Ik ben al vrij aangeschoten jaquote:Op zondag 31 december 2017 13:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Is er nog iemand die niet dronken is van al die shotjes?
quote:
quote:
Mja een paar geweldige nummers, maar ook een hele hoop hoop countrygejengel helaas.quote:Op zondag 31 december 2017 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Desperado
De Eagles waren stiekem zo ontzettend goed. RIP Glenn Frey, een onterecht ondergesneeuwde dood in 2016
Ik zit ook al redelijk in de olie inmidelsquote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben al vrij aangeschoten ja
Drie Sheerans die volgens het publiek beter zijn dan Who Wants To Live Forever en dit juweeltje...quote:
Aah, jij ook weer hierquote:
Die is welquote:
You better let somebody love you before its too latequote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef essnhills het volgende:
Desperado, why don't you come to your senses
Die zijn jullie aan het drinken toch?quote:
Ik heb net een glas xuxu ingeschonken.quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, jij ook weer hier
Even serieus, zijn mensen nu al aan het drinken?Of is het FOK!-grootspraak?
Nee 5 flessen tequila joh.quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn jullie aan het drinken toch?
Nee we zijn echt al aan de zuip sinds Gijs kwamquote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, jij ook weer hier
quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan niet! Mijn tong is verdoofd!
quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb net een glas xuxu ingeschonken.
Ik drink een cocktail van melancholie en liefdequote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, jij ook weer hier
Maar stel je nou eens voor dat niets anders ertoe doet, dat wij, als compagnons gaan schuilen na het onweer bij helden, tenminste als ik bij jou mag.quote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op dat onze liefde niet van de radar valt, het regent zo paars hard dat de rivier erg onstuimig is. Straks doen we onszelf nog pijn!
Er is werkelijk geen hoop meer voor dit land. Volgend jaar Lil Kleine er ook maar in zeker?quote:
Categorie Fristiquote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aardbeiensmoothie met vodka. How is that bad!?
Wat is dat zon ding nou eigenlijk?quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Isorden het volgende:
HIER KOMT DE ZON
Dit nummer slaat niet op nederland
Ik ben aan het trippen, ik kan alles zien.quote:Op zondag 31 december 2017 13:16 schreef Zorro het volgende:
Ik zie verder geen zon of zo, maar ik zie het door de vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |