Ja what's the point anders hequote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef houdjemond het volgende:
Oh jullie zitten ook daadwerkelijk te shotten nu![]()
![]()
123456quote:
preciesquote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen plaatjes aan elkaar praten en intro's en outtro's verneuken met geblaat en zelfs andere muziek erdoorheen
Die kun je hier ook wel dumpenquote:Op zondag 31 december 2017 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
Hier is een mooie mashup van met riders on the storm
Dat vind ik dan wel weer creepy...quote:Op zondag 31 december 2017 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Anders moeten we het voor de zekerheid maar even zwart verven
in jouw geval is het ook wat lastiger dat je er over twijfelt he meidquote:
Weet je vriend dat ook?quote:
Dit word een lange dag....quote:Op zondag 31 december 2017 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Respect voor de mensen die echt zitten te shotten
Ja, zo. Eerts nog even oliebollen halen. Daarna gaat de drank erin.quote:Op zondag 31 december 2017 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Billie Jean dus echt 100x beter. Heerlijk dansplaatje, en ik hoef me niet te ergeren aan die vreselijke stem van Robert Plantquote:
we zullen het merken aan het postniveau om 14uquote:Op zondag 31 december 2017 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien dan toch maar gewoon in het dorp gaan wonen?quote:Op zondag 31 december 2017 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer creepy...
Ik had een biertje gepakt, vriendin vind het maar weer achterlijk gedragquote:Op zondag 31 december 2017 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop stiekem niemand anders moeten we echt een ambulance bellen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach moet kunnenquote:Op zondag 31 december 2017 12:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zo. Eerts nog even oliebollen halen. Daarna gaat de drank erin.
Ik heb het gevoel dat die whiskeysips mij bezopener gaan maken dan alleen shotsquote:Op zondag 31 december 2017 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |