artsen geven haar geen kans op genezing, alleen op waardig levenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:18 schreef Markeerstift het volgende:
Ik begreep het van die vriendin van Olke niet. Is ze nu wel te genezen?
Ik heb al jaren geen varkens buiten meer zien lopen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind trouwens wel dat ze een heel romantisch beeld scheppen over vlees hoor. Ik vind het allemaal prima, maar vlees halen van varkentjes die in de modder spelen en bokjes van eigen boerderij, dat is niet wat Henk en Ingrid als kiloknaller bij de AH halen
Van die lokale initiatieven die dan idd ook vaak het vlees aan huis verkopen. Is zeker niet de norm.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen varkens buiten meer zien lopen.
Toen ik er een paar jaar geleden wel een paar buiten zag was ik dan ook helemaal vrolijk.... maar werkelijk moddervarkens? Waar dan?
Varkens zijn dan ook dieren die niet per se licht nodig hebbenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen varkens buiten meer zien lopen.
Toen ik er een paar jaar geleden wel een paar buiten zag was ik dan ook helemaal vrolijk.... maar werkelijk moddervarkens? Waar dan?
Zoals dit ook zo'n initiatief is. En dat is prima en goed dat het er is. Maar niet het normale vlees in de supermarkt, dat is op een heel andere manier geproduceerd. Mag je ook best wel in beeld brengen, vind ikquote:Op maandag 1 januari 2018 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die lokale initiatieven die dan idd ook vaak het vlees aan huis verkopen. Is zeker niet de norm.
Dan nog zie je vrijwel nooit varkens buiten lopen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die lokale initiatieven die dan idd ook vaak het vlees aan huis verkopen. Is zeker niet de norm.
fiets toch echt regelmatig tussen de landerijen met varkens, lammeren en koeien. En allen aan de boerderij verkoop.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog zie je vrijwel nooit varkens buiten lopen.
Ik zie ze op de Veluwe en in het stukje Drenthe waar we regelmatig zitten iig niet, en in Midden Nederland al helemaal nietquote:Op maandag 1 januari 2018 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
fiets toch echt regelmatig tussen de landerijen met varkens, lammeren en koeien. En allen aan de boerderij verkoop.
WakkerDier/PvdD krijgt al genoeg zendtijd. Ze laten gewoon zien waar deze varkens vandaan komen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zoals dit ook zo'n initiatief is. En dat is prima en goed dat het er is. Maar niet het normale vlees in de supermarkt, dat is op een heel andere manier geproduceerd. Mag je ook best wel in beeld brengen, vind ik
Ook niet van die 'wilde' zwijnen in een afgezet stuk bos?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie ze op de Veluwe en in het stukje Drenthe waar we regelmatig zitten iig niet, en in Midden Nederland al helemaal niet
Ik had dan ook wel de prijs van deze stukjes vlees willen zien, van de varkens dan. Ik was daar wel oprecht benieuwd naar namelijkquote:Op maandag 1 januari 2018 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
WakkerDier/PvdD krijgt al genoeg zendtijd. Ze laten gewoon zien waar deze varkens vandaan komen.
Dat bokje van Frank heeft waarschijnlijk nooit buiten gelopen, zijn houderij is destijds ook duidelijk in beeld geweest.
Hier zie je het ook niet. Alleen op de stadsboerderij, maar die varkens zijn niet bestemd voor consumptiequote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie ze op de Veluwe en in het stukje Drenthe waar we regelmatig zitten iig niet, en in Midden Nederland al helemaal niet
Denk ruim ¤10/kgquote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had dan ook wel de prijs van deze stukjes vlees willen zien, van de varkens dan. Ik was daar wel oprecht benieuwd naar namelijk
Er was toch iets met haar? Dat ze meedeed voor haar bedrijf ofzo.quote:
Dat weet ik niet...quote:Op maandag 1 januari 2018 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er was toch iets met haar? Dat ze meedeed voor haar bedrijf ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |