Jullie hebben rails in de straat?quote:Op maandag 1 januari 2018 01:14 schreef Treinhomo het volgende:
Een schip in de straat
Hier liggen schepen gewoon in de vaart.
Of het kanaal. In ieder geval in het water.
Dat is iets Rotterdams ofzo.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:14 schreef Treinhomo het volgende:
Een schip in de straat
What's next, huizen op wielen!?quote:Op maandag 1 januari 2018 01:14 schreef Treinhomo het volgende:
Een schip in de straat
Nee.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
Jullie hebben rails in de straat?.
Gd nieuwjaar..
Knipsalon spelfoutje van het nieuws en alles is anders.quote:Op zondag 31 december 2017 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een kapsalon is dan ook niet te eten...
Nee joh, die hebben hele goede bedoelingen!quote:Op maandag 1 januari 2018 01:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik heb liever geen ruzie met kampers reizigers.
Kenteken ziet uit als buitenlands.quote:Op zondag 31 december 2017 22:04 schreef ACT-F het volgende:
In Den Haag ruimen ze traditioneel oude auto's op:
[ afbeelding ]
Als die de zes jaren ervoor overleeft heeft dan ook dit jaar!quote:Op maandag 1 januari 2018 00:12 schreef Ryan3 het volgende:
(Schaam me dat ik nu pas met die vraag kom btw, beestje woont al meer dan 7 jaar achter in de tuin in een konijnenvilla/huis (two tiers).)
Jij ook!quote:
Limburgg de gekste,,quote:Op maandag 1 januari 2018 02:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
En die was waar voordat je naar het platte land trok?
Gelukkig is het hier ver voorbij, af en toe nog een verdwaalde maar daar is mee te leven.quote:Op maandag 1 januari 2018 02:11 schreef RobbieRonald het volgende:
Hier klinkt het nog steeds als oorlogsgebied. Heerlijk.
Zuid of Noord?quote:
Noord is niet veel bezonders vind ik persoonlijk, echter Brabant en Limburg mooiste vrouwen.quote:
Limburg..quote:Op maandag 1 januari 2018 02:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Noord is niet veel bezonders vind ik persoonlijk, echter Brabant en Limburg mooiste vrouwen.
Waar leef je nu, welke stad/dorp provincie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |