Ik vul al mijn nieuwe trades in Delta in. Ik ga niet alles opnieuw invullen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk maar eens een portfolio-app geïnstalleerd
Ben benieuwd naar de beginwaarde en op welke exchange die gaat komen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Soon my dog of war.
1 miljoen UTN incomingUNIVERSA MASTERNODE
Ben er te spreken over Coin Stats. Vooral met api hoef je niets zelf in te vullen, die gebruik ik sinds 1-1. Delta hou ik maar aan voor de overall.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk maar eens een portfolio-app geïnstalleerd
Ik heb het een beetje simpel gehouden. Er mist het één en ander, maar netto komen al die missende trades rond de 0 uit, dus achquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:33 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik vul al mijn nieuwe trades in Delta in. Ik ga niet alles opnieuw invullen.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:31 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de beginwaarde en op welke exchange die gaat komen.
Ik zie wel hoeveel ik er voor 1k kan halen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik ookIk hoop dat het zo goedkoop mogelijk is ik moet namelijk nog heel wat extra halen. Misschien wacht ik wel eventjes op een dump van de 50 free token holders. Eigenlijk doe ik mezelf niet veel goeds door steeds erover te praten
Meer aandacht = hogere prijs.
Netjes. De curve gaat bijna naar links toe.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje simpel gehouden. Er mist het één en ander, maar netto komen al die missende trades rond de 0 uit, dus ach
[ afbeelding ]
MOOOON
Als je de ICO prijs krijgt, dan rond de 80.000 maar als het inderdaad is zoals ik vrees dan een stuk minder.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik zie wel hoeveel ik er voor 1k kan halen.
Heb je meegedaan aan de ICO?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Universa moet ik ook massaal inkopen
Ik ook. Hopelijk is tegen de tijd van die release, strat + xrb moon, dan ruil ik ze allebei in voor universa.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Universa moet ik ook massaal inkopen
Wacht maar tot je de grafiek van de Bitcoin gezien hebtquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:41 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Netjes. De curve gaat bijna naar links toe.
Iddquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:49 schreef Typisch het volgende:
Universa group chat op Telegram heeft al 12k leden.De hype is blijkbaar wel real.
Yup. UTN-P. Daarna kan je je UTN-P ( p staat voor placeholder ) voor 1:1 inwisselen voor UTNquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:53 schreef EggsTC het volgende:
Universa komt eerst met een ERC20 variant right?
Nicequote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Yup. UTN-P. Daarna kan je je UTN-P ( p staat voor placeholder ) voor 1:1 inwisselen voor UTN
Tokenpay. 11,5kquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:49 schreef Typisch het volgende:
Universa group chat op Telegram heeft al 12k leden.De hype is blijkbaar wel real.
XVG en REDD.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nice
De tering, ff t broekkie op de enkels met de cryptochick
Weer die onzinquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:53 schreef EggsTC het volgende:
quote:Withdrawal of ERC20 tokens to Ethereum // IMPORTANT! Must read!
Today we release the promised opportunity for all the tokens buyers (as well as those who received tokens in bounty) to withdraw the ERC20 tokens to their Ethereum addresses (of course they should understand the ERC20 token format, for example, I use MyEtherWallet).
HYPE HYPE HYPE HYPEquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:59 schreef Typisch het volgende:
De UTN-P tokens zijn uit!
https://medium.com/@borodich/week-3-happy-new-u-b3261dd307d2
[..]
Kan niet op de website van universa zien wanneer hun op de exchange komen.... Is er alle een datum bekend?quote:
ohquote:We will send out the tokens as soon as the majority of participants in the token sale have filled this form. We think this should take about one week. Before this, the tokens will not be accrued, so do not worry if you don’t find them today in your wallets!
Nee.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:00 schreef Gietertje1 het volgende:
[..]
Kan niet op de website van universa zien wanneer hun op de exchange komen.... Is er alle een datum bekend?
Ze zit Verge te promotenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nice
De tering, ff t broekkie op de enkels met de cryptochick
Zal waarschijnlijk snel op EtherDelta komen. Alleen die exchange is niet echt heel fijn om te gebruiken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:00 schreef Gietertje1 het volgende:
[..]
Kan niet op de website van universa zien wanneer hun op de exchange komen.... Is er alle een datum bekend?
Hoeveel bied jij ze? Ik wil ook wel kopen, dat is waarschijnlijk goedkoper dan dat het op de exchange komt voor 3-5 centquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:59 schreef Typisch het volgende:
Effe kijken of ik wat noobs hun bagje aan mij kan laten gevenverkopen.
20K TPS... geen product.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar er is geen product... het hangt door beloftes aan elkaar.
Mainnet is bijna klaarquote:Op woensdag 3 januari 2018 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhm, jawel. Het testnet is al live.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom dan zo ingewikkeld doen met tokens?quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uhm, jawel. Het testnet is al live.
Is uiteraard niet het volledige product, maar het bestaat wel al
Inderdaad. Wacht dan gewoon met de distributie van de tokens.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom dan zo ingewikkeld doen met tokens?
Mainnet is nog niet af.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, ik vind het wel fijn dat ik ze op mijn trezor kan knallen ipv een laf accountje op hun website.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:09 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Inderdaad. Wacht dan gewoon met de distributie van de tokens.
Ik vind het ook geen probleem. Zit ook met een klein bedrag in Universa.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mja, ik vind het wel fijn dat ik ze op mijn trezor kan knallen ipv een laf accountje op hun website.
Je Trezor kan vast wel kapot, maar je hebt een seed waarmee je altijd bij je funds kan.24 mooie woordjes zijn dat.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:11 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen probleem. Zit ook met een klein bedrag in Universa.
Kan zo'n Trezor ook kapot gaat trouwens? En ben je dan alles kwijt?
Mensen zaten helemaal te zeuren dat ze hun tokens willen blablabla.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nog geen prijs, weet ook niet hoe ik dat netjes kan regelen zonder dat ik genaaid kan worden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mensen zaten helemaal te zeuren dat ze hun tokens willen blablabla.
ICO prijs +10%quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb nog geen prijs, weet ook niet hoe ik dat netjes kan regelen zonder dat ik genaaid kan worden.
Thanks voor de info. Ik moet het nog steeds een keer goed uitzoeken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je Trezor kan vast wel kapot, maar je hebt een seed waarmee je altijd bij je funds kan.24 mooie woordjes zijn dat.
Mochten de makers van Trezor failliet gaan en geen Trezors meer leveren terwijl die van jou net in het water is gevallen, kun je elke andere wallet die BIP39 seeds ondersteunt alsnog bij je funds. De software is open-source, dus er is altijd wel een oplossing als dit het geval is.
Betere info:
https://doc.satoshilabs.c(...)toshilabs-shuts-down
Oh nu wil je het wel hequote:Op woensdag 3 januari 2018 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ICO prijs +10%
Regel voor mij ook ff wat
Ach, even meeliften op de hype. Blijft een Ethereum-kloon.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh nu wil je het wel he
Welkom bij de club
Ja, maar hoe zorg ik dat iemand mij sowieso die tokens stuurt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ICO prijs +10%
Regel voor mij ook ff wat
Ik kreeg een bericht van een persoon die blijkbaar geconnect is met Universa hij had miljoenen UTN te koop. Ik vroeg aan de admins of hij betrouwbaar was en blijkbaar was hij dat. Ik heb de tokens bij hem gereserveerd. 900.000 UTN voor $11.250. Laatste ICO prijs. Ik ga nog 1x confirmen bij de admins of hij inderdaad legit is want als dat zo is dan koop ik het meteenquote:Op woensdag 3 januari 2018 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zorg ik dat iemand mij sowieso die tokens stuurt.Dat bedoel ik.
doe eens dmenquote:Op woensdag 3 januari 2018 00:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kreeg een bericht van een persoon die blijkbaar geconnect is met Universa hij had miljoenen UTN te koop. Ik vroeg aan de admins of hij betrouwbaar was en blijkbaar was hij dat. Ik heb de tokens bij hem gereserveerd. 900.000 UTN voor $11.250. Laatste ICO prijs. Ik ga nog 1x confirmen bij de admins of hij inderdaad legit is want als dat zo is dan koop ik het meteen
Geen vertrouwen. Geld nodig.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:24 schreef Typisch het volgende:
Waarom zou iemand voor bijna geen winst zijn UTN's verkopen?
En dan wel voor tien duizenden dollars eerst investeren?quote:
Hij zei volgens mij dat hij voor een bedrijf werkt die met Universa samenwerkt ofzo? Ze hadden heel veel UTN.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan wel voor tien duizenden dollars eerst investeren?
Zou kunnen hoor, maar klinkt niet echt plausibel.
Idd na 5 januari halen de whales hun sellwalls weg (einde binance spel) en dan is het een enkeltje maan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:05 schreef EggsTC het volgende:
Dat VeChain gaat ook exploden hoor he, komende maanden. Man man man wat een project is dat.
Ach. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan wel voor tien duizenden dollars eerst investeren?
Zou kunnen hoor, maar klinkt niet echt plausibel.
Waarom 5 januari? En wat verwacht je hierna?quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Idd na 5 januari halen de whales hun sellwalls weg (einde binance spel) en dan is het een enkeltje maan.
Omdat er tot 5 januari een promo is waarbij traders een auto (of gratis VEN) kunnen winnen. Zelf verwacht ik dip vlak na middernacht omdat veel gaan verkopen die alleen voor de wedstrijd meededen. Daarna idd/hopelijk moon!quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:37 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Waarom 5 januari? En wat verwacht je hierna?
Als je meer dan 1 BTC heb getrade idd, als er een drop komt, koop ik er nog veel meer.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:38 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Omdat er tot 5 januari een promo is waarbij traders een auto (of gratis VEN) kunnen winnen. Zelf verwacht ik dip vlak na middernacht omdat veel gaan verkopen die alleen voor de wedstrijd meededen. Daarna idd/hopelijk moon!
Is dit echt zo? Buy order op 5 jan dan maarquote:Op woensdag 3 januari 2018 00:38 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Omdat er tot 5 januari een promo is waarbij traders een auto (of gratis VEN) kunnen winnen. Zelf verwacht ik dip vlak na middernacht omdat veel gaan verkopen die alleen voor de wedstrijd meededen. Daarna idd/hopelijk moon!
Ja. Confirmed.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Buy order op 5 jan dan maar
Kunnen ze makkelijker aan 1 btc aan trading komen?? Geen idee hoor...iemand?quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:42 schreef Jurian95 het volgende:
Waarom zouden de whales de prijs dan eigenlijk kunstmatig laag houden van VEN?
Ik dat dat market makers zich niet druk maken om een prijsje van Binance.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kunnen ze makkelijker aan 1 btc aan trading komen?? Geen idee hoor...iemand?
Grootste alt-exchangequote:Op woensdag 3 januari 2018 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dat dat market makers zich niet druk maken om een prijsje van Binance.
Hij bedoeld dat die traden voor knaken en niet voor het winnen van een BMW.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grootste alt-exchange
Enige plek waar VEN te krijgen is.
Dat is dus ook de bottleneck. Tijd dat er een grote Exchange bij komt, zodat whales minder invloed hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grootste alt-exchange
50% winst is 50% winst. En met een flinke berg geld beheer jij de markt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:47 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat die traden voor knaken en niet voor het winnen van een BMW.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:05 schreef EggsTC het volgende:
Dat VeChain gaat ook exploden hoor he, komende maanden. Man man man wat een project is dat.
Tja... Huobi is te klein en Bittrex is niet echt meer de leuke exchange die het was wat nieuwe coins betreft.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is dus ook de bottleneck. Tijd dat er een grote Exchange bij komt, zodat whales minder invloed hebben.
Zit er voor 2 ETH in. Denk dat ik er ook maar een zooitje bij koop 5/6 januari als ie dipt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je meer dan 1 BTC heb getrade idd, als er een drop komt, koop ik er nog veel meer.
Oké niet crashen maar dippen naar rond 12kquote:
Eerst weer de 20k raken gaarne, dan dippenquote:Op woensdag 3 januari 2018 03:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oké niet crashen maar dippen naar rond 12kWaarom? Gewoon omdat het kan.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 07:23 schreef Yozzz het volgende:
Ik hoor nog maar weinig over Lisk. Kunnen jullie voor mijn gemoedsrust even bevestigen dat hij binnenkort de lucht in gaat?
Doe je niets aan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 07:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind de fees op Binance toch behoorlijk grof. 5 VEN voor een withdrawal? Dat is iets van 13 USD?
Doen jullie dit op een andere manier? Het voelt zo toch als geld weggooien.
In een maandje inderdaad op ¤6,49 gekocht en nu ¤17,57. Een van de weinige coins waarvan ik kan uitleggen wat het doet. Ben benieuwd naar 2018quote:Op woensdag 3 januari 2018 07:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Onlangs van 5/10 euro naar 20 euro gegaan. Verwacht niet dat dit een muntje is wat snel x10 zal gaan.
Staat ook op KuCoin met een BTC en ETH pair.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grootste alt-exchange
Geduld. Rond februari krijgen we actie.quote:Op woensdag 3 januari 2018 07:23 schreef Yozzz het volgende:
Ik hoor nog maar weinig over Lisk. Kunnen jullie voor mijn gemoedsrust even bevestigen dat hij binnenkort de lucht in gaat?
Beetje jammer dat de nieuwe huisstijl op de Russische vlag gaat lijkenquote:Op woensdag 3 januari 2018 07:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
Geduld. Rond februari krijgen we actie.
Wat een bagger. En vooral zonde van je geld als je regelmatig switcht tussen wallet en exchange.quote:
dat zou ik alleen doen met grote bedragen en dan vallen de kosten relatief meequote:Op woensdag 3 januari 2018 08:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een bagger. En vooral zonde van je geld als je regelmatig switcht tussen wallet en exchange.
netjesquote:Op woensdag 3 januari 2018 08:30 schreef bamibij het volgende:
¤100 ingelegd op Cardano toen het op 0.09 dollar stond. Cardano
Ja, succes daarmee. Je neemt het waarschijnlijk op tegen bots.quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:30 schreef noodgang het volgende:
Absurd dat verschil tussen exchanges eigenlijk. Kan nu op Gatehub XRP kopen voor ¤1,60 en die meteen verkopen op Kraken voor bijna ¤2,- met minimale fees
https://icobench.com/quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:50 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Goedemorgen,
Na een paar weken in crypto land te hebben rond gedwaald, lukt het meeste nu wel bij de bestaande crypto's op de exchanges en in de wallets.
Toch heb ik het gevoel altijd achter de feiten aan te lopen betreft de ICO's. Ik weet wat het is en wat de mogelijkheden zijn van een ICO, maak ik vind ze niet op tijd om nog in te stappen.
Wie zou mij kunnen vertellen waar ik de informatie vandaan moet halen om omtijd getriggerd te worden voor een ICO. Zodat ik voldoende tijd heb om de betreffende ICO door te nemen?
Hoe doen jullie dat?
Had nog wat euro's op Gatehub staan die ik niet kon withdrawen, omdat dat verificatieproces daar een jaar duurt. Op deze manier overgezet net, ging goed, ruim 20% meer nuquote:Op woensdag 3 januari 2018 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, succes daarmee. Je neemt het waarschijnlijk op tegen bots.
twitter:justinsuntron twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 16:47:44More partnerships are coming! Even #NASDAQ listed companies and the giant companies with more than 100 million user... https://t.co/OZsvMFu8ek reageer retweet
Gaat goed die TRXtwitter:justinsuntron twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 17:47:04According to CMC daily trading volume, #TRON ranks top 6 crypto currency. We will learn more from the pioneers like... https://t.co/GqDT4vCBaZ reageer retweet
Dankjewel!quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:54 schreef hodlwave het volgende:
[..]
https://icobench.com/
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:57 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Dat plaatje, ik moest lachen
Die claim heb ik al meerdere mensen zien maken maar nog geen enkel bewijs van gezien.quote:
En hoe snel ging de transactie tussen de exchanges?quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Had nog wat euro's op Gatehub staan die ik niet kon withdrawen, omdat dat verificatieproces daar een jaar duurt. Op deze manier overgezet net, ging goed, ruim 20% meer nu
Binnen de minuutquote:Op woensdag 3 januari 2018 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En hoe snel ging de transactie tussen de exchanges?
Haha Ja inderdaadquote:Op woensdag 3 januari 2018 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigenlijk een keten proberen op te zetten voor gratis geld dan
Heb al een mooi ritje gehad met LISK, ik hodl mijn hele voorraad voor de komende jaren! komt nog genoeg moois aan Q1 !quote:Op woensdag 3 januari 2018 07:23 schreef Yozzz het volgende:
Ven omzetten naar btc/ltc/eth en dan verplaatsen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 07:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind de fees op Binance toch behoorlijk grof. 5 VEN voor een withdrawal? Dat is iets van 13 USD?
Doen jullie dit op een andere manier? Het voelt zo toch als geld weggooien.
Ter aanvulling, er zijn tientallen van zulke websites. Op de een staat de ene ICO wel en vice versa. En schrijf je in voor de mailings. Sommige ICO's zijn al voorbij voordat ik de mail geopend heb. Het is bizarrrrrr.quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:54 schreef hodlwave het volgende:
[..]
https://icobench.com/
[ afbeelding ]
Overbodige poll want bijna iedereen hier met een hardware wallet heeft een Ledger. En geen idee waarom geen Trezor. Boeit niet denk ik.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:37 schreef dimmak het volgende:
Welke hardware wallet gebruiken jullie? Wil er 1 aanschaffen, maar ben na alle reviews geen steek verder. De Nano lijkt het best, maar die vereist weer Chrome, terwijl ik een FireFox gebruiker ben.
Poll: Welke hardware wallet
• Trezor
• Ledger Nano S
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mag ik vragen wel websites jij hier voornamelijk voor gebruikt?quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ter aanvulling, er zijn tientallen van zulke websites. Op de een staat de ene ICO wel en vice versa. En schrijf je in voor de mailings. Sommige ICO's zijn al voorbij voordat ik de mail geopend heb. Het is bizarrrrrr.
Ben gewoon benieuwd naar andere inzichten.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:38 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Overbodige poll want bijna iedereen hier met een hardware wallet heeft een Ledger. En geen idee waarom geen Trezor. Boeit niet denk ik.
Wasda?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:53 schreef EggsTC het volgende:
Ze hebben een tijdelijke munt (UTN-P) die mensen al kunnen withdrawen (en ruilen/verkopen) en op hun Ether wallet kunnen zetten totdat de Universa wallet klaar is, dan kunnen ze 1 op 1 omgeruild worden voor de 'echte' UTNquote:
Kun je ook altcoins kwijt op een hardware wallet?quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:37 schreef dimmak het volgende:
Welke hardware wallet gebruiken jullie? Wil er 1 aanschaffen, maar ben na alle reviews geen steek verder. De Nano lijkt het best, maar die vereist weer Chrome, terwijl ik een FireFox gebruiker ben.
• Trezor
• Ledger Nano S
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Bepaalde wel ja.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:55 schreef V. het volgende:
[..]
Kun je ook altcoins kwijt op een hardware wallet?
Zoveel geld wil ik er niet in stoppen eigenlijk. Maar mocht er ergens een pool worden opgezet van mensen die ik vertrouw (moeilijk natuurlijk), dan zou ik daar zeker interesse in hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2018 09:43 schreef Ralphmeister het volgende:
Zijn hier nog investeerders met Vechain node plannen? Zou dat nog rendabel zijn?
airdrops.coquote:Op woensdag 3 januari 2018 09:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wel websites jij hier voornamelijk voor gebruikt?
Als de Ledger zo populair is, ook bij mij, zijn hier mensen met een Ledger Blue?quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:37 schreef dimmak het volgende:
• Trezor
• Ledger Nano S
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Snel Waves van kopen, dan hoef je je morgen maar om 100 euro druk te makenquote:Op woensdag 3 januari 2018 09:58 schreef V. het volgende:
O, ik ben trouwens NA AL DRIE WEKEN eindelijk geverifieerd bij Bittrex en kan eindelijk die 300 euro aan BTC, die inmiddels 220 waard is gaan omzetten in iets anders
Fuckers.
Januari is toch Waves-maand?quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snel Waves van kopen, dan hoef je je morgen maar om 100 euro druk te maken
Misschien had je moeten verifieren voordat je er geld heen stuurde.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:58 schreef V. het volgende:
O, ik ben trouwens NA AL DRIE WEKEN eindelijk geverifieerd bij Bittrex en kan eindelijk die 300 euro aan BTC, die inmiddels 220 waard is gaan omzetten in iets anders
Fuckers.
Twijfels. Als ik het doe is het een strenght node. Verder nog niet veel in verdiept. (In de node)quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:43 schreef Ralphmeister het volgende:
Zijn hier nog investeerders met Vechain node plannen? Zou dat nog rendabel zijn?
Beter achteraf klagen toch?quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien had je moeten verifieren voordat je er geld heen stuurde.
Het is al best een grote jongen gewordenquote:Op woensdag 3 januari 2018 10:08 schreef Waterdrinker het volgende:
Vandaag is Bitcoin jarig, 9 jaar alweer.
Vertrouwen is een dingetje inderdaad zolang zij daar niets voor maken, een Waves lease systeem zou natuurlijk prachtig zijn maar gaat misschien tegen het idee van de nodes in.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoveel geld wil ik er niet in stoppen eigenlijk. Maar mocht er ergens een pool worden opgezet van mensen die ik vertrouw (moeilijk natuurlijk), dan zou ik daar zeker interesse in hebben
Voor mij hetzelfde, de thunder node uit mijn hoofd kost nu al tegen de 150k..quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:03 schreef tgev het volgende:
[..]
Twijfels. Als ik het doe is het een strenght node. Verder nog niet veel in verdiept. (In de node)
Hier doet ie het gewoonquote:Op woensdag 3 januari 2018 10:12 schreef SOG het volgende:
Binance doet het weer niet op desktop?? Wtf
Lekker wachten op de dip om in te kopenquote:Op woensdag 3 januari 2018 10:20 schreef Jed1Gam het volgende:
het gaat echt zo hard, niet normaal...
wat?quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:20 schreef Jed1Gam het volgende:
het gaat echt zo hard, niet normaal...
Wat is nou waar van dat gerucht omtrend fairx en ibm?quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:43 schreef Gietertje1 het volgende:
XLM !!! `Laat die auto maar komen;)
Ik nog steeds niet na een maand.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:58 schreef V. het volgende:
Fuckers.
Een paar schaalmodellen kunnen er wel vanaf inmiddelsquote:Op woensdag 3 januari 2018 10:43 schreef Gietertje1 het volgende:
XLM !!! `Laat die auto maar komen;)
Ik had daar al op gehandeld, toen nog geen probleem. Alles werkte als normaal, tot ik mijn gestuurde BTC (die ze ondanks een geblokkeerde account) wilde inzetten. Toen bleek ineens dat ze alle limieten hadden verlaagd, zodat ik zelfs wallets die ik daar al maanden op hodl had niet eens meer kon gebruiken. Geen mail over gehad, niets. En dan ben ík gek?quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien had je moeten verifieren voordat je er geld heen stuurde.
Dat gaat iedere dag zo. Ze zijn wel erg laat met aanvullen vandaag.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:02 schreef D. het volgende:
Litebit bied 51 coins aan, en bij allemaal (nouja, heb er zo'n 20 aangeklikt) voorraad 0
Zou het daar wel goed gaan?
Same here...quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik merk dat ik nog steeds een FUD troll in mij heb zitten die elke dag denkt dat er een crash is als mijn portfolio niet met minimaal 5% gestegen is.
Stom.
Hoe kan dat? Ik heb gisteren mijn verificatie gestart en dit was binnen 15 minuten klaar? Foto uploaden etcquote:
Het geduld kunnen opbrengen om je aan te melden bij een fatsoenlijke beurs ipv die boefjes van een Litebit of Bitonic.quote:
Welke fatsoenlijke beurs kan ik met euro's op dit moment, zonder account, nog wel wat voor een normale prijs halen dan?quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Het geduld kunnen opbrengen om je aan te melden bij een fatsoenlijke beurs ipv die boefjes van een Litebit of Bitonic.
Hoe lang had je ze in bezit?quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:19 schreef Schnitzels het volgende:
Myriad gekocht op 137 sats en verkocht op 140 sats. Had ik meer van verwacht. Gelukkig wel nog winst...
Bitstamp.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:18 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Welke fatsoenlijke beurs kan ik met euro's op dit moment, zonder account, nog wel wat voor een normale prijs halen dan?
Je leest alleen maar over ledenstops, extreem trage sites etc.
Zonde joh. Na een paar weken kan je er niet vanuit gaan dat het een teleurstelling is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:24 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Paar weken pas. Maar wilde weer btc hebben voor iets anders.
Dat is geen concreet anders antwoord. Wat is in jouw ogen een 'fatsoenlijke beurs' waar je met geld BTC kunt aanschaffen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Het geduld kunnen opbrengen om je aan te melden bij een fatsoenlijke beurs ipv die boefjes van een Litebit of Bitonic.
Hoe dan? Bittrex heeft al vanaf 15 december een ledenstop.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:15 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik heb gisteren mijn verificatie gestart en dit was binnen 15 minuten klaar? Foto uploaden etc
ja een jaartje of 2 te vroegquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:04 schreef Nattekat het volgende:
XLM misschien IETS te vroeg verkocht...
Bitstamp.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:38 schreef V. het volgende:
[..]
Dat is geen concreet anders antwoord. Wat is in jouw ogen een 'fatsoenlijke beurs' waar je met geld BTC kunt aanschaffen?
Ik hodl nu al 2 maanden en ik moet zeggen dat dit me 100x meer heeft opgeleverd dan het day/week traden wat ik ervoor deed, plus minder stress. Dus ik blijf ook minstens een jaar hodlenquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:41 schreef Roces18 het volgende:
Ik merk wel dat hier heeeel vroeg verkocht wordt. Weektraders.
Denk dat je de dikste winsten maakt met de minste werk als je het minstens een jaar vasthoudt.
Verkoop sowieso niks onder de 10 euro.
Gedeeltelijk eens maar soms moet je ook je winst pakken vind ik. Heb bijvoorbeeld Verge verkocht rond het hoogtepunt en daardoor weer in andere projecten kunnen investeren. 70% portfolio is bij mij hodl en 30% wisselt regelmatig.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:41 schreef Roces18 het volgende:
Denk dat je de dikste winsten maakt met de minste werk als je het minstens een jaar vasthoudt.
Klopt. Ligt ook helemaal aan de coins die je hebt. Sommige coins zijn gewoon om te pnd'en. Maar van constant daytraden krijg ik echt teveel stress en te weinig slaapquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens maar soms moet je ook je winst pakken vind ik. Heb bijvoorbeeld Verge verkocht rond het hoogtepunt en daardoor weer in andere projecten kunnen investeren. 70% portfolio is bij mij hodl en 30% wisselt regelmatig.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:42 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ik hodl nu al 2 maanden en ik moet zeggen dat dit me 100x meer heeft opgeleverd dan het day/week traden wat ik ervoor deed, plus minder stress. Dus ik blijf ook minstens een jaar hodlen
Dit is ook mijn slechts presterende coin. Maar 5 keer over de kop gegaan. Ik ga hem wel holden. Geen haast om te verkopen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:19 schreef Schnitzels het volgende:
Myriad gekocht op 137 sats en verkocht op 140 sats. Had ik meer van verwacht. Gelukkig wel nog winst...
Eensquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:41 schreef Roces18 het volgende:
Van mijn portfolio staat Waves ook op de verkooplijst...had er iets meer van verwachtquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:53 schreef solidslayer het volgende:
mijn grootste assets zijn:
LISK, Powr, Fun, XLM, Wabi, ICX, Ven, Rise en Ada
Kleinere hoeveelheden:
ETN, sub, waves, xrp, Kin, Link, Req, Trx, vib
Alles op winst, portfolio 110% gestegen, enkel Waves staat op verlies![]()
Groot percentage omgezet in Wagerrquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:57 schreef descon het volgende:
[..]
Van mijn portfolio staat Waves ook op de verkooplijst...had er iets meer van verwacht
Lykke?quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:38 schreef V. het volgende:
[..]
Dat is geen concreet anders antwoord. Wat is in jouw ogen een 'fatsoenlijke beurs' waar je met geld BTC kunt aanschaffen?
Voor mij ook.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:17 schreef Potatobrain het volgende:
Aankoop XtraBytes gister was geen slechte keuze.
Merk ik ook wel ja, heb deze week vrij. Dus dat is niet heel goed voor me.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:41 schreef Roces18 het volgende:
Vergequote:Op woensdag 3 januari 2018 11:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eens
Daarom wacht ik vanaf nu rustig af met de coins die ik heb. Portfolio is 66% Verge, de rest btc en andere altcoins.
Merk dat ik een stuk minder bezig ben met crypto en dat geeft rust. Ik zal er minimaal 6 maanden niks mee doen dus waarom dan de hele tijd die Blockfolio checken.
dude, dan nog, als ie over 2 jaar in ETH waarde hard gestegen is en de ETH tov BTC ook nog eens, dan ben je gewoon te vroegquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah. Het gaat om de waarde in ETH.
Ik heb hier al een shitload aan coins van gekocht poos terug.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:56 schreef MacApples het volgende:
https://medium.com/kin-co(...)or-2018-cbb1c62d8c6d
Is een hele interessante voor mensen die op tijd willen instappen, heb zelf met de ICO meegedaan, en er komt nu langzaamaan wat tractie. DYOR :-).
Verificatie bij exchanges kan soms wel maanden duren. Maar geen idee hoe dat normaliter bij Binance is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:34 schreef ErikHolten het volgende:
Oke ik heb al DRIE dagen geleden een boeking overgemaakt naar mijn (nieuwe) Binance account, ik hebgisteren documenten ter verificatie gestuurd en nog STEEDS staat er niets op
klantenservice is de meest slome wat ik ooit heb gezien.
Is dit wel normaal
Ja, je bent echt niet de enige die momenteel wil beginnen met crypto.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:34 schreef ErikHolten het volgende:
Oke ik heb al DRIE dagen geleden een boeking overgemaakt naar mijn (nieuwe) Binance account, ik hebgisteren documenten ter verificatie gestuurd en nog STEEDS staat er niets op
Is dit wel normaal
Door mensen als jou loopt die backlog op en duurt het dus langer.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:34 schreef ErikHolten het volgende:
Is dit wel normaal
Paar dagen geleden nog BTC gestuurd naar Binance, stond er na een uur op. Heb nog niet eens verificatie geregeld, dus dat is het niet denk ik.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:34 schreef ErikHolten het volgende:
Is dit wel normaal
BTCquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:36 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja, je bent echt niet de enige die momenteel wil beginnen met crypto.
Kalm an. Wat heb je naar je binance account gestuurd BTC, ETH? of iets anders
Ja, dat is al fout nr1quote:
Via Blockchain.info richtin Binancequote:Op woensdag 3 januari 2018 12:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja, dat is al fout nr1. Volgende keer ETH overmaken. Is sneller en goedkoper.
Waarvandaan heb je het overgemaakt? (welke broker of wallet?).
Banken zijn sinds gisteren weer iets actief, ik denk dat je ietswat geduld moet hebben.
Vorige keer stond bij mij binnen een uurtje op.
Er is al 45 minuten geen blok geweest... Zeker weten dat het BTC is?quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:45 schreef Ralphmeister het volgende:
Dat gezeik over BTC, heb 25k overgemaakt voor een fee van $10 en het was er binnen 50 minuten..
https://blockchain.info/n(...)233bb411cedaf0452f30quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is al 45 minuten geen blok geweest... Zeker weten dat het BTC is?
Segwit transactiequote:Op woensdag 3 januari 2018 12:48 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
https://blockchain.info/n(...)233bb411cedaf0452f30
HAHAH WAVES IS SHITCOIN.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:53 schreef solidslayer het volgende:
mijn grootste assets zijn:
LISK, Powr, Fun, XLM, Wabi, ICX, Ven, Rise en Ada
Kleinere hoeveelheden:
ETN, sub, waves, xrp, Kin, Link, Req, Trx, vib
Alles op winst, portfolio 110% gestegen, enkel Waves staat op verlies![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:17 schreef Potatobrain het volgende:
Aankoop XtraBytes gister was geen slechte keuze.
Thank you for submitting your request. Unfortunately, we are currently experiencing high volumes of verification requests, causing backlogs of up to 2 weeks before they are processed. We are working very hard to approve your request as quickly as possible. Thank you for your patience.quote:
Waar koop jij XtraBytes? Bij binance nog niet verkrijgbaar helaas😂quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Als jullie het vorige week hadden gekocht toen ik het aangaf had je enorm veel kunnen pakken op XtraBytes. Nog redelijk veel groeipotentie voor XtraBytes.
Vriend van mij is er miljonair mee geworden, ik denk dat hij dat anders ziet.quote:
Mijn buurman is miljardair met dogecoin geworden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:01 schreef Roces18 het volgende:
Mijn oma is ook miljonair geworden met bitcoin
En mijn neefje van mijn achterbuurvrouw met ethereum
En de zus van mijn tante van mijn zwager met litecoin
![]()
![]()
![]()
Ja, dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:55 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Thank you for submitting your request. Unfortunately, we are currently experiencing high volumes of verification requests, causing backlogs of up to 2 weeks before they are processed. We are working very hard to approve your request as quickly as possible. Thank you for your patience.
Ook niet meer dus :p
Venquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:45 schreef Schnitzels het volgende:
Ik ga vandaag eens kijken voor een coin die ik voor 150-200$ koop en dan minimaal 3 maanden laat staan. Bij voorkeur Bittrex, Binance of Cryptopia.
Vechain natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:04 schreef Schnitzels het volgende:
Zoveel coins op de watchlist, maar zo weinig hebben nu een goed instapmoment.
Ik zit ook te wachten op de dip voordat ik ga bijkopen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:04 schreef Schnitzels het volgende:
Zoveel coins op de watchlist, maar zo weinig hebben nu een goed instapmoment.
Achja heb nu wat om mee te spelenquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik het ook niet meer
10%quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:05 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Achja heb nu wat om mee te spelenOver paar weken maar verder kijken of ik er meer in pomp als ik wel geverifieerd ben. Ga niet weer bij Bitonic halen..., zie dat ze op elke Bitcoin die ze binnen krijgen en weer verkopen meer dan 5% pakken
quote:
Precies wat mijn transactie naar Binance ook gaat doenquote:
Ergens achteraf van balen wat vooraf al bekend was.quote:
gebruik je de moon om te daytraden dan? Durf t niet meer aan. Keer 2k aan tokens door verloren.quote:
De dip, die komt er denk niet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten op de dip voordat ik ga bijkopen.
Zit vooral te azen op BAT.
twitter:justinsuntron twitterde op woensdag 03-01-2018 om 13:11:34We are pleased to announce our partnership with https://t.co/SCU7seVS4G, a leading online gaming platform and launc… https://t.co/H5lVVvYG1r reageer retweet
Via Cryptopia, gaat prima.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:57 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
Waar koop jij XtraBytes? Bij binance nog niet verkrijgbaar helaas😂
als ik hier met 5% marge moet gaan verkopen kan de tent wel sluitenquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:05 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Achja heb nu wat om mee te spelenOver paar weken maar verder kijken of ik er meer in pomp als ik wel geverifieerd ben. Ga niet weer bij Bitonic halen..., zie dat ze op elke Bitcoin die ze binnen krijgen en weer verkopen meer dan 5% pakken
Ben er ook bang voor, naast mijn lage buy orders ook wat stop limits in de hoogte neergezet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De dip, die komt er denk niet.
Jawel joh, het gaat altijd op en neer.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De dip, die komt er denk niet.
Vorige week waren er echt te veel coins die +100 tot zelfs +1000% gingen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Als jullie het vorige week hadden gekocht toen ik het aangaf had je enorm veel kunnen pakken op XtraBytes. Nog redelijk veel groeipotentie voor XtraBytes.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:18 schreef Potatobrain het volgende:
[..]
Vorige week waren er echt te veel coins die +100 tot zelfs +1000% gingen.
Mooi een aantal van mee kunnen pakken op het juiste moment.
Maakt het toch nog wat spannend als je HODL coins eventjes niet zulke spectaculaire dingen doen.
Heerlijk die crypto’s, winst van bijvoorbeeld 25% in een maand op een bepaalde coin gewoon saai vinden. Of twijfelen om een coin weg te doen omdat hij maar drie keer over de kop is gegaan in een paar maand tijd. Bizar eigenlijk wel:p.
Met de Dip doel ik meer op 40% eraf over de hele linie van altcoins.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:16 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Jawel joh, het gaat altijd op en neer.
Leuk voor ze.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:01 schreef Roces18 het volgende:
Mijn oma is ook miljonair geworden met bitcoin
En mijn neefje van mijn achterbuurvrouw met ethereum
En de zus van mijn tante van mijn zwager met litecoin
![]()
![]()
![]()
Oh nee dat weet ik ook niet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Met de Dip doel ik meer op 40% eraf over de hele linie van altcoins.
Beetje overheen lezenquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:28 schreef V. het volgende:
Deis wel een van de meest gedevalueerde emoticons dankzij dit subforum. Wat een loos, cynisch en zelfingenomen gestrooi met een smiley om jezelf beter te voelen. Lekker sfeertje hier.
Rustagggghquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:28 schreef V. het volgende:
Deis wel een van de meest gedevalueerde emoticons dankzij dit subforum. Wat een loos, cynisch en zelfingenomen gestrooi met een smiley om jezelf beter te voelen. Lekker sfeertje hier.
Een lekker sfeertje ga je in geen een cryptocommunity vinden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:28 schreef V. het volgende:
Je bent zelf een gedevalueerde emoticonquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:28 schreef V. het volgende:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Tron heeft de gaspedaal weer gevonden
Welke coins heb jij onlangs verkocht en gekocht NAtte?quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf een gedevalueerde emoticon
En tussen het uitschot komt er zo nu en dan ook nog een kwaliteitzpost voorbij
Ja.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Hier mag het ook over altcoins gaan neem ik aan?
Waarom niet? Je ziet alleen maar alt coins voorbij komen hier.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
ja typhus adaquote:
Waarom? Schijnveilig.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:37 schreef dimmak het volgende:
• Trezor
• Ledger Nano S
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Over een paar weken, als je inleg alweer in waarde verdubbeld is, lach je om die 10%quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:05 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Het gaat hier alleen maar om altcoins.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Tenzij je mensen treft die dezelfde coins hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een lekker sfeertje ga je in geen een cryptocommunity vinden.
De cryptocommunity is een van de meest toxic en zure communities die er zijn
quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:28 schreef V. het volgende:
leuk stukje. Maar wanneer hebben de Whales genoeg? Erna moet het dan toch meteen moonen zou je denken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_they_do_and_how_to/
Ik weet niet of ik het mag posten zo die link.
Iniedergeval staat er een leuke uitleg over de sell walls in een depth chart, en wat ze doen en betekenen. Leuk stukje voor de beginners onder ons. Staat ook in uitgelegd hoe whales te werk gaan.
Thanks, goeie link.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_they_do_and_how_to/
Ik weet niet of ik het mag posten zo die link.
Iniedergeval staat er een leuke uitleg over de sell walls in een depth chart, en wat ze doen en betekenen. Leuk stukje voor de beginners onder ons. Staat ook in uitgelegd hoe whales te werk gaan.
Totdat zij die x miljoen coins hebben aangekocht voor een laag bedrag. De sell wal wordt verwijderd/ verschoven en de prijs schiet omhoog (in de link het voorbeeld met REQ). De prijs hoorde al die tijd al hoger te liggen, maar die sell wall houdt die prijs kunstmatig laag zodat de whales in die tussentijd al hun coins aan kunnen kopen. En dat alles zonder dat de koers erg stijgt. Daarna stijgt de koers ineens >> whales zwemmen in het geldquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:41 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
leuk stukje. Maar wanneer hebben de Whales genoeg? Erna moet het dan toch meteen moonen zou je denken.
whales gebruiken toch gewoon een dark pool? ME DUnKTquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:41 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
leuk stukje. Maar wanneer hebben de Whales genoeg? Erna moet het dan toch meteen moonen zou je denken.
Whales zwemmen sowieso toch?quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:47 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Totdat zij die x miljoen coins hebben aangekocht voor een laag bedrag. De sell wal wordt verwijderd/ verschoven en de prijs schiet omhoog (in de link het voorbeeld met REQ). De prijs hoorde al die tijd al hoger te liggen, maar die sell wall houdt die prijs kunstmatig laag zodat de whales in die tussentijd al hun coins aan kunnen kopen. En dat alles zonder dat de koers erg stijgt. Daarna stijgt de koers ineens >> whales zwemmen in het geld
Hahaha, grapjasquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje overheen lezen
Er wordt zowaar hier ook veel zinnigs gezegd
De hardwarewallet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waarom wat? Hardware wallet of de browser?
Behalve over XVG, dan begint wetpussy te mauwen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |