Als er mannen zijn die zich graag in hun bek laten kakken. Zijn er vast ook die geil worden van vrouwen die baby's naar buiten persen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:38 schreef AnanYaw het volgende:
Ze zeggen weleens dat het niks met seks te maken heeft en dat geloof ik nooit zo. Als er echter iets niet seksueel aantrekkelijk is, is het een barende vrouw.
Je vergeet dat het iemand is uit een achterlijk land met achterlijke ideeen over sexualiteit.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:38 schreef AnanYaw het volgende:
Ze zeggen weleens dat het niks met seks te maken heeft en dat geloof ik nooit zo. Als er echter iets niet seksueel aantrekkelijk is, is het een barende vrouw.
Aan geilheid liggen weinig *ideeën* ten grondslag.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Je vergeet dat het iemand is uit een achterlijk land met achterlijke ideeen over sexualiteit.
Het idee van zelfbeheersing heeft niet in elke cultuur een even prominente plaats.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Aan geilheid liggen weinig *ideeën* ten grondslag.
Ik denk dat zelfbeheersing meer een taak van de vrouw is. Die moet immers de familie-eer hoog houden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Het idee van zelfbeheersing heeft niet in elke cultuur een even prominente plaats.
Ik wordt er ook niet echt opgewonden van, maar ja misschien wel een rare fantasie van die gast.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:38 schreef AnanYaw het volgende:
Ik denk dat iemand die zich in deze bochten wringt, voor zijn seksuele plezier, verder heen is dan culturele normen over zelfbeheersing op kunnen lossen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het idee van zelfbeheersing heeft niet in elke cultuur een even prominente plaats.
Als je ze nou een koebel omdoet, vetmest en zwanger schopt, om ze te kunnen melken, snap ik wat er geil aan is. Dit gaat echter wel héél ver.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik wordt er ook niet echt opgewonden van, maar ja misschien wel een rare fantasie van die gast.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je vergeet dat het iemand is uit een achterlijk land met achterlijke ideeen over sexualiteit.
Zeg hamlap, wat vindt jij eigenlijk van deze actie?quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:30 schreef Baconbus het volgende:
Zo de Somaliers krijgen er even van langs hier.
Wat kun je ervan vinden?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zeg hamlap, wat vindt jij eigenlijk van deze actie?
(1) afschuwelijkquote:
Misschien kun je het even proberen en hier de resultaten posten vanuit de gevangenis.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:18 schreef LXIV het volgende:
Is het fysiek wel mogelijk een vrouw te verkrachten terwijl ze een kind baart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |