Ja. Had Evelien op deze plek gestaan, dan was iedereen fan van haarquote:Op zondag 31 december 2017 15:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het contrast met de prutsers voor en na haar is ook wel erg groot
Ashcroft deed dit ook erg tof op Pinkpop dit jaarquote:
Ja, weleensquote:
Staat dat eigenlijk in de lijst? Vorig jaar nog op gestemd. Zo blij dat ik dit nog live heb gezien. Toch weer een *vinkje.quote:
De Godin wordt niet ouder hoorquote:
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zondag 31 december 2017 15:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Gaf die toen ook zo'n bazenspeech zoals hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Verve - Bittersweet Symphony (Glastonbury 2008)
mooi man
Staat er zeker inquote:Op zondag 31 december 2017 15:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat dat eigenlijk in de lijst? Vorig jaar nog op gestemd. Zo blij dat ik dit nog live heb gezien. Toch weer een *vinkje.
dood aan de progrockquote:Op zondag 31 december 2017 15:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik vind prog zwaar kut (sorry voor de onsubtiele bewoording). Maar er zijn nummers waar ik (voor mezelf) potentie in zie en dit lijkt me er eentje van.
Lugubere post dit.quote:
Nounounouquote:
Na het briljante the End wat ze helemaal draaide gisteren is Evelien ook een held hoorquote:Op zondag 31 december 2017 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Had Evelien op deze plek gestaan, dan was iedereen fan van haar
Ik vind 21st Century Schizoid Man en Grand Hotel echt heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop