Als er mannen zijn die zich graag in hun bek laten kakken. Zijn er vast ook die geil worden van vrouwen die baby's naar buiten persen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:38 schreef AnanYaw het volgende:
Ze zeggen weleens dat het niks met seks te maken heeft en dat geloof ik nooit zo. Als er echter iets niet seksueel aantrekkelijk is, is het een barende vrouw.
Je vergeet dat het iemand is uit een achterlijk land met achterlijke ideeen over sexualiteit.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:38 schreef AnanYaw het volgende:
Ze zeggen weleens dat het niks met seks te maken heeft en dat geloof ik nooit zo. Als er echter iets niet seksueel aantrekkelijk is, is het een barende vrouw.
Aan geilheid liggen weinig *ideeën* ten grondslag.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Je vergeet dat het iemand is uit een achterlijk land met achterlijke ideeen over sexualiteit.
Het idee van zelfbeheersing heeft niet in elke cultuur een even prominente plaats.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Aan geilheid liggen weinig *ideeën* ten grondslag.
Ik denk dat zelfbeheersing meer een taak van de vrouw is. Die moet immers de familie-eer hoog houden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Het idee van zelfbeheersing heeft niet in elke cultuur een even prominente plaats.
Ik wordt er ook niet echt opgewonden van, maar ja misschien wel een rare fantasie van die gast.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:38 schreef AnanYaw het volgende:
Ik denk dat iemand die zich in deze bochten wringt, voor zijn seksuele plezier, verder heen is dan culturele normen over zelfbeheersing op kunnen lossen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het idee van zelfbeheersing heeft niet in elke cultuur een even prominente plaats.
Als je ze nou een koebel omdoet, vetmest en zwanger schopt, om ze te kunnen melken, snap ik wat er geil aan is. Dit gaat echter wel héél ver.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik wordt er ook niet echt opgewonden van, maar ja misschien wel een rare fantasie van die gast.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je vergeet dat het iemand is uit een achterlijk land met achterlijke ideeen over sexualiteit.
Zeg hamlap, wat vindt jij eigenlijk van deze actie?quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:30 schreef Baconbus het volgende:
Zo de Somaliers krijgen er even van langs hier.
Wat kun je ervan vinden?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zeg hamlap, wat vindt jij eigenlijk van deze actie?
(1) afschuwelijkquote:
Misschien kun je het even proberen en hier de resultaten posten vanuit de gevangenis.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:18 schreef LXIV het volgende:
Is het fysiek wel mogelijk een vrouw te verkrachten terwijl ze een kind baart?
En vanuit welke kliniek zit jij te Fokken?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:20 schreef Hdero het volgende:
Als je seks wilt met een barende, hoeft dat niet per se bestraft te worden.
Ligt een beetje aan het precieze moment in het proces lijkt me.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:18 schreef LXIV het volgende:
Vermoedelijk de St. Onzinuit Kraamkliniek.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En vanuit welke kliniek zit jij te Fokken?
Waarom nu weer Ron erbij halen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als er mannen zijn die zich graag in hun bek laten kakken. Zijn er vast ook die geil worden van vrouwen die baby's naar buiten persen.
Kijk hoe fatsoenlijk wij zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:09 schreef Hdero het volgende:
Hopelijk zal dit aapje 5 jaar moeten zitten en dan terruggeschopt worden naar Afrika.
Heb je je bijl al geslepen of moet dat nog gebeuren?quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:28 schreef Odaiba het volgende:
Wat moet je nou weer met zulke figuren aan denk ik dan. Het liefst maak ik ze dood...
En tevens het product van vele generaties inteelt maar toch hebben wij dergelijke levensvormen nodig in Europa naar het schijnt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zou er geen moeite mee hebben, maar ik prefereer een kitana.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je je bijl al geslepen of moet dat nog gebeuren?
Met van die uitpuilende ogenquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:32 schreef FlatEarther het volgende:
Somaliërs zien er altijd anders uit dan andere Afrikanen. Ze zijn vaak skinny fat terwijl andere Afrikanen gespierd zijn. Hoe komt dat?
Lijkt zijn hoofdwond nep?quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Met van die uitpuilende ogen
Vergeet die hoge voorhoofden niet. En die laffe kinnen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Met van die uitpuilende ogen
False flag denk ikquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:41 schreef FlatEarther het volgende:
[..]
Lijkt zijn hoofdwond nep?
[ afbeelding ]
Je pikt ze er vaak zo uitquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vergeet die hoge voorhoofden niet. En die laffe kinnen.
Onderkant van de evolutionaire piramide.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:32 schreef FlatEarther het volgende:
Somaliërs zien er altijd anders uit dan andere Afrikanen. Ze zijn vaak skinny fat terwijl andere Afrikanen gespierd zijn. Hoe komt dat?
Komt het kindje met een dot sperma op het hoofd naar buiten.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het precieze moment in het proces lijkt me.
Denk toch eens na. Er komt een baby die kut uitzeilen, en dan wil jij je pener in tegenovergestelde richting erin duwen. Man man man.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:18 schreef LXIV het volgende:
Sta er eerlijk gezegd niet van te kijken. Past wel in het beeld dat ik van dat geteisem heb.quote:
Dit.quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:05 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Sta er eerlijk gezegd niet van te kijken. Past wel in het beeld dat ik van dat geteisem heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |