Ik ga er gemakshalve even vanuit dat PSV geen 10 miljoen betaald heeft op basis van dit filmpje.quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef BadderHaring het volgende:
Eens met Scrummie in het vorige topic. Op basis van dat filmpje ben ik niet meteen in hosanna stemming. Paar goede looplijnen en wat oog voor zijn medespelers, meer haal je er niet uit.
Nu zijn dat wel twee belangrijke zaken die moeilijk trainbaar zijn, dus als hij dat echt zo goed beheerst is dat wel top voor een 18-jarige.
Maar ik zie geen uitzonderlijke goals of techniek. En als dat niet in een best-of filmpje zit, dan zegt dat wel iets.
Vast niet, maar het zou niet de eerste peperdure miskoop van Marcel zijn. Als hij in februari nog geen minuten heeft gemaakt en er verhalen naar buiten komen over 'wennen', 'nemen de tijd' etc dan weten we hoe laat het isquote:Op zondag 31 december 2017 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat PSV geen 10 miljoen betaald heeft op basis van dit filmpje.
Ik ook. Maar dat neemt niet weg dat Scrummie's stelling gewoon klopt.quote:Op zondag 31 december 2017 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat PSV geen 10 miljoen betaald heeft op basis van dit filmpje.
NACquote:Op zondag 31 december 2017 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En hoe, een beetje tegenstand zou het wel leuker maken.
[ afbeelding ]
Ook mooi hoe hij altijd extreem rustig blijft als hij een doelpunt maakt of een wedstrijd wint, terwijl de meeste andere spelers helemaal losgaan. Toffe gozer.quote:Op zondag 31 december 2017 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De scouts kijken wel wat verder he. Prima filmpje, leuk dat de maker niet alleen oog heeft voor goals.quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef BadderHaring het volgende:
Eens met Scrummie in het vorige topic. Op basis van dat filmpje ben ik niet meteen in hosanna stemming. Paar goede looplijnen en wat oog voor zijn medespelers, meer haal je er niet uit.
Nu zijn dat wel twee belangrijke zaken die moeilijk trainbaar zijn, dus als hij dat echt zo goed beheerst is dat wel top voor een 18-jarige.
Maar ik zie geen uitzonderlijke goals of techniek. En als dat niet in een best-of filmpje zit, dan zegt dat wel iets.
Denk dat de maker van het filmpje zich specifiek richten op zijn andere (tactische) kwaliteiten .quote:Op zondag 31 december 2017 17:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
De scouts kijken wel wat verder he. Prima filmpje, leuk dat de maker niet alleen oog heeft voor goals.
Dat snap ik allemaal prima en zelfs Scrummie zal dat begrijpen. Maar het filmpje wordt gepost om te laten zien hoe geweldig Romero zou moeten zijn en dat toont het gewoon niet.quote:Op zondag 31 december 2017 17:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
De scouts kijken wel wat verder he. Prima filmpje, leuk dat de maker niet alleen oog heeft voor goals.
Ik vind je nog steeds een debiel en een kut-user hoor.quote:
Nou doe je net of Brands de ene na de andere mislukte miljoenenaankoop heeft gedaan en dat is natuurlijk dikke onzin. Er zijn er maar een paar op te noemen waarbij Brands echt de plank heeft misgeslagen. In de meeste gevallen zijn de duurdere aankopen gewoon hun geld waard gebleken, alleen soms pas na hun vertrek bij PSV (zoals Marcelo). Dat ligt niet aan Brands, maar veel meer aan trainers die er kennelijk niet uit konden halen wat er in zat of andere omstandigheden buiten de technisch directeur om.quote:Op zondag 31 december 2017 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast niet, maar het zou niet de eerste peperdure miskoop van Marcel zijn. Als hij in februari nog geen minuten heeft gemaakt en er verhalen naar buiten komen over 'wennen', 'nemen de tijd' etc dan weten we hoe laat het is
Geheel insgelijksquote:Op zondag 31 december 2017 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een debiel en een kut-user hoor.
Maar als iemand een goed punt maakt, dan maakt iemand een goed punt.
[..]
Nou doe je net of Brands de ene na de andere mislukte miljoenenaankoop heeft gedaan en dat is natuurlijk dikke onzin. Er zijn er maar een paar op te noemen waarbij Brands echt de plank heeft misgeslagen. In de meeste gevallen zijn de duurdere aankopen gewoon hun geld waard gebleken, alleen soms pas na hun vertrek bij PSV (zoals Marcelo). Dat ligt niet aan Brands, maar veel meer aan trainers die er kennelijk niet uit konden halen wat er in zat of andere omstandigheden buiten de technisch directeur om.
De enige echte die ik kan bedenken zijn Hiljemark, (2,2) Maher (6) en Engelaar (3). Maar goed, noem nog eens paar aankopen van Brands die vele miljoenen hebben gekost en gefaald zijn? Als je ziet wat daar allemaal tegenover staat, dan vind ik je gezeur (zoals zo vaak) wel erg van één kant belicht en nodeloos negatief.
Jij ook maat, jij ook.quote:Op zondag 31 december 2017 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geheel insgelijks. Fijne jaarwisseling alvast.
De ene na de andere? Nee, maar hij heeft er wel een paar, Maher, Pereiro en Luckassen. Nou is er bij Pereiro nog wel zicht op dat we iig ons geld terugkrijgen maar als speler mogen we zo langzamerhand wel de conclusie trekken dat hij niet geslaagd is.quote:Op zondag 31 december 2017 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een debiel en een kut-user hoor.
Maar als iemand een goed punt maakt, dan maakt iemand een goed punt.
[..]
Nou doe je net of Brands de ene na de andere mislukte miljoenenaankoop heeft gedaan en dat is natuurlijk dikke onzin. Er zijn er maar een paar op te noemen waarbij Brands echt de plank heeft misgeslagen. In de meeste gevallen zijn de duurdere aankopen gewoon hun geld waard gebleken, alleen soms pas na hun vertrek bij PSV (zoals Marcelo). Dat ligt niet aan Brands, maar veel meer aan trainers die er kennelijk niet uit konden halen wat er in zat of andere omstandigheden buiten de technisch directeur om.
De enige echte die ik kan bedenken zijn Hiljemark, (2,2) Maher (6) en Engelaar (3). Maar goed, noem nog eens paar aankopen van Brands die vele miljoenen hebben gekost en gefaald zijn? Als je ziet wat daar allemaal tegenover staat, dan vind ik je gezeur (zoals zo vaak) wel erg van één kant belicht en nodeloos negatief.
Luckassen nu al afschrijven?quote:Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De ene na de andere? Nee, maar hij heeft er wel een paar, Maher, Pereiro en Luckassen. Nou is er bij Pereiro nog wel zicht op dat we iig ons geld terugkrijgen maar als speler mogen we zo langzamerhand wel de conclusie trekken dat hij niet geslaagd is.
Hiljemark was vooral pijnlijk omdat Advocaat hem helemaal niet wilde, die wilde versterking voor andere linies
Hij zal vast nog wel nuttig in mogen vallen bij blessures en schorsingen maar zijn transfersom maakt hij niet meer waard denk ik.quote:
Nog wel gelukkig ja. Maar als speler er gewoon niet in geslaagd om door te breken, zo liggen de feiten.quote:En Pereiro is nog altijd minimaal waard wat hij gekost heeft.
Zeg ik dat dat gezegd werd van die spelers? Ik schetste een fictief toekomstscenario over hoe het zou kunnen gaan met Romero.quote:En van welke van die spelers geldt dat er werd gezegd dat ze 'moesten wennen' en al het andere wat je beweert?
Je lult maar wat.
Iedereen riep vooraf al dat het een absurd hoge transfersom was voor een matige verdediger. In de Eredivisie scouten is kapot gemaakt door buitenlandse clubs. Bovendien maken spelers van de subtop het 9 vd 10x niet waard bij de Nederlandse top.quote:
Ow, fictief.quote:Op zondag 31 december 2017 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij zal vast nog wel nuttig in mogen vallen bij blessures en schorsingen maar zijn transfersom maakt hij niet meer waard denk ik.
[..]
Nog wel gelukkig ja. Maar als speler er gewoon niet in geslaagd om door te breken, zo liggen de feiten.
[..]
Zeg ik dat dat gezegd werd van die spelers? Ik schetste een fictief toekomstscenario over hoe het zou kunnen gaan met Romero.
Toekomstige top CVMquote:Op zondag 31 december 2017 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Iedereen riep vooraf al dat het een absurd hoge transfersom was voor een matige verdediger. In de Eredivisie scouten is kapot gemaakt door buitenlandse clubs. Bovendien maken spelers van de subtop het 9 vd 10x niet waard bij de Nederlandse top.
Mee eens hoor. Te duur betaald.quote:Op zondag 31 december 2017 21:23 schreef TehRocks het volgende:
Ik weet niet wat Luckassen ooit gepresteerd heeft in de Eredivisie om 6 miljoen te moeten kosten. Basisspeler voor een jaar in een team dat er 52 in laat vliegen in 16-17..
quote:Op zondag 31 december 2017 22:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Te duur betaald.
Koekoek mi mang. Wat een woordgrap. Verwijzing naar slaven ook. Props.quote:Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, je kent het gezegde over Scrummie:
"A no babariman e broko pranasi"
quote:Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, je kent het gezegde over Scrummie:
"A no babariman e broko pranasi"
Welke taal is dit allemaal?quote:Op zondag 31 december 2017 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koekoek mi mang. Wat een woordgrap. Verwijzing naar slaven ook. Props.
Gelukkig nieuwjaar Scarface. Dat je maar veel foute voorspellingen mag maken in 2018.quote:Op zondag 31 december 2017 23:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Welke taal is dit allemaal?
Haha thanks. Jij ook gelukkig nieuwjaar!quote:Op zondag 31 december 2017 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar Scarface. Dat je maar veel foute voorspellingen mag maken in 2018.
Ken je klassiekers.quote:Op zondag 31 december 2017 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koekoek mi mang. Wat een woordgrap. Verwijzing naar slaven ook. Props.
Surinaams. Is hip in de provincie.quote:Op zondag 31 december 2017 23:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Welke taal is dit allemaal?
Oh oke. Ben er niet zo in thuis. Wel een aantal negerinnen gedate overigens. Eentje kreunde altijd aye papi, mi lobi yuquote:Op maandag 1 januari 2018 02:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Surinaams. Is hip in de provincie.
Tijdlang een Surinaamse secretaresse gehad. Elke ochtend weer:'Fawaka?' enzo.
Maar Heracles dus, schiet nu op.
Mooi voor Luuk. Leuk land om te vertoeven. Daarna een paar jaar MLS er aan plakken. Is wel zijn niveau waar ie nog jaren kan shinen.quote:Op maandag 1 januari 2018 03:28 schreef Heufd het volgende:
Tweet van Mike Verweij: https://twitter.com/mikeverweij/status/947648258070974465
“BREAKING: Club America in Mexico maakt serieus werk van @LuukdeJong9 ... Club is bereid 7 miljoen euro te betalen aan @PSV (via collega @ErikvHaren ). Morgen meer op Telesport.nl”
Hij is dronkenquote:Op maandag 1 januari 2018 03:28 schreef Heufd het volgende:
Tweet van Mike Verweij: https://twitter.com/mikeverweij/status/947648258070974465
“BREAKING: Club America in Mexico maakt serieus werk van @LuukdeJong9 ... Club is bereid 7 miljoen euro te betalen aan @PSV (via collega @ErikvHaren ). Morgen meer op Telesport.nl”
Wanneer Rik het tweet is het officieelquote:Op maandag 1 januari 2018 06:53 schreef Doublepain het volgende:
Maarja we wachten eerst nog even op Rik uiteraard
Van Haren, Verweij? Ik ken ze niet, maar moet Rik zich zorgen gaan maken?quote:Op maandag 1 januari 2018 06:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Haren heeft het ook geretweet
Daar speelt Gignac ook al wat jaartjes.quote:Op maandag 1 januari 2018 03:28 schreef Heufd het volgende:
Die zit toch bij Tigres?quote:Op maandag 1 januari 2018 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar speelt Gignac ook al wat jaartjes.
Ik bedoelde de Mexicaanse competitie. Meer om aan te geven dat het niet zo vreemd meer is om daar te gaan ballen. En dat je daar flink kunt cashen.quote:
Ow zo. Ja, niveau is ook best aardig, van wat ik er van mee krijg. Althans, vergelijkbaar met hier zo'n beetje.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik bedoelde de Mexicaanse competitie. Meer om aan te geven dat het niet zo vreemd meer is om daar te gaan ballen. En dat je daar flink kunt cashen.
Als dat hier niet lukt, lukt het je daar ook niet, Scarface.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:45 schreef Scarface88 het volgende:
Lekker man. Hele dag burritos eten en 's avonds de jacuzzi in met een aantal latinas. Ik zou t wel weten.
Meer dan er destijds voor hem betaald is.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
7 miljoen is echt een prima bedrag voor een zwaar overbetaalde speler.
Wat ruimte in het salarishuis mag ookquote:Op maandag 1 januari 2018 12:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer dan er destijds voor hem betaald is.
En meer ruimte voor andere jongens om zich te bewijzen. Zou goed zijn. Ook voor 3-4 miljoen een prima deal.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:40 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat ruimte in het salarishuis mag ook
Ja, beste wensen allemaal. Dat we dit jaar maar als kampioen afsluiten.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:29 schreef nickhguitar het volgende:
Beste wensen ook voor alle mensen hier. Dat het een mooi en sportief 2018 gaat worden!
Oké, TheVoice4ever.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
Maximilliano Romero, misschien wel de nieuwe Messi
Oké, Lange_Lansquote:
Oké, RubenSosa.quote:
-quote:Op maandag 1 januari 2018 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk bedrag voor de Jong maar ik zie hem liever niet in de winterstop vertrekken.
Dit dus.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk bedrag voor de Jong maar ik zie hem liever niet in de winterstop vertrekken.
-72 doelsaldoquote:Op zondag 31 december 2017 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertrek van de Jong kunnen we wel opvangen hoor. En 7 miljoen is een bod die je niet kunt weigeren.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Echt wel, als ie er 10-15 inlegt in de tweede seizoenshelft krijg je het dubbele.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vertrek van de Jong kunnen we wel opvangen hoor. En 7 miljoen is een bod die je niet kunt weigeren.
dit, liever voor iets minder in de zomer weg.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Te veel geld geboden voor een aanvaller die niet eerste keuze is, krijg je in de toekomst misschien weer een leuke Mexicaan voor terug, gewoon doen met mooi afscheid toch een onderscheidende speler geweest twee seizoenen.quote:Op maandag 1 januari 2018 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit, liever voor iets minder in de zomer weg.
Waaruit blijkt dat hij een (mentale) aanjager is? Ik vind zijn rustige uitstraling buiten het veld goed, maar in het veld kun je zien dat hij té hard werkt. Dat is typisch voor een spits die niet scoort en precies hetgeen je niet moet doen. Andere spelers zien dat ook, en dat werkt averechts. Het liefst heb je een spits waar je vertrouwen in hebt, en die scoort. Meer niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 07:02 schreef Lyrebird het volgende:
Ik vind m toch wel een van de (mentale) aanjagers van het team. Hij was niet voor niets aanvoerder. Van de andere kant zijn er nu zo veel opties voorin, dat het logisch is om keuzes te gaan maken en een of twee spitsen te gaan verkopen.
Toen het prima liep werkte hij ook hard en ging hij voorop in de strijd.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:38 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat hij een (mentale) aanjager is? Ik vind zijn rustige uitstraling buiten het veld goed, maar in het veld kun je zien dat hij té hard werkt. Dat is typisch voor een spits die niet scoort en precies hetgeen je niet moet doen. Andere spelers zien dat ook, en dat werkt averechts. Het liefst heb je een spits waar je vertrouwen in hebt, en die scoort. Meer niet.
Ik weet ook niet wat verstandig is.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen het prima liep werkte hij ook hard en ging hij voorop in de strijd.
Als je hem nu verkoopt hou je Locadia over, die totaal uit vorm was en eerst maar eens goed fit en in ritme moet komen en een jongen van 18 die net overkomt en waarvan het afwachten is.
En het is nou niet bepaald dat we makkelijk winnen de laatste maanden.
Ik vermoed dat er wel een optie in beeld is om een half jaartje iemand te huren als de Jong echt vertrekt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat verstandig is.
Het is een mooi bedrag en hij verdient ook een behoorlijk salaris. Er zijn weinig geïnteresseerde clubs (geweest) verder.
Betekent wel dat Romero en Lammers er echt moeten staan de komende weken. Of twee spitsen (Lozano en ?), er zijn toch niet veel voorzetten verder.
Dat moet dan ook iemand zijn die er meteen staat. Je komt automatisch uit bij bankzitters van topclubs.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er wel een optie in beeld is om een half jaartje iemand te huren als de Jong echt vertrekt.
7 miljoen is veel geld voor een uiterst wisselvallige spits van 28 jaar, die een hoger niveau niet aan kan.
Lekker laten gaan en een back extra kopen.
Nicequote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
PSV-Vitesse (2007) nu op FoxSports1. In z'n geheel. Voor de liefhebbers
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dafuq. Ik heb de afgelopen 10 jaar alleen maar op zo'n beste, hele slechte samenvattingen van 5 minuten kunnen vinden ofzoquote:
Hij staat dan ook maar 4 maanden online.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dafuq. Ik heb de afgelopen 10 jaar alleen maar op zo'n beste, hele slechte samenvattingen van 5 minuten kunnen vinden ofzo
staat dat gedoe met die gewisselde keeper van Vitesse er ook op? Want dat was echt bij-na een probleem geworden.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
staat dat gedoe met die gewisselde keeper van Vitesse er ook op? Want dat was echt bij-na een probleem geworden.
hij zat te kloten met t publiek op oost. En toen dreigde ( mede door de andere tussenstanden ) er een of 2 supporters over t hek te klimmen t veld op.quote:
Was te zien ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
staat dat gedoe met die gewisselde keeper van Vitesse er ook op? Want dat was echt bij-na een probleem geworden.
Tijdrekken. Publiek floot. Stojkovic maakte armgebaren van 'kom maar' en toen kwamen ze. Of nou ja, ze schopten het hek kapot, maar werden alsnog tegengehouden door een onzichtbare muur.quote:
Is op die link van Davy ook te zien trouwens zie ik nu.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij zat te kloten met t publiek op oost. En toen dreigde ( mede door de andere tussenstanden ) er een of 2 supporters over t hek te klimmen t veld op.
Eens.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:38 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat hij een (mentale) aanjager is? Ik vind zijn rustige uitstraling buiten het veld goed, maar in het veld kun je zien dat hij té hard werkt. Dat is typisch voor een spits die niet scoort en precies hetgeen je niet moet doen. Andere spelers zien dat ook, en dat werkt averechts. Het liefst heb je een spits waar je vertrouwen in hebt, en die scoort. Meer niet.
Die was geen schim meer van zichzelf toen hij bij PSV kwam te spelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kluivert is een van mijn favo spelers alle tijden
Bij Barca en Nederlands Elftal een god, ongekendquote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Die was geen schim meer van zichzelf toen hij bij PSV kwam te spelen.
Hier kun je de hele uitzending van Talpa (met Genee) zien. Was toen een schakelprogramma met de andere wedstrijden, en een teleurgestelde Mulder en Barend in de studio.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dafuq. Ik heb de afgelopen 10 jaar alleen maar op zo'n beste, hele slechte samenvattingen van 5 minuten kunnen vinden ofzo
Briljant.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hier kun je de hele uitzending van Talpa (met Genee) zien. Was toen een schakelprogramma met de andere wedstrijden, en een teleurgestelde Mulder en Barend in de studio.
![]()
29042007wedstrijden(deel1)
29042007wedstrijden(deel2)
29042007wedstrijden(deel3)
29042007wedstrijden(deel4)
beelden na afloop van PSV-Vitesse uit de kleedkamer:
https://www.dailymotion.com/video/x1uxxs
Klopt. Maar wel kampioen worden met 1 doelpunt omdat hij scoorde tegen Ajax.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Die was geen schim meer van zichzelf toen hij bij PSV kwam te spelen.
Nice! Geniaalquote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hier kun je de hele uitzending van Talpa (met Genee) zien. Was toen een schakelprogramma met de andere wedstrijden, en een teleurgestelde Mulder en Barend in de studio.
![]()
Hoor maar geluid uit 1 speaker bij die filmpjes. Maakt ook niet zoveel uit verder, zijn wel toffe beeldenquote:
Zou gewoon stereo moeten zijn. Heb de filmpjes nog op m'n harde schijf staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoor maar geluid uit 1 speaker bij die filmpjes. Maakt ook niet zoveel uit verder, zijn wel toffe beelden
Staat 'm goed dat PSV shirt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij staat dan ook maar 4 maanden online.
2:17:32 Justin Kluivertgod
Genietings +10!!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nice! Geniaal
Die Frits ook; 'Ik zat als een voetballiefhebber te kijken, niet als iemand met een Ajax-hart'. Staat ie dan te springen bij de beelden van Ajax, en te balen bij die van PSV![]()
![]()
Genietings
Als iemand als Frits zo naast je loopt te springen dan zou je hem corrigerende tik moeten gevenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nice! Geniaal
Die Frits ook; 'Ik zat als een voetballiefhebber te kijken, niet als iemand met een Ajax-hart'. Staat ie dan te springen bij de beelden van Ajax, en te balen bij die van PSV![]()
![]()
Genietings
Dat lost altijd alles op. Misschien een mooi nieuw beroep voor jou: de correctietikker?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als iemand als Frits zo naast je loopt te springen dan zou je hem corrigerende tik moeten geven
Oh echt? Ik kijk ze mobiel, dus geen ideequote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoor maar geluid uit 1 speaker bij die filmpjes. Maakt ook niet zoveel uit verder, zijn wel toffe beelden
Ik geef liever petsen, maar goed dit is een prima startersfunctiequote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:38 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat lost altijd alles op. Misschien een mooi nieuw beroep voor jou: de correctietikker?
Eens, Sjaak doet niet alsof hij onpartijdig is. Vind ik ook wel mooi.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Frits Barend overigens 1 van de meest gênante personen ooit op tv. Zo'n Sjakie is tenminste nog echt een fan die dat gewoon uitspreekt.
Staat inderdaad nu heel veel op youtube. Schijnbaar mag het nu wel officieel ofzo. Misschien na 10 jaar ofzo?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft te maken met 60 jaar Eredivisie, ze hebben een hele zooi officieel online gegooid.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Staat inderdaad nu heel veel op youtube. Schijnbaar mag het nu wel officieel ofzo. Misschien na 10 jaar ofzo?
Man man wat een dag was dat zeg...
De moeite waard om terug te kijken? of is het weer een verkapte ajax complicatie.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft te maken met 60 jaar Eredivisie, ze hebben een hele zooi officieel online gegooid.
Er is een subkanaal voor PSV wedstrijden en video's.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te kijken? of is het weer een verkapte ajax complicatie.
Ik zag het ja , kwam ook de kampioenswedstrijd PSV-Heerenveen tegen .quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is een subkanaal voor PSV wedstrijden en video's.
https://www.youtube.com/channel/UCiE9NJdUH03_SwvcxCx4dXA
No shit. Zodra t over Joden en de rechten van Joden gaat heeft ie de grootste mond. Maar je hoort m nooit over de rechten van de Palestijnen praten. Hypocriet ventje.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Frits Barend overigens 1 van de meest gênante personen ooit op tv. Zo'n Sjakie is tenminste nog echt een fan die dat gewoon uitspreekt.
De 10-0 tegen Feyenoordquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is een subkanaal voor PSV wedstrijden en video's.
https://www.youtube.com/channel/UCiE9NJdUH03_SwvcxCx4dXA
Deze wedstrijdquote:
Deze was ik alweer vergeten. Zijn er anders ook nog beelden van de wedstrijd in de Kuip datzelfde seizoen? Dat was pas een wedstrijd!quote:
Malengod.quote:Phillip Cocu heeft Donyell Malen beloond voor zijn uitstekende prestaties van de laatste maanden in Jong PSV. De achttienjarige spits is door de trainer opgenomen in de selectie van de koploper voor het trainingskamp deze maand in de Verenigde Staten.
PSV zal vrijdag afreizen naar Orlando en zich daar gaan voorbereiden op de tweede seizoenshelft in de Eredivisie. Volgens het Eindhovens Dagblad zal Malen met de selectie van Cocu op het vliegtuig stappen. Het talent werd afgelopen zomer transfervrij door PSV opgepikt bij Arsenal en verkeert de laatste weken in bloedvorm.
Malen, die afkomstig is uit de jeugdopleiding van Ajax en al op jonge leeftijd de overstap maakte naar Engeland, was in zijn laatste zes wedstrijden in de Jupiler League goed voor acht doelpunten. De jongeling zal het trainingskamp dat Jong PSV in de winterstop belegt in Spanje zodoende aan zich voorbij laten gaan. Naast Malen is ook onder anderen vleugelaanvaller Cody Gakpo opgenomen in de selectie van Cocu voor de oefentrip.
Middenveld is prima bezet toch? Voor zo'n jongen moet je weer miljoenen neer gaan leggen; kan floppen en staat jeugd in de weg.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:57 schreef nickhguitar het volgende:
Is Ryan Thomas niet wat voor ons? Ben er persoonlijk wel gecharmeerd van.
Nog steeds pijn van die wedstrijd in de Kuip, man man man dieptepunt van onze club hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deze was ik alweer vergeten. Zijn er anders ook nog beelden van de wedstrijd in de Kuip datzelfde seizoen? Dat was pas een wedstrijd!
En wat te denken van zo'n lul als Jack van Gelder die niet openlijk durft toe te geven voor Ajax te zijn en dan maar steeds AFC aanhaalt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Maar hij heeft wel verstand van zaken en durft ook kritisch te zijn. Vakman pur sang.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat te denken van zo'n lul als Jack van Gelder die niet openlijk durft toe te geven voor Ajax te zijn en dan maar steeds AFC aanhaalt.
Die kost wel wat hoor..quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:57 schreef nickhguitar het volgende:
Is Ryan Thomas niet wat voor ons? Ben er persoonlijk wel gecharmeerd van.
Uiteraard een vakman. Maar doe dan niet zo zielig over je clubvoorkeur zeg.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel verstand van zaken en durft ook kritisch te zijn. Vakman pur sang.
Mag niet bij de NOS geloof ikquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uiteraard een vakman. Maar doe dan niet zo zielig over je clubvoorkeur zeg.
Tom Egbers is ook gewoon uitgesproken Heraclied, amice. Toine van Peperstraten had dan weer wat met Willem II.quote:
Jan-Jood heeft een Ajax-hoofd.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tom Egbers is ook gewoon uitgesproken Heraclied, amice. Toine van Peperstraten had dan weer wat met Willem II.
Ik eerlijk gezegd niet. Ook niet een beetjequote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet. Ook niet een beetje
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mooi om te zien dat Danko meehelpt het tempo erin te houden...
![]()
[ afbeelding ]
Feyenoord toch?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kreeg altijd het idee dat Waterreus ook een voorzichtige voorkeur heeft.
Nee, dat was Ronald Koeman. Maar die twee worden wel vaker door elkaar gehaaldquote:
Wel een leuke speler. Ik denk alleen inderdaad wel dat hij te veel kost voor iemand van wie het niet zeker is dat hij er meteen zal staan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Middenveld is prima bezet toch? Voor zo'n jongen moet je weer miljoenen neer gaan leggen; kan floppen en staat jeugd in de weg.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat was Ronald Koeman. Maar die twee worden wel vaker door elkaar gehaald
quote:Sparta heeft volgens het Eindhovens Dagblad bij de zaakwaarnemer van Adam Maher gepolst of de middenvelder openstaat voor een overgang naar de club uit Rotterdam. De club zou zich nog niet concreet bij PSV gemeld hebben. Maher zou wel openstaan voor Sparta, maar op belangstelling van meer clubs kunnen rekenen.
Ik wilde een grapje maken door een verdediger uit O13 te noemen om over te hevelen naar het eerste team. Maar zij hebben ook geen verdedigersquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax heeft een linksback. Nu wij nog.
Brenetquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
Büttner is bij Vites uit de selectie gezet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
quote:Miguel Herrera, coach van Club América, heeft de belangstelling van zijn club voor Luuk de Jong bevestigd. 'We weten dat hij al navraag heeft gedaan bij Andrés Guardado en Hans Westerhof. Het lijkt erop dat hij het steeds meer ziet zitten om hiernaartoe te komen, maar het is niet zo makkelijk,' zo reageerde de coach tegenover zender TDN.
Hopelijk wachten ze hier nog even mee tot de zomerquote:
Duurt nog wel een jaartje voordat hij gewend is aan het spel van Ajax. Voorlopig nog geen zorgen dusquote:Op woensdag 3 januari 2018 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
Kan het nu niet openen, maar heeft iemand het helemaal gekeken die mij kan vertellen of er ook beelden bij zitten van die Joegoslavische keeper van Vitesse die Oost uit ging dagen? Dat maakte toen erg veel indruk op mij als ventje van 13quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat zit ook in de samenvattingquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan het nu niet openen, maar heeft iemand het helemaal gekeken die mij kan vertellen of er ook beelden bij zitten van die Joegoslavische keeper van Vitesse die Oost uit ging dagen? Dat maakte toen erg veel indruk op mij als ventje van 13
Dank je wel!quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat zit ook in de samenvatting
Woei! Meerdere clubs! Kunnen we misschien nog een transferfooi voor hem beuren!quote:
Dit. Niemand in heel Eindhoven en omstreken was overtuigd van Luckassen, vond het bij AZ al een erg domme speler. Fysiek wel sterk. En dat interview met die Simon van VI toenquote:Op zondag 31 december 2017 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Iedereen riep vooraf al dat het een absurd hoge transfersom was voor een matige verdediger. In de Eredivisie scouten is kapot gemaakt door buitenlandse clubs. Bovendien maken spelers van de subtop het 9 vd 10x niet waard bij de Nederlandse top.
Dat was inderdaad één van de 5 goede wedstrijden die hij voor AZ speelde. Vooral omdat PSV die wedstrijd tactisch heel slecht stond en Maher constant vrij kon lopen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Maher is natuurlijk ook een treist verhaal, was echt een supertalent. Heb hem toen met de bekerfinale PSV-AZ (die we met 1-2 verloren) de hele wedstrijd live zien spelen en hij kon echt wel ballen. Zou het toch wel leuk vinden als hij naar Sparta gaat onder Dick Advocaat. Wie weet bloeit ie weer op en hebben we er nog iets aan voor de toekomst.
Tering, wat speelde PSV toen slecht zeg. Dat was echt achteruit lopen tot en met.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was inderdaad één van de 5 goede wedstrijden die hij voor AZ speelde. Vooral omdat PSV die wedstrijd tactisch heel slecht stond en Maher constant vrij kon lopen.
Maher had goede momenten, maar is nooit PSV materiaal geweest.
Bedanktquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Leuk VI-Pro stukkie over Romerio.
https://www.vi.nl/pro/ove(...)-toppotentie-in-huis
orlyquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
#EXITBRANDStwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 04-01-2018 om 13:09:15Brands heeft inmiddels aan Fox Sports laten weten dat Büttner niet meer in beeld is bij #PSV. reageer retweet
Hiermee dan ook de definitieve bevestiging dat Brands geen stront in zijn ogen heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]#EXITBRANDStwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 04-01-2018 om 13:09:15Brands heeft inmiddels aan Fox Sports laten weten dat Büttner niet meer in beeld is bij #PSV. reageer retweet
Grapje?quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]#EXITBRANDStwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 04-01-2018 om 13:09:15Brands heeft inmiddels aan Fox Sports laten weten dat Büttner niet meer in beeld is bij #PSV. reageer retweet
Dit was een grapje inderdaad. Ik zal het er voortaan gewoon bijzetten (ook dit is een grapje)quote:
Graag, het is m'n eerste serieuze (werk)dag en dan heb ik onwijze moeite met dit soort humoritischheden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit was een grapje inderdaad. Ik zal het er voortaan gewoon bijzetten (ook dit is een grapje)
Als het aan Marcel had gelegen was Buttner een half jaar geleden al ingelijfd remember.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hiermee dan ook de definitieve bevestiging dat Brands geen stront in zijn ogen heeft.
Dit is dan wel weer verstandig van Marcel.quote:PSV wil De Jong in winterse transferperiode liever niet laten gaan
Marcel Brands heeft tegenover Fox Sports laten weten dat PSV Luuk de Jong liever niet laat vertrekken deze transferperiode. De technisch manager heeft wel contact gehad met Club América maar een bod ligt er niet. Hij heeft de Mexicanen ook laten weten dat PSV wel bereid is mee te werken aan een overgang voor komende zomer.
I know. Blijkbaar had hij toen nog stront in zijn ogen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het aan Marcel had gelegen was Buttner een half jaar geleden al ingelijfd remember.
Dat was volgens mij ook echt zo'n gevalletje 'blind doorschakelen naar de volgende naam op het lijstje nadat de eerst 5 kandidaten onhaalbaar bleken'.quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
I know. Blijkbaar had hij toen nog stront in zijn ogen.
In Nederland niet nee, maar bij Independiente in Argentinië schijnt wel een aardige linksback te spelen. Ik zou er snel bijzijn, want er zijn meer kapers op de kust!quote:Op donderdag 4 januari 2018 15:58 schreef Ciscus het volgende:
Er loopt in Nederland ook echt geen interessante linksback rond he? Zelfs niet bij de top.
Is die beter dan die Orelejua ofzo?quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In Nederland niet nee, maar bij Independiente in Argentinië schijnt wel een aardige linksback te spelen. Ik zou er snel bijzijn, want er zijn meer kapers op de kust!
Snel 10 miljoen er op klappen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In Nederland niet nee, maar bij Independiente in Argentinië schijnt wel een aardige linksback te spelen. Ik zou er snel bijzijn, want er zijn meer kapers op de kust!
quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die ligt qua niveau iets onder de PSV-standaard.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is deze speler direct inzetbaar? Of moet hij eerst een jaartje "wennen"?quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Komt eerst een jaartje de Jupiler League verkrachtenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:28 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Is deze speler direct inzetbaar? Of moet hij eerst een jaartje "wennen"?
Ach ja.... kunnen ze wel zeggen dat het eigen jeugd is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt eerst een jaartje de Jupiler League verkrachten
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
stelling: ajax zou met hun kwaliteiten ( en nu zonder keizer ) eigenlijk alsnog vrij gemakkelijk kampioen moeten worden.
Gelukkig is voetbal meer dan 22 losse poppetjes die op een grasveld tegen een rond ding aan schoppen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
omdat ze op bijna elke plek een betere speler hebben?
Zelden zo'n onzin gelezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
omdat ze op bijna elke plek een betere speler hebben?
behalve Arias, Zoet en Lozano zou ik eerlijk gezegd niet weten wie ik niet zou willen ruilen. en dan staat Lozano ook nog eens tegenover Kluivert die ik niet eens slechter vind (eerder te jeugdig nog) en Zoet tegenover Onana (die behalve dat hij soms rare sprongen maakt ik toch ook zo ongeveer evenveel kwaliteit toeschrijf als Zoet)quote:
Dit is onjuist.. Appie Nouri heeft Ajax zwaar belast.. En de economie en werkgevers van Nederland, nadat zoveel mensen naar huis gingen toen ze het nieuws hoorden..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
behalve Arias, Zoet en Lozano zou ik eerlijk gezegd niet weten wie ik niet zou willen ruilen. en dan staat Lozano ook nog eens tegenover Kluivert die ik niet eens slechter vind (eerder te jeugdig nog) en Zoet tegenover Onana (die behalve dat hij soms rare sprongen maakt ik toch ook zo ongeveer evenveel kwaliteit toeschrijf als Zoet)
daarnaast zag je het kwaliteitsverschil (naast de lafheid en het niet durven voetballen) zelf toch ook wel in de wedstrijd Ajax-PSV toch?
zonder Keizer had dit Ajax natuurlijk nooit zoveel punten verspilt.
..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dit is onjuist.. Appie Nouri heeft Ajax zwaar belast.. En de economie en werkgevers van Nederland, nadat zoveel mensen naar huis gingen toen ze het nieuws hoorden..
Zoet vind ik echt beter dan Onana, veel stabieler en betrouwbaarder. Arias is op mijlen afstand de beste back in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
behalve Arias, Zoet en Lozano zou ik eerlijk gezegd niet weten wie ik niet zou willen ruilen. en dan staat Lozano ook nog eens tegenover Kluivert die ik niet eens slechter vind (eerder te jeugdig nog) en Zoet tegenover Onana (die behalve dat hij soms rare sprongen maakt ik toch ook zo ongeveer evenveel kwaliteit toeschrijf als Zoet)
daarnaast zag je het kwaliteitsverschil (naast de lafheid en het niet durven voetballen) zelf toch ook wel in de wedstrijd Ajax-PSV toch?
zonder Keizer had dit Ajax natuurlijk nooit zoveel punten verspilt.
We zullen zien. Begin van het seizoen werd hier geroepen dat PSV voor een derde plek zou moeten knokken.quote:
en het is ook merkwaardig (en supercool jwz) dat dit niet het geval isquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
We zullen zien. Begin van het seizoen werd hier geroepen dat PSV voor een derde plek zou moeten knokken.
het hele team toen kon voor een aantal wedstrijden de europese (sub)top aan, maar dit kwam niet door Hendrix an sich , hoewel hij zich natuurlijk ook optrok aan het team.quote:
En dat was na Osijek ook helemaal niet zo'n rare gedachte natuurlijk. Meer bizar was de reeks die PSV daarna neerzette.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
We zullen zien. Begin van het seizoen werd hier geroepen dat PSV voor een derde plek zou moeten knokken.
Typfoutje denk ik. Fixedquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Typfoutje denk ik. Fixed
Klopt. Al denk ik bijvoorbeeld dat een vGinkel wel het levende bewijs is dat het niet altijd aan de speler hoeft te liggen. Ook de druk bij de top speelt natuurlijk mee. Je krijgt een paar kansen en anders wordt er weer een nieuw blikje spelers twv tientallen miljoenen Euro's opengetrokken om je te vervangen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]zelfs Van Ginkel, die ik overigens voor eredivisie begrippen echt een goeie vind heeft bewezen dat het op een hoger niveau niet echt lukt
Hij had het inderdaad misschien wat rustiger op moeten bouwen, blessures krijg je ook sneller als je teveel van je lichaam vraagtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Al denk ik bijvoorbeeld dat een vGinkel wel het levende bewijs is dat het niet altijd aan de speler hoeft te liggen. Ook de druk bij de top speelt natuurlijk mee. Je krijgt een paar kansen en anders wordt er weer een nieuw blikje spelers twv tientallen miljoenen Euro's opengetrokken om je te vervangen.
Gewoon rustig opbouwen. Ga lekker eerst naar Duitsland, of naar de Engelse middenmoot. Denk dat er dan veel meer Nederlandse spelers langzaam maar gestaag meer naar de (sub)top door kunnen druppelen.
Of blijf gewoon lekker in Nederland. Ook niks mis mee
Hahahahahahahaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoet vind ik echt beter dan Onana, veel stabieler en betrouwbaarder. Arias is op mijlen afstand de beste back in de Eredivisie.
Die Kluivert-hype is echt lachwekkend. Net als de Lozano-hype trouwens. De enige buitenspeler die op dit moment laat zien echt buitencategorie te zijn is Neres, op korte afstand gevolgd door Lozano. Kluivert is categorie Bergwijn. Niets meer.
Als ik naar Ajax kijk zijn er twee spelers die ik er bij PSV graag bij zou zien en dat zijn Frenkie de Jong en Neres. En heel misschien Wöber. Voor de rest zijn het wat nuanceverschillen per positie en denk ik dat het op dit moment vooral zo is dat Cocu er niet in slaagt om de potentie uit de groep te halen.
Een Pereiro heeft veel meer potentie dan een Ziyech, een de Jong in vorm is echt niet minder dan Huntelaar of de steeds weer falende Dolberg. Brenet heeft aangetoond op hoog niveau te kunnen presteren, maar moet wel bij de les gehouden worden.
Hendrix en van Ginkel hebben eerder ook laten zien dat ze op het niveau van Europese subtop kunnen presteren, maar ook daar krijgt Cocu niets meer uit.
Cocu en Keizer kon je tegen elkaar wegstrepen, wat dat betreft. Dat Ajax zeker nog niet afgeschreven is, ben ik met je eens. Maar dat heeft mijns inziens niets te maken met de selectie. Dat zit hem puur in de trainer.
Dit PSV is vooral erg jong. Er zit weinig routine in het team, en als het even tegen zit, rennen ze massaal met de tegenstander naar de eigen goal.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De kritiek op Cocu vind ik verder te kort door de bocht. Daarmee wil ik niet eens zeggen dat het onjuist is. Maar wel te kort door de bocht. Geen enkele andere trainer had meer punten gehaald met dit team, en daar gaat het uiteindelijk om. Welke potentie weet Cocu er niet uit te halen? We hebben allemaal gezien wat sommige spelers op bepaalde momenten kunnen. Dat dit niveau niet constant gehaald wordt, ligt dat dan aan Cocu, of ligt dat gewoon aan de uiteindelijk beperkte kwaliteiten van die spelers?
Dit PSV is helemaal niet jong, dat is echt het slechtst mogelijk excuus wat je kunt geven. In elke linie heb je minimaal 1 speler boven de 25.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dit PSV is vooral erg jong. Er zit weinig routine in het team, en als het even tegen zit, rennen ze massaal met de tegenstander naar de eigen goal.
Dat kun je Cocu inderdaad niet kwalijk nemen. Welke succesvolle PSV trainer heeft eerder met zo'n jong team gewerkt? Hiddink? Als je naar de cijfers kijkt, doet hij het goed. Het duurt vaak even, maar hij zet wel de juiste personen op de juiste plek.
Zijn voorspelbaarheid en dat bekrompen 4-3-3 zijn z'n zwaktes, en ik zie m (en staf) spelers niet echt beter maken. Ergens wel raar, want bijv van Nistelrooij en Nillis zouden het beste uit een spits moeten kunnen halen. Misschien ben ik wat naïef.
In de tweede periode van van Bommel speelde PSV soms de bal over drie of vier schijven, waarbij middenvelders en vleugelspitsen al bij hun man wegliepen voordat de eigen back of CV de bal had ingespeeld. Daar valt bijna niet tegenop te verdedigen, maar het vraagt wel veel oefening. Er werd toen ook enorm hard gepaast, wat om een goede aanname vroeg. Ik zie dat spel helaas niet meer terug. Misschien lieten de cijfers zien dat het niet efficiënt genoeg was, geen idee, maar ik kon daar wel van genieten.
Het huidige PSV is te voorspelbaar. Het is dat van Ginkel en Lozano ze er zo gemakkelijk inschieten, Locadia had ook een effectieve periode, anders had je nu 3e of 4e gestaan. Ik ben bang dat er als team gewoonweg niet veel meer inzit, en we mogen blij zijn dat PSV 5 punten losstaat.
Maar... Lekker blijven voetballen, hopen dat belangrijke spelers heel blijven en ik zie ze ondanks alles kampioen worden.
Dat zie je bij veel van die jongens. Ze gaan naar een topclub en kunnen gewoon de trainingsarbeid niet aan. Afellay, van Ginkel en ook bij Siem de Jong speelde dat volgens mij mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had het inderdaad misschien wat rustiger op moeten bouwen, blessures krijg je ook sneller als je teveel van je lichaam vraagt
Er zit meer potentie in iig. Ik schat de kans dat Ajax ons nog voorbij gaat in op 2/3 ongeveer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:56 schreef Buitendam het volgende:
Als ik nu geld zou moeten inzetten zou het ook op Ajax zijn. Ze hebben een beter team.
Dit is gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee dat was Bazoer een paar jaar terug terwijl Hendrix toen al beter was.
Wat niet? Hendrix was objectief gezien toen al verder en beter dan Bazoer , alleen was Bazoer een hype omdat ie bij Ajax speelde en af en toe een bal van buiten de 16 erin schoot.quote:
'Objectief gezien'... Vertel?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat niet? Hendrix was objectief gezien toen al verder en beter dan Bazoer , alleen was Bazoer een hype omdat ie bij Ajax speelde en af en toe een bal van buiten de 16 erin schoot.
quote:
Rekenen is niet je sterkste kant hè?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder minuten + Hendrix speelde CL voetbal ,terwijl Bazoer in zijn tijd bij Ajax helemaal niks had laten zien in Europa.
Hij rekent in hiërogliefen..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste kant hè?
Uit alles blijkt het tegenovergestelde van wat je beweert.
Hendrix en Bazoer lijken ook allebei last te hebben van de 'Nederlandse ziekte' die al jaren rondwaart, prima talenten maar blijven allemaal ergens steken op weg naar de top. Hendrix moet zich echt herpakken in de 2e seizoenshelft anders kan je er donder op zeggen dat er gekeken gaat worden naar een alternatief voor hem in de zomer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat niet? Hendrix was objectief gezien toen al verder en beter dan Bazoer , alleen was Bazoer een hype omdat ie bij Ajax speelde en af en toe een bal van buiten de 16 erin schoot.
Utieindelijk blijkt Hendrix toch beter te zijn dan Bazoer, iets wat ik 2 jaar geleden al riep.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste kant hè?
Uit alles blijkt het tegenovergestelde van wat je beweert.
Hendrix heeft pas dit seizoen een basisplek vanwege geen concurrentie en is nog je zwakke schakel ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utieindelijk blijkt Hendrix toch beter te zijn dan Bazoer, iets wat ik 2 jaar geleden al riep.
Zwakste schakel? hij is onmisbaar voor dit PSV..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hendrix heeft pas dit seizoen een basisplek vanwege geen concurrentie en is nog je zwakke schakel ook.
Soms wel ,soms nietquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat hoop ik heel vaak bij PSVCL. Maar ik vrees het ergste.
Bosz had veel kwaliteiten, maar Bazoer en Tete heeft hij veel te makkelijk afgeschreven.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
50/50 als je goed rekent?
Bazoer, blij dat hij weg is bij Ajax...
Afellay struikelde toch over een sproeier die plots uit de grond kwam?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zie je bij veel van die jongens. Ze gaan naar een topclub en kunnen gewoon de trainingsarbeid niet aan. Afellay, van Ginkel en ook bij Siem de Jong speelde dat volgens mij mee.
Ik zeg niet dat Afellay en van Ginkel de top hadden gehaald anders, maar in beide zit wel Europese subtop potentie.
Een speler als Hendrix is onmisbaar voor het huidige PSV. De speler Hendrix heeft PSV dit seizoen prima al een paar keer kunnen missen. Speelt nog erg wisselvallig, af en toe goed, maar soms kon hij het ook gewoon volledig niet bijbenen (en had daardoor al meerdere rode kaarten kunnen hebben). Hij heeft mij dit seizoen nog niet volledig kunnen overtuigen met zijn spel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zwakste schakel? hij is onmisbaar voor dit PSV..
En dat ie vorig seizoen en het jaar daarvoor geen vaste basisspeler was had ook met het sterke middenveld te maken wat goed liep ,Ginkel,Guardado,Propper,..
Het seizoen daarvoor was ie wel een vaste kracht, hij loopt al een tijde mee als jonge speler
Vind dat ie zich goed heeft ontwikkeld.
Je hebt hier wel een punt. Ik ben altijd een fan van Hendrix geweest, maar ik zie, muv steeds meer fluwelen steekbakkeletjes naar voren, ook maar weinig vooruitgang in zijn spel. Bij bijvoorbeeld Proper zag je daf ook: uitermate getalenteerde speler, speelde zo gemakkelijk, maar hij werd maar niet beter. Gaf Willems ook niet aan dat hij in Duitsland anders over het voetbal is na gaan denken?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hendrix en Bazoer lijken ook allebei last te hebben van de 'Nederlandse ziekte' die al jaren rondwaart, prima talenten maar blijven allemaal ergens steken op weg naar de top. Hendrix moet zich echt herpakken in de 2e seizoenshelft anders kan je er donder op zeggen dat er gekeken gaat worden naar een alternatief voor hem in de zomer.
Eens, geldt ook voor Riedewald. Hoe die jongens mentaal zijn kunnen we niet weten, maar ze zijn voor onze top zeer geschikt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 07:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bosz had veel kwaliteiten, maar Bazoer en Tete heeft hij veel te makkelijk afgeschreven.
Met betere begeleiding, waren die nu veel verder geweest en van absolute meerwaarde voor Ajax.
Is ook weer appels met peren vergelijken. Was Sneijder beter dan Schweinsteiger? Pirlo beter dan Modric? Misschien zou je met Bazoer op de plek van Hendrix nu wel 3e hebben gestaan ja...of 15 punten meer voorsprong op de nummer twee.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:17 schreef TehRocks het volgende:
Lees ik hier dat Hendrix "objectief" beter was dan Bazoer?
Dat verhaal ken ik niet, maar hij heeft constant gesukkeld met blessures sinds zijn vertrek bij PSV.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Afellay struikelde toch over een sproeier die plots uit de grond kwam?
Sparta is niet goed genoeg voor onze koninklijke hoogheid Maherquote:Dick Advocaat verwacht Adam Maher niet meer te verwelkomen bij Sparta Rotterdam. De nieuwe trainer wilde de middenvelder graag overnemen van PSV, maar de liefde lijkt niet wederzijds. Volgens technisch manager Marcel Brands van de Eindhovenaren had Maher geen interesse in Sparta en vrijdag reisde de speler 'gewoon' mee naar Orlando voor het trainingskamp.
Advocaat reageert zaterdagmiddag verrast op het feit dat Maher naar de Verenigde Staten is gegaan. "Dat wist ik niet", zei hij na de 1-0 nederlaag tegen Telstar in zijn eerste oefenwedstrijd als trainer van Sparta. "Of er een streep doorheen is? Wat mij betreft wel dan, als ik eerlijk ben. Ik heb hem een aantal keer gesproken en als ik dan nu hoor dat hij met PSV mee is, hoeft het van mij niet meer."
Woon jij in de VS ja?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:15 schreef Scarface88 het volgende:
Onze dames zijn in Amerika nu. Lekker trainingskampje in de zon. Niks mis mee. Ik zit aan de westkust, ook lekker warm maar helaas aan de andere kant van de VS anders was ik even wat wedstrijdjes gaan bekijken.
Willems, ook weer zo'n voorbeeld. Hoe die de ballen klaar legde voor de Jong voor zijn blessure, dat was Beckham niveau.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je hebt hier wel een punt. Ik ben altijd een fan van Hendrix geweest, maar ik zie, muv steeds meer fluwelen steekbakkeletjes naar voren, ook maar weinig vooruitgang in zijn spel. Bij bijvoorbeeld Proper zag je daf ook: uitermate getalenteerde speler, speelde zo gemakkelijk, maar hij werd maar niet beter. Gaf Willems ook niet aan dat hij in Duitsland anders over het voetbal is na gaan denken?
quote:VI: Maher ook in beeld bij FC Twente en FC Utrecht
Een overstap naar Sparta lijkt Adam Maher te kunnen vergeten na de uitlating van Dick Advocaat. Volgens Voetbal International journalist Marco Timmer heeft Maher echter nog twee opties. Zowel FC Twente als FC Utrecht hebben interesse in de middenvelder. De vijfvoudig international van Nederland zou het komende half jaar het liefst in Nederland willen blijven voetballen, aldus Timmer op zijn eigen Twitter account.
Is toch een leuk setjequote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
kan mn bericht niet wijzigen + kan de twitter-optie niet gebruiken maar hier:
https://twitter.com/RvN1776/status/949755836263469057
Tja... Cocu en rouleren....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:40 schreef TehRocks het volgende:
Ik zit nog wat samenvattinkjes te kijken waarin Paal speelt; moet hij er niet gewoon steevast tegen de kleintjes in staan?
Goeie organisatie weltwitter:Florida_Cup twitterde op zondag 07-01-2018 om 04:01:38There's nothing quite like stepping on an @NBA court! @PSV players and staff couldn't miss out! 😊#PSVgoesUSA… https://t.co/Y0Nu5Z5WHN reageer retweet
Wat heeft die Ramselaar aan?quote:Op zondag 7 januari 2018 09:44 schreef Doublepain het volgende:
Goeie organisatie weltwitter:Florida_Cup twitterde op zondag 07-01-2018 om 04:01:38There's nothing quite like stepping on an @NBA court! @PSV players and staff couldn't miss out! 😊#PSVgoesUSA… https://t.co/Y0Nu5Z5WHN reageer retweet
Man man man.quote:
El Capitanotwitter:marcotimmer twitterde op zondag 07-01-2018 om 02:06:10Ruud van Nistelrooy honorarium captain of the game bij Orlando Magic...#PSV https://t.co/v9a0AifUTY reageer retweet
Waarom zou je zulke tyfus-lelijke schoenen kopen als de kwaliteit ook nog niet eens goed blijkt te zijn?quote:Op zondag 7 januari 2018 10:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwaliteit is niet goed, maar kan louboutins zijn
Omdat je naar een basketbalwedstrijd gaat en het goed kleurt bij je tyfus lelijke trainingspak?quote:Op zondag 7 januari 2018 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke tyfus-lelijke schoenen kopen als de kwaliteit ook nog niet eens goed blijkt te zijn?
Ik had vroeger een Orlando Magic cap.quote:Op zondag 7 januari 2018 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat je naar een basketbalwedstrijd gaat en het goed kleurt bij je tyfus lelijke trainingspak?
Ik weet niet, het is nogal matige kwaliteit filmpje.
Maar jij bent dan ook echt een donker gekleurde medemens. Dan kan dat wel.quote:Op zondag 7 januari 2018 10:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Orlando Magic cap.
Mee eens. Maar als ik gewoon een random idioot op straat zie lopen met zo'n debiele schoenen, dan moet ik er ook om gniffelen.quote:Op zondag 7 januari 2018 10:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan me nooit zo druk maken om de activiteiten van spelers buiten de sport. Laat staan de kleding die ze dragen.
Ik een t-shirt en bijpassend zweetbandje van Verona vd Leur. Groot fan.quote:Op zondag 7 januari 2018 10:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Orlando Magic cap.
Voor of na haar 'actieve' carriere? Die kon met een paal overweg zeg.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:12 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik een t-shirt en bijpassend zweetbandje van Verona vd Leur. Groot fan.
Altijd fan gebleven. Puntje van m'n stoel- idee.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor of na haar 'actieve' carriere? Die kon met een paal overweg zeg.
Ja hoor hiero, onze fashionista. Verloochen je komaf niet!quote:Op zondag 7 januari 2018 10:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan me nooit zo druk maken om de activiteiten van spelers buiten de sport. Laat staan de kleding die ze dragen.
Ik sluit me in deze discussie toch echt aan bij Buitendam, sorry makker.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja hoor hiero, onze fashionista. Verloochen je komaf niet!
En dan straks weer zeiken op Wright. Genotquote:Op zondag 7 januari 2018 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit me in deze discussie toch echt aan bij Buitendam, sorry makker.
Ik ook hoor. Maar Buitendam is normaal erg van de mode em zo.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit me in deze discussie toch echt aan bij Buitendam, sorry makker.
Zo ken ik Buitendam helemaal nietquote:Op zondag 7 januari 2018 12:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar Buitendam is normaal erg van de mode em zo.
Als hij zich om laat bouwen, praat je wel andersquote:Op zondag 7 januari 2018 12:25 schreef tja77 het volgende:
Ach, al kleed hij zich in z’n vrije tijd als vrouw
Dan mag hij toch niet meer meedoen?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij zich om laat bouwen, praat je wel anders.
Ik ga niet juichen voor fags hoorquote:Op zondag 7 januari 2018 12:25 schreef tja77 het volgende:
Ach, al kleed hij zich in z’n vrije tijd als vrouw en laat hij zich anaal nemen door zijn vriendin met een voorbinddildo, wat boeit het als hij er 30 per seizoen maakt.
Dat was een keeper die jij bedoelt.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:25 schreef tja77 het volgende:
Ach, al kleed hij zich in z’n vrije tijd als vrouw en laat hij zich anaal nemen door zijn vriendin met een voorbinddildo, wat boeit het als hij er 30 per seizoen maakt.
Waarom weet je ditquote:Op zondag 7 januari 2018 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was een keeper die jij bedoelt.
Stafan Postma. Dit weet iedereen toch?quote:
Oh, lol. Dat wist ik niet. Die jongen heeft wel gekeept in de tijd voordat ik voetbal ging volgen, dus excuseer me.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stafan Postma. Dit weet iedereen toch?
No shit Sherlock, maar wat geef ik erom wat hij doet in zijn vrije tijd als hij er in het veld 30 intrapt?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was een keeper die jij bedoelt.
Beetje een homofobe reactie dit.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga niet juichen voor fags hoor
Als een keeper er 30 inlegt, wrijf ik over mijn hart.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock, maar wat geef ik erom wat hij doet in zijn vrije tijd als hij er in het veld 30 intrapt?
Ik kijk alleen naar echte mannenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beetje een homofobe reactie dit.
Probeer je iets te onderdrukken knul?
Doublepain slaapt, drinkt, ontbijt, luncht en dineert met Cristiano Ronaldo in zijn gedachten dus neem het met een korreltje zout, amice.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beetje een homofobe reactie dit.
Probeer je iets te onderdrukken knul?
Een man die alle vrouwen ter wereld kan krijgen, wat een manquote:Op zondag 7 januari 2018 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doublepain slaapt, drinkt, ontbijt, luncht en dineert met Cristiano Ronaldo in zijn gedachten dus neem het met een korreltje zout, amice.
Dat vindt Badr ookquote:Op zondag 7 januari 2018 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een man die alle vrouwen ter wereld kan krijgen, wat een man
Nee.quote:
Ik kan me anders herinneren dat we het wel vaker over dit soort belangrijke onderwerpen hebben gehad. -Groot gelijk trouwens-quote:Op zondag 7 januari 2018 10:51 schreef Buitendam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand er al achter gekomen waar deze modetopper te halen is? Ben er al jaren naar op zoekIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |