:13 schreef knokkels het volgende:
Aww shucks, ik zie net dat ik over mijn eindtijd heen kom.
Tsja, wat moet je dan heJazeeekur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kon deze niet meer van titel wel van sound.![]()
Ik precies andersomquote:Op donderdag 4 januari 2018 00:15 schreef asco het volgende:
[..]
Jazeeekur.![]()
Kon deze niet meer van titel wel van sound.
Heb nog een vette. Maar moeilijke is dat je precies deze mix moet hebben. En ik weet niet hoe die heet.quote:
OT Quartet - Hold That Sucker Down (Builds Like A Skyscraper Mix)quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:18 schreef asco het volgende:
[..]
Heb nog een vette. Maar moeilijke is dat je precies deze mix moet hebben. En ik weet niet hoe die heet.![]()
Die is ZOOO lekker.![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:23 schreef knokkels het volgende:
Vroeger kon ik op basis van ongelooflijk weinig info (nou ja, er zit een bassdrum in, en een sample die van fiedeldiedeldom gaat), exact die track binnen enkele seconden terugvinden.
Jaren kwijt geweest. Nu heb ik die vibe weer
Even opgeslagen. En geliked, gesubt. Allesquote:
Morgen is morgen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:29 schreef knokkels het volgende:
Hmm,morgen maar eens die afwas wegwerken en keuken soppen
Ik weet niet of je EggsTC kent? Die kwam laatst met eentje van een duitssprekende man, met een redelijk weird verhaal, monotone stem en vrij intense beatmaar toch melodieuze synths... I'll be damned if I can remember itquote:
quote:
Ja hoor. Bring it.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:46 schreef knokkels het volgende:
Wil je nog een (ietwat slecht gemasterd) nummer horen waar ik verantwooordelijk voor ben? Nou ja, zijdelings![]()
Bracht twee bevriende artiesten bijeen
Nee, deze glipte er tussendoorquote:
Dat was intens vaag ja.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, deze glipte er tussendoor![]()
Ik wil nu wel weten hoe.. wat.. huh?
De tekst en foto's zeggen me helemaal niks.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:53 schreef knokkels het volgende:
Brasileiro Feat. Candy Rose - The Sax
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De echte test komt nog. Wanneer DJ Vout gaat draaien. Bier over beeldscherm en keyboard, Trommelvliesbarstende hilariteit. Je zult nooit meer hetzelfde zijnquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:01 schreef asco het volgende:
Mooi verhaal!
Sowieso bedankt!
11 uur nonstop genoten hier.![]()
Tot morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |