jouw gifjes zijn elke keer weer goud waardquote:Op zondag 31 december 2017 23:20 schreef mazaru het volgende:
Gewoon lekkerrrrrrr uit je stekkerrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Zelfs vliegen hebben hun grens.quote:Op zondag 31 december 2017 23:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat de vliegen er juist door binnen komen.
quote:Op zondag 31 december 2017 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfs vliegen hebben hun grens.
is het weer zoverquote:
Schijtnummer.quote:Op zondag 31 december 2017 23:27 schreef formule het volgende:
Het meest ontroerende liedje vindt ik van Eric Clapton : Tears in heaven
quote:Op zondag 31 december 2017 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
Nog dik half uur en het is zover: 2018!!!
Over zijn zoontje die van 4 hoog op het trotoir stuiderde,Sukkels.quote:Op zondag 31 december 2017 23:31 schreef formule het volgende:
[..]
Niet als je weet waar het liedje over gaat
Ook de beste wensenquote:Op zondag 31 december 2017 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over zijn zoontje die van 4 hoog op het trotoir stuiderde,Sukkels.
Voor zijn zoontje Conor. Die uit het raam viel.quote:Op zondag 31 december 2017 23:31 schreef formule het volgende:
[..]
Niet als je weet waar het liedje over gaat
[youtube ][/youtube]quote:Op zondag 31 december 2017 23:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou dat nummer wat er nu op is is ook niet bepaald een feestnummer.
Zeer triest verhaal inderdaad. Lijkt me verschrikkelijk om zo iets mee te moeten maken als ouder.quote:Op zondag 31 december 2017 23:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Voor zijn zoontje Conor. Die uit het raam viel.
En zo heeft iedereen een nummer wat een bijzondere betekenis heeft.quote:Op zondag 31 december 2017 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over zijn zoontje die van 4 hoog op het trotoir stuiderde,Sukkels.
Kloptquote:Op zondag 31 december 2017 23:37 schreef notturna het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen een nummer wat een bijzondere betekenis heeft.
Ik vind het heel triest, en nog triester dat de ouders heroïne gebruikten.quote:Op zondag 31 december 2017 23:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeer triest verhaal inderdaad. Lijkt me verschrikkelijk om zo iets mee te moeten maken als ouder.
Ik niet,ik haat muziek.quote:Op zondag 31 december 2017 23:37 schreef notturna het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen een nummer wat een bijzondere betekenis heeft.
Waarom doet hij me nu hier aan denken?quote:Op zondag 31 december 2017 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mensen Baldr beweegt. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 december 2017 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarom doet hij me nu hier aan denken?
[ afbeelding ]
Dat is ook net zo triest, zo niet erger. Maar er gaan meerdere lezingen over rond.quote:Op zondag 31 december 2017 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het heel triest, en nog triester dat de ouders heroïne gebruikten.
Maar misschien oordeel ik te hard.
Is ook zo.quote:Op zondag 31 december 2017 23:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is ook net zo triest, zo niet erger. Maar er gaan meerdere lezingen over rond.
Daarom onthoud ik me maar van een mening. Triest blijft het. Hoe dan ook, voor iedereen.
Oh ja is een hele tijd een ringtone van me geweest.quote:
Haiquote:Op zondag 31 december 2017 23:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is ook zo.![]()
We krijgen Billy achter de knoppen nu.
Nou, als we het over triest hebben....quote:Op zondag 31 december 2017 23:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is ook zo.![]()
We krijgen Billy achter de knoppen nu.
quote:Op zondag 31 december 2017 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarom doet hij me nu hier aan denken?
[ afbeelding ]
Valt helemaal niet op dat ze nu opeens bij de vriend van haar lieffie in de buurt blijft. Nog ff en ze heeft zijn gegevens.quote:
Family first mario. Hier ook.quote:Op zondag 31 december 2017 23:48 schreef mario390 het volgende:
sorry ik kann in 11 minutt niet hier zijn maar zo om 0 15
ik kijk RAMMSTEIN Livequote:Op zondag 31 december 2017 23:48 schreef Gooddeal het volgende:
Waarom zit daar nooit iemand in met een fijne smaak van muziek.
Doe op zo'n avond eens lekkere soul. Smokey Robinson, Marvin Gaye, Earth wind and fire.
Omdat daar geen mensen van 60 zittenquote:Op zondag 31 december 2017 23:48 schreef Gooddeal het volgende:
Doe op zo'n avond eens lekkere soul. Smokey Robinson, Marvin Gaye, Earth wind and fire.
I am not your Cassanova.quote:Op zondag 31 december 2017 23:48 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2017 23:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Omdat daar geen mensen van 60 zitten
Vannacht ook, als-ie Madingetje geeft.quote:Op zondag 31 december 2017 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mensen Baldr beweegt. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben in een lieve bui. .quote:Op zondag 31 december 2017 23:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]En bedankt. Ik ben alleen geen 60.
Ik kreeg al een opsteker van FF zag ik vanavond.
Doe maar niet.quote:
bijna hypnotiserend dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |