Yep, maar ik hoop dat die nooit in de T2K gaat komen.quote:Op maandag 1 januari 2018 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kwartje was net gevallen. Dit is dus een remix van een Heaven 17-nummer...
Ik heb het gisteren ook in het T2K topic gezegd:quote:Op maandag 1 januari 2018 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Billy Joel staat er vaak in, maar een paar nummers ontbreken helaas...
Goh... hoe dat zo?quote:Op maandag 1 januari 2018 17:53 schreef Isorden het volgende:
Hey, krijg ineens zin in een hertog jannetje
Geen idee...quote:
Proostquote:Op maandag 1 januari 2018 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geen idee...
Een voordeel, heb er al een naast me staan
Vast wel. Heb het alleen niet bij de hand.quote:Op maandag 1 januari 2018 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Is Kozmik van Ziggy Marley iets voor jou?
Volgende keer dan.quote:Op maandag 1 januari 2018 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vast wel. Heb het alleen niet bij de hand.
quote:Op maandag 1 januari 2018 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geen idee...
Een voordeel, heb er al een naast me staan
Mogen er opzich ook best een paar uit wmbquote:Op maandag 1 januari 2018 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna iemand die met zo'n beetje al haar singles in de lijst staat, op deze na...
Eet smakelijkquote:Op maandag 1 januari 2018 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende keer dan.
Ik ga zo aan tafel, normaal ritme weer proberen op te pikken.
Misschien tot later!
Deze staat wel in de versie van de Rolling Stones in de lijst, maar bij mijn weten was Marianne Faithfull degene die er als eerste een hit mee had.
Blofquote:Op maandag 1 januari 2018 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
Eens kijken of het volgende nummer wordt herkend....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |