quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik wil toch Nattekat even bedanken voor het shillen van ETH in de afgelopen maand. Dus bij deze. Anders was de onwetende ik er niet zo in gestapt. En had ik heel veel andere muntjes ook niet gehad nu.
Zou leuk zijn, kan ik mooie auto kopen hahaquote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:50 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Die moet nog even een Rippletje doen! ^^
Hoeveel XLM heb je? Net mn laatste restjes BTC omgezet naar XLM. In totaal nu 942 stuks.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:02 schreef Gietertje1 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, kan ik mooie auto kopen haha
Dit ben ik.quote:
Waar zit jij in dan Magnet? Je hebt je Waves grotendeels al verkocht dus ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:16 schreef MaGNeT het volgende:
WeTrust kon wel eens gaan moonen. Beta release is aanstaande.
12.000quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel XLM heb je? Net mn laatste restjes BTC omgezet naar XLM. In totaal nu 942 stuks.
Waves maar ~30% verkochtquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waar zit jij in dan Magnet? Je hebt je Waves grotendeels al verkocht dus ben wel benieuwd
Waxes en Lixk ook?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:20 schreef Jed1Gam het volgende:
XLMtaktiek voor dit jaar alleen maar inzetten op coins met een X in de naam.
Hier moet ik ook nog wat op bedenken. Ik denk dat ik van alles een beetje afsnoep zodat de spreiding gelijk blijft inderdaadquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:27 schreef metallicelmo het volgende:
Hebben jullie een strategie voor het af en toe nemen van wat winst? Van elke coin een klein percentage eraf halen zodat je spreiding ongeveer gelijk blijft?
Cool, ik zit er aan te denken om van elke coin een klein stukje te verkopen, en dit is dan ongeveer mijn inleg die ik ooit in crypto heb gestopt. Dit wil ik eigenlijk extra aflossen op mijn hypotheek. (boetevrij max 10% aflossen) Scheelt later weer. Wat er dan overblijft is eigenlijk pure winst waarmee ik weer verder kan klooien en ditzelfde wellicht elk jaar herhalenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier moet ik ook nog wat op bedenken. Ik denk dat ik van alles een beetje afsnoep zodat de spreiding gelijk blijft inderdaad
damn ik was al blij dat ik er 100 had, heb er nog es 100 bij gekocht, maar ik speel ook maar met kleingeld ivm de meeste hier.quote:
Als het verschil met huidige rente niet zo groot is kan boete best meevallen bij aflossen (en is aftrekbaar). Uitrekenen of boete pakken over langere termijn goedkoper is.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:31 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Cool, ik zit er aan te denken om van elke coin een klein stukje te verkopen, en dit is dan ongeveer mijn inleg die ik ooit in crypto heb gestopt. Dit wil ik eigenlijk extra aflossen op mijn hypotheek. (boetevrij max 10% aflossen) Scheelt later weer. Wat er dan overblijft is eigenlijk pure winst waarmee ik weer verder kan klooien en ditzelfde wellicht elk jaar herhalen
Mooie tip, lijkt me inderdaad iets met erg veel potentie de komende maandquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:16 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zit op 3,5% 20 jaar vast.. Destijds de beste/goedkoopste oplossing voor mij. 10% per jaar is boetevrij dus daar blijft ik wel onder nu. Ik verwacht niet dat de maandlasten heel veel lager worden maar wel een fijn idee om in elk geval één keer een stukje om te zetten in iets waar je later wel iets aan hebt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als het verschil met huidige rente niet zo groot is kan boete best meevallen bij aflossen (en is aftrekbaar). Uitrekenen of boete pakken over langere termijn goedkoper is.
Nederlands. Geinig.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:42 schreef Schnitzels het volgende:
De Pre-ICO van https://artiz.io/ gaat nu beginnen. Het is een soort app zoals Bux, maar dan om echt cryptocurrency mee te verhandelen. Geen hefboomproducten etc. Lijkt mij een erg gebruiksvriendelijke app om crypto meer mainstream te maken. Ik heb hier wel vertrouwen in.![]()
Naam: ARTIZ
Tokennaam: AZX
Total Supply: 80.000.000 AZX
Beschikbaar Pre-ICO: 3.000.000 AZX
Beschikbaar ICO: 69.000.000 AZX
Softcap: ¤9.000.000
Hardcap: ¤17.000.000
Tokenprijs (Pre-ICO): ¤0,075
Lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:48 schreef metallicelmo het volgende:
De Bitcoin dominantie binnen coinmarketcap staat momenteel op 36% Kunnen we concluderen dat er wel meer geld naar crypto gaat maar minder in Bitcoin wordt gestoken?
Zou erin investeren alleen het wordt gerund door Nederlanders dus ik skip hetquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:42 schreef Schnitzels het volgende:
De Pre-ICO van https://artiz.io/ gaat nu beginnen. Het is een soort app zoals Bux, maar dan om echt cryptocurrency mee te verhandelen. Geen hefboomproducten etc. Lijkt mij een erg gebruiksvriendelijke app om crypto meer mainstream te maken. Ik heb hier wel vertrouwen in.![]()
Ja precies, is een project van beheerders van de FB groep:quote:
Ziet er aardig uit, maar het team bestaat nou niet uit Nobelprijs-winnaars.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:42 schreef Schnitzels het volgende:
Ik zie vooral dat Bitcoin het vergeleken met de rest van mijn portfolio minder goed doet. Normaal gesproken gaat alles met Bitcoin mee maar dat lijkt minder te wordenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Lijkt het wel op ja.
Het valt me sowieso op dat sinds de ATH van Bitcoin de rest van de markt telkens minder sterk reageert op pricedrops van BTC. BTC raakt positie als basismunt langzaam wat kwijt. Heeft imho zeker te maken met de lange verwerkingstijden en hoge kosten.
Tip voor een wallet om het heen te douwen? Ben nog betrekkelijk groen, sry.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kopen en naar een wallet douwen
Fijn. Eerste waar ik een beetje geld in gooide een half jaar terug. Staat nu voor mij op 300% maar mag wel wat bijquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:16 schreef MaGNeT het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Er zit nog meer dan genoeg potentiële groei in Ether.
[ afbeelding ]
Jep, dat is mijn enige twijfelpunt. Het team bestaat voornamelijk uit jonge gasten die nog geen drie jaar een diploma hebbenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, maar het team bestaat nou niet uit Nobelprijs-winnaars.
Er zijn honderden start-ups/ICO's die dit idee hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:42 schreef Schnitzels het volgende:
Moet ik eigenlijk wel doen, maar ik wil geen DRGN weg doen voorlopig en dat is nu een absurd percentage van mijn portfolio.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:27 schreef metallicelmo het volgende:
Hebben jullie een strategie voor het af en toe nemen van wat winst? Van elke coin een klein percentage eraf halen zodat je spreiding ongeveer gelijk blijft?
Van harte welkom!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:30 schreef CoinFlip120 het volgende:
Goedemiddag allen!
Nieuwe user hier zowel op het forum als in crypto. Lees al een tijdje mee hier en ben ook maar eens voorzichtig begonnen. Benieuwd hoe alles zich gaat ontwikkelen in 2018
Hier doe ik niet aan mee, hoop dat ik er spijt van krijg.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:42 schreef Schnitzels het volgende:
Nee, niet van alle coins. Sommige coins hebben nog enorme potentie, daar blijf ik van af. Coins waarmee ik al dikke winsten heb room ik af.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:27 schreef metallicelmo het volgende:
Is het een ecr-20 coin?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:55 schreef V. het volgende:
[..]
Tip voor een wallet om het heen te douwen? Ben nog betrekkelijk groen, sry.
Hm, heb mijn VEN in een wallet zitten dus ff opletten hoe straks te convertenquote:
Bitcoin staat op een ATL wat marktaandeel betreftquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:23 schreef UtopiaVolger het volgende:
Het lijkt nu wel alsof de alts juist de bitcoin nog overeind houden. Of kan dat niet.
Alsnog is de marktaandeel van BTC even groot als van ETH + XRP + BCH + LTC samen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin staat op een ATL wat marktaandeel betreft
Het verval is al ingezet.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alsnog is de marktaandeel van BTC even groot als van ETH + XRP + BCH + LTC samen.
Waarom moet iemand de positie overnemen? Liever 5 'grote' coins dan 1 hele grote speler.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wie neemt de positie in van BTC? ETH zeker
...of MOD natuurlijk
MODJO?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
...of MOD natuurlijk
ETHquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
...of MOD natuurlijk
Lelijk logo, wordt dus niksquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:20 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Hier doe ik niet aan mee, hoop dat ik er spijt van krijg.
Van mij mag ETH heel dicht in de buurt komen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
...of MOD natuurlijk
ETH 12k zou fantastisch zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Van mij mag ETH heel dicht in de buurt komen.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin staat op een ATL wat marktaandeel betreft
Vervalquote:
Ik weet nog steeds niet wat ze ermee denken te bereiken.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:37 schreef µ het volgende:
[..]
[..]
Verval
Wacht op implementatie van LN, dan gaan we weer omhoooog.
Snelle transacties gebaseerd op de koning van de cryptocurrenciesquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ze ermee denken te bereiken.
voorbeeldjequote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ze ermee denken te bereiken.
En zelfs de koning heeft een beperking wat schaalbaarheid betreft.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:38 schreef µ het volgende:
[..]
Snelle transacties gebaseerd op de koning van de cryptocurrencies.
En als ik een kanaal met Typisch heb en met Thuisbezorgd, kan jij (Nattekat) over het Lightning-netwerk aan Thuisbezorgd betalen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
voorbeeldje
jij en ik kunnen een channel opzetten
waarna we eigenlijk ongelimiteerd elkaar kunnen betalen zonder het main netwerk te belasten
dat is toch best genot
Koop er 6 ETH bij en je hebt een mooi tweedehandsje.quote:
Yep en dat lost LN grotendeels opquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zelfs de koning heeft een beperking wat schaalbaarheid betreft.
Apart netwerk ernaast ja, maar bitcoin staat er 'achter'. Alle transacties die wij in een kanaal doen kunnen we eenzijdig executen over de normale blockchain mochten we elkaar niet meer vertrouwenquote:En LN is gewoon een nieuwe coin
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:40 schreef Typisch het volgende:
En natuurlijk is LN niet dé oplossing voor alles. Maar het is wel een mooie toepassing.
Welkomquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:30 schreef CoinFlip120 het volgende:
Goedemiddag allen!
Nieuwe user hier zowel op het forum als in crypto. Lees al een tijdje mee hier en ben ook maar eens voorzichtig begonnen. Benieuwd hoe alles zich gaat ontwikkelen in 2018
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:30 schreef CoinFlip120 het volgende:
Goedemiddag allen!
Maar dat is het ding, je hoeft elkaar niet te vertrouwen hé.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:40 schreef µ het volgende:
[..]
Yep en dat lost LN grotendeels op
[..]
Apart netwerk ernaast ja, maar bitcoin staat er 'achter'. Alle transacties die wij in een kanaal doen kunnen we eenzijdig executen over de normale blockchain mochten we elkaar niet meer vertrouwen.
Da's het mooie van LN iddquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar dat is het ding, je hoeft elkaar niet te vertrouwen hé.
Hoeveel heb je geïnvesteerd?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:47 schreef Kyran het volgende:
Al hele lange tijd op FOK!, maar eerste keren dat ik hier post!![]()
Na wat inlezen, gisteren een klein beginnetje gemaakt. Wat kleingeld vergeleken met velen van jullie, maat moet ergens beginnenIk beschouw het als verloren geld, totdat het weer een keer op mijn rekening staat.
Al de goede instellingquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:47 schreef Kyran het volgende:
Al hele lange tijd op FOK!, maar eerste keren dat ik hier post!![]()
Na wat inlezen, gisteren een klein beginnetje gemaakt. Wat kleingeld vergeleken met velen van jullie, maat moet ergens beginnenIk beschouw het als verloren geld, totdat het weer een keer op mijn rekening staat.
Omdat ik vandaag pas ben ingestapt, dus gaan ze vanaf morgen naar de maanquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik kan het niet vinden, maar wat heeft VEN/VET misdaan dat ze niet mee stijgen op een groene lente dag? Misschien was afgelopen week niet het gewenste nieuws (voor sommigen), maar die correctie moet inmiddels toch wel voorbij zijn?
Vergeet ook de Atomic Swaps niet. Dit maakt het mogelijk om snel en zonder kosten jouw BTC om te ruilen naar een compatibele munt. Zie BTC als je spaarrekening en LTC als je portemonnee. Ook een exchange kan er bij deze omwisselacties tussen uit.quote:
naar $5 zou 100+bn market cap betekenen... dat is wel aardig veel.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:47 schreef vigen98 het volgende:
Zou wel in Stellar willen investeren alleen die gaat denk ik maar tot $5 eind 2018
* µ naar thuisbezorgd gebeurt best vaakquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan er naast zitten; maar ik denk niet dat LN heel veel gaat oplossen. Hoe veel transacties zijn niet gewoon eenmalig?
Bottleneck zit in user<>user, niet in de blockchain. Schaalt oneindigquote:En ook niet onbelangrijk: hoe gaat het LN de schaalbaarheid garanderen?
Hoewatwaar? Dat heb ik nog heul niet gelezenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:50 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Vergeet ook de Atomic Swaps niet. Dit maakt het mogelijk om snel en zonder kosten jouw BTC om te ruilen naar een compatibele munt. Zie BTC als je spaarrekening en LTC als je portemonnee. Ook een exchange kan er bij deze omwisselacties tussen uit.
https://bitcointechtalk.com/atomic-swaps-d6ca26b680fequote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:51 schreef µ het volgende:
[..]
Hoewatwaar? Dat heb ik nog heul niet gelezen.
Whales die de prijs drukken om hun masternode nog binnen te halen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik kan het niet vinden, maar wat heeft VEN/VET misdaan dat ze niet mee stijgen op een groene lente dag? Misschien was afgelopen week niet het gewenste nieuws (voor sommigen), maar die correctie moet inmiddels toch wel voorbij zijn?
Ook eenmalige reacties kunnen via het LN.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan er naast zitten; maar ik denk niet dat LN heel veel gaat oplossen. Hoe veel transacties zijn niet gewoon eenmalig? En ook niet onbelangrijk: hoe gaat het LN de schaalbaarheid garanderen?
En thuisbezorgd is telkens naar hetzelfde adres?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:50 schreef µ het volgende:
[..]
* µ naar thuisbezorgd gebeurt best vaak. En naar exchanges. Is toch een factor 5 verschil alleen voor mijn transacties.
[..]
Bottleneck zit in user<>user, niet in de blockchain. Schaalt oneindig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |