Limburgg de gekste,,quote:Op maandag 1 januari 2018 02:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
En die was waar voordat je naar het platte land trok?
Gelukkig is het hier ver voorbij, af en toe nog een verdwaalde maar daar is mee te leven.quote:Op maandag 1 januari 2018 02:11 schreef RobbieRonald het volgende:
Hier klinkt het nog steeds als oorlogsgebied. Heerlijk.
Zuid of Noord?quote:
Noord is niet veel bezonders vind ik persoonlijk, echter Brabant en Limburg mooiste vrouwen.quote:
Limburg..quote:Op maandag 1 januari 2018 02:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Noord is niet veel bezonders vind ik persoonlijk, echter Brabant en Limburg mooiste vrouwen.
Waar leef je nu, welke stad/dorp provincie?
Straks gewoon weer melken.quote:Op maandag 1 januari 2018 02:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee..de sneeuwvlokjes moeten naar bed.
Tip als je nog jong bent wegwezen als je ouder bent kan dat altijd nog rust.quote:Op maandag 1 januari 2018 02:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Limburg..
Van stadse naar dorp
Ellende,,,
aan de kortgeknipt pittige tepels. Jah.quote:
smilie werkt niet..quote:Op maandag 1 januari 2018 02:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tip als je nog jong bent wegwezen als je ouder bent kan dat altijd nog rust.
Weet ik niet is mij teveel moeite en het brengt verder niks, voegt ook niks toe.quote:
Rustig maar, opgewonden standje..quote:Op maandag 1 januari 2018 02:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet ik niet is mij teveel moeite en het brengt verder niks, voegt ook niks toe.
Opgewonden standje dat kan ik nog niet, Russisch Frans wat waren die anderen?quote:Op maandag 1 januari 2018 02:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Rustig maar, opgewonden standje..
Klopt achteraf weet ik nooit meer waarom of waarvoor.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 02:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Klopt achteraf weet ik nooit meer waarom of waarvoor.
Heb je nu nog mooie benen of niet, en heb je al een partner?quote:
Heb jij nog een strakke torso?quote:Op maandag 1 januari 2018 02:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je nu nog mooie benen of niet, en heb je al een partner?
Al is dat tegenwoordig niet meer modern lang dezelfde partner he.
Jep sixpak, al is die ietsje verborgen, maar wat jeukt het ik ben onder de wol.quote:Op maandag 1 januari 2018 02:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Heb jij nog een strakke torso?
Lang dezelfde partner is funest, he?
Jij ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |