Verrassend genoeg is voice4ever vandaag niet voor Halep, volgende week wel weerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 10:42 schreef Wereldgozer het volgende:
OsakaGodin
Is thevoice4ever al gesignaleerd op de v brienenoord
zo danquote:Op maandag 12 maart 2018 22:58 schreef Columbiafan het volgende:
https://www.instagram.com/amandaanisimova/
Wel leuk voor de 16-jarige jongens.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:24 schreef Mykonos het volgende:
1e ronde Miami:
Osaka - S. Williams (WC)
winnaar daarvan in de 2e ronde tegen Svitolina
Zou haar wel doenquote:Op zondag 18 maart 2018 20:37 schreef tja77 het volgende:
Die speech van Osaka, wat een nerveus lachebekje.
Stiekem verliefd geworden
gaat iets misquote:
alleen via quote zie ik hetquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zie je het plaatje niet? Of de 42 dubbele fouten niet?
Leuke speelster om naar te kijken. Lekker beetje freewheelen en af en toe uithalen. Beetje de nieuwe Patty Schnyder.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
Osaka = mini Serena![]()
Kasatkina was moe denk ik ondanks dat
Ze had een prima run, stephens Wozniacki kerber en venus verslagen achter elkaar![]()
WTA nextgen
haar man ging toch Door het lint na de wedstrijdquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Leuke speelster om naar te kijken. Lekker beetje freewheelen en af en toe uithalen. Beetje de nieuwe Patty Schnyder.
RIP. Einde tijdperk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:53 schreef macca728 het volgende:
We kunnen Serena ook wel afschrijven zo lijkt het
Dat ook. Misschien is het wel het begin van het tijdperk Osaka.quote:Op donderdag 22 maart 2018 05:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
RIP. Einde tijdperk.
Lijkt mij overigens wat vroeg...al zou het ook wel weer triest zijn als een moeder die niet kan bewegen weer de tour gaat domineren...
SPT / Het Nederlandse tennis #27: Arantxagodinquote:Op zondag 25 maart 2018 20:04 schreef heywoodu het volgende:
De Kiek staat inmiddels met *3-2 voor in de tweede set tegen Venus, nadat ze set één won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |