Verkocht: nietsquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke coins heb jij onlangs verkocht en gekocht NAtte?
Alles wat NK zegt wordt hier met een korreltje zout genomenquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Behalve over XVG, dan begint wetpussy te mauwen.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf een gedevalueerde emoticon![]()
Juist op mijn PC vertrouw ik het niet zo erg. Diefstal, virussen enz.quote:
Ja, maar je hardware wallet is even veilig als MEWquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Juist op mijn PC vertrouw ik het niet zo erg. Diefstal, virussen enz.
^ mewquote:
venquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
Poll: Ik moet iets kiezen om mee te beginnen. Wat adviseren jullie
• Ripple
• Cardano
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
• Ripple
• Cardano
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Klopt, maar heb niet alleen Ethereum (tokens). Alle grote bags van mij kunnen op een Nano S, behalve Lisk (support komt volgende update) en IOTA.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar je hardware wallet is even veilig als MEW
Boeien, het maakt monneyyyquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Blijf nou ns bij ripple weg met zn allen man, gehypte kutcoin.
XVG TRX XRPquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
• Ripple
• Cardano
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Leg is uitquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan klik je toch niet, botte hond.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:04 schreef betyar het volgende:
[..]
XVG TRX XRP
Godverdomme zeg, bepaal zelf waar je je shit in wilt duwen.
Google translate: "Shit ik heb geld verloren door Ripple en dat is iedereen zijn schuld behalve die van mij!!!"quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Goeie aanname, ik heb nooit ripple gehad omdat ik me wél goed ingelezen hebquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Google translate: "Shit ik heb geld verloren door Ripple en dat is iedereen zijn schuld behalve die van mij!!!"
Mooi he, i love Fok!quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:05 schreef dimmak het volgende:
Users die net een maand hier posten en nieuwe aanwas al af gaan bekken.Gaat lekker hier.
/ETHquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een verdubbeling? Waarom zou het ineens zo hard gaan?
in principe is je hardware wallet niets meer dan een paper wallet met een extra beveiliging en maar 1 seed voor al je verschillende coins. Dus is het de moeite waard om 80 euro uit geven? Moet je zelf weten. As jij je paper wallet kan onthouden / verstoppen hoef je geen 80 euro uit te geven.quote:
I know, handig toch.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
in principe is je hardware wallet niets meer dan een paper wallet met een extra beveiliging en maar 1 seed voor al je verschillende coins
En wat heeft die wijsheid je gebracht? Je weet dat elk whitepapertje niks anders is dan een stukje marketing om zo snel en zoveel mogelijk investeerders te lokken. ooh ja en Mcafee 25 bitcoin betalen zodat ie efkes je coin noemt op een blauwe maandag.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Goeie aanname, ik heb nooit ripple gehad omdat ik me wél goed ingelezen heb
Achja ook begrijpelijk. Momenteel zijn er echt maar een paar coins met een echt product en dat is nog niet eens echt in gebruik. met een goede website en wallet en marketing kun je dan flink scoren.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:09 schreef Kerol het volgende:
Ook in de VENtrain gestapt. Leuk project, hopelijk snel m00n.
Daarnaast veel vertrouwen in de waarde van DragonChain. Eigenlijk vooral door het logo en de naam. Volgens mij gaan al die noobs meteen om deze redenen daarin stappen. Wellicht leuk om een tijdje te hodlen en na de pump er weer uit te gaan.
Zo zit de markt momenteel in elkaar. Bizar.
Wat heeft deze post met XRP te maken?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:10 schreef betyar het volgende:
[..]
En wat heeft die wijsheid je gebracht? Je weet dat elk whitepapertje niks anders is dan een stukje marketing om zo snel en zoveel mogelijk investeerders te lokken. ooh ja en Mcafee 25 bitcoin betalen zodat ie efkes je coin noemt op een blauwe maandag.
Ik zeg net, lees ff een paar topics terug, ik heb het tig keer uitgelegd, ook toen jij hier postte, dus dan heb je niet opgelet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:10 schreef betyar het volgende:
[..]
En wat heeft die wijsheid je gebracht? Je weet dat elk whitepapertje niks anders is dan een stukje marketing om zo snel en zoveel mogelijk investeerders te lokken. ooh ja en Mcafee 25 bitcoin betalen zodat ie efkes je coin noemt op een blauwe maandag.
Inderdaadquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:12 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Achja ook begrijpelijk. Momenteel zijn er echt maar een paar coins met een echt product en dat is nog niet eens echt in gebruik. met een goede website en wallet en marketing kun je dan flink scoren.
Euh, niks. Gewoon over die muntjes in het algemeen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heeft deze post met XRP te maken?
Van $0.68 naar $2.39 mij hoor of zie je niet klagen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zeg net, lees ff een paar topics terug, ik heb het tig keer uitgelegd, ook toen jij hier postte, dus dan heb je niet opgelet.
Maargoed, blijf lekker ripple kopen
Omdat je met een werkend product niet de wereld kunt beloven, maar alleen kunt laten zien wat je kunt. De markt is op dit moment meer onder de indruk van luchtkastelen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:13 schreef Kerol het volgende:
[..]
Inderdaad
Vind het wel vreemd dat coins met echte producten daarentegen wat minder goed scoren, zoals bijvoorbeeld Modum. Waarom staat die zo laag. Werkend en goed product..
Dan moet je wel verkocht hebben op 2,39, anders ga je op de harde manier straks merken waarom je weg moest blijven bij ripple, die is minder leukquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Van $0.68 naar $2.39 mij hoor of zie je niet klagen.
Niet genoeg hype / aandacht?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:13 schreef Kerol het volgende:
[..]
Inderdaad
Vind het wel vreemd dat coins met echte producten daarentegen wat minder goed scoren, zoals bijvoorbeeld Modum. Waarom staat die zo laag. Werkend en goed product..
Rare wereld, deze cryptomarkt. Lekker van mee profiterenquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat je met een werkend product niet de wereld kunt beloven, maar alleen kunt laten zien wat je kunt. De markt is op dit moment meer onder de indruk van luchtkastelen.
Ik laat hem nog lekker een jaartje staan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan moet je wel verkocht hebben op 2,39, anders ga je op de harde manier straks merken waarom je weg moest blijven bij ripple, die is minder leuk
Ja, want zeker naar 100 tochquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik laat hem nog lekker een jaartje staan.
Nope, maar de grote crash,Ripple is dood, afgeschreven shitcoin moment van 29 december is ook niet doorgegaan........Sterker nog..... ^quote:
NEEEEE want idealen!!!!!! Laat je emotie en gedachte achter een muntje het werk doen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:18 schreef D. het volgende:
Doe mij meer van die 'shitcoins'
https://qz.com/1169000/ri(...)017-beating-bitcoin/
Weet je nu wat je zegt, kijkend naar de marketcaps?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Net zoals btc, zal deze ooit boven de 5000$ uitkomen?
Marketcapsquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet je nu wat je zegt, kijkend naar de marketcaps?
Ripple moet een keer gaan vallen. Het slaat nergens op dat hij uberhaupt op 2$ staat.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Net zoals btc, zal deze ooit boven de 5000$ uitkomen?
Goed nieuws van gisteren. Hij stijgt nog steedsquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een verdubbeling? Waarom zou het ineens zo hard gaan?
Hij is al meerdere keren gedipt in aanloop naar de 2 dollarquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ripple moet een keer gaan vallen. Het slaat nergens op dat hij uberhaupt op 2$ staat.
Maar Ardor staat lager dan gisteren.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:12 schreef Roces18 het volgende:
ignis is nu aan het traden ; https://www.aex.com/page/trade.html?trade_coin_name=IGNIS best nog een aardige prijs
Het slaat op de huidige gekte. Ik denk dat die nog wel naar de 5$ kan als hij verbroken wordt. Dan wordt het tijd om eruit te stappen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ripple moet een keer gaan vallen. Het slaat nergens op dat hij uberhaupt op 2$ staat.
Het gaat er de laatste tijd niet op vooruit iig.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:21 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk dat ik hier maar ga stoppen met posten, ik begrijp nu goed hoe kthxbye zich voelde eerder, bij hem kwam dat moment alleen een stuk sneller, man man man.
Wat wil je horen dan? XRP staat te hoog? Wie kan daar wat aan doen hier?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:21 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk dat ik hier maar ga stoppen met posten, ik begrijp nu goed hoe kthxbye zich voelde eerder, bij hem kwam dat moment alleen een stuk sneller, man man man.
Daar gaat het helemaal niet om... Het gaat niet om XRPquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan? XRP staat te hoog? Wie kan daar wat aan doen hier?
Bijna $3quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Om waarde / marketcap?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om... Het gaat niet om XRP
Ik zou snel verkopen zolang je die kans nog hebt om goeie winst te pakken, ik gun je de goede winst.quote:
Als nieuwkomer in dit topic vind ik het juist fijn dat er mensen zijn die tegengas geven en niet constant aan het zweven zijn op roze wolkjes.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:21 schreef EggsTC het volgende:
NEEE, die dipjes waren vooruitzichten op een crash!!!! De 2 dollar zou hij nooit halen!quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij is al meerdere keren gedipt in aanloop naar de 2 dollar
Nee, het gaat om dezelfde opmerkingen door nieuwe mensen die denken t allemaal te weten + elke keer dezelfde vragen stellen over alles wat in de "crypto's voor noobs" uitgelegd staat. Het topic gaat totaal niet meer over relevante zaken waar degenen die hier wat langer posten wat aan hebben.quote:
Tegengas, argumenten, prima.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als nieuwkomer in dit topic vind ik het juist fijn dat er mensen zijn die tegengas geven en niet constant aan het zweven zijn op roze wolkjes.
3 maanden geleden xrp wordt nooit 1 euroquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:24 schreef betyar het volgende:
[..]
NEEE, die dipjes waren vooruitzichten op een crash!!!! De 2 dollar zou hij nooit halen!
Dank jequote:Op woensdag 3 januari 2018 14:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou snel verkopen zolang je die kans nog hebt om goeie winst te pakken, ik gun je de goede winst.
Realitycheck: de meeste coins zijn geen kut waard alleen de waarde die mensen er aan geven. Ongeacht de marketcap.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als nieuwkomer in dit topic vind ik het juist fijn dat er mensen zijn die tegengas geven en niet constant aan het zweven zijn op roze wolkjes.
Ripple aanprijsen doet hoop ik niemand. Het is absurd maar daarmee is de waarde nog niet weg.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, het gaat om dezelfde opmerkingen door nieuwe mensen die denken t allemaal te weten + elke keer dezelfde vragen stellen over alles wat in de "crypto's voor noobs" uitgelegd staat. Het topic gaat totaal niet meer over relevante zaken waar degenen die hier wat langer posten wat aan hebben.
Het is alleen maar weer;
MOON,
ZEKER 100
OMG CRASH
YESSSSSSSS IK BEN GENIAAL, 1 USD OMHOOG MN COIN
Dit hebben we al een paar keer meegemaakt zodra de hype opnieuw aangewakkerd wordt, de kwaliteit van het topic gaat heel hard achteruit, dát is er aan de hand. En dan ook nog mensen die ripple kosten wat het kost aan moeten prijzen, dat is toch echt wel het toppunt
Wat EggsTC, denk ik, bedoelt is dat het er hier een tijdje terug gewoon wat inhoudelijker aan toe ging.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, het gaat om dezelfde opmerkingen door nieuwe mensen die denken t allemaal te weten + elke keer dezelfde vragen stellen over alles wat in de "crypto's voor noobs" uitgelegd staat. Het topic gaat totaal niet meer over relevante zaken waar degenen die hier wat langer posten wat aan hebben.
Het is alleen maar weer;
MOON,
ZEKER 100
OMG CRASH
YESSSSSSSS IK BEN GENIAAL, 1 USD OMHOOG MN COIN
Dit hebben we al een paar keer meegemaakt zodra de hype opnieuw aangewakkerd wordt, de kwaliteit van het topic gaat heel hard achteruit, dát is er aan de hand. En dan ook nog mensen die ripple kosten wat het kost aan moeten prijzen, dat is toch echt wel het toppunt
Wat deze heren zeggen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat EggsTC, denk ik, bedoelt is dat het er hier een tijdje terug gewoon wat inhoudelijker aan toe ging.
Als je hier nu een discussie start over een coin waar mensen geld mee verdienen krijg je als post terug: ''HAHA JA MAAR HIJ IS X2 GEGAAN LOOOL, DAN MAAR SHITCOINS XD''. Dat vindt niet iedereen even leuk.
Ah, paar posts boven me dus.
Als mod kan je daar wat aan doen? Misschien strikter beleid? Ik ben voor.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat EggsTC, denk ik, bedoelt is dat het er hier een tijdje terug gewoon wat inhoudelijker aan toe ging.
Als je hier nu een discussie start over een coin waar mensen geld mee verdienen krijg je als post terug: ''HAHA JA MAAR HIJ IS X2 GEGAAN LOOOL, DAN MAAR SHITCOINS XD''. Dat vindt niet iedereen even leuk.
Dit dus.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:27 schreef poker4lifee het volgende:
waarom maken we geen inhoudelijk topic, zonder sc dan?
Eén iemand gaat op de brandstapel verdwijnen vanavond...quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
• Ripple
• Cardano
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Sterker nog wat gaat er gebeuren wanneer ze gebruikt worden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:27 schreef solidslayer het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel benieuwd ben naar XRP in de toekomst, als de rest van de coins in circulatie komen.
Circulating Supply
38,739,144,847 XRP
Total Supply
99,993,093,880 XRP
Ik heb naar niemand geluisterd hier want eerst alles goed lezen en de muntjes kiezen die iets goeds beloven op papier...... Ondertussen zie ik mijn portfolio ieder uur steeds meer plussen. Wat geef ik om wat die coins allemaal beloven en zouden kunnen, rendement wil ik zien, shortterm of longterm maakt me geen bal uit.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
3 maanden geleden xrp wordt nooit 1 euro
2 weken geleden xrp wordt nooit 2 euro
.............................. zucht...........................
Dit was best een inhoudelijke SC moet ik zeggen. Waar leg je dan de grens?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:27 schreef poker4lifee het volgende:
waarom maken we geen inhoudelijk topic, zonder sc dan?
Nee, ben niet van de gedachtepolitie. Dat is niet de policy van FOK!. Dus zelfs al zou ik het willen komt er een boze Yvonnegodin langs die mij even flink op mijn kop geeft als ik over ga stappen op censuur.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als mod kan je daar wat aan doen? Misschien strikter beleid? Ik ben voor.
Om te beginnen gewoon BTC.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
• Ripple
• Cardano
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik zou het wel ff achter benoemen, want door dit topicbederf blijven de échte goeie posters weg. Hoevaak zien we magnet nou nog posten?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ben niet van de gedachtepolitie. Dat is niet de policy van FOK!. Dus zelfs al zou ik het willen komt er een boze Yvonnegodin langs die mij even flink op mijn kop geeft als ik over ga stappen op censuur.
mehquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:30 schreef Roces18 het volgende:
jongens is dit wat; https://www.lamborghini.c(...)or/aventador-s-coupe
of beter een andere?
Ik neem het mee naar achteren.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou het wel ff achter benoemen, want door dit topicbederf blijven de échte goeie posters weg. Hoevaak zien we magnet nou nog posten?
En ik weet dat je er niets aan kan doen, blauw is beperkt tegenwoordig, maar je kan het allicht ff noemen.
Wat?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén iemand gaat op de brandstapel verdwijnen vanavond...
En in BTC?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:32 schreef Chaes het volgende:
Toch sneu voor iedereen die zo incapabel is om XRB net te verkopen... Zit intussen alweer lekker op de $27 en gaat nog verder naar boven
Van mij staat het nog steeds op bitgrail omdat ik die wallets voor DAGcoins niet vertrouw.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:32 schreef Chaes het volgende:
Toch sneu voor iedereen die zo incapabel is om XRB net te verkopen... Zit intussen alweer lekker op de $27 en gaat nog verder naar boven
kan even duren jaquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:33 schreef BredeBroeder het volgende:
FIAT is ontvangen op Kraken, maar nog niet aan account toegevoegd?
Het is hier geen tweakersquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als mod kan je daar wat aan doen? Misschien strikter beleid? Ik ben voor.
Dat is gecreëerd door een tot zichzelf benoemde cryptogod die elke munt die werd benoemd door derden werd weggezet als shitcoin en nOObs die alleen maar naar hem moeten luisteren, hint is ook een blauwe.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou het wel ff achter benoemen, want door dit topicbederf blijven de échte goeie posters weg. Hoevaak zien we magnet nou nog posten?
En ik weet dat je er niets aan kan doen, blauw is beperkt tegenwoordig, maar je kan het allicht ff noemen.
Tweet van Mercatox. 'Up and running within 15 minutes. All coines are safe'quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:35 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
is alweer terug op zijn oude level. Geen idee wat daar aan de hand is!?
Ik kijk al weer huiverend uit naar de zogenaamde cryptogods bij DWDD.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is gecreëerd door een tot zichzelf benoemde cryptogod die elke munt die werd benoemd door derden werd weggezet als shitcoin en nOObs die alleen maar naar hem moeten luisteren, hint is ook een blauwe.
Dus je zegt dat verkopen in een dip slim is?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
En in BTC?
-14,92% in de laatste 24 uur
dus prima als je het voor btc hebt verkocht daarvoor
quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:37 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dus je zegt dat verkopen in een dip slim is?
Ik snap het wel door dat gefaal van BitGrail en Mercatox, kan nog alle kanten op. Ik hou ze in ieder geval.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:32 schreef Chaes het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:37 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ah, dan begreep ik je verkeerdquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee.
Ik geef je een subtiele hint: kijk naar waarde in BTC.
mooiquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet gelijk niveautje Noord-Korea.
nooit doenquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:37 schreef Chaes het volgende:
[..]
Vertel meer please, ik ben nieuwsgierig. Want ik herken niemand in je verhaaltje hier.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is gecreëerd door een tot zichzelf benoemde cryptogod die elke munt die werd benoemd door derden werd weggezet als shitcoin en nOObs die alleen maar naar hem moeten luisteren, hint is ook een blauwe.
Sorry, maar dit is niet echt hoe het werkt. De achterliggende techniek heeft weinig effect als iets omhoog gaat. Maar in een bearmarket blijven de fundamenteel goede coins het best overeind. Daarom zou ik niet adviseren aan iemand om voor long term in bijv. Verge te stappen. Dat roep ik hier dan ook af en toe.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:36 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:40 schreef xzaz het volgende:
Ik denk dat ik mijn BTC maar verkoop en verlies pak, holding op $17k
Mag je wel een andere mod zoeken, dat ga ik niet doen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:42 schreef SugeLucky het volgende:
Het is inderdaad niet echt een leuk topic meer.
Wellicht een regel maken dat je niet alleen maar moon, crash en dat soort dingen mag posten zoals op andere fora ook ingevoerd is.
En dat noob vragen ook echt daadwerkelijk in het noob topic gepost worden.
Ik vind dit topic helemaal top!quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:42 schreef SugeLucky het volgende:
Het is inderdaad niet echt een leuk topic meer.
Wellicht een regel maken dat je niet alleen maar moon, crash en dat soort dingen mag posten zoals op andere fora ook ingevoerd is.
En dat noob vragen ook echt daadwerkelijk in het noob topic gepost worden.
Waarom ben je hier mod dan eigenlijk, als je het niet in goede banen wil leiden?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag je wel een andere mod zoeken, dat ga ik niet doen.
"jezelf druk maken over wat er gezegd wordt in een slowchatquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
JA MAAR BANKEN JA MAAR 2 DOLLAR IS VET GOEDKOOPtwitter:BitfuryGeorge twitterde op woensdag 03-01-2018 om 14:40:22Ripple :Centralised SolutionCentralised Decision-MakingCentralised Token Ownership2 Stakeholders Worth $50 Bln… https://t.co/8YZ9gPEOeY reageer retweet
dat is onlogischquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
"jezelf druk maken over wat er gezegd wordt in een slowchat."
aldus een van de mods.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is onlogisch
dat is een beetje een gekkie
als die vervelend doet moet je gewoon vragen naar zijn verloren waves wallet
Whehehe.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is onlogisch
dat is een beetje een gekkie
als die vervelend doet moet je gewoon vragen naar zijn verloren waves wallet
Ook al van dat gekke volk ja.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik kijk al weer huiverend uit naar de zogenaamde cryptogods bij DWDD.
Als ik iemand uitleg waarom XRP kut is en ik dan voor de tiende keer als antwoord krijg ''ja maar het is sneller dan bitcoin haha bitcoin shitcoin'', dan ben ik er wel klaa rmee.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:45 schreef D. het volgende:
Ik snap dat zij die wat langer meedraaien hun kennis willen delen, en dat als er voor de zoveelste keer weer iemand vraagt naar een coin je er wellicht wat moedeloos van begint te worden, maar voor de nieuwkomer om dat advies dan samengevat te zien als 'shitcoin' komt ook niet hulpvaardig over
Ja mij gaat het er ook niet om als een paar nabs wat posten, het gaat er meer om dat het onoverzichtelijk wordt en ik soms 6 pagina's moet doorscrollen om te kijken of een interessante user nog wat goeds heeft gepost en dat ik alleen maar achterlijke posts tegen kom en dus letterlijk een half uur zit te scrollen voordat ik de interessante posts heb kunnen lezen. Lange zin, sorryquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
"jezelf druk maken over wat er gezegd wordt in een slowchat."
aldus een van de mods.
En dit ook ja, ik heb al 30.000 keer uitgelegd waarom XRP + ripple klote zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik iemand uitleg waarom XRP kut is en ik dan voor de tiende keer als antwoord krijg ''ja maar het is sneller dan bitcoin haha bitcoin shitcoin'', dan ben ik er wel klaa rmee.
Het is een wisselwerking hé.
Niemand is verplicht iemand te helpen, en niemand is verplicht constructief te posten. Maar beide zijn wel gewenst ipv het tegenovergestelde.
Maar kom op, realistisch; tot nu toe hebben alle coins geen enkele waarde behalve de waarde die we aan de coins geven. Het maakt naar mijn mening niet veel uit welke coin je neemt 't is de gene met de meeste potentie die uiteindelijk waarde kan opbrengen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik iemand uitleg waarom XRP kut is en ik dan voor de tiende keer als antwoord krijg ''ja maar het is sneller dan bitcoin haha bitcoin shitcoin'', dan ben ik er wel klaa rmee.
Niemand is verplicht iemand te helpen, en niemand is verplicht constructief te posten. Maar beide zijn wel gewenst ipv het tegenovergestelde.
Dit geldt ook voor huizen, euro biljetten en aandelen hé.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar kom op, realistisch; tot nu toe hebben alle coins geen enkele waarde behalve de waarde die we aan de coins geven.
Denk je dat grote bedrijven zomaar partnerships aangaan met coins? Er zijn echt wel een hoop coins die toekomst gaan hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar kom op, realistisch; tot nu toe hebben alle coins geen enkele waarde behalve de waarde die we aan de coins geven. Het maakt naar mijn mening niet veel uit welke coin je neemt 't is de gene met de meeste potentie die uiteindelijk waarde kan opbrengen.
De tijd dat de meeste coins gaan klappen komt er maar een enkele overblijft die komt, de vraag is alleen wanneer.
In een huis kan je wonen, met een euro biljet kan je een brood kopen (en ja dat kan ook met een crypto maar nog niet bij de bakker om de hoek) en aandelen.. daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor huizen, euro biljetten en aandelen hé.
Dat zal ook wel, maar laat dat maar eens gaan gebeuren. Het heeft potentie maar tot nu toe zijn het allemaal ideeën gebaseerd op één technologie.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:52 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Denk je dat grote bedrijven zomaar partnerships aangaan met coins? Er zijn echt wel een hoop coins die toekomst gaan hebben.
Zie hier de definitie van fiatquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar kom op, realistisch; tot nu toe hebben alle coins geen enkele waarde behalve de waarde die we aan de coins geven.
Als ik uitleg zie dan neem ik dat in me op, en doe er zelf mee wat mij verstandig lijktquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon niet waar. Dat jij ze niet ziet, wil niet zeggen dat ze er niet zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
In een huis kan je wonen, met een euro biljet kan je een brood kopen (en ja dat kan ook met een crypto maar nog niet bij de bakker om de hoek) en aandelen.. daar heb je gelijk in.
Het gaat om de toepasbare functie van een crypto en die zijn er (nog) niet.
Binance plzquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:54 schreef vigen98 het volgende:
XRB staat echt bizar laag. Goed moment om in te kopen mensen
Het is investeren in de toekomst. Als je pas er in wil investeren zodra het daadwerkelijk in gebruik is door de massa, ben je te laat.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar laat dat maar eens gaan gebeuren. Het heeft potentie maar tot nu toe zijn het allemaal ideeën gebaseerd op één technologie.
Ik zeg ook niet dat ze er nog niet zijn, financieel zijn ze heel handig. Met praktisch bedoel ik meer 'Jan en alleman' die er gebruik van maakt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon niet waar. Dat jij ze niet ziet, wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
Met een PrimalBase worden al workspaces gedeeld, met een Bitcoin worden dagelijks voor miljarden aan waardetransacties gedaan en op een ETH kun je cryptokatjes kopen.
Absoluut, maar bedenk dat niet elke crypto het gaat halenquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het is investeren in de toekomst. Als je pas er in wil investeren zodra het daadwerkelijk in gebruik is, ben je te laat.
Uiteraard, daarom investeer ik ook niet in allesquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
Absoluut, maar bedenk dat niet elke crypto het gaat halen
En daarom hebben wij het graag over crypto die dat wel krijgen of al hebben. Zodat we goede investeringen doen voor lange termijn.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:53 schreef xzaz het volgende:
Het gaat om de toepasbare functie van een crypto en die zijn er (nog) niet.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:57 schreef Skv het volgende:
Hoe kijken jullie naar Lisk? Ik vind dat het wat stil blijft rond die munt de laatste tijd.
Is aardig gestegen in december, maar zakt nu langzaam terug. Community is ook vrij rustig op Reddit.
Elke dag een commit op Github. Gister nog een update over de rebrand aan het einde van deze maand. Hoezo stil?quote:
Omdat ze te laat waren met het releasen van hun Wraith protocol en een 16 jarig mannetje samen met een idioot genaamd Mcafee op twitter de boel hebben lopen opstoken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:56 schreef Chaes het volgende:
Vind het toch aardig frappant dat Verge/XVG zoveel shit over zich heen krijgt in de verschillende topics hier, terwijl in zo'n beetje alle andere groepen waar ik in zit (Facebook, Whatsapp, etc.) er louter positiviteit is. Zijn hier verklaringen voor?
Ken de coin en het bedrijf erachter zelf niet echt, vandaar de vraag.
Prima. Rebrand komt eraan. HODL!quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:57 schreef Skv het volgende:
Hoe kijken jullie naar Lisk? Ik vind dat het wat stil blijft rond die munt de laatste tijd.
Is aardig gestegen in december, maar zakt nu langzaam terug. Community is ook vrij rustig op Reddit.
Neuh.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:56 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin steeds meer zo te worden.
Jullie?
Lisk gaat knallen... tripple digits dit jaar verwacht ik.. 100 - 200 dollar.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:57 schreef Skv het volgende:
Waar lees je dat?quote:
Nieuws is dat IOTA een leuk project kan worden, maar een beetje te snel zo omhoog is geschoten. Het kan nog niks.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:01 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Een week geleden een doosje IOTA aangekocht. Hij doet het al de hele week ondermaats en ik zie / hoor weinig nieuws. Iemand nieuws?
Geduld..quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:01 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Een week geleden een doosje IOTA aangekocht. Hij doet het al de hele week ondermaats en ik zie / hoor weinig nieuws. Iemand nieuws?
Goed om te horen. Ik was de ontwikkeling even zoek. Goed om te HODL-en in dit gevalquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lisk gaat knallen... tripple digits dit jaar verwacht ik.. 100 - 200 dollar.
22 feb (of 20?) is de rebranding ergens, ik dacht de 22ste. De roadmap staat goed volgeplanned dit jaar. Ondanks een erg slechte presentatie in november staan ze nog 20 USD, ik voorspelde in aug ergens 30USD maar had nooit meer verwacht dat het zo hoog ging worden als dat het nu staat na die geflopte berlin meetup.
Lisk is 50% van mijn portfolio, en ik heb er vertrouwen in dat het naar minimaal 100USD gaat dit jaar. Lisk is een giant.
Ja verkoop je IOTA.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:01 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Rommel. Verkopen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:01 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Deze berichten vind ik nou mooi tussen al dat shitcoin geweld van andere usersquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:53 schreef Skv het volgende:
Toch nogmaals de tip van flip: VeChain (VEN) staat nog steeds tussen sell walls en relatief laag rond de 2,25 Euro. Munt heeft in mijn ogen (en volgens de actieve community) een grote potentie..
Hij stijgt inmiddels wel wat (+15% tov gisteren). Wellicht handig om in te stappen.
* Skv besluit zelf steeds om toch nog iets meer in te stappen. De afgelopen dagen al 4 keer. Waardoor ik steeds duurder koop.
https://www.reddit.com/r/Vechain/
Tijdens de Mt.Gox-periode wel, nu heb ik mijn inleg direct teruggestort (XRBGENOT) en zie ik het wel, sommige mensen geven het aan de staatsloterij of de postcodeloterij, dit is leuker.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:56 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin steeds meer zo te worden.
Jullie?
hodl!quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:01 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik ga ook nog wat bijkopenquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:53 schreef Skv het volgende:
Toch nogmaals de tip van flip: VeChain (VEN) staat nog steeds tussen sell walls en relatief laag rond de 2,25 Euro. Munt heeft in mijn ogen (en volgens de actieve community) een grote potentie..
Hij stijgt inmiddels wel wat (+15% tov gisteren). Wellicht handig om in te stappen.
* Skv besluit zelf steeds om toch nog iets meer in te stappen. De afgelopen dagen al 4 keer. Waardoor ik steeds duurder koop.
https://www.reddit.com/r/Vechain/
ik heb jullie weer gewaardschuwdquote:5. Is die handel in cryptomunten geen zeepbel die op enig moment barst?
Daar heeft het alle schijn van. ,,Elke keer denk ik: de mens zal wel leren'', zegt Errol Keyner. Als adjunct-directeur van de Vereniging van Effectenbezitters heeft hij al zo vaak piramidespelen en zeepbellen gezien. Ook nu dreigen volgens hem mensen met hun zuurverdiende geld ten onder te gaan, net als met de internetbubbel eind jaren 90.
,,Vooral de beginnende beleggers gingen toen de boot in." Volgens Keyner zijn cryptovaluta niet anders. Ook nu staat er een bubbel op knappen, de grote vraag is alleen wanneer. ,,Er zit in economische zin niets achter cryptovaluta dat waarde creëert, zoals bij aandelen wel het geval is. Je bezit iets nutteloos waarvan je hoopt dat je dit met winst aan een grotere gek verkoopt."
Banken als JP Morgan en Goldman Sachs spreken van een zeepbel. Zelfs Vitalik Buterin, de oprichter van ethereum, waarschuwde onlangs voor het gevaar van knappen.
Goh, heb je nog meer nieuwtjes?quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb jullie weer gewaardschuwd
Oké dankjewel klaas.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een week...? Vooral met IOTA zul je geduld moeten hebben. Voor langer dan een jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:01 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Banken als JP Morgan als bron gebruiken, wat een godenartikel, nu al.. ik heb het nog niet eens gelezen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je bent gewoon veel te goed voor ons!quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
eleggers gingen toen de boot in." Volgens Keyner zijn cryptovaluta niet anders. Ook
quote:
quote:
quote:Er zit niets achter dat waarde creëert, wat bij aandelen wel zo is
Kan in 2018 nog heel veel lucht bij.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wanneer doet de contest eindigen? de 5 toch?quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:05 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Gaat knallen als die sell walls weg zijn na die contest.
jaquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wanneer doet de contest eindigen? de 5 toch?
Toevallig vannochtend even de reviews over dit platform gelezen, ik denk dat dit nog wel even gaat duren.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:04 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er mensen die Gatehub gebruiken?
Hier ook 50% van mn portfolio!quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
22 feb (of 20?) is de rebranding ergens, ik dacht de 22ste. De roadmap staat goed volgeplanned dit jaar. Ondanks een erg slechte presentatie in november staan ze nog 20 USD, ik voorspelde in aug ergens 30USD maar had nooit meer verwacht dat het zo hoog ging worden als dat het nu staat na die geflopte berlin meetup.
Lisk is 50% van mijn portfolio, en ik heb er vertrouwen in dat het naar minimaal 100USD gaat dit jaar. Lisk is een giant.
Jouw SIGquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:09 schreef ITrade het volgende:
[..]
Toevallig vannochtend even de reviews over dit platform gelezen, ik denk dat dit nog wel even gaat duren.
Klopt, en wij holden!quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:09 schreef EggsTC het volgende:
Mensen die dit steeds een bubble noemen maar niet zien dat hij al 3 keer geknapt is
Deze bubble komt steeds terug, wellicht zal hij knappen, maar de volgende ronde gaat btc naar 100K
Geen idee? Heb wel stukje van de whitepaper gelezen over social media etc. Zag er wel aardig uit vond ik.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Gaan met Steam werken he?
De banken zitten zelf ook in een bubbel. De huizenmarkt ook.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:09 schreef EggsTC het volgende:
Mensen die dit steeds een bubble noemen maar niet zien dat hij al 3 keer geknapt is
Deze bubble komt steeds terug, wellicht zal hij knappen, maar de volgende ronde gaat btc naar 100K
In dat geval is voor LSK nu ook een goed instapmoment. $20.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, LISK ga je niet veel lager dan dit meer zien, of ze moeten een hele ernstige fuckup maken, maar dan wil je ook niet meer instappen. Dus het is nu kopen, later duurder kopen, of niet meer willen kopen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:15 schreef Skv het volgende:
[..]
In dat geval is voor LSK nu ook een goed instapmoment. $20.
Lame.. tegen die tijd zal xrp wel weer drie keer over de kop zijn gegaan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:09 schreef ITrade het volgende:
[..]
Toevallig vannochtend even de reviews over dit platform gelezen, ik denk dat dit nog wel even gaat duren.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:16 schreef YT123 het volgende:
Haha ik heb vrienden die een maandje zijn begonnen met crypto en wanneer de waarde van een coin een paar dagen nauwelijks is gestegen zeggen ze meteen dat die coin dood is en verkopen ze alles.
ik heb ze best laag gekocht. Ga nu niet meer bijkopen hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, LISK ga je niet veel lager dan dit meer zien, of ze moeten een hele ernstige fuckup maken, maar dan wil je ook niet meer instappen. Dus het is nu kopen, later duurder kopen, of niet meer willen kopen.
Niet gek.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:17 schreef ColeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn taartje momenteel, lekker he
Dan ga ik een muntje opgooien of ik mijn laatste 0,3 ETH in VeChain of Lisk ga omzetten vanmiddag.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, LISK ga je niet veel lager dan dit meer zien, of ze moeten een hele ernstige fuckup maken, maar dan wil je ook niet meer instappen. Dus het is nu kopen, later duurder kopen, of niet meer willen kopen.
vechain, meer stijgingspotentiequote:Op woensdag 3 januari 2018 15:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan ga ik een muntje opgooien of ik mijn laatste 0,3 ETH in VeChain of Lisk ga omzetten vanmiddag.
Denk toch Vechain.
VeChain wordt naar mijn mening nu echt nog in bedwang gehouden door de sell walls.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan ga ik een muntje opgooien of ik mijn laatste 0,3 ETH in VeChain of Lisk ga omzetten vanmiddag.
Denk toch Vechain.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik heb ze best laag gekocht. Ga nu niet meer bijkopen hoor.
Wat is een realistisch scenario voor vechain voor einde 2018?quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:19 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
VeChain wordt naar mijn mening nu echt nog in bedwang gehouden door de sell walls.
Hoop wel dat ze bij Lisk wat media training krijgen. Het zijn echte tech nerds en hun zwakke punt ligt duidelijk bij presentatie.quote:
25 dollar.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat is een realistisch scenario voor vechain voor einde 2018?
Ze zijn flink op hun plaats gezet op reddit, dus ik denk dat ze niet nog een keer zo'n fout zullen makenquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze bij Lisk wat media training krijgen. Het zijn echte tech nerds en hun zwakke punt ligt duidelijk bij presentatie.
Heb hetzelfde gedaan. IOTA heeft al een tijdje niks gedaan en VEN wordt volledig tegengehouden door sell walls, duurt niet lang meer voordat ie gaat moonenquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo, positie in IOTA wat afgebouwd en Vechain verder versterkt.
Klopt, als die weg zijn vliegt ie zo door richting 10quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:19 schreef Ralphmeister het volgende:
ening nu echt nog in bedwang gehouden door de sell walls.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat is een realistisch scenario voor vechain voor einde 2018?
Mee eens en ik denk nog redelijk conservatief.quote:
Dom geldquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:16 schreef YT123 het volgende:
Haha ik heb vrienden die een maandje zijn begonnen met crypto en wanneer de waarde van een coin een paar dagen nauwelijks is gestegen zeggen ze meteen dat die coin dood is en verkopen ze alles.
Jezus.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:24 schreef Chaes het volgende:
XLM boven de $0,80. Toch een nette 300% winst in een week
Haha, ik heb er ooit wat geairdropt gekregen als ik een bericht kon signen met mijn BTC core wallet geloof ik.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:24 schreef Chaes het volgende:
Hoeveel heb je er?quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:24 schreef Chaes het volgende:
Ja, ook de orderbooks zijn heel gaar, en traag.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Godnondekriebels, wat is dat HitBTC toch een gare exchange
Inhouden om niet nog meer te kopen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt, als die weg zijn vliegt ie zo door richting 10
Heb 2x gewithdrawed van HitBTC. 1x was het echt super langzaam de 2e keer was in 20 minuten al klaarquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ook de orderbooks zijn heel gaar, en traag.
Het groeit toch nog gestaag ondanks de walls. Nu inslaan sowieso.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:29 schreef Ralphmeister het volgende:
Dat VeChain in bedwang wordt gehouden door de sell walls zijn we over uit, dus nu dan inslaan of wachten op een dip met het risico dat de sell walls weg zijn?
de contest duurt nog t/m 5 januari.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:29 schreef Ralphmeister het volgende:
Dat VeChain in bedwang wordt gehouden door de sell walls zijn we over uit, dus nu dan inslaan of wachten op een dip met het risico dat de sell walls weg zijn?
Beter nu. Die paar cent die je bij een eventuele dip pakt is het risico op niet waard als ie opeens naar de 10 schiet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:29 schreef Ralphmeister het volgende:
Als je vertrouwen hebt in het project, zou ik nu inslaan en niet wachten op een dip.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:29 schreef Ralphmeister het volgende:
Geen idee.. zelf geen ervaring mee.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:26 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Haha, ik heb er ooit wat geairdropt gekregen als ik een bericht kon signen met mijn BTC core wallet geloof ik.
Iemand die dit kan bevestigen? Weet anders echt niet hoe ik er aan kom?
Binnen 24 inslaan is mijn mening. Dat kleine voordeel tijdens dat dipje is summier t.o.v. de opbrengst straks als je iedereen moet geloven.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:29 schreef Ralphmeister het volgende:
RIP UTKquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:31 schreef Patroon het volgende:
UTK komt 12 januari op HitBTC.
https://www.cryptocompare.com/coins/utk/post/p_249514
![]()
Die fout heb ik ook vaker gemaakt, de laatste keer was bij dragonchain, dneken dat het nog gaat zakken vanwege de walls...quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:29 schreef Ralphmeister het volgende:
NAGA gaat heul zo slecht nog nietquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
RIP UTKNAGA kwam ook op HitBTC, die werd gewoon verkracht
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:58 schreef Greys het volgende:
Hoe lang blijft Bittrex de Ardors nog gijzelen? Allemachtig. Market al een week offline. Prutsers.
En tóch 2,50 usd waard zijn. Wat een goden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
45 miljoen opgehaald in de ICO en maar 2 miljoen volume hebben
Ja, zolang de hype blijft, is het een selffulfilling prophecy dat het steeds meer waard wordt. Noobs introduceren andere noobs. Enz.quote:
Ik heb toch het zekere voor het onzekere gekozen en zojuist mijn laatste Eth stukgeslagen op Ven. Voor wat het waard is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:36 schreef Ralphmeister het volgende:
Bedankt allemaal, heb de eerste helft van mijn node al zeker gesteld en op 18, 17, 16k enz. orders staan met het idee van de dip van gistermiddag. Van ongeveer 18k naar 14k is dan toch 20%+.
Maar hij lijkt nu veel minder heftig te reageren op de BTC stijging.
Wat voor node ga je neerzetten?quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:36 schreef Ralphmeister het volgende:
Bedankt allemaal, heb de eerste helft van mijn node al zeker gesteld en op 18, 17, 16k enz. orders staan met het idee van de dip van gistermiddag. Van ongeveer 18k naar 14k is dan toch 20%+.
Maar hij lijkt nu veel minder heftig te reageren op de BTC stijging.
Wel grappig om zulke posts te lezen in een crypto forum.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:
Ja, zolang de hype blijft, is het een selffulfilling prophecy dat het steeds meer waard wordt. Noobs introduceren andere noobs. Enz.
Dus je kan leuk geld maken, maar je moet eruit zijn voordat de bom eronder gelegd wordt.
Nouja, daarmee impliceer je dat alles een hype is in crypto, en dat is niet het geval. Maar ik ga deze ripple discussie niet wéér voeren.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:38 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wel grappig om zulke posts te lezen in een crypto forum.
Ik twijfel ook voor ICX.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:39 schreef Skv het volgende:
Alles op Tron, VeChain, Lisk, Icon en een restje Ripple.
Weg Waves. Weg Eth. Weg BTC.
Om in te stappen of uit?quote:
In, maarja ik miste die ICO en daar baal ik van... 2500 voor 1 eth... en dan zou ik ze nu moeten kopen voor 5 euro per stuk, het druist een beetje tegen mn principe in. Maarja het is wel een coin met grote potentie.quote:
Het Ripple protocol komt uit de hoek van de banken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat voor invloed gaan de banken op Ripple hebben denken jullie?
Geen, de banken blijven gewoon hun ding doen en Ripple komt er niet tussen. Mijn mening.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat voor invloed gaan de banken op Ripple hebben denken jullie?
2500 voor 1 eth?quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In, maarja ik miste die ICO en daar baal ik van... 2500 voor 1 eth... en dan zou ik ze nu moeten kopen voor 5 euro per stuk, het druist een beetje tegen mn principe in. Maarja het is wel een coin met grote potentie.
Ja, en ik miste t op een haar naquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
2500 voor 1 eth?
Ik heb ze gisteren voor iets van 5 Euro per stuk gekocht..
Maar inderdaad een project met potentie, schijnen met name in Zuid-Korea erg goede kansen te hebben.
Ik heb al 30% van mijn stack in Vechain zitten (719 dollar) nog nooit zoveel in 1 coin gehad en qua % ook niet..dus vind het wel ff prima zo.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb toch het zekere voor het onzekere gekozen en zojuist mijn laatste Eth stukgeslagen op Ven. Voor wat het waard is.
Zit nu 100% in de alts, geen BTC of ETH meer..
Waves strat en XRB ga ik eruit gooien eind janquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:42 schreef Repeating het volgende:
Ripple stoot Waves van de troon als grootste asset in mijn portfolio terwijl ik in Waves 4x meer heb geïnvesteerd.
Ik 33% tron, 30% VEN, 17% Lisk, 10% Icon en 10% Ripple.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb al 30% van mijn stack in Vechain zitten (719 dollar) nog nooit zoveel in 1 coin gehad en qua % ook niet..dus vind het wel ff prima zo.
Bijna gelijk aan mijn portfolio.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:39 schreef Skv het volgende:
Alles op Tron, VeChain, Lisk, Icon en een restje Ripple.
Weg Waves. Weg Eth. Weg BTC.
Ik loop overigens maar te pielen met een paar 100 Euro, in tegenstelling tot de sjieke portfolio's hier.
Begin waves eind januari niet aan zijn PR? Ik houd waves er voorlopig nog even in.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waves strat en XRB ga ik eruit gooien eind janHopelijk stijgen ze nog ff door.
ICX staat nu ook relatief oké.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en ik miste t op een haar naBalen men.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |