quote:Op maandag 1 januari 2018 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn naar buiten gegaan om 0.05 uur en toen wist je al niet waar je moest kijken. Zoveel ging er de lucht in.
Dat hebben we zo volgehouden tot 1.00 uur onder genot van drank en ouwehoeren (voor zover we ons verstaanbaar konden maken) en toen had ik geen trek meer om alles naar buiten te slepen en alles nog eens dunnetjes over te doen...
Komt wel een keer van pas...
Net als peaceman dus. ik haat januari/februari ook. Al hebben wij ook een jarige eind januari waardoor het toch een beetje breekt en redelijk snel voorbij gaat.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik niet, hou wel van deze tijd, ik haat januari /februari
oh de maanden zijn zo voorbij, toch haat ik ze, van kinds af aan al. Pas eind februari begin ik de lente vaak een beetje op te pikkenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net als peaceman dus. ik haat januari/februari ook. Al hebben wij ook een jarige eind januari waardoor het toch een beetje breekt en redelijk snel voorbij gaat.
Ik vond januari altijd zo lang duren.... maar ik kijk weer uit naar de lente. Twan is 20 maart jarig, dat associeer ik altijd een beetje met “we vieren dan ook begin van de lente”.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh de maanden zijn zo voorbij, toch haat ik ze, van kinds af aan al. Pas eind februari begin ik de lente vaak een beetje op te pikken
Die gaat wel goed. Ik kijk zijdelings mee.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Dat darten is niet normaal meer!
Die Cross zit aan de dope of zo...
ik riep net ook al: dopingquote:Op maandag 1 januari 2018 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Dat darten is niet normaal meer!
Die Cross zit aan de dope of zo...
Ik probeer me een beeld te vormen bij je.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:00 schreef livelink het volgende:
Slingers ophangen als je maar 1.56 bent is geen succes. Zelfs als ik op een stoel sta kom ik nergens bij.
keukentrapje?quote:Op maandag 1 januari 2018 22:00 schreef livelink het volgende:
Slingers ophangen als je maar 1.56 bent is geen succes. Zelfs als ik op een stoel sta kom ik nergens bij.
Wie is er morgen jarig? Dochter of zoon? Door manlief laten doen een optie... nu snap ik wel waarom je persé vanavond moest opruimen.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:00 schreef livelink het volgende:
jarige?quote:Op maandag 1 januari 2018 22:00 schreef livelink het volgende:
heb je de radio 49 app niet?quote:
Niemand?quote:Op maandag 1 januari 2018 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag:
Wie is de bezongen prins?
Iemand van het Nederlands Koningshuis?quote:Op maandag 1 januari 2018 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag:
Wie is de bezongen prins?
Nee, een muzikale prins...quote:Op maandag 1 januari 2018 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iemand van het Nederlands Koningshuis?
mensen die vaker naar mij luisteren, weten dat dit een favoriet is van deze DJ
alleen voor IOS beschikbaar geloof ik.quote:
Ja, die staat boven. En ik ben lui.quote:
toevallig zocht Symph vanavond iets over hem opquote:Op maandag 1 januari 2018 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prince Buster, de grondlegger van de Jamaicaanse ska...
[ afbeelding ]
Correct en met veel reclame...quote:Op maandag 1 januari 2018 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen voor IOS beschikbaar geloof ik.
nopequote:Op maandag 1 januari 2018 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen voor IOS beschikbaar geloof ik.
Komt 'ie morgen langs?quote:Op maandag 1 januari 2018 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toevallig zocht Symph vanavond iets over hem op
bij mij doet ie het prima.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct en met veel reclame...
Xiialive als app met de url in de OP doet het prima...
Dochter. Sweet sixteen. En ze is nu aan het helpen met de slingers. Helaas is ze ook maar 1.57 (maar ik ben wel groter dan jij bent, mam). Mijn man ligt al te slapen. Die is al ziek sinds de kerst zo'n beetje.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie is er morgen jarig? Dochter of zoon? Door manlief laten doen een optie... nu snap ik wel waarom je persé vanavond moest opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |