jouw gifjes zijn elke keer weer goud waardquote:Op zondag 31 december 2017 23:20 schreef mazaru het volgende:
Gewoon lekkerrrrrrr uit je stekkerrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Zelfs vliegen hebben hun grens.quote:Op zondag 31 december 2017 23:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat de vliegen er juist door binnen komen.
quote:Op zondag 31 december 2017 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfs vliegen hebben hun grens.
is het weer zoverquote:
Schijtnummer.quote:Op zondag 31 december 2017 23:27 schreef formule het volgende:
Het meest ontroerende liedje vindt ik van Eric Clapton : Tears in heaven
quote:Op zondag 31 december 2017 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
Nog dik half uur en het is zover: 2018!!!
Over zijn zoontje die van 4 hoog op het trotoir stuiderde,Sukkels.quote:Op zondag 31 december 2017 23:31 schreef formule het volgende:
[..]
Niet als je weet waar het liedje over gaat
Ook de beste wensenquote:Op zondag 31 december 2017 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over zijn zoontje die van 4 hoog op het trotoir stuiderde,Sukkels.
Voor zijn zoontje Conor. Die uit het raam viel.quote:Op zondag 31 december 2017 23:31 schreef formule het volgende:
[..]
Niet als je weet waar het liedje over gaat
[youtube ][/youtube]quote:Op zondag 31 december 2017 23:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou dat nummer wat er nu op is is ook niet bepaald een feestnummer.
Zeer triest verhaal inderdaad. Lijkt me verschrikkelijk om zo iets mee te moeten maken als ouder.quote:Op zondag 31 december 2017 23:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Voor zijn zoontje Conor. Die uit het raam viel.
En zo heeft iedereen een nummer wat een bijzondere betekenis heeft.quote:Op zondag 31 december 2017 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over zijn zoontje die van 4 hoog op het trotoir stuiderde,Sukkels.
Kloptquote:Op zondag 31 december 2017 23:37 schreef notturna het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen een nummer wat een bijzondere betekenis heeft.
Ik vind het heel triest, en nog triester dat de ouders heroïne gebruikten.quote:Op zondag 31 december 2017 23:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeer triest verhaal inderdaad. Lijkt me verschrikkelijk om zo iets mee te moeten maken als ouder.
Ik niet,ik haat muziek.quote:Op zondag 31 december 2017 23:37 schreef notturna het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen een nummer wat een bijzondere betekenis heeft.
Waarom doet hij me nu hier aan denken?quote:Op zondag 31 december 2017 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mensen Baldr beweegt. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 december 2017 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarom doet hij me nu hier aan denken?
[ afbeelding ]
Dat is ook net zo triest, zo niet erger. Maar er gaan meerdere lezingen over rond.quote:Op zondag 31 december 2017 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het heel triest, en nog triester dat de ouders heroïne gebruikten.
Maar misschien oordeel ik te hard.
Is ook zo.quote:Op zondag 31 december 2017 23:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is ook net zo triest, zo niet erger. Maar er gaan meerdere lezingen over rond.
Daarom onthoud ik me maar van een mening. Triest blijft het. Hoe dan ook, voor iedereen.
Oh ja is een hele tijd een ringtone van me geweest.quote:
Haiquote:Op zondag 31 december 2017 23:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is ook zo.![]()
We krijgen Billy achter de knoppen nu.
Nou, als we het over triest hebben....quote:Op zondag 31 december 2017 23:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is ook zo.![]()
We krijgen Billy achter de knoppen nu.
quote:Op zondag 31 december 2017 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarom doet hij me nu hier aan denken?
[ afbeelding ]
Valt helemaal niet op dat ze nu opeens bij de vriend van haar lieffie in de buurt blijft. Nog ff en ze heeft zijn gegevens.quote:
Family first mario. Hier ook.quote:Op zondag 31 december 2017 23:48 schreef mario390 het volgende:
sorry ik kann in 11 minutt niet hier zijn maar zo om 0 15
ik kijk RAMMSTEIN Livequote:Op zondag 31 december 2017 23:48 schreef Gooddeal het volgende:
Waarom zit daar nooit iemand in met een fijne smaak van muziek.
Doe op zo'n avond eens lekkere soul. Smokey Robinson, Marvin Gaye, Earth wind and fire.
Omdat daar geen mensen van 60 zittenquote:Op zondag 31 december 2017 23:48 schreef Gooddeal het volgende:
Doe op zo'n avond eens lekkere soul. Smokey Robinson, Marvin Gaye, Earth wind and fire.
I am not your Cassanova.quote:Op zondag 31 december 2017 23:48 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2017 23:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Omdat daar geen mensen van 60 zitten
Vannacht ook, als-ie Madingetje geeft.quote:Op zondag 31 december 2017 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mensen Baldr beweegt. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben in een lieve bui. .quote:Op zondag 31 december 2017 23:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]En bedankt. Ik ben alleen geen 60.
Ik kreeg al een opsteker van FF zag ik vanavond.
Doe maar niet.quote:
bijna hypnotiserend dezequote:
Jij ook de beste wensen.quote:
Hier buiten ook, sjee zeg gaat weer wat geld de lucht inquote:Op maandag 1 januari 2018 00:03 schreef 5thencounter het volgende:
Crisis in Utopaaaaahhhhh![]()
[ afbeelding ]
Ik ga ook ff naar buiten...ikhoudurvanquote:Op maandag 1 januari 2018 00:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hier buiten ook, sjee zeg gaat weer wat geld de lucht in
Ik dus niet, blijf lekker veilig achter glas zittenquote:Op maandag 1 januari 2018 00:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ga ook ff naar buiten...ikhoudurvan
quote:Op maandag 1 januari 2018 00:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik dus niet, blijf lekker veilig achter glas zitten
zo doorzichtigquote:Op maandag 1 januari 2018 00:11 schreef Alocanda het volgende:
Een supergoed en gezond 2018
oooh die Billy met mem haar nieuwe beste vriend.
Mooi man. Hoop dat ie knettergek van dat mens wordtquote:Op maandag 1 januari 2018 00:11 schreef Alocanda het volgende:
Een supergoed en gezond 2018
oooh die Billy met mem haar nieuwe beste vriend.
Hij zou haar ook doen na de bus dus....quote:Op maandag 1 januari 2018 00:12 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mooi man. Hoop dat ie knettergek van dat mens wordt
Te kijken naar de foto's van zijn familiequote:
weet je wat ze hier nu doen , voor elke volle vuilniszak vuurwerkafval geven ze je 0,50 cent. Gaat kinderarbeid wordenquote:Op maandag 1 januari 2018 00:14 schreef Chea49 het volgende:
En dan straks weer alle straten zwaar vervuild. De meeste mensen ruimen helemaal niets op en de Gemeente ook niet. Gelukkig blijft alles hier schoon op straat en is het meeste vuurwerk verderop.
En juist bij de mensen waarvan je eigenlijk denk, hoe betaal je het? Ik blijf het weggegooid geld vinden, maar ieder zijn pleziertje.
Niemand daar die daar ook maar een milliseconde over nadenktquote:Op maandag 1 januari 2018 00:15 schreef Chea49 het volgende:
Ze hebben de koeien buiten staan. Lijkt mij meer stress dan in de stal.
Of in de diepvriesquote:Op maandag 1 januari 2018 00:15 schreef Chea49 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Hij zal inmiddels toch wel snappen dat het haar om zijn vriend te doen is?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij zou haar ook doen na de bus dus....
Had om 12 uur prachtig uitzicht van Alkmaar tot aan Amsterdam. Veel mooi siervuurwerkquote:Op maandag 1 januari 2018 00:09 schreef Chea49 het volgende:
Ik blijf ook binnen hoor. Wel heel veel siervuurwerk hier gelukkig. Geen overdreven harde bommen.
Marjet al gearmd met de nepturk.
Hou op. Ik loop al 17 minuten heen en weer van stal naar huis.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:15 schreef Chea49 het volgende:
je moet wel heel erg onnozel zijn heb je dat niet doorquote:Op maandag 1 januari 2018 00:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zal inmiddels toch wel snappen dat het haar om zijn vriend te doen is?
Jammer dat er geen oordoppen voor dieren bestaan.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hou op. Ik loop al 17 minuten heen en weer van stal naar huis.
Weer een #metoo gevalletjequote:Op maandag 1 januari 2018 00:20 schreef 5thencounter het volgende:
Johan weer lekker bezig...
[ afbeelding ]
Het blijft ellende voor de dieren.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hou op. Ik loop al 17 minuten heen en weer van stal naar huis.
En weer duidelijk in de camera kijken, de acteur.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:20 schreef 5thencounter het volgende:
Johan weer lekker bezig...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat voor 800 euro?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe heb gezien was het niet heel veel bijzonders.
Snap ik ook wel, ze gaan ook laat naar bed vandaag.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:26 schreef Ranah het volgende:
madi johan en romy zijn morgen in elk geval niet om 9 bij centraal
heeftie wel...hij zei al 'je bent nu 5 maanden mijn bitch' vond ze niet erg en toen een heel blabla verhaal dat ze zo zorgzaam is.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:19 schreef Ranah het volgende:
[..]
je moet wel heel erg onnozel zijn heb je dat niet door
ik ook, wie dat verzonnen heeftquote:Op maandag 1 januari 2018 00:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, ze gaan ook laat naar bed vandaag.
oh ja dat hoorde ik vanmiddagquote:Op maandag 1 januari 2018 00:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeftie wel...hij zei al 'je bent nu 5 maanden mijn bitch' vond ze niet erg en toen een heel blabla verhaal dat ze zo zorgzaam is.
heel nederland ligt plat en zij gaan centraal houdenom 9 uurquote:Op maandag 1 januari 2018 00:26 schreef Ranah het volgende:
En waarom dan niet?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:26 schreef Ranah het volgende:
het is hier prachtig weer voor siervuurwerk. Wel steenkoud...quote:Op maandag 1 januari 2018 00:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, 700 euro zo de lucht in en weggeblazen door de harde wind.
laat, feestje, logisch vind ikquote:Op maandag 1 januari 2018 00:28 schreef Chea49 het volgende:
Skype overbelast, kan ik mijn zoon geen goed nieuw jaar wensen.
[..]
En waarom dan niet?
Jesus, daar krijg je toch medelijden mee?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeftie wel...hij zei al 'je bent nu 5 maanden mijn bitch' vond ze niet erg en toen een heel blabla verhaal dat ze zo zorgzaam is.
Ze hebben vast hele belangrijke zaken te besprekenquote:Op maandag 1 januari 2018 00:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
heel nederland ligt plat en zij gaan centraal houdenom 9 uur
Voor de tv uitzending waarschijnlijk?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
heel nederland ligt plat en zij gaan centraal houdenom 9 uur
Hier gelukkig ook veel siervuurwerk, beter dan die achterlijke bommen.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is hier prachtig weer voor siervuurwerk. Wel steenkoud...
Hier ook, een mooie vuurwerkshow.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier gelukkig ook veel siervuurwerk, beter dan die achterlijke bommen.
Kan het niet iets anders zijn?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:30 schreef sjampoeh het volgende:
linda gaat los
gooit bil champagne in dr ogen![]()
nee die kreeg champagne of zo in haar gezichtquote:
Wie weet 'n envelop van de regie met 'n mededelingquote:Op maandag 1 januari 2018 00:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze hebben vast hele belangrijke zaken te bespreken![]()
tell!!quote:Op maandag 1 januari 2018 00:33 schreef sjampoeh het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bron, dat hij haar niet moet![]()
![]()
vertel meerquote:Op maandag 1 januari 2018 00:33 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Oh oke jammerquote:Op maandag 1 januari 2018 00:33 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee die kreeg champagne of zo in haar gezicht
mehmet kon wel zien dat ze van Honza houdt en denkt dat ze een goede kans maakt
Zéker weten Sjamp?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:33 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
quote:Op maandag 1 januari 2018 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
Hij moet haar niethij weet hoe ze is, kijkt al vanaf jaar 1
Volgens mij zei Mehhmehh ook dat hij Billy niet moest vanwege de eerdere beelden, die was ook snel omquote:Op maandag 1 januari 2018 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
wat danquote:Op maandag 1 januari 2018 00:33 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Misschien moet ze iemand eerst eens goed leren kennen. Hoezo houdt ze nu al van hem!quote:Op maandag 1 januari 2018 00:33 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee die kreeg champagne of zo in haar gezicht
mehmet kon wel zien dat ze van Honza houdt en denkt dat ze een goede kans maakt
Hij is toch ook veel jonger? In dit geval vind ik dat nog al een verschil. Een vent in de bloei van zijn leven en dan zo'n ouwe stempeldoos?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
hij is 34 of zoquote:Op maandag 1 januari 2018 00:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij is toch ook veel jonger? In dit geval vind ik dat nog al een verschil. Een vent in de bloei van zijn leven en dan zo'n ouwe stempeldoos?
Volgens mij heeft Baldr gewonnenquote:Op maandag 1 januari 2018 00:36 schreef sjampoeh het volgende:
joseeeess eerste huilbui is een feit ?
Daar had Jessie ook geen last vanquote:Op maandag 1 januari 2018 00:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij is toch ook veel jonger? In dit geval vind ik dat nog al een verschil. Een vent in de bloei van zijn leven en dan zo'n ouwe stempeldoos?
dat zeggen ze allemaal en vervolgens is het een tof eijfquote:Op maandag 1 januari 2018 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
35 is oudquote:Op maandag 1 januari 2018 00:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
wie?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:36 schreef sjampoeh het volgende:
joseeeess eerste huilbui is een feit ?
en zijn laatste vriendin 21 dus leeftijd maakt niet uit. Die kerel spoort zelf ook niet zoals hij deed tegen Billy. Als hij kijkt vanaf het eerste jaar dan weet hij dat je niet moet zeggen als ze straks buiten is ze dan van hem is. Die gast kickt zelf op aandacht.quote:
Echt belachelijk... zoveel geld voor 10 minuutjes pijltjes in de lucht schieten.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, 700 euro zo de lucht in en weggeblazen door de harde wind.
Ik schreef toch ook: in dit geval. Natuurlijk is dat nog jong maar Marjet vind ik een lelijk oud wijf.quote:
Nee, gelukkig geven vrouwen minder uit en dan vooral aan nuttige dingenquote:Op maandag 1 januari 2018 00:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt belachelijk... zoveel geld voor 10 minuutjes pijltjes in de lucht schieten.
Ja duh, Volgens de verdeling had hij vannacht recht op een wippie met Billy.quote:
Da's Blue Curacau, best lekkerquote:Op maandag 1 januari 2018 00:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Chemisch blauw drankje, die zal straks wel weer goed kapot zijn.
[ afbeelding ]
Heeft hij dat echt gezegd? Heb dat niet meegekregen. Wat een mafklapper zeg.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
en zijn laatste vriendin 21 dus leeftijd maakt niet uit. Die kerel spoort zelf ook niet zoals hij deed tegen Billy. Als hij kijkt vanaf het eerste jaar dan weet hij dat je niet moet zeggen als ze straks buiten is ze dan van hem is. Die gast kickt zelf op aandacht.
Is zeker zijn stempelkaart verloren?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja duh, Volgens de verdeling had hij vannacht recht op een wippie met Billy.
Ja dat zei hij. Stond hier ook in de Cos bij zijn bezoek.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd? Heb dat niet meegekregen. Wat een mafklapper zeg.![]()
Dan valt het me nog mee dat ze niet meteen met hem de poort uit is gelopen.
Die knurft is zelf ook flink afgetakeld in de afgelopen 7 jaarquote:Op maandag 1 januari 2018 00:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik schreef toch ook: in dit geval. Natuurlijk is dat nog jong maar Marjet vind ik een lelijk oud wijf.
Rene zou Billy doenquote:Op maandag 1 januari 2018 00:47 schreef Yaksa het volgende:
Wie ging er wie ook alweer uit elkaar trekken vanaaf?
Rene en Billy stond op de planning maar Johan had zijn nieuwjaars kado al uitgepakt dus dat gaat niet meer door, denk ik.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:47 schreef Yaksa het volgende:
O ja ...Linda had flink uitgepakt met de drankbestelling...quote:
mixen met melk slekkahquote:
Wat flauw van Billyquote:Op maandag 1 januari 2018 00:53 schreef Chea49 het volgende:
René wilde een arm om zich heen maar Marjet weigert dat te doen. Moet hij een ander voor zoeken want zij heeft haar hart al aan een ander verloren. Begint steeds meer op een hele slechte soap te lijken. Maar is dat eigenlijk al 4 jaar.
Romy weer heerlijke taal uitslaan.
En Madi ligt misschien al panklaar.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Starend naar een foto van zijn gezin![]()
zak hooi dat het is
billy en honza maar ja...........quote:Op maandag 1 januari 2018 00:47 schreef Yaksa het volgende:
Bij ons geen euro voor vuurwerk.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:14 schreef DaniqueV het volgende:
En toch, wees eens eerlijk, ben je gek als je zoveel vuurwerk afsteekt, binnen paar seconden is het weg, kan je er beter van uit eten gaan of zoof lekker wijntje nemen
![]()
Ik kijk wel naar alles wat de lucht ingaat
Nee, de tijden van Isa zijn reeds lang verstreken.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Niemand daar die daar ook maar een milliseconde over nadenkt
Dat dus, veel beterquote:Op maandag 1 januari 2018 00:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons geen euro voor vuurwerk.![]()
En het uitgespaarde geld hebben we lekker geïnvesteerd in een flesje Chateau d'Yquem.
En die zijn we nu lekker soldaat aan het maken bij de chocoladefontein.
Normaal gesproken zou ze er meteen opgesprongen zijn. Ik zie haar nu niet tot het einde blijven. Ze vreest toch al dat ze geen UvhJ zal worden en zeurt nu al steeds dat ze naar huis wil.quote:
Heel verstandig en veel meer plezier.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons geen euro voor vuurwerk.![]()
En het uitgespaarde geld hebben we lekker geïnvesteerd in een flesje Chateau d'Yquem.
En die zijn we nu lekker soldaat aan het maken bij de chocoladefontein.
Die spoort echt voor geen meter, als ik hem was dook ik onder zodra ze losgelaten gaat wordenquote:Op maandag 1 januari 2018 01:02 schreef Alocanda het volgende:
Billy niet snacken want krijgt geen hap door de keel. Verliefd
Lachen is leukerquote:
Hij wilt niets van Bill,,die H,,,..H..ben zijn naam weer kwijt, vriend van Mehhmeeh. Er is nog hoop in bange dagenquote:Op maandag 1 januari 2018 01:04 schreef Urb het volgende:
Asjeblieft laten we het gezellig houden.
En meer bij utopia-relateerde nieuwsfeitjes verder.
Valt op hequote:Op maandag 1 januari 2018 01:05 schreef Ranah het volgende:
mehmet ligt ineens goed in de markt bij de 2 dames
De enige veilige plek is St Maarten maar daar is dan geen plek meer voor nog meer Billy onderduikers.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Die spoort echt voor geen meter, als ik hem was dook ik onder zodra ze losgelaten gaat worden
Ik lach ookquote:
En wie is die bron dan wel?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:33 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze zijn nog wakker![]()
Als ze die foto ziet dat hij ook in een bootje zit is ze helemaal niet meer te houdenquote:Op maandag 1 januari 2018 01:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De enige veilige plek is St Maarten maar daar is dan geen plek meer voor nog meer Billy onderduikers.
Hij schijnt het zelf bij haar te hebben aangemoedigd.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Die spoort echt voor geen meter, als ik hem was dook ik onder zodra ze losgelaten gaat worden
Wie weet trekt Batsie zich nu meer terug in haar hok om te dagdromen.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij wilt niets van Bill,,die H,,,..H..ben zijn naam weer kwijt, vriend van Mehhmeeh. Er is nog hoop in bange dagenondertussen sopt Bill der broek uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |