zoals van; 'wel leuk' ?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:52 schreef Fascination het volgende:
Kijk, op zo'n ontmoeting hoop ik ook.
en dan beweren ze wat over Groningers....quote:Op maandag 1 januari 2018 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een Zeeuw bent betekent dat kennelijk "JAAAA!"
Ik had ook gedacht dat die wel een pakje brieven na afloop had gekregen. Maar misschien niet het type waar ze op valt.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:57 schreef Remzz het volgende:
Heel raar dat zo'n Marit niet aan de man komt.
zat geen boer bijquote:Op maandag 1 januari 2018 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht dat die wel een pakje brieven na afloop had gekregen. Maar misschien niet het type waar ze op valt.
Ah ja als dat een vereiste is..quote:
nah, Olke is ook maar een man hoor.quote:
Gaat wrs voor de verkeerde types.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:57 schreef Remzz het volgende:
Heel raar dat zo'n Marit niet aan de man komt.
alleen Olke krijgt ondertitels.... lekker handigquote:
stiekem alvast een introductie iddquote:Op maandag 1 januari 2018 21:02 schreef Starlie het volgende:
Ik versta Olke beter dan het knulletje.. Denk dat knulletje ook een nieuwe boer is voor de nieuwe Boer zoekt vrouw reeks.
Easter eggs in boer zoekt vrouwquote:Op maandag 1 januari 2018 21:02 schreef Starlie het volgende:
Ik versta Olke beter dan het knulletje.. Denk dat knulletje ook een nieuwe boer is voor de nieuwe Boer zoekt vrouw reeks.
Haha ze zei toch iets van: 'en dan kiest hij voor een student!!!!111!''quote:Op maandag 1 januari 2018 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Pia was zo boos volgens mij. Was geniaal.
Wel vrij snel na BZV dan?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Al een half jaar... Alsof dat zolang is?
Ja zoietsquote:Op maandag 1 januari 2018 21:04 schreef Revanches het volgende:
[..]
Haha ze zei toch iets van: 'en dan kiest hij voor een student!!!!111!''
Oh jaquote:Op maandag 1 januari 2018 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Pia was zo boos volgens mij. Was geniaal.
Ik snap dat echt niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Na een jaar trouwen is schijnbaar een trend
Marit?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:09 schreef derLudolf het volgende:
"Lijkt voor geen meter, maar is wel lekker warm"
Riks
das bij vrouwen heel normaal. op de tweede date gaat de verhuiswagen al mee.quote:
Lolquote:Op maandag 1 januari 2018 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
das bij vrouwen heel normaal. op de tweede date gaat de verhuiswagen al mee.
Er doet maar 1 lesbisch stel mee?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
das bij vrouwen heel normaal. op de tweede date gaat de verhuiswagen al mee.
Bij Riks ook wel een dingetje van het geloof.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Na een jaar trouwen is schijnbaar een trend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |