Nerd.quote:Op maandag 1 januari 2018 15:49 schreef VeX- het volgende:
Positive trend.
Ik denk dat crypto wel voor een aardig deel verantwoordelijk is. Ik ben er meer door gaan posten.
sommige foras zijn gewoon niet bijzonderquote:Op maandag 1 januari 2018 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mooi staaltje scorebordjournalistiek, maar denk dat de werkelijkheid tegenvalt. Om het beter inzichtelijk te maken zou je nog veel meer zaken moeten bekijken
• wat is het percentage aan posts dat in reeksen gedaan wordt
• is een post in WGR net zo nuttig als een post in MEN
• hoe ziet de grafiek eruit als je naar 60-70-80% van de posts gaat
• in hoeverre zitten "topposters" slechts in 1-2 subfora waardoor de daadwerkelijke bijdrage op het forum slechts beperkt is
• etc. etc.
Dat is inderdaad ruim 1 miljoen posts op jaarbasis.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:27 schreef mootie het volgende:
En de meeste posts komen uit UTO, en dan stopt over 5 maanden.
En het gros van die users komt niet buiten UTO en zal verdwijnen.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ruim 1 miljoen posts op jaarbasis.
En weer binnenstromen als er een nieuwe begint.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En het gros van die users komt niet buiten UTO en zal verdwijnen.
Rot voor je! En nu?quote:Op maandag 1 januari 2018 16:27 schreef mootie het volgende:
En de meeste posts komen uit UTO, en dan stopt over 5 maanden.
Goede post weer, vogeltjesdansquote:Op maandag 1 januari 2018 16:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Helaas zijn 90% van die posts niks dan brainfarts/spam.
Fixed..quote:Op maandag 1 januari 2018 16:06 schreef Falco het volgende:
Blabla.. Heb zelf het idee dat nog steeds de boel langzaam hier afsterft.
Doet me denken aan dit topic van 17 jaar + 1 dag geleden: GC / FOK! hoeveelheid getypte tekst lijstjesquote:Op maandag 1 januari 2018 16:06 schreef Falco het volgende:
Is ook te achterhalen wat de gemiddelde lengte (aantal woorden per post oid)
Daar kan gerust drie jaar overheen gaan. Of meer.quote:Op maandag 1 januari 2018 18:14 schreef bamibij het volgende:
En weer binnenstromen als er een nieuwe begint.
.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:06 schreef Falco het volgende:
Is ook te achterhalen wat de gemiddelde lengte van de pener van de FOK!ker is?
Kun je geen update maken?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit topic van 17 jaar + 1 dag geleden: GC / FOK! hoeveelheid getypte tekst lijstjes
Je zou 't misschien ook per subforum kunnen berekenen?quote:Op maandag 1 januari 2018 16:06 schreef Falco het volgende:
Is ook te achterhalen wat de gemiddelde lengte (aantal woorden per post oid) is van alle posts en hoe dat zich jaarlijks verhoudt? Het lijkt me aannemelijk hoe langer de post is, hoe meer kwaliteit die post (waarschijnlijk) bevat. Door unieke usercontent en kwaliteit van de posts kan je dit forum nog wel overeind houden en aantrekkelijk houden.
Door mobiel posten en al die kuttopicreeksen in MEN is die lengte wel minder geworden vermoed ik. Heb zelf het idee dat nog steeds de boel langzaam hier afsterft.
Leuk om te horenquote:Op maandag 1 januari 2018 15:49 schreef VeX- het volgende:
Positive trend.
Ik denk dat crypto wel voor een aardig deel verantwoordelijk is. Ik ben er meer door gaan posten.
Ik denk jij eerder. Je begint al een verzuurde ouwe lul te wordenquote:Op maandag 1 januari 2018 22:08 schreef PandaDrop het volgende:
Ah. forum.fok.nl is stervende. Dat zie ik.
Ja, daarom ben ik weer begonnen om mijn zolder een miniatuurspoorbaan op te zetten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk jij eerder. Je begint al een verzuurde ouwe lul te worden
Dartsen. Even 180 topics in twee weken tijd er doorheen geknalt.quote:
ik zou toch nog niet direct concluderen dat de neergaande trend gestopt is.quote:Op maandag 1 januari 2018 15:34 schreef SeLang het volgende:
Zoals je ziet was 2006 wat betreft participatie het topjaar van FOK!: Maar liefst 249 users zat toen achter 30% van de posts. De huidige 84 is slechts een schaduw daarvan, maar de ineenstorting lijkt in 2017 vrijwel gestopt.
Verder is het interessant om te zien dat de piek qua totaal aantal posts in 2011 lag, maar toen zat de participatie al jarenlang in een neerwaartse trend.
Anyway, de cijfers van 2017 zijn hoopvol en ik hoop dat we in 2018 eindelijk weer een upswing gaan zien in participatie.
Oh cool!quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dartsen. Even 180 topics in twee weken tijd er doorheen geknalt.
Hoeveel had Serious Request er?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |