Wil je medelijden?quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog een hele avond en nacht en ik draai op ongeveer 30 uur slaap de afgelopen dagen gecombineerd met veel uren achter de laptop.
We zullen dooooooorgaaanquote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog een hele avond en nacht en ik draai op ongeveer 30 uur slaap de afgelopen dagen gecombineerd met veel uren achter de laptop.
Dat is best een hoog daggemiddelde.quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zorg er dan wel voor dat je filter verstopt zit zodat die extra herrie maaktquote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Tijdens Ed Sheeran kun je ook altijd prima stofzuigen.
Klinkt wel beter danquote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Tijdens Ed Sheeran kun je ook altijd prima stofzuigen.
Eigen schuld....quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik tel 4x 6 uur, 1x 6.5 uur en 1x 5 uur, toch nog bijna 36 uur.quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geloof nooit dat ik die 30 uur haal
Neuh, maar we doen het dus wel effe zonder drankquote:
En dan schrijven we daar samen ons Boheems Muziekstukquote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Ja, ik wou dat je hier was, zwart gekleed, als een prachtig kind in de tijd, waarbij we tijdens de muziek van de pianist onze weg richting hemel nemen, met een tussenstop in een onderkomen in California...
quote:Op zondag 31 december 2017 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je bent een rund als je met de Top 2000 stunt.
Geen spijt verder hoor, maar daardoor doen we geen drankjes.quote:
Essnhillsquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan schrijven we daar samen ons Boheems Muziekstuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |