SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Sure!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als er mensen zijn die straks/vanmiddag nog een show willen horen en iemand zo vriendelijk is om me in te roosteren wil ik best wel draaien
Ik heb echt geen idee, maar misschien dat anderen hier het wel weten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:15 schreef Metalfreak het volgende:
Maar is er geen Kodi plugin beschikbaar die dat ook kan toevallig? Dan kan ik mijn HTPC daarvoor aanzetten
Done!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
vanaf 13:00 tot in ieder geval 14:30. Alvast bedankt.
Werkt ie niet via tunein?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:15 schreef Metalfreak het volgende:
Maar is er geen Kodi plugin beschikbaar die dat ook kan toevallig? Dan kan ik mijn HTPC daarvoor aanzetten
jij hipsterquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:13 schreef cafca het volgende:
Ik zie dat Radio49 gewoon ook via Sonos te beluisteren is!
Vanavond eens even proberen
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:18 schreef livelink het volgende:
Thuis en de rest van de week vrij![]()
En meteen ook maar ingetuned
Veel plezier met luisterenquote:
Ja in een nieuwjaar show kon die eigenlijk niet ontbrekenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:32 schreef livelink het volgende:
Dit is zowaar de eerste keer dat ik Happy New Year hoor in deze afgelopen periode
Ik heb het al werkend, het staat nu ook op Dirble, die opent mijn Volumio player welquote:
Komt in ordequote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:13 schreef livelink het volgende:
Ik zou Herbert Grönemeyer met Halt Mich wel willen horen, als je die hebt aRd
Jij bedankt voor het draaien. Het was een hele fijne showquote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zo het laatste nummer van deze show is weer ingezet.
Bedankt voor het luisteren allemaal
Ziet er goed uit. Helaas net te vroeg afgelopen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
De lijst met de gedraaide nummers is als volgt:
01. 0:00:00 Wolfgang Gartner - Red Line (Original Mix)
02. 0:06:58 Cradle Of Filth - English Fire
03. 0:11:42 YUI - again
04. 0:15:56 Ronald Jenkees - Spearmint
05. 0:20:36 Benny Benassi ft. Gary Go - Cinema
06. 0:23:38 Magical Trick Society - The Steel Samurai
07. 0:27:26 TNT aka Technoboy Tuneboy Isaac - Power Hour (Original Mix)
08. 0:31:06 ABBA - Happy New Year
09. 0:35:24 A-Ha - Take On Me
10. 0:39:10 Alphaville - Forever Young
11. 0:42:50 Untouched - The Veronicas
12. 0:47:06 - 05-killswitch engage-my curse
13. 0:51:06 America - Horse With No Name
14. 0:55:14 Aoi Eir - Niji no Oto
15. 1:00:02 Aphrodite's Child - Rain And Tears
16. 1:03:18 Baccara - Yes Sir, I Can Boogie
17. 1:07:46 Barry Manilow - Mandy
18. 1:11:08 Herman Brood - Never Be Clever
19. 1:14:08 Boudewijn de Groot - Meester Prikkebeen
20. 1:18:28 Herbert Gronemeyer - Halt Mich
21. 1:21:54 Chubby Checker - Lovely Lovely
22. 1:24:28 Conny Vandenbos - Paleis met gouden muren
23. 1:26:48 Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
Nu nog een draaier vinden voor die avond...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal donderdagavond eens meeluisteren, dan ben ik eens een keer eenzaam thuistis druk rond de nieuwjaarsfestiviteiten
o jeequote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
Als jullie mij na vanavond langere tijd niet zien, dan heb ik een langdurige ban. Heb zojuist een heel duidelijke TR geplaatst.
Vanavond moet ik trouwens weg, kan helaas niet meeluisteren.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
Als jullie mij na vanavond langere tijd niet zien, dan heb ik een langdurige ban. Heb zojuist een heel duidelijke TR geplaatst.
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
ik ben verder maar weggebleven daar. Anders had ik hier inmiddels ook niet meer kunnen posten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
mijn mening is niet politiek correct vrees ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn dochter vanavond toch ook maar weer even proberen in te laten zien dat de teksten en uitspraken van Boef echt niet kunnen.
Ze weet het inmiddels ook wel, maar ik blijf het maar herhalen voor de zekerheid.
éentje met het verkeerde eilandquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat heb je nou voor versie te pakken?
Zolang het naast positieve aandacht óók negatieve aandacht krijgt. Wat aandacht krijgt, groeit immers.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn mening is niet politiek correct vrees ik.
Echt hoelang krijgen dergelijke idioten nog een platform?
dat is inderdaad waarquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zolang het naast positieve aandacht óók negatieve aandacht krijgt. Wat aandacht krijgt, groeit immers.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn dochter vanavond toch ook maar weer even proberen in te laten zien dat de teksten en uitspraken van Boef echt niet kunnen.
Ze weet het inmiddels ook wel, maar ik blijf het maar herhalen voor de zekerheid.
Dus gedraag je, just me.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
Opa's en oma's kunnen zo belangrijk zijn in het leven van een kind.
Je geeft in ieder geval qua Schrobbelèr het goede voorbeeld.quote:
Ik mag toch hopen dat hij voorlopig alleen moedermelk krijgtquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Je geeft in ieder geval qua Schrobbelèr het goede voorbeeld.
dat vond ik zo tegenvallen aan de maanlanding.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij voorlopig alleen moedermelk krijgt
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vond ik zo tegenvallen aan de maanlanding.
Ik kreeg alleen lauwe melk, niet eens pils
Ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
Opa's en oma's kunnen zo belangrijk zijn in het leven van een kind.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij voorlopig alleen moedermelk krijgt
ze worden er zo lekker rustig vanquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.
die eerste moet ik toch eens opzoeken.. Ik zie die naam steeds voorbij komen en het zegt me niksquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ging het om onze grote famke Louise en Ronnie flexliefhebber? #dtv
Is een soort vrouwelijke kruising tussen Boef en Zanger Rinus. Je mist er weinig aan.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die eerste moet ik toch eens opzoeken.. Ik zie die naam steeds voorbij komen en het zegt me niks
Owquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Is een soort vrouwelijke kruising tussen Boef en Zanger Rinus. Je mist er weinig aan.
Nee, die moet je niet opzoekenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die eerste moet ik toch eens opzoeken.. Ik zie die naam steeds voorbij komen en het zegt me niks
geen commentaarquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:48 schreef Melting het volgende:
https://www.hln.be/showbi(...)voor-hoeren~a7a348fb
Jah nou datquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:48 schreef Melting het volgende:
Stupiditeit kent geen tijd.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:48 schreef Melting het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Al eventjes gelden in getuned, alleen vergeten te melden
Goede avond aRd.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Al eventjes gelden in getuned, alleen vergeten te melden
Het is dat je het zelf zegt. Je wilt spontaan in je bed kruipen en nooit meer naar buitenquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt. Je wilt spontaan in je bed kruipen en nooit meer naar buiten
ik verwacht zo nog wel Oh Island In The Sunquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:57 schreef livelink het volgende:
Jij associeert reizen wel vooral met vliegen, als ik het zo beluister.
kijk nou uit, je hebt zomaar Per Spoor aangevraagd zonder dat je het doorhebtquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:57 schreef livelink het volgende:
Kutbeesten...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:57 schreef livelink het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk nou uit, je hebt zomaar Per Spoor aangevraagd zonder dat je het doorhebt
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:57 schreef livelink het volgende:
Of Last train to trancentral natuurlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dudeljoo!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar ik sta open voor suggesties hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Om haar te bezoeken moeten we natuurlijk wel eerst de Night Boat to Cairo nemen.quote:
Island in the sunquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Om haar te bezoeken moeten we natuurlijk wel eerst de Night Boat to Cairo nemen.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel nodig op zo'n tropisch eiland...
vaker naar de shows luisterenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:19 schreef cafca het volgende:
Dit is wel serieus de eerste keer dat ik Randy Crawford en de Dead Kennedies in één radioshow hoor denk ik
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik wou net zeggen dit is geen rammstein dus dat moet dan wel heppie en heppie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |