Ik ben al vrij aangeschoten jaquote:Op zondag 31 december 2017 13:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Is er nog iemand die niet dronken is van al die shotjes?
quote:
quote:
Mja een paar geweldige nummers, maar ook een hele hoop hoop countrygejengel helaas.quote:Op zondag 31 december 2017 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Desperado
De Eagles waren stiekem zo ontzettend goed. RIP Glenn Frey, een onterecht ondergesneeuwde dood in 2016
Ik zit ook al redelijk in de olie inmidelsquote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben al vrij aangeschoten ja
Drie Sheerans die volgens het publiek beter zijn dan Who Wants To Live Forever en dit juweeltje...quote:
Aah, jij ook weer hierquote:
Die is welquote:
You better let somebody love you before its too latequote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef essnhills het volgende:
Desperado, why don't you come to your senses
Die zijn jullie aan het drinken toch?quote:
Ik heb net een glas xuxu ingeschonken.quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, jij ook weer hier
Even serieus, zijn mensen nu al aan het drinken?Of is het FOK!-grootspraak?
Nee 5 flessen tequila joh.quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn jullie aan het drinken toch?
Nee we zijn echt al aan de zuip sinds Gijs kwamquote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, jij ook weer hier
Even serieus, zijn mensen nu al aan het drinken?Of is het FOK!-grootspraak?
quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan niet! Mijn tong is verdoofd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |